quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:34 schreef Bastard het volgende:
De vonken vlogen er af Pierre
[ afbeelding ]
Door de S met 200 km/u
[ afbeelding ]
Close racing
[ afbeelding ]
Vet dingquote:
Super!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Die laatste was echt prachtig, samen door de bocht zonder elkaar te raken
Eigen paintje snel in elkaar geflanst, en achterop wel een gedownloade Rotterdam Terror Corps tekentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
Je mist wat auto's en een 2 circuits (soccerfield en testtrack) Ik heb ze nog niet echt gemist.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft forza 4 nog iets van een online pass of iets dergelijks? Ben even aan het kijken of ik hem 2de hands kan scoren!
quote:
Top! Thanks beide!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je mist wat auto's en een 2 circuits (soccerfield en testtrack) Ik heb ze nog niet echt gemist.
Ja klopt, maar ik werd depressief van dat circuit.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat inhalen van die vent en zo nog net winnen is toch echt
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef Desunoto het volgende:
De 1973 BMW 2002 Turbo heeft de poll gewonnen dus daar gaan we mee racen. Maximum PI van B444 en een enkele setup voor alle races donderdagavond. Succes!![]()
Ik gebruik trouwens een controller. Je kan de deadzones aanpassen wat in je voordeel kan werken maar met een controller blijft het nog steeds lastiger dan met een stuurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |