De test doen, en zelf ook even, want de kans is groot dat jij ook een indigo bentquote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En hoe kom je er dan achter of je kind een indigo is
Paragnosten bestaan wel degelijk en zijn soms zeer handig bij moordonderzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk in sterrenkinderen, indigo kinderen, paranormaal begaafd en noem het maar op?
Hallo Indigo, met Magenta, ik begrijp je. Ik mediteer al vier jaar lang en heb een intieme band met het Edelhert. Groeten van Magenta, tevens Kruidenier.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef 9611Niels het volgende:
Onterechte klacht. Ik ben Indigo en tevens Lichtwerker, en mediteer regelmatig om in contact te komen met het Edelhert, die mij laat zien hoe ware liefde kan ontstaan. Wanneer mensen dat niet begrijpen zoals de topicstarter vergeef ik hun zwakheid, omdat ik weet dat alleen dat de sleutel is tot harmonie.
Een tik dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou dit verhaal uit de OP is nogal bizar, nu weet ik niet hoe oud Sofie is, maar je dient je kind te leren dat je mensen kan kwetsen met opmerkingen. De vraag is of ze dat ooit geleerd heeft, natuurlijk zoekt een kind grenzen op, het moet leren wat wel en niet mag en hoe de wereld werkt. Als Sofie dat niet heeft geleerd kan zij op bijvoorbeeld 5-jarige leeftijd niet perse weten dat zoiets niet mag. Als jij hierop reageert door een tik te geven voelt zij een grote afwijzing en zal ze het zeker niet meer doen. Omdat ze bang is, dat is niet de goede motivatie om slecht gedrag af te leren.
Je moet eerst uitleggen waarom zoiets niet kan, zodat ze snapt dat het niet door de beugel kan. Als zij vervolgens niet luistert moet je haar leren dat daden consequenties hebben.
Dan kun je een bijpassende straf bedenken.
En 99,9% van de rest van Nederlandquote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
De test doen, en zelf ook even, want de kans is groot dat jij ook een indigo bent
Hadden ze maar een fatsoenlijke kleur moeten kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:07 schreef sinepedraap het volgende:
Iemand slaan omdat ze een auto een lelijke kleur vinden hebben
Wat veel mensen zich niet realiseren is dat het bij straffen niet zozeer om de straf zelf gaat, maar dat je structureel en consequent moet door blijven gaan met opvoeden. Blijven zeggen wat niet goed is, en blijven laten zien dat daden consequenties hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Een tik dus.
Of dacht je dat iedereen maar roekeloos slaat als een kind iets fout doet?
je moet reiki-en met smaragden, voor de betere beslissingen in het levenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hallo Indigo, met Magenta, ik begrijp je. Ik mediteer al vier jaar lang en heb een intieme band met het Edelhert. Groeten van Magenta, tevens Kruidenier.
De Indigo test :quote:Van dit wereldberoemde boek is een Indigo test afgeleid, deze bestaat uit 25 vragen.
De antwoorden die je kunt geven zijn JA, NEE of misschien. Onthou het aantal keren JA,NEE, misschien , of schrijf deze op.
De “uitslag” vind je onderaan!
''mod''?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben vroeger gediagnosticeerd op verwend irritant kutkind syndroom, ben blij dat er tegenwoordig een vriendelijkere term voor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik ken een kerel die ook denkt dat hij een indigo is etc. Spamt mijn Facebook ook steeds vol met dit soort troep: http://www.alatoerka.nl/2(...)nselijke-bewustzijn/Volgens die site worden we een soort van half-robots. Cyborgs. Damn, ik kan niet wachten tot ik een eigen Number Six of D'Anna hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens die site worden we een soort van half-robots. Cyborgs. Damn, ik kan niet wachten tot ik een eigen Number Six of D'Anna heb![]()
Mijn vader verweet mij (als puber) ooit een verwend kreng te zijn, waarop ik hem vroeg wiens schuld dat dan was...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben vroeger gediagnosticeerd op verwend irritant kutkind syndroom, ben blij dat er tegenwoordig een vriendelijkere term voor is.
Al je nou niet woorden in mensen hun bek legt kunnen mensen zelf beschrijven waar ze een tik voor gebruiken. Een tik is voor als een kind niet luistert naar wat wel en niet mag. Een preek voor iets dat niet mag gaat natuurlijk altijd vooraf.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat veel mensen zich niet realiseren is dat het bij straffen niet zozeer om de straf zelf gaat, maar dat je structureel en consequent moet door blijven gaan met opvoeden. Blijven zeggen wat niet goed is, en blijven laten zien dat daden consequenties hebben.
Een tik is vaak impulsief ja, en komt vaak uit frustratie. Het is niet het goede voorbeeld om te geven hoe je wil dat je kinderen met bijvoorbeeld andere kinderen omgaat. Of geef je je kind ook een corrigerende tik als hij op school weer op zijn beurt een kind een tik heeft gegeven?
Niet zijn schuld uiteindelijk. Je blijkt gewoon een sterrenkind te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader verweet mij (als puber) ooit een verwend kreng te zijn, waarop ik hem vroeg wiens schuld dat dan was...
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Autisme... Ook iets door de farmaceutische industrie bedacht.
Gebrek aan opvoeding heet dat, en niet meegaan in de waanideeën van je koter
Vroeger probeerden we allerlei kwalen te genezen met Kwik en bloedzuigers.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ook kinderen met autisme?
Vroeger had je dat soort stempels helemaal niet nodig.
Nee, laten we net als rusland worden. http://www.rt.com/news/autist-children-financing-help/quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat valt toch onder Medische vooruitgang?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vroeger probeerden we allerlei kwalen te genezen met Kwik en bloedzuigers.
Die mogen inderdaad niet ontbreken, evenmin als de welbekende schedelpenetratie.quote:
Je mist mijn punt volkomen. Ik bedoel maar dat het soms even duurt voordat we dit soort dingen door hebben en kunnen diagnosticeren.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat valt toch onder Medische vooruitgang?
Pardon?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee, laten we net als rusland worden. http://www.rt.com/news/autist-children-financing-help/
domme teringmongool.
Nee, vroeger was dat ook niet nodig.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oh ja, en als je echt gek deed werd een scalpel onder je oog door geramt zodat er mooie beschadigingen in je hersenen ontstonden en je niet meer zo lastig wasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die mogen inderdaad niet ontbreken, evenmin als de welbekende schedelpenetratie.
Alleen omdat het werkt wil niet zeggen dat het de beste manier is.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Al je nou niet woorden in mensen hun bek legt kunnen mensen zelf beschrijven waar ze een tik voor gebruiken. Een tik is voor als een kind niet luistert naar wat wel en niet mag. Een preek voor iets dat niet mag gaat natuurlijk altijd vooraf.
Als het kind dan alsnog rotzooi uithaalt kan het pijn verwachten. Ik heb vaak genoeg mijn neefjes en nichtjes en tik tegen hun voorheeft gegeven omdat ze voor de duizendste keer de kat aan zijn staart omhoog trokken, of voor de duizendste keer speelgoed het raam uit flikkerde. En raad is wat? Het helpt!
De manier waarop jij tikkende mensen beschrijft is om van te kokhalzen, alsof iedereen zo handelt.
Uiterst effectief, evenals het vermalen en innemen van edelstenen om kwalen zoals jicht tegen te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh ja, en als je echt gek deed werd een scalpel onder je oog door geramt zodat er mooie beschadigingen in je hersenen ontstonden en je niet meer zo lastig was
Het kind van een ander een tik geven? WTF?!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Al je nou niet woorden in mensen hun bek legt kunnen mensen zelf beschrijven waar ze een tik voor gebruiken. Een tik is voor als een kind niet luistert naar wat wel en niet mag. Een preek voor iets dat niet mag gaat natuurlijk altijd vooraf.
Als het kind dan alsnog rotzooi uithaalt kan het pijn verwachten. Ik heb vaak genoeg mijn neefjes en nichtjes en tik tegen hun voorheeft gegeven omdat ze voor de duizendste keer de kat aan zijn staart omhoog trokken, of voor de duizendste keer speelgoed het raam uit flikkerde. En raad is wat? Het helpt!
De manier waarop jij tikkende mensen beschrijft is om van te kokhalzen, alsof iedereen zo handelt.
Loopt allemaal wel los, slechter ben je er niet van geworden toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Ouders mogen best hun kinderen zo nu en dan een ferme tik verkopen.
Als ik vroeger godverdomme zei duwde mijn moeder mij het zeeppompje in de mond, moest ik zeep eten.
Of ik kreeg een schop onder mijn kont als ik wat uitgespookt had.
Ze wist dat ik diverse stoornissen had, maar dat boeide niks, luisteren moest ik!
En groot gelijk.
Absoluut niet mee eens. Slaan is achterhaald en is ook onmacht. Op het moment dat je slaat weet je dus niets meer te verzinnen, daarbij slaan bepaalde mensen ook uit frustratie. Ben het er absoluut niet mee eens. Een liefdevolle opvoeding gebaseerd op vertrouwen en niet op straf is de oplossing. Het kind moet niet bang zijn om de fout in te gaan maar moet geleerd worden fouten niet te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Als ik vroeger godverdomme zei duwde mijn moeder mij het zeeppompje in de mond, moest ik zeep eten.
Ze wist dat ik diverse stoornissen had, maar dat boeide niks, luisteren moest ik!
En groot gelijk.
Juist.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Slaan is achterhaald en is ook onmacht. Op het moment dat je slaat weet je dus niets meer te verzinnen, daarbij slaan bepaalde mensen ook uit frustratie. Ben het er absoluut niet mee eens. Een liefdevolle opvoeding gebaseerd op vertrouwen en niet op straf is de oplossing. Het kind moet niet bang zijn om de fout in te gaan maar moet geleerd worden fouten niet te maken.
Whehe, ik wist niet dat er nog ouders waren die het bekende gezegde ''je mond spoelen'' nog werkelijk in praktijk brengen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
En groot gelijk.
Als je kinderen hun mond moeten spoelen willen ze dat natuurlijk niet doen aan een zeeppompje waar vuil aan zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
En groot gelijk.
Nope, ik heb mijn manieren goed meegekregenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Loopt allemaal wel los, slechter ben je er niet van geworden toch?
En daar krijg je dus al die verwende kutkoters van.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Slaan is achterhaald en is ook onmacht. Op het moment dat je slaat weet je dus niets meer te verzinnen, daarbij slaan bepaalde mensen ook uit frustratie. Ben het er absoluut niet mee eens. Een liefdevolle opvoeding gebaseerd op vertrouwen en niet op straf is de oplossing. Het kind moet niet bang zijn om de fout in te gaan maar moet geleerd worden fouten niet te maken.
Vroeger had je ook stempels. Maar dan werd iemand gewoon 'raar' genoemd. Nu weten we beter.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik vind dat kindermishandeling, maar ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
En groot gelijk.
Ja, het gaadt steets betur met du jeugt, dat klopd!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger had je ook stempels. Maar dan werd iemand gewoon 'raar' genoemd. Nu weten we beter.
Mwah, ook al heeft een persoon een specifiek stempeltje het gros zal hem nog steeds 'raar' noemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger had je ook stempels. Maar dan werd iemand gewoon 'raar' genoemd. Nu weten we beter.
Op de basisschool kwam dat best vaak voor toch wel hoor als je een lelijk woord zei. Moest je je mondspoelen bij die spoelbak met kwasten en zoquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat kindermishandeling, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |