Ja drag eruit, is sowieso niet boeiend. Oval is wel okisch.. liever een normale (misschien hillclimb? old one)quote:Op maandag 2 juli 2012 11:02 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat je met een dragrace slechts 2 auto's op de baan ziet. Jezelf en 1 tegenstander. De rest doet ook mee maar is onzichtbaar voor jou. Je ziet van de overige deelnemers alleen de eindresultaten.![]()
De enige dragstrip waar je meerdere auto's naast elkaar ziet (ook slechts maximaal 8 volgens mij) is op de Benchmark Test Track, maar die heeft niet iedereen.
Beetje jammer.![]()
Drag vervangen voor een normale race dan maar? Een oval race misschien?
Oval lijkt me wel leukquote:Op maandag 2 juli 2012 11:48 schreef invine het volgende:
[..]
Ja drag eruit, is sowieso niet boeiend. Oval is wel okisch.. liever een normale (misschien hillclimb? old one)
hmm dat is helaas te laat heb vroeg dienst en ga al rond 10 uur slapen. volgende keer beterquote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"Wanneer? Donderdagavond 5 juli om 22:00. Ik zal om 21:45 de lobby openen en iedereen uitnodigen. Als je niet in de [FOK] club zit, en mij ook niet in je vriendenlijst hebt staan, moet je even een friend request sturen en dan komt het goed."
[..]
Doe ook mee dan!
Wie ben jij eigenlijk?
Waarom weggooien? Lekker in je garage latenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Nou, vanavond mijn M3 in de prullenbak gooien en met de 1973 BMW aan de slag.
Cash, ik heb al niet zoveel tijd en om nou de hele SP door te racen voor cash is me ook zo wat.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom weggooien? Lekker in je garage laten
Dr.Pringles.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"Wanneer? Donderdagavond 5 juli om 22:00. Ik zal om 21:45 de lobby openen en iedereen uitnodigen. Als je niet in de [FOK] club zit, en mij ook niet in je vriendenlijst hebt staan, moet je even een friend request sturen en dan komt het goed."
[..]
Doe ook mee dan!
Wie ben jij eigenlijk?
Thanks! Maar dat is niet nodig, had hem al als prize car. Ging om de upgrades.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef invine het volgende:
Moet ik die 2002 even voor je kopen anders?
Wat rijd je op de Top Gear track? En wil je mijn setup aub even proberen? Ik gift m vanavond even.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Row-1 het volgende:
Jezus, ik net met me B444 BMW een tijd neer zetten op Sebring Club, rijd ik heel trots een 1.17.055, kijk ik op het leaderboard, rijd Desunoto gewoon een 1.15 met zijn BMW![]()
![]()
Dacht ik ff heel snel te zijn.
Maar mijn bmw heeft wel een PERFECTE wegligging.
Heb net de July Pack binnen gehaald
Zitten leuke auto's tussen. Heb tot nu toe alle DLC gehaald.
Foto's van mijn gripmonster komen zo.
Ik zuig ook zwaar vergeleken met Row en Desu. Niks van aan trekken, dat zijn gewoon patsers met compensatiedrang.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef rival het volgende:
ok deze tijden noteer ik ff en dan laat ik over 2 dagen wel weten of ik mee durf te doen
Ik kan ze meestal nog wel aardig bijhouden mits dezelfde wagen. Driftkikker is ook erg snelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik zuig ook zwaar vergeleken met Row en Desu. Niks van aan trekken, dat zijn gewoon patsers met compensatiedrang.
Nou ik moet van te voren wel het idee hebben dat er een podiumplek voor me inzitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik zuig ook zwaar vergeleken met Row en Desu. Niks van aan trekken, dat zijn gewoon patsers met compensatiedrang.
dat zijn meestal ook de leukste races.. waar iedereen dezelfde wagen/upgrades heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef invine het volgende:
[..]
Ik kan ze meestal nog wel aardig bijhouden mits dezelfde wagen.
Top Gear track nog niet op gereden, niet zo'n fan van, omdat daar niet helemaal duidelijk is hoever je met je auto kunt gaan zeg maar. Maar zal zo eens proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wat rijd je op de Top Gear track? En wil je mijn setup aub even proberen? Ik gift m vanavond even.
Toll. Had je net met mijn foon via Xbox live ook een message gestuurd. Kan je negeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:13 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Top Gear track nog niet op gereden, niet zo'n fan van, omdat daar niet helemaal duidelijk is hoever je met je auto kunt gaan zeg maar. Maar zal zo eens proberen.
En ja ik wil best je setup proberen
ik kan niet painten maar heb wel een heleboel dingen laten maken.. die kan ik gewoon knippen en plakken nu.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Damn! Netjes!
Ik kan nie painten nie en heb dus een paarse Red Bull livery erop.
Heb net ff 3 rondjes top gear gedaan en rijd daar redelijk makkelijk een 1.22.153. En dan vind ik het niet eens een fijn circuitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Damn! Netjes!
Ik kan nie painten nie en heb dus een paarse Red Bull livery erop.
Clean laps?!?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Heb net ff 3 rondjes top gear gedaan en rijd daar redelijk makkelijk een 1.22.153. En dan vind ik het niet eens een fijn circuit
Yep zijn clean laps, je moet gewoon de grens op zoekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Clean laps?!? [ afbeelding ]Daar kom ik niet eens in de buurt!
Volgens mij ben ik te voorzichtig en kan ik volgens mezelf niet sneller. Weer die kut barriere.....
Als jij vanavond een tijd zet met MIJN setup, dan heb ik een target voor mezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:58 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Yep zijn clean laps, je moet gewoon de grens op zoeken
De drag race gaat niet door en een ovalrace met verschillende setups wordt waarschijnlijk saai. Ovals is alleen echt leuk als iedereen dezelfde setup heeft. Misschien voor in de toekomst bij een andere evenement.
Ik keur het voorstel goed!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Desunoto het volgende:
1.15.7 op Sebring Club... er zit een 1.15.5 in denk ik. De rest van de circuits heb ik nog niet geprobeerd.
Maar de wegligging is niet geweldig... er zitten geen sport of racebanden onder. Ik heb besloten om er krachtigere turbo in te zetten. Het is immers een 2002 TURBO. Ik ga voor de winst op Sebring en Road Atlanta.![]()
Op de rest van de circuits is het maar te hopen dat de tussensprints op de rechte stukken genoeg zijn om wat te verliezen in de bochten... dus daar zie ik het wel.De drag race gaat niet door en een ovalrace met verschillende setups wordt waarschijnlijk saai. Ovals is alleen echt leuk als iedereen dezelfde setup heeft. Misschien voor in de toekomst bij een andere evenement.
In plaats daarvan stel ik 7 ronden op Mugello Club voor. Een circuit die nog weinig langs is geweest hier. Hoewel het een bochtig circuit is waar grip wat belangrijker is dan snelheid, kan het rechte stuk ook een belangrijke rol spelen.
Dankje, het is 1 van me 1e designs voor Forza 4quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Desunoto het volgende:
Row, dat is waarschijnlijk je mooiste design tot nu toe.Van wat ik hier gezien heb dan.
![]()
DoofenSchmirz, kijk anders eens naar een replay van iemand uit de top 100 op een leaderboard. Dan zie waar je tijd kan winnen. De replay zal waarschijnlijk ook een paar punten laten zien waar je deels af kan snijden... maar met 2 wielen is het niet zo erg. Dat is de grens die je moet opzoeken.
Heb je mijn setup nog geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik keur het voorstel goed!![]()
![]()
En precies wat ik dacht wat jij had gedaan met je Bmw, ik dacht jij gaat voor snelheid
.
Dan kan het nog wel spannend worden op de andere circuits
[..]
Dankje, het is 1 van me 1e designs voor Forza 4. Wel heel simpel design. Maar ook 1 met super veel layers (door die bubbeltjes)
Is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:42 schreef MosPos het volgende:
Is er trouwens al een Forza Horizon Topique?
Ja net, en het ligt denk ik toch deels aan jouw rijstijl, want ook met jou setup haal ik de 1.22.5xx. Iets langzamer dan mijn setup dus. En dat komt denk ik vooral door het feit dat ie nog teveel glijd, ondanks de spoilers die je er op hebt. Sowieso zou ik de front spoiler er af halen. Een BMW heeft overstuur en geen onderstuur dus die spoiler brengt alleen gewicht met zich mee. Evenals de rolkooi, heb ik er zelf ook niet in. Bij deze auto is gewichtsbesparing heel belangrijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb je mijn setup nog geprobeerd?
Het spel komt over 2 maandjes uit. Denk dat er in die maandjes genoeg te discussiëren valt, toch?quote:
Dus de diffuser zorgt voor teveel druk op de voorkant, waardoor de achterkant instabiel wordt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ja net, en het ligt denk ik toch deels aan jouw rijstijl, want ook met jou setup haal ik de 1.22.5xx. Iets langzamer dan mijn setup dus. En dat komt denk ik vooral door het feit dat ie nog teveel glijd, ondanks de spoilers die je er op hebt. Sowieso zou ik de front spoiler er af halen. Een BMW heeft overstuur en geen onderstuur dus die spoiler brengt alleen gewicht met zich mee. Evenals de rolkooi, heb ik er zelf ook niet in. Bij deze auto is gewichtsbesparing heel belangrijk
Wil je verder nog iets weten?
True, maar ik denk dat het gros hier, ik in ieder geval, niet echt warm loopt voor Horizon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:21 schreef MosPos het volgende:
[..]
Het spel komt over 2 maandjes uit. Denk dat er in die maandjes genoeg te discussiëren valt, toch?
Ik denk dat dat juist een hoop mensen aantrekt. De Need for Speed achtige arcade physics schrikt juist een hoop mensen af!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat het gros hier, ik in ieder geval, niet echt warm loopt voor Horizon.
Het is een open world racer, niet een closed circuit racer en dat schrikt een hoop mensen af.
Dat is het hem juist, Forza moet (vind ik) voor de Forza fans blijven en niet dumbed down worden om casual NFS spelers over te halen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Desunoto het volgende:
Als ik terugkijk in deze reeks heb ik hiervan deel 1 geopend op woensdag 22 december 2010... dan kan een paar maanden ook wel.
Ik loop ook niet echt warm voor Horizon, maar een topic kan geen kwaad. Dan kan daar alvast al het nieuws en de trailers e.d. in gedumpt worden. En natuurlijk ook speculaties en verwachtingen.
[..]
Ik denk dat dat juist een hoop mensen aantrekt. De Need for Speed achtige arcade physics schrikt juist een hoop mensen af!
Ik heb in m'n 2002 Turbo trouwens wel een rollcage. Het maakt de auto echt een stuk stabieler. Maar misschien is een rollcage inderdaad onnodig als je er al sport/racebanden onder hebt zitten. Geen idee. Ik rij net een 1.37.4 op Road Atlanta. Ga nu Top Gear proberen...
Dat is toch met elke racegame zo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef Cliffy het volgende:
Net ff met Bassie een volle online lobby gejoined, in een Spyker over Catalunya, eerste paar bochten zonder krasjes doorgekomen om vervolgens snoeihard de muur ingebeukt te wordenWel nog een aantal man weten in te halen maar er werd echt gereden alsof ze op de kermis zaten
met driften is er meestal toch wel respect voor elkaar.... geen botsingen, mensen die elkaar ontwijken e.d.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch met elke racegame zo?Ik geloof dat ik nog nooit in een niet private online lobby heb gezeten waar niemand de eerste bocht uitgebeukt werd.
Forza 2, man wat heb ik veel tandem drifting gedaan toen. Geweldig was dat. Met 2 of meer op 1 baan, close drifting en elkaar niet 1 keer raken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
met driften is er meestal toch wel respect voor elkaar.... geen botsingen, mensen die elkaar ontwijken e.d.
Heb idd alles bekeken, de upgrades en de afstellingen, lijkt weinig mis mee, behalve dan wat ik al zei. En ohja, laat de velgen originele grootte, scheelt ook veel (voornamelijk laterale g-krachten)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dus de diffuser zorgt voor teveel druk op de voorkant, waardoor de achterkant instabiel wordt?
Klinkt logisch.
Grip wise is hij volgens mij wel ok verder volgens mij?
Heb je ook gekeken hoe alles afgesteld is en heb je nog evt. op of aanmerkingen?
Dus ik kan wel redelijk tunen, maar I can't drive worth a shit.....
Dat viel mij ook al op ja. Ga wel voor stock size en ik haal de rolkooi eruit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Heb idd alles bekeken, de upgrades en de afstellingen, lijkt weinig mis mee, behalve dan wat ik al zei. En ohja, laat de velgen originele grootte, scheelt ook veel (voornamelijk laterale g-krachten)
Cool! Hoe meer zielen....quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:24 schreef Mr.Adams het volgende:
De Xbox met Forza4 is zojuist op m'n werk bezorgd dus jullie hebben er vanaf vanavond een nieuwe deelnemer bijIk ben van plan een stuurtje te kopen, maar welke raden jullie aan? Liefst onder de 100 euro.
Nog tips voor een beginnend Forza-er?
Idd, ik zou ook eerst met de controller rijden. Gaat prima hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Cool! Hoe meer zielen....
Stuur? Ik zou eerst met de controller gaan rijden en gewoon wennen. Bijna niemand hier rijdt met een stuur volgens mij.
Enneh....dump je Gamertag hier zodra je hem hebt.
Thats it!? Win je er veel mee? volgens mij scheelt het toch niet zoveel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook eerst met de controller rijden. Gaat prima hoor
Oh en probeer vanaf het begin zo weinig mogelijk assists te gebruiken.
En voor de mensen die met handmatige koppeling willen rijden maar niet weten hoe, of het denken niet te kunnen, hier een filmpje van mij waar je kunt zien hoe ik dat doe:
Heb je Forza uberhaupt wel eens geprobeerd met simulation steering e.d?!? Arcade racer zou ik het niet noemen. Dan praat je over Burnout/ Need for Speed enzulks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef vosss het volgende:
Op consoles schakel ik nooit zelf. Dat is zo een gedoe met op knopjes drukken. Laat staan dat ik ook nog zelf moet koppelen
Dat doe ik wel gewoon op de PC met mn G25 handmatig koppelen en schakelen.
De consoles hebben toch geen enkele fatsoenlijke simracer; het zijn allemaal leuke arcaderacers pur sang imo. Niet dat dat erg is hoor, ik vind games als Forza evengoed erg leuk om te doen. Maar dan gewoon met controller en alles op uit qua abs en assists en dergelijke, behave dan automatisch schakelen aan.
Remlijn is het enige wat ik aan heb staan omdat ik alle banen nog niet 100% ken. Verder rijd ik wel mijn eigen lijnen en praktisch nooit de suggested line, welke ik dan ook uit heb staan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef rival het volgende:
ja probeer zo min mogelijk assists aan te hebben!
ik ben namelijk in forza 1, 2 en 3 altijd de baan rond gegaan met de remlijnen aan..... nu in forza 4 heb ik die uit..... speel ondertussen al ff maar ik ga nog regelmatig de fout in
heb ik IRL nooit last van
Yup, je wint er zeker veel mee!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Thats it!? Win je er veel mee? volgens mij scheelt het toch niet zoveel?
Volgens mij heb je de gevoeligheid en deadzone aangepast.
Moet je alleen koppelen of ook ontkoppelen? Clutch staat bij mij geloof ik op de linker bumper button.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Yup, je wint er zeker veel mee!
En heb niks van de gevoeligheid of wat dan ook aangepast
Zelf koppelen maakt echt een verschil. Net zoals zonder ABS rijden een groot verschil is. Je kunt dan veel later remmen
Ik heb de koppeling op A, op en terug schakelen op de bumpers/shoulder buttons. Dus je drukt A in, dan op of terug schakelen, en dan laat je A los, zo simpel is het. En dan heel snelquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Moet je alleen koppelen of ook ontkoppelen? Clutch staat bij mij geloof ik op de linker bumper button.
je remt ook nooit exact zoals die lijnen, vaak kan je later remmen.... maar zo kan je wel altijd zien ongeveer wanneer je moet remmen.... bij hairpins na een lang stuk heb ik daar echt moeite mee nu.....quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Remlijn is het enige wat ik aan heb staan omdat ik alle banen nog niet 100% ken. Verder rijd ik wel mijn eigen lijnen en praktisch nooit de suggested line, welke ik dan ook uit heb staan.
Nou, vanavond gaat Doofenschmirz 2 dingen doen (en falen)quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik heb de koppeling op A, op en terug schakelen op de bumpers/shoulder buttons. Dus je drukt A in, dan op of terug schakelen, en dan laat je A los, zo simpel is het. En dan heel snel
Hide yo kids, hide yo wifequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou, vanavond gaat Doofenschmirz 2 dingen doen (en falen)
- Door zijn eigen barriere heen racen
- Koppeling gebruiken
Hide your loved ones, this is gonna get ugly!
Tis gewoon even oefenen en doorzettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou, vanavond gaat Doofenschmirz 2 dingen doen (en falen)
- Door zijn eigen barriere heen racen
- Koppeling gebruiken
Hide your loved ones, this is gonna get ugly!
Nee klopt. Ik gebruik ze als globale referentie. Je kan vaak wijder/krapper aankomen en ik rem meestal pas halverwege het rood.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
je remt ook nooit exact zoals die lijnen, vaak kan je later remmen.... maar zo kan je wel altijd zien ongeveer wanneer je moet remmen.... bij hairpins na een lang stuk heb ik daar echt moeite mee nu.....
Net als fietsen dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Tis gewoon even oefenen en doorzetten
Je raakt er zo aan gewend.
Nouja Forza 4 heb ik niet, maar deel 3 wel ja. Ik vind dat vrij weinig van simulatie weghebben. Niet dat het erg is, maar het is geen LfS of rFactor of GTR2 om maar iets te noemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb je Forza uberhaupt wel eens geprobeerd met simulation steering e.d?!? Arcade racer zou ik het niet noemen. Dan praat je over Burnout/ Need for Speed enzulks.
Je weet dat het hele physics deel volledig vernieuwd is en het absoluut niet te vergelijken is met Forza 3? Zelfs de banden hebben hun eigen physics en buigen ook echt mee in harde bochten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Forza 4 heb ik niet, maar deel 3 wel ja. Ik vind dat vrij weinig van simulatie weghebben. Niet dat het erg is, maar het is geen LfS of rFactor of GTR2 om maar iets te noemen
Ik heb nog niet geoefend en heb nog geen auto. Wees maar niet bangquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ben morgen kansloos. Kan door omstandigheden niet oefenen...............
Maar ik ben er 101% zeker bij.
MrAdams83quote:Enneh....dump je Gamertag hier zodra je hem hebt.
Ikzal je toevoegen. SternAE86takumiquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:26 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
MrAdams83
Maar ben tot zondag niet meer thuis en dus offline
Riiightquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geoefend en heb nog geen auto. Wees maar niet bang
Ook hier geld, kijk de bocht in als je rijdt, dat scheelt heel veel corrigeren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef rival het volgende:
ja probeer zo min mogelijk assists aan te hebben!
ik ben namelijk in forza 1, 2 en 3 altijd de baan rond gegaan met de remlijnen aan..... nu in forza 4 heb ik die uit..... speel ondertussen al ff maar ik ga nog regelmatig de fout in
heb ik IRL nooit last van
ik heb geen kinectquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook hier geld, kijk de bocht in als je rijdt, dat scheelt heel veel corrigeren.
Hmm.. ik ging er eigenlijk vanuit dat het vanavond wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
In de eerste instantie nog met z'n vieren maar Stern hield het voor gezien en ik kan hem geen ongelijk geven. We gaan niet een serie races doen met 4 man dus sprongen we in een public lobby voor B klasse auto's. Kan best aardig zijn maar uiteindelijk zitten er teveel mensen in die expres gaan rammen/afsnijden of die superieure auto's gebruiken.
Maar het was toch duidelijk dat het vanavond zou zijn? Het is zeker een paar keer gezegd en stond aangegeven bij de rest van de informatie.
Ik kreeg ook geen berichten van mensen die moeite hadden met het joinen van de lobby (komt wel eens voor). Dus dat is ook het probleem niet.
Hoe kan het dan dat van de 10 mensen, er 4 komen? Ik had wel verwacht dat er 1 of 2 zouden afvallen op het laatste moment. Maar 6?![]()
Row-1 kwam met het idee om het hele gebeuren dan maar op te schuiven (zodat we niet voor niets de B444 BMW hebben gemaakt) naar een andere keer en hopen dat er meer mensen komen.
Girl problems?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry ik had wat problemen thuisSorry Desu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |