SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja, we kennen je hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je hoeft het niet uit te leggen
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Anders gewoon (psychische) overmacht stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef Ripley het volgende:
ik denk niet dat je snel een wethandhaver vindt die je probeert te laten veroordelen voor kindermishandeling voor een tik op de kont hoor. Hysterisch gedoe.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we kennen je hoor. Je hoeft het niet uit te leggen
.
Als je dat achterlijk vindt ben je in ieder geval nog niet volwassen genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Het is elke keer weer die achterlijke OUD-termen die hier tevoorschijn gehaald worden.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Een tikje op de billen is geen kindermishandeling, klaar.
Volgens mij moeten jullie eens uitleggen hoe je het onderscheid tussen die twee denkt te kunnen maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef Bahamut0503 het volgende:
En volgens mij moet jij het verschil tussen een corrigerende tik en slaan maar eens opzoeken....
Goed argument, hier win je het meequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
wat een of andere kamilletheeverslaafde zweefteef in de Libelle er ook van zegt.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Het is elke keer weer die achterlijke OUD-termen die hier tevoorschijn gehaald worden.
Een tikje op de billen is geen kindermishandeling, klaar. wat een of andere kamilletheeverslaafde zweefteef in de Libelle er ook van zegt.
Die grens is eigenlijk niet te concretiseren. Maar dat mag geen reden zijn om een kind daarom maar volledig vrij te laten. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
Beschrijf dan eens een goed en meetbaar criterium om de grens tussen die 'corrigerende tik' en 'mishandeling' te definieren?
Ik kreeg een draai om de oren, nou nou, wat een schok was dat zeg. Ik zit er nog steeds mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens een corrigerende tik ontvangen als kind en heb dat zeker niet ervaren als mishandeling of iets traumatisch. Ik kreeg gewoon 1 tik op mijn billen als ik echt te ver ging en dat was voor mij dan gewoon een teken dat mijn moeder echt boos was. Niks traumatisch en ook echt geen mishandeling.
'Foei Jan, je weet toch dat je niet met een stuk hout op je vader mag inslaan, ook al slaat hij niet terug? Foei! Foei zeg ik je! Foei nou!!! Op de mat Jan! Op de mat!'quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef P8 het volgende:
[..]
Die grens is eigenlijk niet te concretiseren. Maar dat mag geen reden zijn om een kind daarom maar volledig vrij te laten. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Je geeft uiteraard wel het slechte voorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Een tikje op de billen is geen kindermishandeling, klaar. wat een of andere kamilletheeverslaafde zweefteef in de Libelle er ook van zegt.
Uiteraard, dit is OUD niet, nuance is die chick van Lingoquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je geeft uiteraard wel het slechte voorbeeld.
Hij heeft wel gelijk. Ik heb nog meer een hekel aan kamilletheeverslaafde 2e hands rokken draagsters als apple-gebruikers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je geeft uiteraard wel het slechte voorbeeld.
Heel simpel hoor, als je er geen blijvende schade (dus ook geen blauwe plekken) aan overhoudt is het een corrigerende tik geweestquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als je dat achterlijk vindt ben je in ieder geval nog niet volwassen genoeg.
[..]
[..]
Volgens mij moeten jullie eens uitleggen hoe je het onderscheid tussen die twee denkt te kunnen maken.
Ik neem tenminste even voor het gemak aan dat je tegen kindermishandeling bent, maar dat je zelf de 'corrigerende tik' geen mishandeling vindt.
Beschrijf dan eens een goed en meetbaar criterium om de grens tussen die 'corrigerende tik' en 'mishandeling' te definieren?
[..]
Goed argument, hier win je het mee
als je zelf zo dom bent om het verschil niet te kunnen zien tussen een corrigerende tik of je kind daadwerkelijk lens slaan vraag ik me af wat voor een opvoeding je zelf hebt gehadquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als je dat achterlijk vindt ben je in ieder geval nog niet volwassen genoeg.
[..]
[..]
Volgens mij moeten jullie eens uitleggen hoe je het onderscheid tussen die twee denkt te kunnen maken.
Ik neem tenminste even voor het gemak aan dat je tegen kindermishandeling bent, maar dat je zelf de 'corrigerende tik' geen mishandeling vindt.
[..]
Goed argument, hier win je het mee
Dan liggen ze in bed plannen te maken om de wereld te veroveren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Weet Worteltjestaart wat zijn kinderen uitvreten s`avonds denken jullie?
Moeilijk hè, een topic lezen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef P8 het volgende:
Die grens is eigenlijk niet te concretiseren. Maar dat mag geen reden zijn om een kind daarom maar volledig vrij te laten. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Oh, dus je mag zover doorgaan totdat het aan de buitenkant te zien is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Heel simpel hoor, als je er geen blijvende schade (dus ook geen blauwe plekken) aan overhoudt is het een corrigerende tik geweest.
Als je zo goed weet waar die grens ligt, leg het me dan eens uit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Bahamut0503 het volgende:
als je zelf zo dom bent om het verschil niet te kunnen zien tussen een corrigerende tik of je kind daadwerkelijk lens slaan vraag ik me af wat voor een opvoeding je zelf hebt gehad
Wacht maar tot ze een jaar of 14, 15 zijn en ze niet meer te beheersen zijn omdat paps en mams de corrigerende tik hebben afgeschaft. De mat als strafplek werkt dan niet meer. Ben benieuwd wat je dan gaat doen om ze onder controle te houdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dan liggen ze in bed plannen te maken om de wereld te veroveren.
Nog erger is als ze dan een labeltje krijgen, naar een speciale school gaan en linea recta daarna de Wajong in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen kent wel van die kutkinderen die een keer een goede tik nodig hebben, maar waarbij de ouders de ruggegraag ontbreken en daarom maar met het kind naar de psycholoog gaan omdat hij 'woede aanvallen heeft'. Nee domme kut, hij krijgt geen grenzen mee van thuis.
Die correlatie is wel opvallend trouwens, die kinderen zijn altijd de kutkinderen die opgroeien voor galg en rad. De kinderen die af en toe een schop onder de hol krijgen zijn meestal de normale kinderen.
Oh my god je vult het perfect aan, van die kinderen die echt voor niks opgroeien en alleen maar ruimte innemen op deze planeet omdat paps en mams van datzelfde soort softies zijn. En dat plant zich nog voort ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog erger is als ze dan een labeltje krijgen, naar een speciale school gaan en linea recta daarna de Wajong in.
Maar ze zijn wel liefdevol niet geslagen en nooit 1 vinger in de weg gelegd om hun creatieve kant te laten zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog erger is als ze dan een labeltje krijgen, naar een speciale school gaan en linea recta daarna de Wajong in.
Je bent dus echt zo dom....quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dan liggen ze in bed plannen te maken om de wereld te veroveren.
[..]
Moeilijk hè, een topic lezen?
Niet slaan betekent niet je kind niet opvoeden.
[..]
Oh, dus je mag zover doorgaan totdat het aan de buitenkant te zien is?
*maakt mental note*
[..]
Als je zo goed weet waar die grens ligt, leg het me dan eens uit?
Maar nee, dat doe je niet. Net zoals ingaan op alle eerder aangevoerde vragen en argumenten.
Ronduit schokkend hoe het normaal gevonden wordt dat een kind slaag nodig heeft om opgevoed te kunnen worden![]()
En grenzen kennen ze niet, we willen ze niet beperken in hun doen en latenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel liefdevol niet geslagen en nooit 1 vinger in de weg gelegd om hun creatieve kant te laten zien.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh my god je vult het perfect aan, van die kinderen die echt voor niks opgroeien en alleen maar ruimte innemen op deze planeet omdat paps en mams van datzelfde soort softies zijn. En dat plant zich nog voort ook![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |