abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:41:59 #226
225308 Row-1
'sup money?
pi_113720114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Damn! Netjes!

Ik kan nie painten nie en heb dus een paarse Red Bull livery erop. :)
Heb net ff 3 rondjes top gear gedaan en rijd daar redelijk makkelijk een 1.22.153. En dan vind ik het niet eens een fijn circuit ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:49:48 #227
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_113720517
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Heb net ff 3 rondjes top gear gedaan en rijd daar redelijk makkelijk een 1.22.153. En dan vind ik het niet eens een fijn circuit ;)
Clean laps?!? Daar kom ik niet eens in de buurt! :'(

Volgens mij ben ik te voorzichtig en kan ik volgens mezelf niet sneller. Weer die kut barriere.....

[ Bericht 12% gewijzigd door DoofenSchmirz op 03-07-2012 16:56:06 ]
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:58:15 #228
225308 Row-1
'sup money?
pi_113720957
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Clean laps?!? [ afbeelding ]Daar kom ik niet eens in de buurt! :'(

Volgens mij ben ik te voorzichtig en kan ik volgens mezelf niet sneller. Weer die kut barriere.....
Yep zijn clean laps, je moet gewoon de grens op zoeken
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:00:53 #229
377656 DoofenSchmirz
pi_113721099
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:58 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Yep zijn clean laps, je moet gewoon de grens op zoeken
Als jij vanavond een tijd zet met MIJN setup, dan heb ik een target voor mezelf.

Waar ik vooral in faal, is:

-Juiste versnelling in bochten, dus kiezen voor entry of exit speed.
-Ik laat teveel tijd liggen tussen downshiften en het gas erop.
-Ik word gewoon oud.

De Hammerhead bocht op de Top Gear track rem ik tot zijn 2, nog effe gas, 2e segment terug naar 1 en eruit knallen. Dat voelt het snelst voor mij.

De eerste bocht kan ik nemen zonder te remmen, maar om de 1 of andere reden doe ik het steeds niet... :{
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
pi_113729440
Xbox360 GamerTag : Bassie024
pi_113729511
1.15.7 op Sebring Club... er zit een 1.15.5 in denk ik. De rest van de circuits heb ik nog niet geprobeerd.

Maar de wegligging is niet geweldig... er zitten geen sport of racebanden onder. Ik heb besloten om er krachtigere turbo in te zetten. Het is immers een 2002 TURBO. Ik ga voor de winst op Sebring en Road Atlanta. :Y)

Op de rest van de circuits is het maar te hopen dat de tussensprints op de rechte stukken genoeg zijn om wat te verliezen in de bochten... dus daar zie ik het wel. :P

i De drag race gaat niet door en een ovalrace met verschillende setups wordt waarschijnlijk saai. Ovals is alleen echt leuk als iedereen dezelfde setup heeft. Misschien voor in de toekomst bij een andere evenement. :Y

In plaats daarvan stel ik 7 ronden op Mugello Club voor. Een circuit die nog weinig langs is geweest hier. Hoewel het een bochtig circuit is waar grip wat belangrijker is dan snelheid, kan het rechte stuk ook een belangrijke rol spelen.
pi_113729658
Row, dat is waarschijnlijk je mooiste design tot nu toe. _O_ Van wat ik hier gezien heb dan. :D

DoofenSchmirz, kijk anders eens naar een replay van iemand uit de top 100 op een leaderboard. Dan zie waar je tijd kan winnen. De replay zal waarschijnlijk ook een paar punten laten zien waar je deels af kan snijden... maar met 2 wielen is het niet zo erg. Dat is de grens die je moet opzoeken.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:06:29 #233
182073 invine
blablabla etc.
pi_113732342
Ik ben er weer niet bij donderdag.. vrijdag zou ik er wel bij kunnen zijn :')
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:18:22 #234
225308 Row-1
'sup money?
pi_113732988
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef Desunoto het volgende:
1.15.7 op Sebring Club... er zit een 1.15.5 in denk ik. De rest van de circuits heb ik nog niet geprobeerd.

Maar de wegligging is niet geweldig... er zitten geen sport of racebanden onder. Ik heb besloten om er krachtigere turbo in te zetten. Het is immers een 2002 TURBO. Ik ga voor de winst op Sebring en Road Atlanta. :Y)

Op de rest van de circuits is het maar te hopen dat de tussensprints op de rechte stukken genoeg zijn om wat te verliezen in de bochten... dus daar zie ik het wel. :P

i De drag race gaat niet door en een ovalrace met verschillende setups wordt waarschijnlijk saai. Ovals is alleen echt leuk als iedereen dezelfde setup heeft. Misschien voor in de toekomst bij een andere evenement. :Y

In plaats daarvan stel ik 7 ronden op Mugello Club voor. Een circuit die nog weinig langs is geweest hier. Hoewel het een bochtig circuit is waar grip wat belangrijker is dan snelheid, kan het rechte stuk ook een belangrijke rol spelen.
Ik keur het voorstel goed! ;) ^O^

En precies wat ik dacht wat jij had gedaan met je Bmw ;) , ik dacht jij gaat voor snelheid :) .
Dan kan het nog wel spannend worden op de andere circuits ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:15 schreef Desunoto het volgende:
Row, dat is waarschijnlijk je mooiste design tot nu toe. _O_ Van wat ik hier gezien heb dan. :D

DoofenSchmirz, kijk anders eens naar een replay van iemand uit de top 100 op een leaderboard. Dan zie waar je tijd kan winnen. De replay zal waarschijnlijk ook een paar punten laten zien waar je deels af kan snijden... maar met 2 wielen is het niet zo erg. Dat is de grens die je moet opzoeken.
Dankje, het is 1 van me 1e designs voor Forza 4 :) . Wel heel simpel design. Maar ook 1 met super veel layers (door die bubbeltjes)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:50:37 #235
258860 Cliffy
Groovy!
pi_113738333
Net ff met Bassie een volle online lobby gejoined, in een Spyker over Catalunya, eerste paar bochten zonder krasjes doorgekomen om vervolgens snoeihard de muur ingebeukt te worden :') Wel nog een aantal man weten in te halen maar er werd echt gereden alsof ze op de kermis zaten :')
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:19:47 #236
377656 DoofenSchmirz
pi_113750351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Ik keur het voorstel goed! ;) ^O^

En precies wat ik dacht wat jij had gedaan met je Bmw ;) , ik dacht jij gaat voor snelheid :) .
Dan kan het nog wel spannend worden op de andere circuits ;)

[..]

Dankje, het is 1 van me 1e designs voor Forza 4 :) . Wel heel simpel design. Maar ook 1 met super veel layers (door die bubbeltjes)
Heb je mijn setup nog geprobeerd? :)
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:42:48 #237
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_113752290
Is er trouwens al een Forza Horizon Topique?
pi_113752540
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:42 schreef MosPos het volgende:
Is er trouwens al een Forza Horizon Topique?
Is dat niet wat vroeg?
How can I help you... BoB!
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:09:46 #239
225308 Row-1
'sup money?
pi_113753180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Heb je mijn setup nog geprobeerd? :)
Ja net, en het ligt denk ik toch deels aan jouw rijstijl, want ook met jou setup haal ik de 1.22.5xx. Iets langzamer dan mijn setup dus. En dat komt denk ik vooral door het feit dat ie nog teveel glijd, ondanks de spoilers die je er op hebt. Sowieso zou ik de front spoiler er af halen. Een BMW heeft overstuur en geen onderstuur dus die spoiler brengt alleen gewicht met zich mee. Evenals de rolkooi, heb ik er zelf ook niet in. Bij deze auto is gewichtsbesparing heel belangrijk ;)
Wil je verder nog iets weten?
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:21:10 #240
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_113753593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:51 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Is dat niet wat vroeg?
Het spel komt over 2 maandjes uit. Denk dat er in die maandjes genoeg te discussiėren valt, toch?
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:34:46 #241
377656 DoofenSchmirz
pi_113754039
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Ja net, en het ligt denk ik toch deels aan jouw rijstijl, want ook met jou setup haal ik de 1.22.5xx. Iets langzamer dan mijn setup dus. En dat komt denk ik vooral door het feit dat ie nog teveel glijd, ondanks de spoilers die je er op hebt. Sowieso zou ik de front spoiler er af halen. Een BMW heeft overstuur en geen onderstuur dus die spoiler brengt alleen gewicht met zich mee. Evenals de rolkooi, heb ik er zelf ook niet in. Bij deze auto is gewichtsbesparing heel belangrijk ;)
Wil je verder nog iets weten?
Dus de diffuser zorgt voor teveel druk op de voorkant, waardoor de achterkant instabiel wordt?
Klinkt logisch.

Grip wise is hij volgens mij wel ok verder volgens mij?
Heb je ook gekeken hoe alles afgesteld is en heb je nog evt. op of aanmerkingen?

Dus ik kan wel redelijk tunen, maar I can't drive worth a shit.....
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:51:20 #242
377656 DoofenSchmirz
pi_113754569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:21 schreef MosPos het volgende:

[..]

Het spel komt over 2 maandjes uit. Denk dat er in die maandjes genoeg te discussiėren valt, toch?
True, maar ik denk dat het gros hier, ik in ieder geval, niet echt warm loopt voor Horizon.

Het is een open world racer, niet een closed circuit racer en dat schrikt een hoop mensen af. Ik ga hem wel halen, maar het is een totaal ander soort game. :)
pi_113754791
Als ik terugkijk in deze reeks heb ik hiervan deel 1 geopend op woensdag 22 december 2010... dan kan een paar maanden ook wel. :D

Ik loop ook niet echt warm voor Horizon, maar een topic kan geen kwaad. Dan kan daar alvast al het nieuws en de trailers e.d. in gedumpt worden. En natuurlijk ook speculaties en verwachtingen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

True, maar ik denk dat het gros hier, ik in ieder geval, niet echt warm loopt voor Horizon.

Het is een open world racer, niet een closed circuit racer en dat schrikt een hoop mensen af.
Ik denk dat dat juist een hoop mensen aantrekt. De Need for Speed achtige arcade physics schrikt juist een hoop mensen af!

Ik heb in m'n 2002 Turbo trouwens wel een rollcage. Het maakt de auto echt een stuk stabieler. Maar misschien is een rollcage inderdaad onnodig als je er al sport/racebanden onder hebt zitten. Geen idee. Ik rij net een 1.37.4 op Road Atlanta. Ga nu Top Gear proberen...
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:01:27 #244
377656 DoofenSchmirz
pi_113754910
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Desunoto het volgende:
Als ik terugkijk in deze reeks heb ik hiervan deel 1 geopend op woensdag 22 december 2010... dan kan een paar maanden ook wel. :D

Ik loop ook niet echt warm voor Horizon, maar een topic kan geen kwaad. Dan kan daar alvast al het nieuws en de trailers e.d. in gedumpt worden. En natuurlijk ook speculaties en verwachtingen.

[..]

Ik denk dat dat juist een hoop mensen aantrekt. De Need for Speed achtige arcade physics schrikt juist een hoop mensen af!

Ik heb in m'n 2002 Turbo trouwens wel een rollcage. Het maakt de auto echt een stuk stabieler. Maar misschien is een rollcage inderdaad onnodig als je er al sport/racebanden onder hebt zitten. Geen idee. Ik rij net een 1.37.4 op Road Atlanta. Ga nu Top Gear proberen...
Dat is het hem juist, Forza moet (vind ik) voor de Forza fans blijven en niet dumbed down worden om casual NFS spelers over te halen.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar stap niet af van een formule waar de day 1 fans aan gewend zijn is mijn credo.

Het zou ook best wel eens een aangename verassing kunnen worden, maar ik weet het zo nog niet.
pi_113754997
Dat horizon lijkt me fantastisch maar alleen als de besturing en physics hetzelfde blijven!!!
pi_113755437
1.21.0 met ruimte voor verbetering op het Top Gear circuit. Met een setup die voor Road Atlanta bedoeld was.

edit: 1.20.5 nu

[ Bericht 11% gewijzigd door Desunoto op 04-07-2012 12:26:51 ]
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:25:07 #247
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_113755646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef Cliffy het volgende:
Net ff met Bassie een volle online lobby gejoined, in een Spyker over Catalunya, eerste paar bochten zonder krasjes doorgekomen om vervolgens snoeihard de muur ingebeukt te worden :') Wel nog een aantal man weten in te halen maar er werd echt gereden alsof ze op de kermis zaten :')
Dat is toch met elke racegame zo? :P Ik geloof dat ik nog nooit in een niet private online lobby heb gezeten waar niemand de eerste bocht uitgebeukt werd.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_113758484
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat is toch met elke racegame zo? :P Ik geloof dat ik nog nooit in een niet private online lobby heb gezeten waar niemand de eerste bocht uitgebeukt werd.
met driften is er meestal toch wel respect voor elkaar.... geen botsingen, mensen die elkaar ontwijken e.d.
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:03:23 #249
377656 DoofenSchmirz
pi_113759175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 13:45 schreef rival het volgende:

[..]

met driften is er meestal toch wel respect voor elkaar.... geen botsingen, mensen die elkaar ontwijken e.d.
Forza 2, man wat heb ik veel tandem drifting gedaan toen. Geweldig was dat. Met 2 of meer op 1 baan, close drifting en elkaar niet 1 keer raken! _O_
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:14:51 #250
225308 Row-1
'sup money?
pi_113762277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Dus de diffuser zorgt voor teveel druk op de voorkant, waardoor de achterkant instabiel wordt?
Klinkt logisch.

Grip wise is hij volgens mij wel ok verder volgens mij?
Heb je ook gekeken hoe alles afgesteld is en heb je nog evt. op of aanmerkingen?

Dus ik kan wel redelijk tunen, maar I can't drive worth a shit.....
Heb idd alles bekeken, de upgrades en de afstellingen, lijkt weinig mis mee, behalve dan wat ik al zei. En ohja, laat de velgen originele grootte, scheelt ook veel (voornamelijk laterale g-krachten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')