Dat viel mij ook al op ja. Ga wel voor stock size en ik haal de rolkooi eruit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Heb idd alles bekeken, de upgrades en de afstellingen, lijkt weinig mis mee, behalve dan wat ik al zei. En ohja, laat de velgen originele grootte, scheelt ook veel (voornamelijk laterale g-krachten)
Cool! Hoe meer zielen....quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:24 schreef Mr.Adams het volgende:
De Xbox met Forza4 is zojuist op m'n werk bezorgd dus jullie hebben er vanaf vanavond een nieuwe deelnemer bijIk ben van plan een stuurtje te kopen, maar welke raden jullie aan? Liefst onder de 100 euro.
Nog tips voor een beginnend Forza-er?
Idd, ik zou ook eerst met de controller rijden. Gaat prima hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Cool! Hoe meer zielen....
Stuur? Ik zou eerst met de controller gaan rijden en gewoon wennen. Bijna niemand hier rijdt met een stuur volgens mij.
Enneh....dump je Gamertag hier zodra je hem hebt.
Thats it!? Win je er veel mee? volgens mij scheelt het toch niet zoveel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook eerst met de controller rijden. Gaat prima hoor
Oh en probeer vanaf het begin zo weinig mogelijk assists te gebruiken.
En voor de mensen die met handmatige koppeling willen rijden maar niet weten hoe, of het denken niet te kunnen, hier een filmpje van mij waar je kunt zien hoe ik dat doe:
Heb je Forza uberhaupt wel eens geprobeerd met simulation steering e.d?!? Arcade racer zou ik het niet noemen. Dan praat je over Burnout/ Need for Speed enzulks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef vosss het volgende:
Op consoles schakel ik nooit zelf. Dat is zo een gedoe met op knopjes drukken. Laat staan dat ik ook nog zelf moet koppelen
Dat doe ik wel gewoon op de PC met mn G25 handmatig koppelen en schakelen.
De consoles hebben toch geen enkele fatsoenlijke simracer; het zijn allemaal leuke arcaderacers pur sang imo. Niet dat dat erg is hoor, ik vind games als Forza evengoed erg leuk om te doen. Maar dan gewoon met controller en alles op uit qua abs en assists en dergelijke, behave dan automatisch schakelen aan.
Remlijn is het enige wat ik aan heb staan omdat ik alle banen nog niet 100% ken. Verder rijd ik wel mijn eigen lijnen en praktisch nooit de suggested line, welke ik dan ook uit heb staan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef rival het volgende:
ja probeer zo min mogelijk assists aan te hebben!
ik ben namelijk in forza 1, 2 en 3 altijd de baan rond gegaan met de remlijnen aan..... nu in forza 4 heb ik die uit..... speel ondertussen al ff maar ik ga nog regelmatig de fout in
heb ik IRL nooit last van
Yup, je wint er zeker veel mee!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Thats it!? Win je er veel mee? volgens mij scheelt het toch niet zoveel?
Volgens mij heb je de gevoeligheid en deadzone aangepast.
Moet je alleen koppelen of ook ontkoppelen? Clutch staat bij mij geloof ik op de linker bumper button.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Yup, je wint er zeker veel mee!
En heb niks van de gevoeligheid of wat dan ook aangepast
Zelf koppelen maakt echt een verschil. Net zoals zonder ABS rijden een groot verschil is. Je kunt dan veel later remmen
Ik heb de koppeling op A, op en terug schakelen op de bumpers/shoulder buttons. Dus je drukt A in, dan op of terug schakelen, en dan laat je A los, zo simpel is het. En dan heel snelquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Moet je alleen koppelen of ook ontkoppelen? Clutch staat bij mij geloof ik op de linker bumper button.
je remt ook nooit exact zoals die lijnen, vaak kan je later remmen.... maar zo kan je wel altijd zien ongeveer wanneer je moet remmen.... bij hairpins na een lang stuk heb ik daar echt moeite mee nu.....quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Remlijn is het enige wat ik aan heb staan omdat ik alle banen nog niet 100% ken. Verder rijd ik wel mijn eigen lijnen en praktisch nooit de suggested line, welke ik dan ook uit heb staan.
Nou, vanavond gaat Doofenschmirz 2 dingen doen (en falen)quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik heb de koppeling op A, op en terug schakelen op de bumpers/shoulder buttons. Dus je drukt A in, dan op of terug schakelen, en dan laat je A los, zo simpel is het. En dan heel snel
Hide yo kids, hide yo wifequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou, vanavond gaat Doofenschmirz 2 dingen doen (en falen)
- Door zijn eigen barriere heen racen
- Koppeling gebruiken
Hide your loved ones, this is gonna get ugly!
Tis gewoon even oefenen en doorzettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nou, vanavond gaat Doofenschmirz 2 dingen doen (en falen)
- Door zijn eigen barriere heen racen
- Koppeling gebruiken
Hide your loved ones, this is gonna get ugly!
Nee klopt. Ik gebruik ze als globale referentie. Je kan vaak wijder/krapper aankomen en ik rem meestal pas halverwege het rood.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
je remt ook nooit exact zoals die lijnen, vaak kan je later remmen.... maar zo kan je wel altijd zien ongeveer wanneer je moet remmen.... bij hairpins na een lang stuk heb ik daar echt moeite mee nu.....
Net als fietsen dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Tis gewoon even oefenen en doorzetten
Je raakt er zo aan gewend.
Nouja Forza 4 heb ik niet, maar deel 3 wel ja. Ik vind dat vrij weinig van simulatie weghebben. Niet dat het erg is, maar het is geen LfS of rFactor of GTR2 om maar iets te noemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb je Forza uberhaupt wel eens geprobeerd met simulation steering e.d?!? Arcade racer zou ik het niet noemen. Dan praat je over Burnout/ Need for Speed enzulks.
Je weet dat het hele physics deel volledig vernieuwd is en het absoluut niet te vergelijken is met Forza 3? Zelfs de banden hebben hun eigen physics en buigen ook echt mee in harde bochten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Forza 4 heb ik niet, maar deel 3 wel ja. Ik vind dat vrij weinig van simulatie weghebben. Niet dat het erg is, maar het is geen LfS of rFactor of GTR2 om maar iets te noemen
Ik heb nog niet geoefend en heb nog geen auto. Wees maar niet bangquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ben morgen kansloos. Kan door omstandigheden niet oefenen...............
Maar ik ben er 101% zeker bij.
MrAdams83quote:Enneh....dump je Gamertag hier zodra je hem hebt.
Ikzal je toevoegen. SternAE86takumiquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:26 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
MrAdams83
Maar ben tot zondag niet meer thuis en dus offline
Riiightquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geoefend en heb nog geen auto. Wees maar niet bang
Ook hier geld, kijk de bocht in als je rijdt, dat scheelt heel veel corrigeren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:48 schreef rival het volgende:
ja probeer zo min mogelijk assists aan te hebben!
ik ben namelijk in forza 1, 2 en 3 altijd de baan rond gegaan met de remlijnen aan..... nu in forza 4 heb ik die uit..... speel ondertussen al ff maar ik ga nog regelmatig de fout in
heb ik IRL nooit last van
ik heb geen kinectquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook hier geld, kijk de bocht in als je rijdt, dat scheelt heel veel corrigeren.
Hmm.. ik ging er eigenlijk vanuit dat het vanavond wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
In de eerste instantie nog met z'n vieren maar Stern hield het voor gezien en ik kan hem geen ongelijk geven. We gaan niet een serie races doen met 4 man dus sprongen we in een public lobby voor B klasse auto's. Kan best aardig zijn maar uiteindelijk zitten er teveel mensen in die expres gaan rammen/afsnijden of die superieure auto's gebruiken.
Maar het was toch duidelijk dat het vanavond zou zijn? Het is zeker een paar keer gezegd en stond aangegeven bij de rest van de informatie.
Ik kreeg ook geen berichten van mensen die moeite hadden met het joinen van de lobby (komt wel eens voor). Dus dat is ook het probleem niet.
Hoe kan het dan dat van de 10 mensen, er 4 komen? Ik had wel verwacht dat er 1 of 2 zouden afvallen op het laatste moment. Maar 6?![]()
Row-1 kwam met het idee om het hele gebeuren dan maar op te schuiven (zodat we niet voor niets de B444 BMW hebben gemaakt) naar een andere keer en hopen dat er meer mensen komen.
Girl problems?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry ik had wat problemen thuisSorry Desu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |