abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 12:53:25 #101
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113358890
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Als een kind van 13 nog niet heeft geleerd dat kwetsende opmerkingen niet gemaakt mogen worden (en als ze dat wel doet er ook nog eens geen straf volgt) is de opvoeding wel heel slecht gedaan.
Geloof jij eigenlijk in sterrenkinderen, indigo kinderen, paranormaal begaafd en noem het maar op?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 25 juni 2012 @ 12:54:17 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113358924
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Sofie was 13, 14 of 15 ten tijde van het verhaal.
:D en dan wil opa slaan omdat ze de kleur van zijn auto lelijk vindt? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 juni 2012 @ 12:54:42 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113358937
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Omdat jij iets niet kent/snapt/accepteert maak je het maar belachelijk? En nee, ik hecht persoonlijk geen waarde aan dit soort gedachten. Maar andere mensen blijkbaar wel. Ik denk niet dat het aan mij is om daar iets van te vinden?
Kom op zeg, dit is gewoon achterlijk. Dat kind pikt geen trillingen uit de kosmos op, dat is gewoon een kind. Heb jij dat vroeger nooit gedaan?
  maandag 25 juni 2012 @ 12:54:50 #104
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113358942
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

meer omdat ze irritant was en Opa dat gedrag al jarenlang moet slikken.

Autisme is geen reden om het gedrag van een kind altijd maar te accepteren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 juni 2012 @ 12:54:58 #105
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113358947
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Geloof jij eigenlijk in sterrenkinderen, indigo kinderen, paranormaal begaafd en noem het maar op?
Nee, maar als ik er wel in zou geloven zie ik niet in waarom ik de opvoeding zou moeten aanpassen. Grenzen zijn nog steeds nodig, en zo'n kindje moet leren hoe mee te draaien in de wereld.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_113358960
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kom op zeg, dit is gewoon achterlijk. Dat kind pikt geen trillingen uit de kosmos op, dat is gewoon een kind. Heb jij dat vroeger nooit gedaan?
Indigokind.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 25 juni 2012 @ 12:55:20 #107
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113358961
quote:

[..]

Als ze 13, 14, 15 is en ze weet niet dat zulks gedrag onacceptabel is, dan heeft ze die klap verdiend.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:55:59 #108
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113358989
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als ze 13, 14, 15 is en ze weet niet dat zulks gedrag onacceptabel is, dan heeft ze die klap verdiend.
Nou nee, dan hebben haar ouders een cursus opvoeden verdiend.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:56:02 #109
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113358994
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Nee, maar als ik er wel in zou geloven zie ik niet in waarom ik de opvoeding zou moeten aanpassen. Grenzen zijn nog steeds nodig, en zo'n kindje moet leren hoe mee te draaien in de wereld.
Ben het hier volkomen mee eens maar was gewoon benieuwd of jij daar in geloofde.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:56:40 #110
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359014
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Indigokind.
Ik heb laatst eens meegedaan aan de nieuwst rage in België, het wurgspel. Dat heb ik iets te lang volgehouden, en toen was ik wel een beetje indigo.

Maar voor de rest, nee.
pi_113359043
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb laatst eens meegedaan aan de nieuwst rage in België, het wurgspel. Dat heb ik iets te lang volgehouden, en toen was ik wel een beetje indigo.

Maar voor de rest, nee.
Niet?
  maandag 25 juni 2012 @ 12:57:55 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359047
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dat ook. En eventueel sterilisatie, want zulke mensen zouden hun genen niet door moeten mogen geven.

Maar dat meiske moet het ook leren, en de snelste manier is door wat discipline te introduceren.
pi_113359059
Dat stukje in de OP doet mijn eten wel naar boven komen. :{

Mensen die hun kinderen niet opvoeden. :r Heel leuk dat je kind zogenaamd speciaal is, maar dat betekent niet dat hij/zij meer mag dan andere kinderen. Later in de maatschappij zal ze er ook keihard op afgerekend worden. Volgens mij is dat 'sterrenkind' gewoon autistisch.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:58:18 #114
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359062
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet?
Nee, jij wel?
  maandag 25 juni 2012 @ 12:58:23 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113359065
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dat.

Daarbij, dan flikker je die blatende puber toch lekker de deur uit?
Ze komt bij opa op visite, die hoeft zich niet in eigen huis te laten beledigen lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113359092
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
Nee ook niet, ik draaide geen rondjes om me eigen as.
Nu mag ik mezelf geen indigokind noemen.
pi_113359110
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze komt bij opa op visite, die hoeft zich niet in eigen huis te laten beledigen lijkt me.
Zeggen dat de auto niet mooi is staat gelijk aan beledigen?
pi_113359116
quote:
Sterrenkinderen

Generaties buitenaardse wezens kwamen, al voor onze aanwezigheid op aarde, naar de aarde toe. Veel van deze wezens zijn later geïncarneerd als mens. Het doel van deze mensen is altijd al de verbinding met het universum geweest. Ik herinner mijzelf als buitenaards wezen. De reden waarom ik hier naartoe kwam was omdat ik de aarde ging helpen "te scheppen". De aarde heeft een hele mooie mogelijkheid namelijk dat wij hier kunnen scheppen wat wij willen. We scheppen onze eigen waarheid en materie. We kunnen zo de aarde vorm geven met allemaal dieren, bomen en planten. De mens heeft al deze vermogens in huis.
Later kwam ik in andere levens zoals Atlantis en Egypte weer met deze buitenaardse wezens in contact. Ik werkte met hun samen zoals dat was afgesproken voordat ik naar de aarde kwam. Deze wezens kende ik en samenwerking was niet raar voor mij.
Jezus Christus. :') Het is gewoon een nieuwe religie.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:00:06 #119
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113359131
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat ook. En eventueel sterilisatie, want zulke mensen zouden hun genen niet door moeten mogen geven.

Maar dat meiske moet het ook leren, en de snelste manier is door wat discipline te introduceren.
Maar dat is juist het probleem, en hierdoor hebben kinderen het met een moeilijke start vaak zwaarder in het leven.
Je kan nu zo'n kind niet zo zwaar straffen door direct een tik uit te delen, dit is zo'n grote afwijzing wat de situatie voor een kind (die nooit geleerd heeft dat het niet oke is) erg verwarrend maakt.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:03:27 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113359245
Ook een leuke:
quote:
De school had inmiddels een dossier opgesteld. Joshua keek mensen niet altijd aan en draaide soms rondjes om z’n eigen as. Dus nu stond er in dat dossier dat hij het syndroom van Asperger had. Maar als haar zoon autistisch was, dan had die man van de IQ-test dat toch wel gezegd? ‘Dit dossier klopt niet’, zei Karin. Maar Joshua moest van school af.
Alsof de man van de IQ-test gelijk even een diagnose autisme stelt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113359259
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Maar dat is juist het probleem, en hierdoor hebben kinderen het met een moeilijke start vaak zwaarder in het leven.
Je kan nu zo'n kind niet zo zwaar straffen door direct een tik uit te delen, dit is zo'n grote afwijzing wat de situatie voor een kind (die nooit geleerd heeft dat het niet oke is) erg verwarrend maakt.
Mee eens. De schuld ligt niet bij het kind als de ouders verzaken op te voeden.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:04:24 #122
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359279
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Het kind zal toch wel weten dat het hiermee de persoonlijke grenzen van de grootvader ernstig overschrijdt? Dat is geen kwestie van opvoeden, maar van menselijkheid. Zulke dingen weet men intuïtief. "Normale" kinderen weten gewoonlijk ook uitstekend wanneer ze te ver gaan.
Dat meisje weet alleen niet dat er ernstige consequenties staan op het overschrijden van die grenzen, omdat ze dat nooit heeft geleerd. Mijns inziens wordt het tijd dat ze dat eens leert, en dat kan vrij effectief door een negatieve ervaring met het overschrijden van andermans grenzen.
Liever een tik van grootvader, dan dat haar straks op straat weet ik veel wat aangedaan wordt, omdat ze grenzen blijft overschrijden.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:04:29 #123
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113359285
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef Leandra het volgende:
Ook een leuke:

[..]

Zijn volgens mij gewoon allemaal hele domme bijgelovige naïeve mensen
Mijn nieuwe ondertitel
pi_113359286
quote:
Ook een leuke:

[..]

:') Te erg.
pi_113359299
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:04 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Zijn volgens mij gewoon allemaal hele domme bijgelovige naïeve mensen
Denk ik ook.
pi_113359319
quote:
Ook een leuke:

[..]

Hier moest ik wel even om gniffelen
  maandag 25 juni 2012 @ 13:05:12 #127
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113359320
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ben het hier volkomen mee eens maar was gewoon benieuwd of jij daar in geloofde.
Ja ik vind dit echt te bizar voor woorden hoor, ik vind het tot daar aan toe om te geloven in dit soort (in mijn ogen) onzin, maar om alles maar toe te laten daarom.

Ik heb een oppaskindje gehad met zware gedragsproblematiek, en die had veel meer behoefte aan grenzen en regelmaat.
Een ander oppaskindje dat ik heb is een gevoelig meisje, als ik haar alleen met woorden corrigeer is ze al erg aangedaan (verdrietig) omdat zij zich dan afgewezen voelt op haar persoonlijkheid, waarbij ik dan probeer uit te leggen dat dat niet het geval is, maar dat het om het gedrag gaat.

Als ik dus zou geloven dat dat meisje hooggevoelig (of wat dan maar ook) en ik straf haar helemaal niet omdat ze dan zo droevig word leert ze dus gewoon dat het oke is om je slecht te gedragen.

Je kan toch wel logisch nadenken als ouder. Jeetje.
pi_113359321
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het kind zal toch wel weten dat het hiermee de persoonlijke grenzen van de grootvader ernstig overschrijdt? Dat is geen kwestie van opvoeden, maar van menselijkheid. Zulke dingen weet men intuïtief. "Normale" kinderen weten gewoonlijk ook uitstekend wanneer ze te ver gaan.
Autistische kinderen niet altijd.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:05:24 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113359329
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zeggen dat de auto niet mooi is staat gelijk aan beledigen?
Volgens sommigen hier wel kennelijk.... het werd al vergeleken met zeggen dat "je een rotkop hebt".

Maar hoe dan ook, als opa het ongewenst gedrag vindt dan hoeft hij dat niet in zijn huis toe te staan, zeker niet als opa zo hoogsensitief is (ook een indigokind?) dat hij al bijna wil slaan als zijn puber kleindochter de kleur van z'n auto lelijk vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113359384
Dan moest de lerares maar gewoon vragen of hij wou gaan zitten,of vragen wat hij graag wilden doen, in plaats van de normale dwang...eigen schuld dikke bult, trala tralla tralla!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:10:03 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113359494
Overigens vind ik het bij Sofie vooral opvallend dat ze gepest werd op school, haren trekken en dergelijke, maar dat ze zelf opa even gaat zitten treiteren....
Wat nou hoogsensitief? Gewoon een gefrustreerde kutpuber die iemand in haar omgeving terugpakt voor wat haar op school aangedaan wordt, zou ze eens op school moeten doen, dan is het waarschijnlijk zo over.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 juni 2012 @ 13:10:26 #132
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113359510
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat meisje weet alleen niet dat er ernstige consequenties staan op het overschrijden van die grenzen, omdat ze dat nooit heeft geleerd. Mijns inziens wordt het tijd dat ze dat eens leert, en dat kan vrij effectief door een negatieve ervaring met het overschrijden van andermans grenzen.
Liever een tik van grootvader, dan dat haar straks op straat weet ik veel wat aangedaan wordt, omdat ze grenzen blijft overschrijden.
Waarom zou ze dit weten? Empathie is een menselijk gegeven ja, maar kinderen pesten bijvoorbeeld ook andere kinderen, ook al weten ze dat het slecht is. Kinderen (mensen) zijn gewoon egoistisch, denken vooral aan zichzelf, en zo gek is dat niet. Je leert ze empathie ook wel aan, je leert ze (als het goed is) in te leven in een ander, door bijvoorbeeld met ze te praten. Hoe voelt het voor *kind 2* als ze gepest word, denk je? Ect. Alleen straffen is niet genoeg, ze moeten ook snappen waarom ze gestraft worden.
Je leert ze hoe ze zich moeten gedragen.

Zo'n drastische verandering en ommekeer van de situatie zal bij dit meisje heel veel verwarring teweeg brengen, en verder mag ze waarschijnlijk van papa en mama gewoon doorgaan met dit gedrag, ondanks dat andere boos worden.
Zinloos dus.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:12:06 #133
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113359577
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ja ik vind dit echt te bizar voor woorden hoor, ik vind het tot daar aan toe om te geloven in dit soort (in mijn ogen) onzin, maar om alles maar toe te laten daarom.

Ik heb een oppaskindje gehad met zware gedragsproblematiek, en die had veel meer behoefte aan grenzen en regelmaat.
Een ander oppaskindje dat ik heb is een gevoelig meisje, als ik haar alleen met woorden corrigeer is ze al erg aangedaan (verdrietig) omdat zij zich dan afgewezen voelt op haar persoonlijkheid, waarbij ik dan probeer uit te leggen dat dat niet het geval is, maar dat het om het gedrag gaat.

Als ik dus zou geloven dat dat meisje hooggevoelig (of wat dan maar ook) en ik straf haar helemaal niet omdat ze dan zo droevig word leert ze dus gewoon dat het oke is om je slecht te gedragen.

Je kan toch wel logisch nadenken als ouder. Jeetje.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Je moet als opvoeder je opvoedingsstijl aanpassen naar het kind. Persoonlijk ben ik voor een vrije liefdevolle opvoeding. Een kind heeft op de eerste plaats liefde nodig, moet een thuis als veilige haven zien.
Regels en dergelijke zijn afhankelijk van het kind. Ik was bijvoorbeeld vroeger een uitermate eigenwijs kind die slecht tegen regels kon waar niet over was gepraat - al op jonge leeftijd. Dus ik ben vrij los door mijn ouders opgevoed maar daarbij als ik dan een fout beging kon ik het wel gewoon thuis vertellen. Dat was erg prettig waar ik altijd dankbaar voor ben.
Maar veel ouders voeden verkeerd op; je moet je dus aanpassen naar het kind.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:12:18 #134
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359588
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:10 schreef Leandra het volgende:
Overigens vind ik het bij Sofie vooral opvallend dat ze gepest werd op school, haren trekken en dergelijke, maar dat ze zelf opa even gaat zitten treiteren....
Wat nou hoogsensitief? Gewoon een gefrustreerde kutpuber die iemand in haar omgeving terugpakt voor wat haar op school aangedaan wordt, zou ze eens op school moeten doen, dan is het waarschijnlijk zo over.
Als de kinderen op school haar slaan omdat ze grenzen overschrijdt, is dat geen probleem, maar als opa het doet, dan is dat kindermishandeling?
pi_113359625
Uit de site van Stichting Hand in Hand:

quote:
Mocht jouw indigo kind helemaal gefrustreerd zijn, anderen pijn doen, verdrietig zijn dan is er een heleboel mis in de omgeving van jouw indigokind.
Goh, als mijn kind anderen pijn doet licht het dus aan de omgeving. Briljant _O_
pi_113359626
Sterrenkinderen :') In de 90's noemde ze dat gewoon een brutaal onopgevoed rotjong.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:13:10 #137
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_113359633
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ook dat is niet de beste manier om je kind slecht gedrag af te leren.
Bullshit. Heb je kids?
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_113359717
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef MAHL het volgende:
Uit de site van Stichting Hand in Hand:

[..]

Goh, als mijn kind anderen pijn doet licht het dus aan de omgeving. Briljant _O_
Alles moet wijken voor het indigokind.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:15:06 #139
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359720
Ik heb overigens wel het idee dat dit vooral voorkomt in gezinnen waar de vader niet of nauwelijks aanwezig is. Zou dat er iets mee te maken hebben?
pi_113359747
Ik dacht dat het over kinderen van beroemdheden ging :').
  maandag 25 juni 2012 @ 13:16:20 #141
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113359774
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Bullshit. Heb je kids?
Nee maar ik werk met kinderen. Dus ik moet wel verdiept zijn in de opvoedkunde.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:16:27 #142
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113359781
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb overigens wel het idee dat dit vooral voorkomt in gezinnen waar de vader niet of nauwelijks aanwezig is. Zou dat er iets mee te maken hebben?
Ja, mannen zijn van nature toch nuchterder en geloven minder in die zweverige pseudowetenschappelijke onzin.
pi_113359798
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:31 schreef MAHL het volgende:
‘Je hebt wel gelijk, je zal het alleen niet krijgen.’ Dat zegt Karin tegen haar indigozoon Joshua wanneer mensen hem hebben gekwetst. Indigo’s kunnen slecht tegen onrecht, dus wanneer Joshua volwassenen iets fout ziet doen, zegt hij daar wat van. Komen de ouders van een vriendje laat thuis, zegt Joshua: ‘Jullie moeten je kinderen niet zo lang alleen laten.’ En laat de buurman zijn lampen de hele dag branden, belt Joshua bij hem aan: ‘Elektronica mag je niet nodeloos aan laten staan.’ Ga toch weg, zegt zo’n buurman dan. En dan wordt Joshua boos, soms dagenlang. Maar dat haar zoon een indigo is, vertelt Karin de buren niet. Het heeft geen zin, ze begrijpen het toch niet.
Ik raak gewoon geirriteerd terwijl ik dit lees. :')
  maandag 25 juni 2012 @ 13:17:06 #144
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359799
quote:
In Nederland zijn honderden kinderen als Joshua. Sommigen zijn hyperactief, anderen verlegen. Een deel is extreem intelligent, een ander deel dyslectisch. Het ene moment zijn ze gevoelig of bang, dan weer brutaal en zelfverzekerd. Vaak brengt hun gedrag ze op school in de problemen. En soms vermoeden doktoren dat ze autistisch zijn of ADHD hebben.
Wauw, volgens mij ben ik ook een indigokind. Ik ben hyperactief, vrij intelligent, soms ben ik bang, andere momenten weer brutaal. Ik zat vroeger altijd in de problemen op school.

Dit beschrijft mij perfect!

En waarschijnlijk ook 99% van de rest van de mensen in Nederland. :')
  maandag 25 juni 2012 @ 13:17:39 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113359825
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als de kinderen op school haar slaan omdat ze grenzen overschrijdt, is dat geen probleem, maar als opa het doet, dan is dat kindermishandeling?
Op school was het ook een probleem, moeder heeft een brief geschreven dat Sofie een Sterrenkind is, ze huilde als baby ook al.... de hele tijd :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 juni 2012 @ 13:17:48 #146
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_113359831
quote:

[..]

Als zo'n kutkind dat een kwartier lang doet en niet gecorrigeerd wordt, zou ik daar behoorlijk gefrustreerd van worden. En dat staat los van het wel of niet mooi vinden van mijn auto, want dat zal me worst zijn.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:18:54 #147
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359866
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op school was het ook een probleem, moeder heeft een brief geschreven dat Sofie een Sterrenkind is, ze huilde als baby ook al.... de hele tijd :'(
Jaah, ik zag het. Typisch gevalletje van confirmation bias. In gewoon Nederlands: lezen wat je wilt lezen.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:19:38 #148
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_113359890
Deze zin is overigens ook typerend:

quote:
Nu pas begrijpt ze wat ze eigenlijk altijd al wist: zelf is ze ook een indigokind.
Hoezo projectie?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2012 @ 13:22:05 #149
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_113359982
En hoe kom je er dan achter of je kind een indigo is :')
:')
  maandag 25 juni 2012 @ 13:23:16 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113360023
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:17 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Als zo'n kutkind dat een kwartier lang doet en niet gecorrigeerd wordt, zou ik daar behoorlijk gefrustreerd van worden. En dat staat los van het wel of niet mooi vinden van mijn auto, want dat zal me worst zijn.
Zo'n kutkind wat in mijn huis zo bezig is dat ik gefrustreerd raak, mag gewoon vertrekken, en zijn/haar moeder mag mee.... kom maar weer terug als je normaal kunt doen.

Overigens roep ik in mijn huis kinderen gewoon zelf tot de orde als de ouder dat niet doet, ongeacht of het mijn kind wel of niet is, dus als je daar met je kleinkind van 14 nog mee moet beginnen is het vrij laat.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')