Nee, laten we net als rusland worden. http://www.rt.com/news/autist-children-financing-help/quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ook kinderen met autisme?
Vroeger had je dat soort stempels helemaal niet nodig.
Dat valt toch onder Medische vooruitgang?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vroeger probeerden we allerlei kwalen te genezen met Kwik en bloedzuigers.
Die mogen inderdaad niet ontbreken, evenmin als de welbekende schedelpenetratie.quote:
Je mist mijn punt volkomen. Ik bedoel maar dat het soms even duurt voordat we dit soort dingen door hebben en kunnen diagnosticeren.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat valt toch onder Medische vooruitgang?
Pardon?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee, laten we net als rusland worden. http://www.rt.com/news/autist-children-financing-help/
domme teringmongool.
Nee, vroeger was dat ook niet nodig.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oh ja, en als je echt gek deed werd een scalpel onder je oog door geramt zodat er mooie beschadigingen in je hersenen ontstonden en je niet meer zo lastig wasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die mogen inderdaad niet ontbreken, evenmin als de welbekende schedelpenetratie.
Alleen omdat het werkt wil niet zeggen dat het de beste manier is.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Al je nou niet woorden in mensen hun bek legt kunnen mensen zelf beschrijven waar ze een tik voor gebruiken. Een tik is voor als een kind niet luistert naar wat wel en niet mag. Een preek voor iets dat niet mag gaat natuurlijk altijd vooraf.
Als het kind dan alsnog rotzooi uithaalt kan het pijn verwachten. Ik heb vaak genoeg mijn neefjes en nichtjes en tik tegen hun voorheeft gegeven omdat ze voor de duizendste keer de kat aan zijn staart omhoog trokken, of voor de duizendste keer speelgoed het raam uit flikkerde. En raad is wat? Het helpt!
De manier waarop jij tikkende mensen beschrijft is om van te kokhalzen, alsof iedereen zo handelt.
Uiterst effectief, evenals het vermalen en innemen van edelstenen om kwalen zoals jicht tegen te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh ja, en als je echt gek deed werd een scalpel onder je oog door geramt zodat er mooie beschadigingen in je hersenen ontstonden en je niet meer zo lastig was
Het kind van een ander een tik geven? WTF?!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Al je nou niet woorden in mensen hun bek legt kunnen mensen zelf beschrijven waar ze een tik voor gebruiken. Een tik is voor als een kind niet luistert naar wat wel en niet mag. Een preek voor iets dat niet mag gaat natuurlijk altijd vooraf.
Als het kind dan alsnog rotzooi uithaalt kan het pijn verwachten. Ik heb vaak genoeg mijn neefjes en nichtjes en tik tegen hun voorheeft gegeven omdat ze voor de duizendste keer de kat aan zijn staart omhoog trokken, of voor de duizendste keer speelgoed het raam uit flikkerde. En raad is wat? Het helpt!
De manier waarop jij tikkende mensen beschrijft is om van te kokhalzen, alsof iedereen zo handelt.
Loopt allemaal wel los, slechter ben je er niet van geworden toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Ouders mogen best hun kinderen zo nu en dan een ferme tik verkopen.
Als ik vroeger godverdomme zei duwde mijn moeder mij het zeeppompje in de mond, moest ik zeep eten.
Of ik kreeg een schop onder mijn kont als ik wat uitgespookt had.
Ze wist dat ik diverse stoornissen had, maar dat boeide niks, luisteren moest ik!
En groot gelijk.
Absoluut niet mee eens. Slaan is achterhaald en is ook onmacht. Op het moment dat je slaat weet je dus niets meer te verzinnen, daarbij slaan bepaalde mensen ook uit frustratie. Ben het er absoluut niet mee eens. Een liefdevolle opvoeding gebaseerd op vertrouwen en niet op straf is de oplossing. Het kind moet niet bang zijn om de fout in te gaan maar moet geleerd worden fouten niet te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Als ik vroeger godverdomme zei duwde mijn moeder mij het zeeppompje in de mond, moest ik zeep eten.
Ze wist dat ik diverse stoornissen had, maar dat boeide niks, luisteren moest ik!
En groot gelijk.
Juist.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Slaan is achterhaald en is ook onmacht. Op het moment dat je slaat weet je dus niets meer te verzinnen, daarbij slaan bepaalde mensen ook uit frustratie. Ben het er absoluut niet mee eens. Een liefdevolle opvoeding gebaseerd op vertrouwen en niet op straf is de oplossing. Het kind moet niet bang zijn om de fout in te gaan maar moet geleerd worden fouten niet te maken.
Whehe, ik wist niet dat er nog ouders waren die het bekende gezegde ''je mond spoelen'' nog werkelijk in praktijk brengen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
En groot gelijk.
Als je kinderen hun mond moeten spoelen willen ze dat natuurlijk niet doen aan een zeeppompje waar vuil aan zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
En groot gelijk.
Nope, ik heb mijn manieren goed meegekregenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Loopt allemaal wel los, slechter ben je er niet van geworden toch?
En daar krijg je dus al die verwende kutkoters van.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. Slaan is achterhaald en is ook onmacht. Op het moment dat je slaat weet je dus niets meer te verzinnen, daarbij slaan bepaalde mensen ook uit frustratie. Ben het er absoluut niet mee eens. Een liefdevolle opvoeding gebaseerd op vertrouwen en niet op straf is de oplossing. Het kind moet niet bang zijn om de fout in te gaan maar moet geleerd worden fouten niet te maken.
Vroeger had je ook stempels. Maar dan werd iemand gewoon 'raar' genoemd. Nu weten we beter.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik vind dat kindermishandeling, maar ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
En groot gelijk.
Ja, het gaadt steets betur met du jeugt, dat klopd!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger had je ook stempels. Maar dan werd iemand gewoon 'raar' genoemd. Nu weten we beter.
Mwah, ook al heeft een persoon een specifiek stempeltje het gros zal hem nog steeds 'raar' noemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger had je ook stempels. Maar dan werd iemand gewoon 'raar' genoemd. Nu weten we beter.
Op de basisschool kwam dat best vaak voor toch wel hoor als je een lelijk woord zei. Moest je je mondspoelen bij die spoelbak met kwasten en zoquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat kindermishandeling, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |