SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.F means you're fucked![]()
Enteren helpt nietquote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Grr, ik zat te wachten tot ik m'n VOL! kon enteren.
![]()
![]()
Net een soepele 6km gerendNu aan de salade nicoise met tonijn, haricots verts, artisjokharten, tomaatjes, rode ui, stukjes aardappel, kappertjes en een dressing van mosterd, citroensap en provencaalse kruiden
![]()
![]()
Zo vanochtend kon ik niet hardlopen dus zojuist maar even een rondje gedaan. Ben weer tevreden
https://www.polarpersonal(...)6bccf4b89bd99346424f![]()
Laat GotC het maar niet horenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen. En ik kan helemaal niet koken![]()
![]()
Dan moet je eens op zo'n lekker ding afstappenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen. En ik kan helemaal niet koken
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Maar Yur je was toch ziek? Of ben je alweer beter?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Assenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Wiehoe het volgende:
Zo vanochtend kon ik niet hardlopen dus zojuist maar even een rondje gedaan. Ben weer tevreden
https://www.polarpersonal(...)6bccf4b89bd99346424f![]()
![]()
Mooi ontspannen rondjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Wiehoe het volgende:
https://www.polarpersonal(...)6bccf4b89bd99346424f
F means you're fucked![]()
Mn lichaam is nog in opstand...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar Yur je was toch ziek? Of ben je alweer beter?F means you're fucked![]()
Even een playlistje maken, rekken&strekken en dan gaan we
Jij begrijpt _O_![]()
Irritant is dat he!quote:
Kun je ondertussen wel voedsel wat beter verdragen? Zou ook maar even goed uitzieken voor je gaat lopen anders doe je je lijf geen plezier.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Soep en brood werkt wel aardig tot nu toe... En ik doe rustig aan, anders was ik nu op de training geweestquote:Op maandag 25 juni 2012 20:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Irritant is dat he!
Kun je ondertussen wel voedsel wat beter verdragen? Zou ook maar even goed uitzieken voor je gaat lopen anders doe je je lijf geen plezier.
Ah beter! Blokje anijs kalmeert je maag ook enormquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Soep en brood werkt wel aardig tot nu toe... En ik doe rustig aan, anders was ik nu op de training geweest![]()
![]()
Trein gemist na de avonddienst, met dank aan slome medewerkersNu een half uur verveling met uitzicht op de A12
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoor ik nu ook bij de club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Wiehoe het volgende:
Hoor ik nu ook bij de club sekte?
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
stukje rennenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef Yuki het volgende:
Trein gemist na de avonddienst, met dank aan slome medewerkersNu een half uur verveling met uitzicht op de A12
Feyenoord Rotterdam![]()
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
We hebben een.. Euh...![]()
F#ck de resterende letters!
IK HEB MIJN P GEHAALD!!!!!!
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Wiehoe het volgende:
Hoor ik nu ook bij de club?
Heb je je zusje al geofferd aan de GarminGod ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
![]()
Awwww yeah sigaartje er bijquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
Congrats!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
Feli!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
En dat was dan les 16.Gefeliciteerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
Ik heb 'm nét niet gehaald omdat ik geen cijfer heb voor één van de opdrachten, m'n laptop werkte niet mee tijdens het assessment.Helaas kan ik 'm dit studiejaar niet meer herkansen, want dit was al het herkansingsmoment (was de eerste keer ziek).
Maar goed, ben al blij dat ik naast mijn fulltime baan 52,5 van de 60 punten heb kunnen binnenslepen (op de HAN krijg je de studiepunten per blok).
[ Bericht 2% gewijzigd door sylvesterrr op 25-06-2012 20:28:37 ]![]()
Dat heb ik al gedaan, en toch de trein gemistquote:
Waarom gaat er wel een trein naar Den Haag na 15 min maar niet naar Utrecht?
De titel zegt les 16quote:Op maandag 25 juni 2012 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
En dat was dan les 17.
[..]
Gefeliciteerd.
Ik heb 'm nét niet gehaald omdat ik geen cijfer heb voor één van de opdrachten, m'n laptop werkte niet mee tijdens het assessment.Helaas kan ik 'm dit studiejaar niet meer herkansen, want dit was al het herkansingsmoment (was de eerste keer ziek).
Maar goed, ben al blij dat ik naast mijn fulltime baan 52,5 van de 60 punten heb kunnen binnenslepen (op de HAN krijg je de studiepunten per blok).
Maar good job!!
En balen van je P
Uh jawel? Vanuit Den Haag :08, :23, :38 en :53. Over 13 minuten dus weerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, en toch de trein gemist
Waarom gaat er wel een trein naar Den Haag na 15 min maar niet naar Utrecht?.
Niet meer actief op Fok!![]()
Omdat Utrech altijd plat ligt kwa trein verkeer ?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, en toch de trein gemist
Waarom gaat er wel een trein naar Den Haag na 15 min maar niet naar Utrecht?![]()
![]()
sprint je trekken voor de trein. horloge had 2:10 / km aan
dat was wel heftig... nu op weg naar man startpunt ( Hollandse ra ding)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zuurquote:Op maandag 25 juni 2012 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
En dat was dan les 17.
[..]
Gefeliciteerd.
Maar goed, ben al blij dat ik naast mijn fulltime baan 52,5 van de 60 punten heb kunnen binnenslepen (op de HAN krijg je de studiepunten per blok).![]()
![]()
Ik zit in Zoetermeerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh jawel? Vanuit Den Haag :08, :23, :38 en :53. Over 13 minuten dus weer.
Ready- Set GOOoo!
Tot over 30min![]()
Pepstalk wordt niet als hinder gezien
Jij begrijpt _O_![]()
Nee, klote dienstregelingquote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat Utrech altijd plat ligt kwa trein verkeer ?
Daar kom je nog op terug denk ikquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef henkde_j het volgende:
Ready- Set GOOoo!
Tot over 30min![]()
Pepstalk wordt niet als hinder gezien![]()
![]()
Geen woordenbrijquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Whoehoe! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gefeliciteerd met je P streamnl
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Les 16 inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
De titel zegt les 16
Maar good job!!
En balen van je P
Het is inderdaad vervelend, had me er namelijk op verheugd dat ik m'n P in één jaar kon halen.quote:Alles afgesloten met 8 of 9, behalve dat ene &)(@$#$ blok. Volgend studiejaar maar herkansen...
![]()
Ik heb serieus wel 100 keer deze(of soortgelijke melding gehoord):quote:
Dames en heren, wegens een technische storing is er op het moment geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal, wij werken hard aan het oplossen van de storing. Herhaling.
En een enkele keer na 11 uur 's avonds nogBier zuipen met wil vreemde studenten op het perron, gitaartje er bij, liedjes er bij. Moesten er toch wat van maken
![]()
![]()
Je bent niet alleen bro, ik moet ook nog een jaar extraquote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Les 16 inderdaad.
[..]
Het is inderdaad vervelend, had me er namelijk op verheugd dat ik m'n P in één jaar kon halen.Alles afgesloten met 8 of 9, behalve dat ene &)(@$#$ blok. Volgend studiejaar maar herkansen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve dan daar weggaanquote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, daar kun jij ook niks aan doen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Jumparound het volgende:
sprint je trekken voor de trein. horloge had 2:10 / km aan
dat was wel heftig... nu op weg naar man startpunt ( Hollandse ra ding)![]()
treinsprintjes klokken..!
Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef YUR het volgende:
Laat me raden: Dr.Sexy gaat de hele songtekst van Scatman peptalken aan henkIk zit te broeden op iets origineels.
![]()
Haha, lijkt mij geniaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel 100 keer deze(of soortgelijke melding gehoord):
Dames en heren, wegens een technische storing is er op het moment geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal, wij werken hard aan het oplossen van de storing. Herhaling.
En een enkele keer na 11 uur 's avonds nogBier zuipen met wil vreemde studenten op het perron, gitaartje er bij, liedjes er bij. Moesten er toch wat van maken
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Checkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je je zusje al geofferd aan de GarminGod ?![]()
![]()
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
gefeliciteerd!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Achteraf had ik wel een blog kunnen beginnen over de rare mensen die ik tegenkwam en/of bijzondere gesprekken mee heb gehadquote:je moet wat als je 4 uur in de trein zit
![]()
![]()
Nou, alleen daarvoor zou ik toch bijna aan de Endomondo.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik nietIk zit te broeden op iets origineels.
Wat dacht je van een ABC'tje; altijd goed.Hardloper.
IG @webkim![]()
Nee, blame my boss...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, daar kun jij ook niks aan doen.
Of iets in het Russischquote:Op maandag 25 juni 2012 20:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, alleen daarvoor zou ik toch bijna aan de Endomondo.
Wat dacht je van een ABC'tje; altijd goed.![]()
![]()
Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef streamnl het volgende:
We hebben een P...![]()
We hebben een....
Een Euh...
![]()
![]()
![]()
whoohoo.
![]()
Feli!!
![]()
Je loopt out of sync met het weerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk hardloopweer vanavond... jammer dat ik morgen pas weer 'moet'.
Ja ik ook. Tenminste ben benieuwd wat de nieuwe organisatie ons gaat brengenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En nacht van Assen. Donderdag, Vrijdag en Maandag vrij
Jij ook?
Ik wil die vette vlaamse frietkraamweer zien bij het gemeentehuis!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik ga woensdag weerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk hardloopweer vanavond... jammer dat ik morgen pas weer 'moet'.want morgen Pearl Jam concert!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb vandaag rustdag, morgen tennissen en woensdag weer rennen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ben ook erg benieuwd. Alle drie de dagen ook nog aangename muziek.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja ik ook. Tenminste ben benieuwd wat de nieuwe organisatie ons gaat brengen
Ik wil die vette vlaamse frietkraamweer zien bij het gemeentehuis!
![]()
Alleen zit ik nog te bedenken hoe ik de dagen met mijn hardloopschema ga combineren![]()
![]()
Had ik al gezegd dat ik morgen weer ga zwemmen?![]()
Echt zo gigantisch veel zin in, hoop maar niet dat de club tegenvalt
![]()
Ja doei.![]()
Lekker!! Goede workout naast het rennenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Nog helemaal niet vaak hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
. Ga je baantjes zwemmen of doen ze ook andere dingen op die club?
Het zal vast niet in het water vallen. Dat staat als een paal boven water. Voelt je daar vast als een vis in het water. Dat voel ik aan mn water. Je houdt je hoofd wel boven water.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het zal vast niet in het water vallen. Dat staat als een paal boven water. Voelt je daar vast als een vis in het water. Dat voel ik aan mn water. Je houdt je hoofd wel boven water.
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het zal vast niet in het water vallen. Dat staat als een paal boven water. Voelt je daar vast als een vis in het water. Dat voel ik aan mn water. Je houdt je hoofd wel boven water.
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier
Damn ik probeerde er ook nog eentje te bedenkenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echt een storm in een glas water dit.. Hoge bomen vangen veel wind, dacht ik, maar daar zit geen water in
.
Als ik jou zie loopt me het water in de mond. Of zijn we als vuur en water?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Damn ik probeerde er ook nog eentje te bedenken. Hoge bomen vangen veel wind, dacht ik, maar daar zit geen water in
.
![]()
vandaag een dagje spijbelen van clubtraining.... benen hebben zo te voelen nog geen zin in snelheidstraining.
Dus dat een duurloop in rustig tempo als extra herstelloop.
*maakt mental note om om op tijd af te bellen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ahw menquote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik jou zie loopt me het water in de mond. Of zijn we als vuur en water?.
Dat vroeg ik me ook al af, wat doen ze precies bij zo'n zwemclub?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nog helemaal niet vaak hoor. Ga je baantjes zwemmen of doen ze ook andere dingen op die club?
![]()
Met hippe roze badmuts met bloemen ?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
En inderdaad baantjes trekken, maar wel op tempo![]()
Die oma's in het zwembad hier in het dorp: Pas op hoor jonkie het water is nat vandaage *giegelende oma's*![]()
![]()
![]()
Mogguhquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag een dagje spijbelen van clubtraining.... benen hebben zo te voelen nog geen zin in snelheidstraining.
*maakt mental note om om op tijd af te bellen
Ga jij eens met stoom en kokend water je mond spoelenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik jou zie loopt me het water in de mond. Of zijn we als vuur en water?
rustdagje?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
*maakt mental note om om op tijd af te bellen![]()
Zeep en waterquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ga jij eens met stoom en kokend water je mond spoelen![]()
![]()
you still got it Sexy.... granny magnet dat je d'r bentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met hippe roze badmuts met bloemen ?![]()
Die oma's in het zwembad hier in het dorp: Pas op hoor jonkie het water is nat vandaage *giegelende oma's*
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na dit weekend mag je dat rustig doen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
*maakt mental note om om op tijd af te bellen.
Techniek verbeteren en afstanden en eventueel tempo opbouwenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, wat doen ze precies bij zo'n zwemclub?Wisseling van schoolslag en crawl gok ik zo, tenminste, dat is waar ik voor kom
Ja doei.![]()
Hoeveel bagger kun je in 1 bericht kwijtquote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Twee druppels water
![]()
Anyway veel plezier_!
Zonder gebit in, 60 + jaar ervaringquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you still got it Sexy.... granny magnet dat je d'r bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Au!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ga jij eens met stoom en kokend water je mond spoelenNiet meer actief op Fok!![]()
Heb je dan ook een bepaald doel? Afstand / snelheid?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
En inderdaad baantjes trekken, maar wel op tempo
Edit: las het al op de vorige pagina
Oh men ik moet de rugcrawl ooit nog eens lerenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Techniek verbeteren en afstanden en eventueel tempo opbouwenWisseling van schoolslag en crawl gok ik zo, tenminste, dat is waar ik voor kom
Zie er nu al tegenop
![]()
![]()
En dat doe je dan allemaal individueel maar er is ook een coach ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Techniek verbeteren en afstanden en eventueel tempo opbouwenWisseling van schoolslag en crawl gok ik zo, tenminste, dat is waar ik voor kom
![]()
Waarom moet je rugcrawl leren? Ik functioneer prima zonder ooit rugcrawl te doenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh men ik moet de rugcrawl ooit nog eens lerenZie er nu al tegenop
in zekere zin wel.. denk dat ik en km of 12 ga lopen in een LDL tempo met de hartslagmeter erbij.quote:
maar vergeet nog wel eens af te bellen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan, als iemand (lees:trainer) zijn vrije avond opgeeft om ons wat te leren dan vind ik het niet meer dan normaal om even het fatsoen op te brengen om af te bellen als je niet komt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zwemtest defensiequote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom moet je rugcrawl leren? Ik functioneer prima zonder ooit rugcrawl te doenIk kan goed zwemmen maar rugcrawl
Nog 2 jaar dus och.
![]()
Afstands/-duursgewijs zou ik een hele dag/avond door kunnen zwemmen, afwisselend crawl/schoolslag. Het is dat 't op den duur neit zo lekker meer voelt met uitgedroogde gerimpelde handen en als de zwembadtemperatuur niet optimaal is dat je onderkoeld kunt raken![]()
Maar qua tempo heb ik nog niet zo een idee, daar ga ik morgen wel 's over praten. Zou de 100 meter wel weer in 1.30 ofzo willen kunnen zwemmen, zoals vroeger. Maar heb eigenlijk ook geen idee hoe hard ik nu nog zwem
Ja doei.![]()
Bedoelde meer een stukje wandelen, film avondje?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in zekere zin wel.. denk dat ik en km of 12 ga lopen in een LDL tempo met de hartslagmeter erbij.
maar vergeet nog wel eens af te bellen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan, als iemand (lees:trainer) zijn vrije avond opgeeft om ons wat te leren dan vind ik het niet meer dan normaal om even het fatsoen op te brengen om af te bellen als je niet komt.![]()
Oh ja dan moet je welquote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zwemtest defensieIk kan goed zwemmen maar rugcrawl
Nog 2 jaar dus och.
. Moet je zeker ook nog met kleding en al kunnen zwemmen, blegh!
Yup, er zijn coaches aanwezig die je tips geven voor techniek en dergelijken, en aanmoedigen. En die natuurlijk, net als in andere lessen, een lesplan hebben ontwikkeld om optimaal te kunnen trainenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dat doe je dan allemaal individueel maar er is ook een coach ofzo?
Ja doei.![]()
Zwemtest de Fancyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zwemtest defensieIk kan goed zwemmen maar rugcrawl
Nog 2 jaar dus och.
![]()
Bam weer terug
Jij begrijpt _O_![]()
En een geweer van 6 kilo opduikenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja dan moet je wel. Moet je zeker ook nog met kleding en al kunnen zwemmen, blegh!
Overal ja dacht ik. Met kisten zwemmen jeuj
![]()
![]()
Op school dachten ze dat ik bij De Fancy wou werken. Grafisch Vormgever en zulks. Friesen zijn hardhorend hequote:![]()
![]()
Ik ben na 10 baantjes in het 25 meterbad wel redelijk gaar, haha! Ik hou ook niet zoveel meer van zwemmen. Alleen in het buitenbad vind ik leuk, en dan lekker opdrogen in de zonquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Afstands/-duursgewijs zou ik een hele dag/avond door kunnen zwemmen, afwisselend crawl/schoolslag. Het is dat 't op den duur neit zo lekker meer voelt met uitgedroogde gerimpelde handen en als de zwembadtemperatuur niet optimaal is dat je onderkoeld kunt raken![]()
Maar qua tempo heb ik nog niet zo een idee, daar ga ik morgen wel 's over praten. Zou de 100 meter wel weer in 1.30 ofzo willen kunnen zwemmen, zoals vroeger. Maar heb eigenlijk ook geen idee hoe hard ik nu nog zwem
Klinkt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, er zijn coaches aanwezig die je tips geven voor techniek en dergelijken, en aanmoedigen. En die natuurlijk, net als in andere lessen, een lesplan hebben ontwikkeld om optimaal te kunnen trainen
Hopelijk bevalt het.![]()
nee hoor, wel gewoon rustig hardlopen om de benen wat los te krijgen want bovenbenen zijn nog wat stijf.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bedoelde meer een stukje wandelen, film avondje?
En, verder...films kijk ik sporadisch.... zo lang er nog geen betere film is dan Forrest Gump is het verspilde tijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom een geweer opduiken? Zo'n ding doet het toch niet meer als het in het water is gevallenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En een geweer van 6 kilo opduikenOveral ja dacht ik. Met kisten zwemmen jeuj
. Toch?
Hoop het ook! Als 't net zo goed gaat als de 7km van vandaag ben ik een gelukkig menschmaar eerst eten!
![]()
Ja doei.![]()
Zo, weer terug van een rondje lopen met kwiwi
800 meter sessies
De tweede serie was 4 honderste sneller dan de eerste
De derde serie was 8.5 seconde langzamer dan de tweede
De vierde serie was 7.1 seconde sneller dan de derde.
Oftewel de eerste, tweede en de vierde in minder dan 1.5 seconde van elkaar.
Alleen het derde rondjes was iets langzamer.
Kwiwi heeft les 8 van Evy weer volbracht.
[ Bericht 9% gewijzigd door Freeflyer op 25-06-2012 21:20:04 (aanvulling) ]Neerkomen wel!![]()
Had je veel aan onze peptalkquote:
Eet smakelijk! En dat zwemmen wordt vast helemaal leukquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop het ook! Als 't net zo goed gaat als de 7km van vandaag ben ik een gelukkig menschmaar eerst eten!
![]()
als dat zo zou zijn zouden we nog steeds door de Duiters bezet zijn... D-Day...strand....waterquote:Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom een geweer opduiken? Zo'n ding doet het toch niet meer als het in het water is gevallen. Toch?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, mijn lichaam wel genoeg gestraft vandaag. Lekkere workout gehad in de sportschool.Ben benieuwd naar mijn hartslag van RPM
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Of het was je Drentse accentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Op school dachten ze dat ik bij De Fancy wou werken. Grafisch Vormgever en zulks. Friesen zijn hardhorend he?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: