abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113538824
Dat doen ze nu toch ook al? :)
quote:
Emigratie-vraagstukken, morele kwesties en softdrugsbeleid zijn niet uitsluitend links/rechts, maar vooral progressief of conservatief opgesplitst.
Dat ben ik met je eens.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_113546174
Bij de opkomst van Rutte op het partijcongres meende ik dit plaatje te horen. Beetje eye of the tiger, Rocky, maar dan anders

[ Bericht 67% gewijzigd door dramatiek op 29-06-2012 09:29:09 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_113592802
Ah de VVD heeft niets geleerd en gaat lekker door met Sinterklaas spelen naar de achterban. Ik ben benieuwd hoe ze de zwakkeren nu willen laten betalen hiervoor.

VVD wil weer hogere hypotheek
pi_113592902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:19 schreef Arolsen het volgende:
Ah de VVD heeft niets geleerd en gaat lekker door met Sinterklaas spelen naar de achterban. Ik ben benieuwd hoe ze de zwakkeren nu willen laten betalen hiervoor.

Met genocide natuurlijk, wat dacht je anders?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 14:37:24 #230
165633 eriksd
The grand facade...
pi_113593302
quote:

Aldus onze SP stemmer _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_113593738
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:37 schreef eriksd het volgende:

[..]

Aldus onze SP stemmer _O-
Zwak verweer. :')

Inhoudelijk dan: Ik vind - als SP stemmer - het idee van een belastingvrije schenking tot een ton aan kinderen voor de aanschaf van een woning wel een goed plan, wellicht kan dat een stimulans zijn voor enkele starters op de woningmarkt met vermogende ouders. :P

Maar het plan om weer hypotheken toe te staan hoger dan de waarde van het huis is vragen om problemen. Dat kunnen de - normaal gesproken - financieel zo degelijk ingestelde VVD-ers toch niet ontkennen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:14:42 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113596235
quote:

Ik mag toch hopen dat de zwakkeren meebetalen, ja!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:58:35 #233
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113597772
quote:

De VVD is erg hardleers. Deze politici zien, raar maar waar, nog steeds niet in dat de HRA juist uitgefaseerd moet worden. Zelfs de meeste rechtse economen zijn het hierover eens maar de VVD leeft nog in sprookjesland.
Ook op een ander punt is deze partij buitengewoon hardleers. Ze doet weer allerlei valse beloftes, net als ruim twee jaar geleden, waarvan ze weten dat ze die niet waar kunnen maken. Mocht de VVD voldoende stemmen halen om alweer mee te mogen regeren dan zal er weinig van die beloftes terecht komen. Wel zal de partij weer graag cadeautjes uitdelen aan de rijkere Nederlanders. Raad eens wie dat mogen betalen aangezien er bij de lage inkomens weinig te halen is?
Ik ben niet religieus maar ik zou toch bijna gaan bidden dat de VVD straks minder dan 10 zetels haalt, dit gedrag moet worden afgestraft zodat andere partijen het niet gaan overnemen. De VVD heeft zich duidelijk laten inspireren door die walgelijke Americaanse campagnestijlen, in alle volledigheid moet ik hierbij zeggen dat het CDA hiermee begon (Jack de Vries). Dirty campaigning, nog meer valse beloftes doen, ...
De nieuwe stijl van campagnevoeren, hopelijk trapt de kiezer er deze keer niet in maar waarschijnlijk komt de VVD er weer mee weg.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:01:14 #234
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113597862
Zou de VVD trouwens enkel voor de bühne vasthouden aan die HRA zodat ze dat straks als wisselgeld kan gebruiken?
Misschien een leuk idee voor een nieuwe disucussie? Welke standpunten zijn oprecht en welke standpunten dienen enkel als wisselgeld?
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:09:28 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113598168
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zou de VVD trouwens enkel voor de bühne vasthouden aan die HRA zodat ze dat straks als wisselgeld kan gebruiken?
Misschien een leuk idee voor een nieuwe disucussie? Welke standpunten zijn oprecht en welke standpunten dienen enkel als wisselgeld?
Maakt dat uit dan?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:15:55 #236
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_113598424
Ja.
#NoDAPL
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:49:24 #237
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_113603181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ja.
De VVD is al sinds mensenheugenis voorstander van de HRA. Als dat voor deze verkiezingen niet meer (oprecht) zo zou zijn, dan heet dat zeker draaien, of niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:35:41 #238
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_113609078
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Holle kreet. In die VVD-kringen zitten zeker alleen maar luie ratten?
Ik wilde net zeggen. Meestal worden mensen die rijk zijn echt niet rijk door op hun luie gat te hangen, hoe graag mensen die niet rijk zijn dat ook doen geloven.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:

Nederland is de laatste 20 jaar in rap tempo van verzorgingsstaat naar nachtwakerstaat gegaan / aan het gaan.
Ah we hebben er weer 1. Oh wat gaat het slecht. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook op een ander punt is deze partij buitengewoon hardleers. Ze doet weer allerlei valse beloftes, net als ruim twee jaar geleden, waarvan ze weten dat ze die niet waar kunnen maken. Mocht de VVD voldoende stemmen halen om alweer mee te mogen regeren dan zal er weinig van die beloftes terecht komen.
Haha, want dat doen andere partijen niet. Niets is zeker in het leven, behalve dat politieke partijen altijd meer beloven dan ze kunnen waarmaken. Ga dat alsjeblieft niet op 1 specifieke partij afschuiven. Het feit dat de VVD toevallig in het afgelopen kabinet zat en het gegeven dat jij misschien een geheugen van ee ngoudvis hebt, nemen niet weg dat andere partijen daar net zo hard aan meedoen.

[ Bericht 31% gewijzigd door wallofdolls op 30-06-2012 22:42:45 ]
pi_113612055
quote:

[..]

De VVD is erg hardleers. Deze politici zien, raar maar waar, nog steeds niet in dat de HRA juist uitgefaseerd moet worden. Zelfs de meeste rechtse economen zijn het hierover eens maar de VVD leeft nog in sprookjesland.
Ook op een ander punt is deze partij buitengewoon hardleers. Ze doet weer allerlei valse beloftes, net als ruim twee jaar geleden, waarvan ze weten dat ze die niet waar kunnen maken. Mocht de VVD voldoende stemmen halen om alweer mee te mogen regeren dan zal er weinig van die beloftes terecht komen. Wel zal de partij weer graag cadeautjes uitdelen aan de rijkere Nederlanders. Raad eens wie dat mogen betalen aangezien er bij de lage inkomens weinig te halen is?
Ik ben niet religieus maar ik zou toch bijna gaan bidden dat de VVD straks minder dan 10 zetels haalt, dit gedrag moet worden afgestraft zodat andere partijen het niet gaan overnemen. De VVD heeft zich duidelijk laten inspireren door die walgelijke Americaanse campagnestijlen, in alle volledigheid moet ik hierbij zeggen dat het CDA hiermee begon (Jack de Vries). Dirty campaigning, nog meer valse beloftes doen, ...
De nieuwe stijl van campagnevoeren, hopelijk trapt de kiezer er deze keer niet in maar waarschijnlijk komt de VVD er weer mee weg.
Wat ben je ook een figuur :D

Meester Bram weet het allemaal zo goed, de beste stuurman aan wal. Waarom ga je niet de politiek in, je weet precies wat er allemaal fout is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_113622005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De VVD is al sinds mensenheugenis voorstander van de HRA. Als dat voor deze verkiezingen niet meer (oprecht) zo zou zijn, dan heet dat zeker draaien, of niet?
Klopt. Maar de massamedia en demagogisch Rechts noemt het dan 'voortschreidend inzicht' . En als een linkse partij van standpunt veranderd heet het zogenaamd draaien. De media is ontzettend op de hand van rechts en de rechts-populisten, doodsbang als ze zijn om verketterd te worden, sinds Fortuyn
  zondag 1 juli 2012 @ 11:03:08 #241
165633 eriksd
The grand facade...
pi_113622204
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef monito het volgende:

[..]

Klopt. Maar de massamedia en demagogisch Rechts noemt het dan 'voortschreidend inzicht' . En als een linkse partij van standpunt veranderd heet het zogenaamd draaien. De media is ontzettend op de hand van rechts en de rechts-populisten, doodsbang als ze zijn om verketterd te worden, sinds Fortuyn
Oh? Wie zegt dat?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 1 juli 2012 @ 11:04:38 #242
165633 eriksd
The grand facade...
pi_113622231
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Wat ben je ook een figuur :D

Meester Bram weet het allemaal zo goed, de beste stuurman aan wal. Waarom ga je niet de politiek in, je weet precies wat er allemaal fout is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ook wel gebeuren. Zo'n technocraat die nooit een stap in de private sector heeft gezet maar wel weet wat er fout is "daar". Beetje zoals Sywert die klaagt over de pensioenen van jongeren terwijl hij nog geen stuiver in de pot gestopt heeft.
Bis bis bis
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 11:07:48 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_113622283
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:53 schreef monito het volgende:

[..]

Nou! Dat zie je vooral op de PO, altijd weer die vermaledijde rechtsen :D
  zondag 1 juli 2012 @ 11:09:25 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_113622329
Als links je rechts noemt, en rechts je links, doe je het goed, dus thumbs up voor de media ^O^
Laffe huichelaar
pi_113622358
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

WAAR DENK JE DAT HET GELD VAN DE OVERHEID VANDAAN KOMT, HELD.
De geldpers was het toch?
  zondag 1 juli 2012 @ 11:11:30 #246
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_113622373
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou! Dat zie je vooral op de PO, altijd weer die vermaledijde rechtsen :D
En RTL doet zo verschrikkelijk veel aan politiek :)
  zondag 1 juli 2012 @ 11:13:29 #247
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_113622411
quote:

[..]

De enige partij in Nederland die Amerikaanse campagnestijlen gebruikt is de sp.
pi_113622483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:

Nederland is samen met Engeland juist één van de voorlopers op het gebied van liberaliseringen, privatiseringen, is een belastingparadijs voor multinationals, heeft de laatste 20 jaar alleen maar belastingverlagingen gekend voor de inkomens boven de 52.000 euro, kent één van de strengste immigratie-wetgevingen in Europa, is het land met gemiddeld hogere straffen dan de meeste andere landen, en zo kan ik nog wel even doorgaan... (ik zou bijvoorbeeld haast de afbraak van de sociale zekerheid vergeten).

Nederland is de laatste 20 jaar in rap tempo van verzorgingsstaat naar nachtwakerstaat gegaan / aan het gaan.
Dit klopt helaas. Maar wij hebben tegelijk Scandinavisch hoge belastingstarieven voor de lage en middeninkomens . In de Scandinavische landen krijgen de mensen daar nog iets voor terug in de vorm van een goede gezondheidszorg en wij krijgen er alleen maar meer bureaucratie en bijv. snelwegen bij.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  zondag 1 juli 2012 @ 11:33:15 #249
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_113622869
Hoe komen mensen toch op het idee dat we naar rechts zijn opgeschoven in Nederland. Vadertje staat spendeert 50% van het nationale inkomen.
pi_113623239
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:17 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dit klopt helaas. Maar wij hebben tegelijk Scandinavisch hoge belastingstarieven voor de lage en middeninkomens . In de Scandinavische landen krijgen de mensen daar nog iets voor terug in de vorm van een goede gezondheidszorg en wij krijgen er alleen maar meer bureaucratie en bijv. snelwegen bij.
We hebben in Nederland uitstekende zorg. Misschien moet je een kijkje nemen in die fantastische Scandinavische landen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')