Dat ben ik met je eens.quote:Emigratie-vraagstukken, morele kwesties en softdrugsbeleid zijn niet uitsluitend links/rechts, maar vooral progressief of conservatief opgesplitst.
Met genocide natuurlijk, wat dacht je anders?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:19 schreef Arolsen het volgende:
Ah de VVD heeft niets geleerd en gaat lekker door met Sinterklaas spelen naar de achterban. Ik ben benieuwd hoe ze de zwakkeren nu willen laten betalen hiervoor.
VVD wil weer hogere hypotheek
Aldus onze SP stemmerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:19 schreef Arolsen het volgende:
Ah de VVD heeft niets geleerd en gaat lekker door met Sinterklaas spelen naar de achterban. Ik ben benieuwd hoe ze de zwakkeren nu willen laten betalen hiervoor.
Zwak verweer.quote:
Ik mag toch hopen dat de zwakkeren meebetalen, ja!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:19 schreef Arolsen het volgende:
De VVD is erg hardleers. Deze politici zien, raar maar waar, nog steeds niet in dat de HRA juist uitgefaseerd moet worden. Zelfs de meeste rechtse economen zijn het hierover eens maar de VVD leeft nog in sprookjesland.quote:Ah de VVD heeft niets geleerd en gaat lekker door met Sinterklaas spelen naar de achterban. Ik ben benieuwd hoe ze de zwakkeren nu willen laten betalen hiervoor.
Maakt dat uit dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zou de VVD trouwens enkel voor de bühne vasthouden aan die HRA zodat ze dat straks als wisselgeld kan gebruiken?
Misschien een leuk idee voor een nieuwe disucussie? Welke standpunten zijn oprecht en welke standpunten dienen enkel als wisselgeld?
De VVD is al sinds mensenheugenis voorstander van de HRA. Als dat voor deze verkiezingen niet meer (oprecht) zo zou zijn, dan heet dat zeker draaien, of niet?quote:
Ik wilde net zeggen. Meestal worden mensen die rijk zijn echt niet rijk door op hun luie gat te hangen, hoe graag mensen die niet rijk zijn dat ook doen geloven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Holle kreet. In die VVD-kringen zitten zeker alleen maar luie ratten?
Ah we hebben er weer 1. Oh wat gaat het slecht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland is de laatste 20 jaar in rap tempo van verzorgingsstaat naar nachtwakerstaat gegaan / aan het gaan.
Haha, want dat doen andere partijen niet. Niets is zeker in het leven, behalve dat politieke partijen altijd meer beloven dan ze kunnen waarmaken. Ga dat alsjeblieft niet op 1 specifieke partij afschuiven. Het feit dat de VVD toevallig in het afgelopen kabinet zat en het gegeven dat jij misschien een geheugen van ee ngoudvis hebt, nemen niet weg dat andere partijen daar net zo hard aan meedoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook op een ander punt is deze partij buitengewoon hardleers. Ze doet weer allerlei valse beloftes, net als ruim twee jaar geleden, waarvan ze weten dat ze die niet waar kunnen maken. Mocht de VVD voldoende stemmen halen om alweer mee te mogen regeren dan zal er weinig van die beloftes terecht komen.
Wat ben je ook een figuurquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De VVD is erg hardleers. Deze politici zien, raar maar waar, nog steeds niet in dat de HRA juist uitgefaseerd moet worden. Zelfs de meeste rechtse economen zijn het hierover eens maar de VVD leeft nog in sprookjesland.
Ook op een ander punt is deze partij buitengewoon hardleers. Ze doet weer allerlei valse beloftes, net als ruim twee jaar geleden, waarvan ze weten dat ze die niet waar kunnen maken. Mocht de VVD voldoende stemmen halen om alweer mee te mogen regeren dan zal er weinig van die beloftes terecht komen. Wel zal de partij weer graag cadeautjes uitdelen aan de rijkere Nederlanders. Raad eens wie dat mogen betalen aangezien er bij de lage inkomens weinig te halen is?
Ik ben niet religieus maar ik zou toch bijna gaan bidden dat de VVD straks minder dan 10 zetels haalt, dit gedrag moet worden afgestraft zodat andere partijen het niet gaan overnemen. De VVD heeft zich duidelijk laten inspireren door die walgelijke Americaanse campagnestijlen, in alle volledigheid moet ik hierbij zeggen dat het CDA hiermee begon (Jack de Vries). Dirty campaigning, nog meer valse beloftes doen, ...
De nieuwe stijl van campagnevoeren, hopelijk trapt de kiezer er deze keer niet in maar waarschijnlijk komt de VVD er weer mee weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Klopt. Maar de massamedia en demagogisch Rechts noemt het dan 'voortschreidend inzicht' . En als een linkse partij van standpunt veranderd heet het zogenaamd draaien. De media is ontzettend op de hand van rechts en de rechts-populisten, doodsbang als ze zijn om verketterd te worden, sinds Fortuynquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De VVD is al sinds mensenheugenis voorstander van de HRA. Als dat voor deze verkiezingen niet meer (oprecht) zo zou zijn, dan heet dat zeker draaien, of niet?
Oh? Wie zegt dat?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef monito het volgende:
[..]
Klopt. Maar de massamedia en demagogisch Rechts noemt het dan 'voortschreidend inzicht' . En als een linkse partij van standpunt veranderd heet het zogenaamd draaien. De media is ontzettend op de hand van rechts en de rechts-populisten, doodsbang als ze zijn om verketterd te worden, sinds Fortuyn
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat ben je ook een figuur![]()
Meester Bram weet het allemaal zo goed, de beste stuurman aan wal. Waarom ga je niet de politiek in, je weet precies wat er allemaal fout is.Zal ook wel gebeuren. Zo'n technocraat die nooit een stap in de private sector heeft gezet maar wel weet wat er fout is "daar". Beetje zoals Sywert die klaagt over de pensioenen van jongeren terwijl hij nog geen stuiver in de pot gestopt heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Nou! Dat zie je vooral op de PO, altijd weer die vermaledijde rechtsenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef monito het volgende:
[..]
Klopt. Maar de massamedia en demagogisch Rechts noemt het dan 'voortschreidend inzicht' . En als een linkse partij van standpunt veranderd heet het zogenaamd draaien. De media is ontzettend op de hand van rechts en de rechts-populisten, doodsbang als ze zijn om verketterd te worden, sinds Fortuyn
De geldpers was het toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
WAAR DENK JE DAT HET GELD VAN DE OVERHEID VANDAAN KOMT, HELD.
En RTL doet zo verschrikkelijk veel aan politiekquote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou! Dat zie je vooral op de PO, altijd weer die vermaledijde rechtsen
De enige partij in Nederland die Amerikaanse campagnestijlen gebruikt is de sp.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De VVD is erg hardleers. Deze politici zien, raar maar waar, nog steeds niet in dat de HRA juist uitgefaseerd moet worden. Zelfs de meeste rechtse economen zijn het hierover eens maar de VVD leeft nog in sprookjesland.
Ook op een ander punt is deze partij buitengewoon hardleers. Ze doet weer allerlei valse beloftes, net als ruim twee jaar geleden, waarvan ze weten dat ze die niet waar kunnen maken. Mocht de VVD voldoende stemmen halen om alweer mee te mogen regeren dan zal er weinig van die beloftes terecht komen. Wel zal de partij weer graag cadeautjes uitdelen aan de rijkere Nederlanders. Raad eens wie dat mogen betalen aangezien er bij de lage inkomens weinig te halen is?
Ik ben niet religieus maar ik zou toch bijna gaan bidden dat de VVD straks minder dan 10 zetels haalt, dit gedrag moet worden afgestraft zodat andere partijen het niet gaan overnemen. De VVD heeft zich duidelijk laten inspireren door die walgelijke Americaanse campagnestijlen, in alle volledigheid moet ik hierbij zeggen dat het CDA hiermee begon (Jack de Vries). Dirty campaigning, nog meer valse beloftes doen, ...
De nieuwe stijl van campagnevoeren, hopelijk trapt de kiezer er deze keer niet in maar waarschijnlijk komt de VVD er weer mee weg.
Dit klopt helaas. Maar wij hebben tegelijk Scandinavisch hoge belastingstarieven voor de lage en middeninkomens . In de Scandinavische landen krijgen de mensen daar nog iets voor terug in de vorm van een goede gezondheidszorg en wij krijgen er alleen maar meer bureaucratie en bijv. snelwegen bij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland is samen met Engeland juist één van de voorlopers op het gebied van liberaliseringen, privatiseringen, is een belastingparadijs voor multinationals, heeft de laatste 20 jaar alleen maar belastingverlagingen gekend voor de inkomens boven de 52.000 euro, kent één van de strengste immigratie-wetgevingen in Europa, is het land met gemiddeld hogere straffen dan de meeste andere landen, en zo kan ik nog wel even doorgaan... (ik zou bijvoorbeeld haast de afbraak van de sociale zekerheid vergeten).
Nederland is de laatste 20 jaar in rap tempo van verzorgingsstaat naar nachtwakerstaat gegaan / aan het gaan.
We hebben in Nederland uitstekende zorg. Misschien moet je een kijkje nemen in die fantastische Scandinavische landen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:17 schreef paulgo het volgende:
[..]
Dit klopt helaas. Maar wij hebben tegelijk Scandinavisch hoge belastingstarieven voor de lage en middeninkomens . In de Scandinavische landen krijgen de mensen daar nog iets voor terug in de vorm van een goede gezondheidszorg en wij krijgen er alleen maar meer bureaucratie en bijv. snelwegen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |