SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.F means you're fucked![]()
Enteren helpt nietquote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Grr, ik zat te wachten tot ik m'n VOL! kon enteren.
![]()
![]()
Net een soepele 6km gerendNu aan de salade nicoise met tonijn, haricots verts, artisjokharten, tomaatjes, rode ui, stukjes aardappel, kappertjes en een dressing van mosterd, citroensap en provencaalse kruiden
![]()
![]()
Zo vanochtend kon ik niet hardlopen dus zojuist maar even een rondje gedaan. Ben weer tevreden
https://www.polarpersonal(...)6bccf4b89bd99346424f![]()
Laat GotC het maar niet horenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen. En ik kan helemaal niet koken![]()
![]()
Dan moet je eens op zo'n lekker ding afstappenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen. En ik kan helemaal niet koken
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Maar Yur je was toch ziek? Of ben je alweer beter?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Assenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Wiehoe het volgende:
Zo vanochtend kon ik niet hardlopen dus zojuist maar even een rondje gedaan. Ben weer tevreden
https://www.polarpersonal(...)6bccf4b89bd99346424f![]()
![]()
Mooi ontspannen rondjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Wiehoe het volgende:
https://www.polarpersonal(...)6bccf4b89bd99346424f
F means you're fucked![]()
Mn lichaam is nog in opstand...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar Yur je was toch ziek? Of ben je alweer beter?F means you're fucked![]()
Even een playlistje maken, rekken&strekken en dan gaan we
Jij begrijpt _O_![]()
Irritant is dat he!quote:
Kun je ondertussen wel voedsel wat beter verdragen? Zou ook maar even goed uitzieken voor je gaat lopen anders doe je je lijf geen plezier.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Soep en brood werkt wel aardig tot nu toe... En ik doe rustig aan, anders was ik nu op de training geweestquote:Op maandag 25 juni 2012 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Irritant is dat he!
Kun je ondertussen wel voedsel wat beter verdragen? Zou ook maar even goed uitzieken voor je gaat lopen anders doe je je lijf geen plezier.
Ah beter! Blokje anijs kalmeert je maag ook enormquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Soep en brood werkt wel aardig tot nu toe... En ik doe rustig aan, anders was ik nu op de training geweest![]()
![]()
Trein gemist na de avonddienst, met dank aan slome medewerkersNu een half uur verveling met uitzicht op de A12
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoor ik nu ook bij de club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Wiehoe het volgende:
Hoor ik nu ook bij de club sekte?
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
stukje rennenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef Yuki het volgende:
Trein gemist na de avonddienst, met dank aan slome medewerkersNu een half uur verveling met uitzicht op de A12
Feyenoord Rotterdam![]()
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
We hebben een.. Euh...![]()
F#ck de resterende letters!
IK HEB MIJN P GEHAALD!!!!!!
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Wiehoe het volgende:
Hoor ik nu ook bij de club?
Heb je je zusje al geofferd aan de GarminGod ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
![]()
Awwww yeah sigaartje er bijquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
Congrats!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
Feli!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
En dat was dan les 16.Gefeliciteerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
Ik heb 'm nét niet gehaald omdat ik geen cijfer heb voor één van de opdrachten, m'n laptop werkte niet mee tijdens het assessment.Helaas kan ik 'm dit studiejaar niet meer herkansen, want dit was al het herkansingsmoment (was de eerste keer ziek).
Maar goed, ben al blij dat ik naast mijn fulltime baan 52,5 van de 60 punten heb kunnen binnenslepen (op de HAN krijg je de studiepunten per blok).
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 25-06-2012 20:28:37 ]![]()
Dat heb ik al gedaan, en toch de trein gemistquote:
Waarom gaat er wel een trein naar Den Haag na 15 min maar niet naar Utrecht?
De titel zegt les 16quote:Op maandag 25 juni 2012 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
En dat was dan les 17.
[..]
Gefeliciteerd.
Ik heb 'm nét niet gehaald omdat ik geen cijfer heb voor één van de opdrachten, m'n laptop werkte niet mee tijdens het assessment.Helaas kan ik 'm dit studiejaar niet meer herkansen, want dit was al het herkansingsmoment (was de eerste keer ziek).
Maar goed, ben al blij dat ik naast mijn fulltime baan 52,5 van de 60 punten heb kunnen binnenslepen (op de HAN krijg je de studiepunten per blok).
Maar good job!!
En balen van je P
Uh jawel? Vanuit Den Haag :08, :23, :38 en :53. Over 13 minuten dus weerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, en toch de trein gemist
Waarom gaat er wel een trein naar Den Haag na 15 min maar niet naar Utrecht?.
Niet meer actief op Fok!![]()
Omdat Utrech altijd plat ligt kwa trein verkeer ?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, en toch de trein gemist
Waarom gaat er wel een trein naar Den Haag na 15 min maar niet naar Utrecht?![]()
![]()
sprint je trekken voor de trein. horloge had 2:10 / km aan
dat was wel heftig... nu op weg naar man startpunt ( Hollandse ra ding)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zuurquote:Op maandag 25 juni 2012 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
En dat was dan les 17.
[..]
Gefeliciteerd.
Maar goed, ben al blij dat ik naast mijn fulltime baan 52,5 van de 60 punten heb kunnen binnenslepen (op de HAN krijg je de studiepunten per blok).![]()
![]()
Ik zit in Zoetermeerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh jawel? Vanuit Den Haag :08, :23, :38 en :53. Over 13 minuten dus weer.
Ready- Set GOOoo!
Tot over 30min![]()
Pepstalk wordt niet als hinder gezien
Jij begrijpt _O_![]()
Nee, klote dienstregelingquote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat Utrech altijd plat ligt kwa trein verkeer ?
Daar kom je nog op terug denk ikquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef henkde_j het volgende:
Ready- Set GOOoo!
Tot over 30min![]()
Pepstalk wordt niet als hinder gezien![]()
![]()
Geen woordenbrijquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Whoehoe! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gefeliciteerd met je P streamnl
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Les 16 inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
De titel zegt les 16
Maar good job!!
En balen van je P
Het is inderdaad vervelend, had me er namelijk op verheugd dat ik m'n P in één jaar kon halen.quote:Alles afgesloten met 8 of 9, behalve dat ene &)(@$#$ blok. Volgend studiejaar maar herkansen...
![]()
Ik heb serieus wel 100 keer deze(of soortgelijke melding gehoord):quote:
Dames en heren, wegens een technische storing is er op het moment geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal, wij werken hard aan het oplossen van de storing. Herhaling.
En een enkele keer na 11 uur 's avonds nogBier zuipen met wil vreemde studenten op het perron, gitaartje er bij, liedjes er bij. Moesten er toch wat van maken
![]()
![]()
Je bent niet alleen bro, ik moet ook nog een jaar extraquote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Les 16 inderdaad.
[..]
Het is inderdaad vervelend, had me er namelijk op verheugd dat ik m'n P in één jaar kon halen.Alles afgesloten met 8 of 9, behalve dat ene &)(@$#$ blok. Volgend studiejaar maar herkansen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve dan daar weggaanquote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, daar kun jij ook niks aan doen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Jumparound het volgende:
sprint je trekken voor de trein. horloge had 2:10 / km aan
dat was wel heftig... nu op weg naar man startpunt ( Hollandse ra ding)![]()
treinsprintjes klokken..!
Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef YUR het volgende:
Laat me raden: Dr.Sexy gaat de hele songtekst van Scatman peptalken aan henkIk zit te broeden op iets origineels.
![]()
Haha, lijkt mij geniaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel 100 keer deze(of soortgelijke melding gehoord):
Dames en heren, wegens een technische storing is er op het moment geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal, wij werken hard aan het oplossen van de storing. Herhaling.
En een enkele keer na 11 uur 's avonds nogBier zuipen met wil vreemde studenten op het perron, gitaartje er bij, liedjes er bij. Moesten er toch wat van maken
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Checkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je je zusje al geofferd aan de GarminGod ?![]()
![]()
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
gefeliciteerd!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Achteraf had ik wel een blog kunnen beginnen over de rare mensen die ik tegenkwam en/of bijzondere gesprekken mee heb gehadquote:je moet wat als je 4 uur in de trein zit
![]()
![]()
Nou, alleen daarvoor zou ik toch bijna aan de Endomondo.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik nietIk zit te broeden op iets origineels.
Wat dacht je van een ABC'tje; altijd goed.Hardloper.
IG @webkim![]()
Nee, blame my boss...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, daar kun jij ook niks aan doen.
Of iets in het Russischquote:Op maandag 25 juni 2012 20:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, alleen daarvoor zou ik toch bijna aan de Endomondo.
Wat dacht je van een ABC'tje; altijd goed.![]()
![]()
Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
Feli!!
![]()
Je loopt out of sync met het weerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk hardloopweer vanavond... jammer dat ik morgen pas weer 'moet'.
Ja ik ook. Tenminste ben benieuwd wat de nieuwe organisatie ons gaat brengenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En nacht van Assen. Donderdag, Vrijdag en Maandag vrij
Jij ook?
Ik wil die vette vlaamse frietkraamweer zien bij het gemeentehuis!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik ga woensdag weerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk hardloopweer vanavond... jammer dat ik morgen pas weer 'moet'.want morgen Pearl Jam concert!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb vandaag rustdag, morgen tennissen en woensdag weer rennen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ben ook erg benieuwd. Alle drie de dagen ook nog aangename muziek.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja ik ook. Tenminste ben benieuwd wat de nieuwe organisatie ons gaat brengen
Ik wil die vette vlaamse frietkraamweer zien bij het gemeentehuis!
![]()
Alleen zit ik nog te bedenken hoe ik de dagen met mijn hardloopschema ga combineren![]()
![]()
Had ik al gezegd dat ik morgen weer ga zwemmen?![]()
Echt zo gigantisch veel zin in, hoop maar niet dat de club tegenvalt
![]()
Ja doei.![]()
Lekker!! Goede workout naast het rennenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Nog helemaal niet vaak hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
. Ga je baantjes zwemmen of doen ze ook andere dingen op die club?
Het zal vast niet in het water vallen. Dat staat als een paal boven water. Voelt je daar vast als een vis in het water. Dat voel ik aan mn water. Je houdt je hoofd wel boven water.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het zal vast niet in het water vallen. Dat staat als een paal boven water. Voelt je daar vast als een vis in het water. Dat voel ik aan mn water. Je houdt je hoofd wel boven water.
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het zal vast niet in het water vallen. Dat staat als een paal boven water. Voelt je daar vast als een vis in het water. Dat voel ik aan mn water. Je houdt je hoofd wel boven water.
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier
Damn ik probeerde er ook nog eentje te bedenkenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt een storm in een glas water dit.. Hoge bomen vangen veel wind, dacht ik, maar daar zit geen water in
.
Als ik jou zie loopt me het water in de mond. Of zijn we als vuur en water?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Damn ik probeerde er ook nog eentje te bedenken. Hoge bomen vangen veel wind, dacht ik, maar daar zit geen water in
.
![]()
vandaag een dagje spijbelen van clubtraining.... benen hebben zo te voelen nog geen zin in snelheidstraining.
Dus dat een duurloop in rustig tempo als extra herstelloop.
*maakt mental note om om op tijd af te bellen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ahw menquote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik jou zie loopt me het water in de mond. Of zijn we als vuur en water?.
Dat vroeg ik me ook al af, wat doen ze precies bij zo'n zwemclub?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nog helemaal niet vaak hoor. Ga je baantjes zwemmen of doen ze ook andere dingen op die club?
![]()
Met hippe roze badmuts met bloemen ?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
En inderdaad baantjes trekken, maar wel op tempo![]()
Die oma's in het zwembad hier in het dorp: Pas op hoor jonkie het water is nat vandaage *giegelende oma's*![]()
![]()
![]()
Mogguhquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag een dagje spijbelen van clubtraining.... benen hebben zo te voelen nog geen zin in snelheidstraining.
*maakt mental note om om op tijd af te bellen
Ga jij eens met stoom en kokend water je mond spoelenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik jou zie loopt me het water in de mond. Of zijn we als vuur en water?
rustdagje?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
*maakt mental note om om op tijd af te bellen![]()
Zeep en waterquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ga jij eens met stoom en kokend water je mond spoelen![]()
![]()
you still got it Sexy.... granny magnet dat je d'r bentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met hippe roze badmuts met bloemen ?![]()
Die oma's in het zwembad hier in het dorp: Pas op hoor jonkie het water is nat vandaage *giegelende oma's*
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na dit weekend mag je dat rustig doen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
*maakt mental note om om op tijd af te bellen.
Techniek verbeteren en afstanden en eventueel tempo opbouwenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, wat doen ze precies bij zo'n zwemclub?Wisseling van schoolslag en crawl gok ik zo, tenminste, dat is waar ik voor kom
Ja doei.![]()
Hoeveel bagger kun je in 1 bericht kwijtquote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier_!
Zonder gebit in, 60 + jaar ervaringquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you still got it Sexy.... granny magnet dat je d'r bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Au!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ga jij eens met stoom en kokend water je mond spoelenNiet meer actief op Fok!![]()
Heb je dan ook een bepaald doel? Afstand / snelheid?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
En inderdaad baantjes trekken, maar wel op tempo
Edit: las het al op de vorige pagina
Oh men ik moet de rugcrawl ooit nog eens lerenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Techniek verbeteren en afstanden en eventueel tempo opbouwenWisseling van schoolslag en crawl gok ik zo, tenminste, dat is waar ik voor kom
Zie er nu al tegenop
![]()
![]()
En dat doe je dan allemaal individueel maar er is ook een coach ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Techniek verbeteren en afstanden en eventueel tempo opbouwenWisseling van schoolslag en crawl gok ik zo, tenminste, dat is waar ik voor kom
![]()
Waarom moet je rugcrawl leren? Ik functioneer prima zonder ooit rugcrawl te doenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh men ik moet de rugcrawl ooit nog eens lerenZie er nu al tegenop
in zekere zin wel.. denk dat ik en km of 12 ga lopen in een LDL tempo met de hartslagmeter erbij.quote:
maar vergeet nog wel eens af te bellen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan, als iemand (lees:trainer) zijn vrije avond opgeeft om ons wat te leren dan vind ik het niet meer dan normaal om even het fatsoen op te brengen om af te bellen als je niet komt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zwemtest defensiequote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom moet je rugcrawl leren? Ik functioneer prima zonder ooit rugcrawl te doenIk kan goed zwemmen maar rugcrawl
Nog 2 jaar dus och.
![]()
Afstands/-duursgewijs zou ik een hele dag/avond door kunnen zwemmen, afwisselend crawl/schoolslag. Het is dat 't op den duur neit zo lekker meer voelt met uitgedroogde gerimpelde handen en als de zwembadtemperatuur niet optimaal is dat je onderkoeld kunt raken![]()
Maar qua tempo heb ik nog niet zo een idee, daar ga ik morgen wel 's over praten. Zou de 100 meter wel weer in 1.30 ofzo willen kunnen zwemmen, zoals vroeger. Maar heb eigenlijk ook geen idee hoe hard ik nu nog zwem
Ja doei.![]()
Bedoelde meer een stukje wandelen, film avondje?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in zekere zin wel.. denk dat ik en km of 12 ga lopen in een LDL tempo met de hartslagmeter erbij.
maar vergeet nog wel eens af te bellen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan, als iemand (lees:trainer) zijn vrije avond opgeeft om ons wat te leren dan vind ik het niet meer dan normaal om even het fatsoen op te brengen om af te bellen als je niet komt.![]()
Oh ja dan moet je welquote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zwemtest defensieIk kan goed zwemmen maar rugcrawl
Nog 2 jaar dus och.
. Moet je zeker ook nog met kleding en al kunnen zwemmen, blegh!
Yup, er zijn coaches aanwezig die je tips geven voor techniek en dergelijken, en aanmoedigen. En die natuurlijk, net als in andere lessen, een lesplan hebben ontwikkeld om optimaal te kunnen trainenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dat doe je dan allemaal individueel maar er is ook een coach ofzo?
Ja doei.![]()
Zwemtest de Fancyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zwemtest defensieIk kan goed zwemmen maar rugcrawl
Nog 2 jaar dus och.
![]()
Bam weer terug
Jij begrijpt _O_![]()
En een geweer van 6 kilo opduikenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja dan moet je wel. Moet je zeker ook nog met kleding en al kunnen zwemmen, blegh!
Overal ja dacht ik. Met kisten zwemmen jeuj
![]()
![]()
Op school dachten ze dat ik bij De Fancy wou werken. Grafisch Vormgever en zulks. Friesen zijn hardhorend hequote:![]()
![]()
Ik ben na 10 baantjes in het 25 meterbad wel redelijk gaar, haha! Ik hou ook niet zoveel meer van zwemmen. Alleen in het buitenbad vind ik leuk, en dan lekker opdrogen in de zonquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Afstands/-duursgewijs zou ik een hele dag/avond door kunnen zwemmen, afwisselend crawl/schoolslag. Het is dat 't op den duur neit zo lekker meer voelt met uitgedroogde gerimpelde handen en als de zwembadtemperatuur niet optimaal is dat je onderkoeld kunt raken![]()
Maar qua tempo heb ik nog niet zo een idee, daar ga ik morgen wel 's over praten. Zou de 100 meter wel weer in 1.30 ofzo willen kunnen zwemmen, zoals vroeger. Maar heb eigenlijk ook geen idee hoe hard ik nu nog zwem
Klinkt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, er zijn coaches aanwezig die je tips geven voor techniek en dergelijken, en aanmoedigen. En die natuurlijk, net als in andere lessen, een lesplan hebben ontwikkeld om optimaal te kunnen trainen
Hopelijk bevalt het.![]()
nee hoor, wel gewoon rustig hardlopen om de benen wat los te krijgen want bovenbenen zijn nog wat stijf.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bedoelde meer een stukje wandelen, film avondje?
En, verder...films kijk ik sporadisch.... zo lang er nog geen betere film is dan Forrest Gump is het verspilde tijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom een geweer opduiken? Zo'n ding doet het toch niet meer als het in het water is gevallenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En een geweer van 6 kilo opduikenOveral ja dacht ik. Met kisten zwemmen jeuj
. Toch?
Hoop het ook! Als 't net zo goed gaat als de 7km van vandaag ben ik een gelukkig menschmaar eerst eten!
![]()
Ja doei.![]()
Zo, weer terug van een rondje lopen met kwiwi
800 meter sessies
De tweede serie was 4 honderste sneller dan de eerste
De derde serie was 8.5 seconde langzamer dan de tweede
De vierde serie was 7.1 seconde sneller dan de derde.
Oftewel de eerste, tweede en de vierde in minder dan 1.5 seconde van elkaar.
Alleen het derde rondjes was iets langzamer.
Kwiwi heeft les 8 van Evy weer volbracht.
[ Bericht 9% gewijzigd door Freeflyer op 25-06-2012 21:20:04 (aanvulling) ]Neerkomen wel!![]()
Had je veel aan onze peptalkquote:
Eet smakelijk! En dat zwemmen wordt vast helemaal leukquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop het ook! Als 't net zo goed gaat als de 7km van vandaag ben ik een gelukkig menschmaar eerst eten!
![]()
als dat zo zou zijn zouden we nog steeds door de Duiters bezet zijn... D-Day...strand....waterquote:Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom een geweer opduiken? Zo'n ding doet het toch niet meer als het in het water is gevallen. Toch?
Zo, mijn lichaam wel genoeg gestraft vandaag. Lekkere workout gehad in de sportschool.Ben benieuwd naar mijn hartslag van RPM
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Of het was je Drentse accentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Op school dachten ze dat ik bij De Fancy wou werken. Grafisch Vormgever en zulks. Friesen zijn hardhorend he?
Bedankt:
Sarabi,Wiehoe,Debsterr,Shravani,motorbloempje,YUR,Dr.Sexy,LieLie,justmattie,Yuki,sylvesterrr,Viking84,MaLo,Guppyfriend En Rechtsedirecte. (hopelijk ben ik nu niemand vergeten)
(mare sexy.... Ik ben 30juli een jaar gestopt met roken dus geen nicotine meer voor mij....![]()
)
Pfff wat voelt dit goed. Al die maandagen en dinsdagen dat ik na mijn werk als ik een gek moest douchen, omkleden ,meteen met wat brood (zodat ik nog wat gegeten had s'avonds) richting school heeft toch zijn vruchten afgeworpen!
Weet je wat net eigenlijk het meest vervelende was. Ik was klaar met mijn tentamen, ik wachtte tot de docent klaar was met nakijken. Na heel lang wachten, krijg ik te horen dat ik ongeveer een 8 heb. Dus ik ben kei blij en wil mijn vrouw op de hoogte stellen.... Je raadt het al... Ze is niet thuisWant ze is nu sporten (Yoga)
Dan maar mijn ouders bellen, dacht ik.... nemen ook niet op...![]()
Mijn beste kameraad zit in het vliegtuig richting Amerika dus die kon ik ook niet bellen....![]()
Op DAT moment....voel je je best Remy...
MAAR gelukkig heb ik jullie nog!![]()
![]()
Nogmaals bedankt!!![]()
Ik dacht dat ze hun geweren boven hun hoofd hieldenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn zouden we nog steeds door de Duiters bezet zijn... D-Day...strand....water
* MaLo verkast naar Dingen die je pas jaaaaaren later....You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Awww dat is balen dan he, wil je iets delen en dan is niemand bereikbaar! Maar inderdaad, hier deelt men graag in vreugdequote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef streamnl het volgende:
Bedankt:
Sarabi,Wiehoe,Debsterr,Shravani,motorbloempje,YUR,Dr.Sexy,LieLie,justmattie,Yuki,sylvesterrr,Viking84,MaLo,Guppyfriend En Rechtsedirecte. (hopelijk ben ik nu niemand vergeten)
(mare sexy.... Ik ben 30juli een jaar gestopt met roken dus geen nicotine meer voor mij....![]()
)
Pfff wat voelt dit goed. Al die maandagen en dinsdagen dat ik na mijn werk als ik een gek moest douchen, omkleden ,meteen met wat brood (zodat ik nog wat gegeten had s'avonds) richting school heeft toch zijn vruchten afgeworpen!
Weet je wat net eigenlijk het meest vervelende was. Ik was klaar met mijn tentamen, ik wachtte tot de docent klaar was met nakijken. Na heel lang wachten, krijg ik te horen dat ik ongeveer een 8 heb. Dus ik ben kei blij en wil mijn vrouw op de hoogte stellen.... Je raadt het al... Ze is niet thuisWant ze is nu sporten (Yoga)
Mijn beste kameraad zit in het vliegtuig richting Amerika dus die kon ik ook niet bellen....![]()
![]()
Nogmaals bedankt!!.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Note to self: blijf van dat trainingsknopje af nadat de workout is afgelopen!!
Wij kwamen deze tegen, dichtbij ons hotel in New Yorkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee hoor, wel gewoon rustig hardlopen om de benen wat los te krijgen want bovenbenen zijn nog wat stijf.
En, verder...films kijk ik sporadisch.... zo lang er nog geen betere film is dan Forrest Gump is het verspilde tijd
http://www.bubbagump.com/![]()
Ik heb heul geen accentquote:stiekem klinkt ik soms een beetje fries
Maar thuis lekker plat lullen als het even kan.
Excuus excuus, een lekker vodkatje kan er dan wel van af?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef streamnl het volgende:
Bedankt:
)
![]()
Nogmaals bedankt!!![]()
Awww, maar wij vinden het gelukkig ook heel tofquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef streamnl het volgende:
Bedankt:
)
![]()
Nogmaals bedankt!!
Streamnl, gefeliciteerd!![]()
Net lekker getraind bij de loopgroep. Bedoeling was:
6x400 m
6x200 m
P= 90 sec
In 5 km tempo
Trainer: Ja, leuk dat gedoe, maar we gaan dat dus in de duinen doen ipv eventueel op de baan. En ipv meters:
6x 2 min op wedstrijdtempo (rust ertussen: 1,5 min dribbelen)
6x 1 min op wedstrijdtempo (rust ertussen: 1 min dribbelen)
En dat allemaal op wedstrijdtempo v/d 5km. Oftewel: Praten is verboden.
EN! Na de warming up hebben we looptechniek les gekregenBinnenkort romp/core training
Best tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/hjOdGkAOS3c
http://connect.garmin.com/activity/192757317![]()
Je vrouw wilde haar telefoon voor dit heugelijke moment niet even meenemen de zaal inquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef streamnl het volgende:
Bedankt:
)
![]()
Nogmaals bedankt!!![]()
?
Ik wel, zonder dat ik Fries spreek. En het dialectje spreek ik ook bijna nooit meerquote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb heul geen accentstiekem klinkt ik soms een beetje fries
Maar thuis lekker plat lullen als het even kan.
wwooooowwww, ook in California... ga ik proberen te vinden!!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij kwamen deze tegen, dichtbij ons hotel in New York
http://www.bubbagump.com/
Forrest Gump...imo echt een legendarische film...om alle "wereldveranderende" gebeurtenissen van twee decennia in een film aan elkaar te rijgen op die manier...geniaal'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
Goed bezig meid!!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
6x400 m
6x200 m
P= 90 sec
In 5 km tempo
Trainer: Ja, leuk dat gedoe, maar we gaan dat dus in de duinen doen ipv eventueel op de baan. En ipv meters:
EN! Na de warming up hebben we looptechniek les gekregenBinnenkort romp/core training
Best tevreden:
http://connect.garmin.com/activity/192757317
dialectquote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef justmattie het volgende:
En het dialectje spreek ik ook bijna nooit meer![]()
als je tenminste daarnaast ook knap Nederlands kan, wel zo netjes....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan vind je 'De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween' misschien ook wel een tof boek! Of je vind dat het er teveel op lijktquote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wwooooowwww, ook in California... ga ik proberen te vinden!!
Forrest Gump...imo echt een legendarische film...om alle "wereldveranderende" gebeurtenissen van twee decennia in een film aan elkaar te rijgen op die manier...geniaal![]()
![]()
Ligt eraan welk dialect...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dialect![]()
als je tenminste daarnaast ook knap Nederlands kan, wel zo netjes....
Looptechniek..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
buitenkant, binnenkant, tenen, hakken, lang maken (appeltjes plukken) hakken billen, knie heffen (om maar een klein deel te benoemen)
Neerkomen wel!![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
6x400 m
6x200 m
P= 90 sec
In 5 km tempo
Best tevreden:
http://connect.garmin.com/activity/192757317![]()
![]()
en voor de romp/core training is YUR volgens mij nog wat te zwakjes...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bubba Gumpquote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij kwamen deze tegen, dichtbij ons hotel in New York
http://www.bubbagump.com/al heb ik het in Hong Kong leren kennen, erg lekker!! Later in New York weer tegen gekomen inderdaad
heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij de boekwinkel, toch nog maar eens naar kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan vind je 'De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween' misschien ook wel een tof boek! Of je vind dat het er teveel op lijkt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed hoor!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
6x400 m
6x200 m
P= 90 sec
In 5 km tempo
Best tevreden:
http://connect.garmin.com/activity/192757317
Klopt het dat je hartslag ook lager blijft?![]()
West-Friesquote:
enne, dat spreken ze niet in Friesland'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank je GotC, Maraca![]()
(Yuki, ik ben jou niet vergeten!! Je staat er gewoon bij
Mare Sexy,
Ik hou niet zo van vodkatjes
Wel van dit:SPOILER: iene miene mutteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 juni 2012 21:22 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Looptechniek..
buitenkant, binnenkant, tenen, hakken, lang maken (appeltjes plukken) hakken billen, knie heffen (om maar een klein deel te benoemen)Maar dat krijgen we standaard met warming up/cooling down
.
![]()
Mijn ABN is erg goed te noemen. Vind ik danquote:Op maandag 25 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dialect![]()
als je tenminste daarnaast ook knap Nederlands kan, wel zo netjes....
En het dialectje dat ik sprak/spreek is Leeuwarders. Sommige mensen vinden dat asociaal klinken
Het is echt een leuk boek. Leuk geschreven ook, beetje 'tussen de regels door lezen droge humor'.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb er wel eens mee in mijn handen gestaan bij de boekwinkel, toch nog maar eens naar kijken.![]()
Yup! Hartslag werkt steeds beter mee..merk gewoon dat m'n conditie ineens met sprongen vooruit gaat. Blijkbaar heb ik langere trainingen nodigquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goed hoor!
Klopt het dat je hartslag ook lager blijft?![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef streamnl het volgende:
Mare Sexy,
Wel van dit:CheersSPOILER: iene miene mutteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:![]()
Vooral die laatste viel mooi samen met Alive van Pearl Jam![]()
Baalde er wel stevig van dat ik geen GPS fix kon krijgen.
Maar ben nu wel blij dat ik nu weet wat ik voorheen altijd fout deed met hardlopen. Te grote passen![]()
Met kleinere passen hou ik het veel langer vol en ook het tempo weet ik er nog aardig in te houden (en stabiel voor m'n gevoel)
Gem Pace deze keer van 5:02![]()
En nog steeds niet het idee dat ik kapot aan het gaan ben. Ik hoef nog niet naar adem te happen![]()
Bedankt voor de pepstalks: Bart,Marloes en Thirza
Jij begrijpt _O_![]()
Ah ok, bij mijn loopgroep was het eigenlijk alleen maar bij de warming up. Bij de cooling down deden we meer statisch en dynamisch rekkenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
BijvoorbeeldMaar dat krijgen we standaard met warming up/cooling down
.
Neerkomen wel!![]()
Weet ikquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
West-Fries
enne, dat spreken ze niet in Friesland![]()
Nee, m'n vader is een Hagenees, en m'n moeder is een Zeeuwse. Allebei geen accenten waar ik heel erg fan van ben![]()
Ik heb niet echt een defineerbaar accent...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja leuk om te zien dat je al zo snel vooruitgang kan zienquote:Op maandag 25 juni 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup! Hartslag werkt steeds beter mee..merk gewoon dat m'n conditie ineens met sprongen vooruit gaat. Blijkbaar heb ik langere trainingen nodigGa zo door!
![]()
Mooi hoe het toch verschiltquote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ah ok, bij mijn loopgroep was het eigenlijk alleen maar bij de warming up. Bij de cooling down deden we meer statisch en dynamisch rekken
Wij doen de huppeltjes, knieën omhoog, appeltjes plukken op hakken/tenen etc bij cooling down en daarna nog het betere rek en strek werk (voelde vandaag zo lekker!)
Warming up..tsja, vanalles. Heupen draaien, enkels, voeten..![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef streamnl het volgende:
Mare Sexy,
Wel van dit:Ik ben blind!SPOILER: iene miene mutteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry streamnogmaals feli en neem er een lekkere whisk(e)y op
huppelen met knie inzet, echt verbazingwekkend hoe ver je dan springt (huppelt). het los draaien is ook zeker iets wat altijd bij de warming up hoort. met name mijn enkels vinden dat heel prettigquote:Op maandag 25 juni 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi hoe het toch verschilt
Wij doen de huppeltjes, knieën omhoog, appeltjes plukken op hakken/tenen etc bij cooling down en daarna nog het betere rek en strek werk (voelde vandaag zo lekker!)
Warming up..tsja, vanalles. Heupen draaien, enkels, voeten..
Neerkomen wel!![]()
ik maak af en toe nog wel eens fouten zoals mag ik de zout of een klassieker iets kost duurquote:Op maandag 25 juni 2012 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn ABN is erg goed te noemen. Vind ik dan
verder: trots op mijn dialect, alleen is het een mengelmoes van het Enkhuizer en West-Friese dialect'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fijn dat de loopgroep goed bevaltquote:Op maandag 25 juni 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi hoe het toch verschilt
Warming up..tsja, vanalles. Heupen draaien, enkels, voeten..
Ik heb een Twents accent
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Fijn dat de loopgroep goed bevalt
Ik heb een Twents accentZo kut in de Randstad
Nou inderdaad! Ik deed nooit aan rekken/strekken (miste het ook niet), maar soms..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:28 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
huppelen met knie inzet, echt verbazingwekkend hoe ver je dan springt (huppelt). het los draaien is ook zeker iets wat altijd bij de warming up hoort. met name mijn enkels vinden dat heel prettig. Vooral na een training die best zwaar was (vandaag) is het heerlijk om onder begeleiding effe alles uit te rekken
En thanks allen![]()
![]()
![]()
Er werd mij trouwens net een flesje smirnhof Ice aangeboden door een groepje breezers.
Schoolfeest in de buurt
Jij begrijpt _O_![]()
Iets kost duur. Geniale fout is datquote:Op maandag 25 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik maak af en toe nog wel eens fouten zoals mag ik de zout of een klassieker iets kost duur
verder: trots op mijn dialect, alleen is het een mengelmoes van het Enkhuizer en West-Friese dialect
Spreek je daar in NZ nog wel eens het dialect. Met je vrouw bijvoorbeeld, of is zij een local.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Fijn dat de loopgroep goed bevalt
Ik heb een Twents accentJullie hebben zo'n Ilse de Lange accentjequote:??
Hoornquote:Op maandag 25 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik maak af en toe nog wel eens fouten zoals mag ik de zout of een klassieker iets kost duur
verder: trots op mijn dialect, alleen is het een mengelmoes van het Enkhuizer en West-Friese dialect
Ik woon gelukkig in Twente, valt het niet zo opquote:.
ik denk dat je niet de enige bent GotC.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ik deed nooit aan rekken/strekken (miste het ook niet), maar soms... Vooral na een training die best zwaar was (vandaag) is het heerlijk om onder begeleiding effe alles uit te rekken
En thanks allen![]()
Ik denk dat als 50% van de recreatieve lopers aan strekken/ rekken doet, het veel is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zo'n Ilse de Lange accentje??
Alleen was ik op een bepaald moment aan het woord bij een vergadering (in Rotterdam) en wilde de klant mijn vragen niet beantwoorden totdat ik vertelde waarom ik in vredesnaam met een Twents accent zat te praten
![]()
Ik verzuim het ook vaak... Maar gisteren na de 10km heb ik het wel gedaanquote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dne kdat je niet de enige bent GotC.
Ik denk dat als 50% van de recreatieve lopers aan strekken/ rekken doet, het veel is
Hier een geheelonthouderquote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat als 50% van de recreatieve lopers aan strekken/ rekken doet, het veel is
Ik ben bang dat ik meer verpest met rekken en strekken dan dat ik het goed doe. Wellicht een keer een beetje in verdiepen.![]()
Of het juist verkeerd doet, bv voordat je überhaupt een beetje warm bentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat als 50% van de recreatieve lopers aan strekken/ rekken doet, het veel is![]()
![]()
leuke stad om even te winkelen en dan weer snel weg....orgeldraaiers, scharenslijpers en petroleumventersquote:
Ik krijg elke keer te horen dat ik de cooling down goed moet doen. Want als je die goed uitvoert dan heb je de volgende dag weinig tot geen last van spierpijn. Wij zijn ook bijna 10 tot 15 minuten bezig met de cooling down. En dat is dan na het uitlopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat als 50% van de recreatieve lopers aan strekken/ rekken doet, het veel is![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leuke stad om even te winkelen en dan weer snel weg....orgeldraaiers, scharenslijpers en petroleumventersSoort van Hit&Run
![]()
Jep, ik klink redelijk als Ilse, alleen kan ik niet zingenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zo'n Ilse de Lange accentje??
Uut Grunn maar volledig accentloos.![]()
Al schijn ik nadat ik een weekendje in Groningen ben geweest op de maandagochtend soms wel een wat Gronings accent te hebben
Jij begrijpt _O_![]()
Met een grote glimlach mag ik hopen...? Anders was het best brutaal van die klantquote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenAlleen was ik op een bepaald moment aan het woord bij een vergadering (in Rotterdam) en wilde de klant mijn vragen niet beantwoorden totdat ik vertelde waarom ik in vredesnaam met een Twents accent zat te praten
![]()
Gronings is geen accent man, dat is een spraakgebrekquote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Uut Grunn maar volledig accentloos.![]()
Al schijn ik nadat ik een weekendje in Groningen ben geweest op de maandagochtend soms wel een wat Gronings accent te hebben![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallenAlleen was ik op een bepaald moment aan het woord bij een vergadering (in Rotterdam) en wilde de klant mijn vragen niet beantwoorden totdat ik vertelde waarom ik in vredesnaam met een Twents accent zat te praten
![]()
Oooooquote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, ik klink redelijk als Ilse, alleen kan ik niet zingen
dat vind ik zoooooo leuk
(zonder gekheid, ik vind dat 1 van de leukste accenten die wij in Nederland rijk zijn)
![]()
Grote glimlach jaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met een grote glimlach mag ik hopen...? Anders was het best brutaal van die klantBleek zelf een Tukker te zijn
True. Wat kan ik mij altijd ergeren aan jongeren met een zwaar Gronings accent als ik in de bus zit naar m'n ouders dorp.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gronings is geen accent man, dat is een spraakgebrek![]()
Je IQ stort volgens mij naar beneden als je Gronings begint te spreken
Jij begrijpt _O_![]()
betrap me er zelfs nog wel eens op dat ik vooral woorden gebruik die puur dialect zijn...als ik een heuvel op moet dan ren ik bijv een klucht op nee geen blijspel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ilse de Lange ook niet. Dat scheelt.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, ik klink redelijk als Ilse, alleen kan ik niet zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was dus beter in het camoufleren van zijn accentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grote glimlach jaBleek zelf een Tukker te zijn
Bij mij is het vooral: Trek die deur eens los joh. Wanneer zijn die winkels nou eens los. of de uberboerenlul: Waar kom je weg?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
betrap me er zelfs nog wel eens op dat ik vooral woorden gebruik die puur dialect zijn...als ik een heuvel op moet dan ren ik bijv een klucht op nee geen blijspel![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ilse de Lange ook niet. Dat scheelt.ZijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hij was dus beter in het camoufleren van zijn accentEn ja. Maar ik woonde toen pas net 3 maanden in de Randstad en zij 20 jaar
Toen Mr. Guppy een keer tegen me zei dat m'n t-shirt krang zat, keek ik m aan alsof ik het in Keulen hoorde donderen. Bleek dat Achterhoeks te zijn voor binnenstebuitenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
betrap me er zelfs nog wel eens op dat ik vooral woorden gebruik die puur dialect zijn...als ik een heuvel op moet dan ren ik bijv een klucht op nee geen blijspel
Ben je hellig ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral: Trek die deur eens los joh. Wanneer zijn die winkels nou eens los. of de uberboerenlul: Waar kom je weg?
In Twente noemen we dat een bultquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
betrap me er zelfs nog wel eens op dat ik vooral woorden gebruik die puur dialect zijn...als ik een heuvel op moet dan ren ik bijv een klucht op nee geen blijspel
Of als je zegt dat je een neefje hebt dood gemept.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
Of als je vraagt of de deur los is
Ja, dat gebruik ik nog regelmatig
Jij begrijpt _O_![]()
Ik gebruik kei vaak. Ik zeg vaak ons moeder. Of wij rijden aan. Of als we iemand niet verstaan zeggen we:"WA ZEGDE GIJ?"
Brabantse taal![]()
![]()
![]()
Zit je in de trein, van die vrij knappe dames van mijn leeftijd. Zitten gezellig te praten. Het enige dat mij dan tegenvalt is het kak Rrrrr etje. Totdat heit belt of "Dy mie wol eem kin ophaalje fan it statsjon''quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True. Wat kan ik mij altijd ergeren aan jongeren met een zwaar Gronings accent als ik in de bus zit naar m'n ouders dorp.
Je IQ stort volgens mij naar beneden als je Gronings begint te spreken
of iets in die trend. Dan kruipt ie zowat naar binnen hoor![]()
![]()
Groninger of Fries?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral: Trek die deur eens los joh. Wanneer zijn die winkels nou eens los. of de uberboerenlul: Waar kom je weg?![]()
Waar kom je weg idd
Jij begrijpt _O_![]()
Hee hef't verdrett'n!quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
klucht is een hellingquote:
enne een bult is toch gewoon een bult?![]()
West-Fries en Twents hebben sowieso redelijk wat woorden wat overeen komt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Drent in hart en nier'n.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Groninger of Fries?![]()
Waar kom je weg idd![]()
Dat is Fries. Die worden heel effectief in Zwolle afgestotenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zit je in de trein, van die vrij knappe dames van mijn leeftijd. Zitten gezellig te praten. Het enige dat mij dan tegenvalt is het kak Rrrrr etje. Totdat heit belt of "Dy mie wol eem kin ophaalje fan it statsjon''
of iets in die trend. Dan kruipt ie zowat naar binnen hoor
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb een collega uit Broabant, klinkt zo leukquote:Op maandag 25 juni 2012 21:39 schreef streamnl het volgende:
Ik gebruik kei vaak. Ik zeg vaak ons moeder. Of wij rijden aan. Of als we iemand niet verstaan zeggen we:"WA ZEGDE GIJ?"
Brabantse taal![]()
![]()
Of een brabander die zegt dat ie net afgewerkt isToen ik die voor het eerst hoorde , moest ik ook wel even nadenken.
![]()
Ja maar dat vind ik dus zo'n afknapper. Fries bij vrouwenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is Fries. Die worden heel effectief in Zwolle afgestoten![]()
![]()
Of op de eieren gaan na het stappenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef Shravani het volgende:
Of een brabander die zegt dat ie net afgewerkt isToen ik die voor het eerst hoorde , moest ik ook wel even nadenken.
Jij begrijpt _O_![]()
Volgende keer zeg ik wel weer braaf 'die klant'quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
ZijEn ja. Maar ik woonde toen pas net 3 maanden in de Randstad en zij 20 jaar
![]()
Ik was vrijdag in Den Haag, maar ik zou daar niet kunnen wennen denk ikHAHA VAN DE SNELWEG zeg ik danquote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral: Trek die deur eens los joh. Wanneer zijn die winkels nou eens los. of de uberboerenlul: Waar kom je weg?![]()
Ik moest er zo aan wennen dat zuiderlingen zeggen dat ze langs iemand gaan zitten. En dat ze dan 'naast' bedoelenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef Shravani het volgende:
Een heuvel is een bult, of een belt. Ik dacht dat hij heuvel bedoelde met kluchtquote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klucht is een helling
enne een bult is toch gewoon een bult?![]()
West-Fries en Twents hebben sowieso redelijk wat woorden wat overeen komt
Die hebben ze heul niet in Frieslandquote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende keer zeg ik wel weer braaf 'die klant'![]()
Ik was vrijdag in Den Haag, maar ik zou daar niet kunnen wennen denk ik
[..]
HAHA VAN DE SNELWEG zeg ik dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veeg me op
![]()
Haha die idd ook nog!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moest er zo aan wennen dat zuiderlingen zeggen dat ze langs iemand gaan zitten. En dat ze dan 'naast' bedoelen![]()
Ik moest hier wennen aan: D'r is een mooie film voor vanavond. Waarvoorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moest er zo aan wennen dat zuiderlingen zeggen dat ze langs iemand gaan zitten. En dat ze dan 'naast' bedoelen![]()
![]()
En persoonlijk blijft het mooiste accent, die van (noord) België.
Als daar een vrouw met dat accentje praat![]()
![]()
Mare, wat is er mis om lang mij te zitten als ik afgewerkt ben???
Ik ben nog wel zo lief!![]()
Mijn halve familie woont erquote:Op maandag 25 juni 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leuke stad om even te winkelen en dan weer snel weg....orgeldraaiers, scharenslijpers en petroleumventers
Ik vind het wel een fijne stad, maar misschien omdat ik er nooit gewoond heb
QFT...same herequote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne stad, maar misschien omdat ik er nooit gewoond heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haagsquote:
Althans, licht idd. Gisteren op Parkpop allemaal van die quasigrappige plat Haagse omroep dingen. Niet om aan te horen!
Maar een Haagse tongval in overwegend ABN...
hear hearquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, nou...zoiets dusquote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haags
Althans, licht idd. Gisteren op Parkpop allemaal van die quasigrappige plat Haagse omroep dingen. Niet om aan te horen!
Maar een Haagse tongval in overwegend ABN...
Jij zat in Hoorn op school toch? Zag ik op facebook...quote:
Waar ben je opgegroeid dan?
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij zat in Hoorn op school toch? Zag ik op facebook...
Waar ben je opgegroeid dan?![]()
in Hoorn RMTuS gedaan
geboren en getogen Enkhuizer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoveel beter dan "Hep jei un eifoon? Dan ken juh nou de gratus ep douwnlooiuh"quote:
DOE MAAR NIET, OK?
Wees niet bangquote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoveel beter dan "Hep jei un eifoon? Dan ken juh nou de gratus ep douwnlooiuh"
DOE MAAR NIET, OK?
Zolang je maar niet als Dinand klinktquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoveel beter dan "Hep jei un eifoon? Dan ken juh nou de gratus ep douwnlooiuh"
DOE MAAR NIET, OK?![]()
![]()
Strak lichaamquote:. Maar ik kan mijn ledematen echt niet in die posities krijgen
Ik ga maar weer verder met tentamens leren. Ik heb m'n uurtje ontspanning hier weer gehad![]()
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef justmattie het volgende:
Ik ga maar weer verder met tentamens leren. Ik heb m'n uurtje ontspanning hier weer gehad![]()
Het zal je bovenbuur maar zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Succes! Zo laat nog lerenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef justmattie het volgende:
.
Ik ga mijn bedje opzoeken, nog ff tv kijken en dan slapen. Om half 7 gaat de wekker weer
Mss gewoon echt een rustdagje doen? 12km lopen of interval is om het even in mijn beleving.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in zekere zin wel.. denk dat ik en km of 12 ga lopen in een LDL tempo met de hartslagmeter erbij.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mis haarquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die kerel heeft er gedumpt voor een brits paardjequote:Zonde want dat Oostblok wiggie was juist wel plesant.
![]()
Eikel, ze was leuk. En der "gred ghot workouts" ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die kerel heeft er gedumpt voor een brits paardjeZonde want dat Oostblok wiggie was juist wel plesant.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In Sovjet Russia - vurkouts eksercise you !quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Eikel, ze was leuk. En der "gred ghot workouts" ook.![]()
M'n evenwichtsorgaan is volgens mij een beetje screwed up
Ik zit gewoon op de bank (m'n bed) maar heb het gevoel alsof ik voorover hel. Of zelfs ga vallen.
Whuuuut?
De aarde draait. Het is al avondquote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
Ik zit gewoon op de bank (m'n bed) maar heb het gevoel alsof ik voorover hel. Of zelfs ga vallen.
Whuuuut?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Oh, zou dat het zijn. Ik ben uit m'n ritme omdat ik nog maar een half uur thuis ben uit m'n werkquote:
Lekker gaan liggen helpt het bestequote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
Whuuuut?![]()
Dat ga ik zo maar doen ja. Ook omdat het al bijna half 11 is en ik weer om 6 uur op mag staan morgen.quote:
Feel the joy
Meh, ik ook maarquote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ga ik zo maar doen ja. Ook omdat het al bijna half 11 is en ik weer om 6 uur op mag staan morgen.
Feel the joyBeterschap
![]()
Ben niet ziek, maar toch bedanktquote:![]()
Ja, bedtijd voor niet-zo-kleine meisjes![]()
En jongentjesquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben niet ziek, maar toch bedankt![]()
Ja, bedtijd voor niet-zo-kleine meisjes![]()
![]()
![]()
Ik ga ook richting bed... Ben moe
Mooie foto van de Vechtloop (vinnik)
Truste Gup! Ik ga ook zo, ff douchen en dan plat. Morgen weer rijlessen!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
16.25 km rustig gelopen. 5.56 mn/km .ffs te hard dus...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wat een hondeweer hier...hagel, natte sneeuw![]()
reed net even naar het dorp en zag de jeugd naar de schoolbus lopen, kreeg spontaaan een blaasontsteking toen ik die heren in korte broek en dames in hun rokken zag (iedereen loopt hier in schooluniform)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
een mallot (schrijf je dat zo?) is het enige verschil voor de meiden... en een jersey over hun blousequote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
En er zijn geen zomer- en winteruniformen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo bizar om jouw berichten soms te lezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat een hondeweer hier...hagel, natte sneeuw![]()
reed net even naar het dorp en zag de jeugd naar de schoolbus lopen, kreeg spontaaan een blaasontsteking toen ik die heren in korte broek en dames in hun rokken zag (iedereen loopt hier in schooluniform)
Ik weet dat wij nu niet echt een mooie zomer hebben maar als ik dan natte sneeuw, hagel lees, en ik kijk weer naar buiten.... Dan hebben wij het niet zo slecht nu
Mare ik ga ook naar bed!![]()
![]()
Dus in de winter MOET je als jongen in korte broek?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een mallot (schrijf je dat zo?) is het enige verschil voor de meiden... en een jersey over hun blouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus in de winter MOET je als jongen in korte broek?yup.....we breed them tough down here..en meiden in rok net boven de knieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hadden ze dat hier ook maar, zou een boel gepest en gedonder voorkomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup.....we breed them tough down here..en meiden in rok net boven de knie![]()
Ach, hier doen ze het vrijwillig. Bij de eerste zonnestralen in januari en +2 op de thermometer zag ik ze ook al op teenslippers en in korte broek voorbij komen op de uni
Ja doei.![]()
Nou ja, met maillot is dat nog wel te doen voor meiden. Maar die jongens...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup.....we breed them tough down here..en meiden in rok net boven de knie
het helpt wel maar als ze willen vinden ze altijd een weg om te pesten, want dan gaat het bijv. over wie de stoerste rugzak heeft of mobieltje etc.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hadden ze dat hier ook maar, zou een boel gepest en gedonder voorkomen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daarom rennen wij ook in shorts het hele jaar door... da brotherhood jweetzquote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, met maillot is dat nog wel te doen voor meiden. Maar die jongens...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat is waar. Ben zelf ook slachtoffer geweest op de basisschool/middelbare school. Op een gegeven moment werd ik gepest omdat ik op een bepaalde manier stond met mijn voeten. Of omdat ik aan mijn oor kriebelde. Ja...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het helpt wel maar als ze willen vinden ze altijd een weg om te pesten, want dan gaat het bijv. over wie de stoerste rugzak heeft of mobieltje etc.![]()
![]()
Ah, ook belangrijkquote:Op maandag 25 juni 2012 22:48 schreef mosselmossel het volgende:
Nee gewerkt! En nog even bij vrienden gegeten
Ja, nu wel echt naar bed. Nogmaals welterusten allen![]()
mijn verste workout
http://www.endomondo.com/workouts/66562726
-edit-
en als ik kijk naar de laptimes ook mooi constant gelopen.
op 2 versnellinkjes na dan
Ecosia
topic killer
Ecosia
ik denk dat iedereen vanavond gewoon vroeg in zijn mandje ligtquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja doei.![]()
7 kilometer! Super goed van je!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je al voor mijn awesome work out gejompeld? Dan doe ik 't ook voor jou!
Komt 'ie:!!!!!
!!!!
* Jumparound trots is op feefInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
mag ook wel na alle loopavonturen van afgelopen weekquote:Op maandag 25 juni 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen vanavond gewoon vroeg in zijn mandje ligt
Ecosia
Van die afstand van Jumper keek ik niet zo op.
Van dat tempo van MoBlo echter.... Die doet altijd of ze niks doet en ik zie nu dat zij een sprintje start en pas 7km verderdop stopt... wtf!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
soms mag je inderdaad gewoon even een skite post hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je al voor mijn awesome work out gejompeld? Dan doe ik 't ook voor jou!
Komt 'ie:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
5:46 is idd niet misselijkquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef mosselmossel het volgende:
Van die afstand van Jumper keek ik niet zo op.
Van dat tempo van MoBlo echter.... Die doet altijd of ze niks doet en ik zie nu dat zij een sprintje start en pas 7km verderdop stopt... wtf!
Ecosia
Zeker mooi constant trouwens jump!dat vind ik zelf ook 't fijnste lopen! Ga dat ook bij evenementen niet echt anders doen dan dat ik nu doe. Heb vandaag ook niet veel afgeweken en dat beviel prima!
Heb trouwens zelf helemaal niet 't idee dat ik zo 'snel' loop: het voelt soms echt als mezelf vooruitslepen/joggen/sloffentil m'n voeten ook echt heel slecht op!
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
soms mag je inderdaad gewoon even een skite post hebben
Ja doei.![]()
terecht verdient!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
yay! Ben ook écht blij met de garmin. Voorál omdat ik nu gewoon dat ding in de houder kan pleuren en 30 seconden later kan zien hoe snel ik was (of eigenlijk: of ik nog gewoon op m'n normale niveau liep) zonder nog dingen in afstandmeten.nl in te voeren en/of aan te passen. Ik had er geen 200 euro/pond voor over gehad, maar zo met dit koopje, ben ik er toch wel héél blij mee
Ja doei.![]()
yeaaaaah weer 7 km gehaald! in 42.59
wel even giga op mijn bek gegaan door een losse boomwortel en been geschaafd maar dat mag de pret niet drukken.
leuke zandbergjes tussendoor gehad ook.
dus erg lekker gelopen
pappie fietste mee en het was erg gezellig.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/97458869home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
prima gelopen WS!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
idd! mooie trip
Ecosia
ik ga douchen en slapen.. val hier bijna in slaap
Ecosia
bijna vol....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ga je eindelijk schoonmaken? zou tijd worden...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo maar 's nog wat 'sporten', soort cooling down maar dan een warming-up, zeg maar.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oh ja, dat staat voor donderdag op 't programma. Nu maar gewoon even wat technisch onderhoud. Doorsmeren enzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ga je eindelijk schoonmaken? zou tijd worden...Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: