SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rave_NL op 25-06-2012 23:28:59 ]
Doe maar lekker nonchalantquote:Op maandag 25 juni 2012 08:39 schreef Rave_NL het volgende:
Of hoe V&V dan ook mag heten tegenwoordig..
Elke lichting een keer?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Donder toch op joh, ik weet niet eens meer hoevaak die naam al veranderd is..
wel vaker denk ik...quote:
Vrede en vakmanschapquote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Donder toch op joh, ik weet niet eens meer hoevaak die naam al veranderd is..
Mogguh! Lekker uitgeslapen?quote:
En?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Esses het volgende:
Ik mag dan een mondje hebben, maar jij bent 3 posts nodig voor 3 regels... na elkaar...
Bijna weg van huisquote:
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
Alleen hier al om mag die postcount wat mij betreft weg...
Ik snap de ophef om die opleiding nog steeds niet. Althans niet vanuit defensie geredeneerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vrede en vakmanschap
Vrede en veiligheid
Loopbaanlint
Bijzonder instroom
Klapjostis
Zo, ben je weer helemaal bij
je vond het zo leuk :pquote:Op maandag 25 juni 2012 13:14 schreef gerco94 het volgende:
Ik heb ondertussen een jaar VeVa gedaan, snel gestopt! In het hele jaar vrijwel niets geleerd. Kutopleiding
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef Royyy het volgende:
Archeoloog vindt bier
Één van de geheime voorraden van AchJa?
Lui die na de middelbare school naar Defensie willen maar te jong zijn (16-17), kun je soort van tussenjaartje bij Defensie doen uit kijken welke richting het leukste was etc.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom is dat VeVa eigenlijk in het leven geroepen?
Om uitval in de AMO tegen te gaan?
Ahh, duidelijk. Thanks.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Schild het volgende:
[..]
Lui die na de middelbare school naar Defensie willen maar te jong zijn (16-17), kun je soort van tussenjaartje bij Defensie doen uit kijken welke richting het leukste was etc.
Inmiddels is het concept helemaal uitgebouwd en doen ze grote delen van de AMO al op die scholen, bij Defensie nog paar weekje 'echte' AMO erachteraan en ze zijn klaar.
Oplichting een betere.quote:
Veel lage voorhoofden daarquote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef Schild het volgende:
http://www.youtube.com/user/vevadefensie
Staan volgens mij filmpie van alle richtingen bij VeVa.
tvpquote:
QFTquote:
Die *Boem* mag wat overtuigender geroepen worden @ 0:31quote:
Er lopen alleen maar halven tussen..quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Veel lage voorhoofden daar
Kut...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef Royyy het volgende:
Archeoloog vindt bier
Één van de geheime voorraden van AchJa?
En zoals Rave al terecht aanhaalde, zelf betaald...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef paintmeester het volgende:
Er zitten lui tussen die na het volgen van veva gewoon de emmv of de evo niet fixen. Daar sta je dan met je nitwit diploma.
Daarom zeg ik, voor defensie is die constructie prima. Die jongens zelf lopen een aardig risico.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef paintmeester het volgende:
Er zitten lui tussen die na het volgen van veva gewoon de emmv of de evo niet fixen. Daar sta je dan met je nitwit diploma.
Heb ook gehoord van gasten die heel braaf zo'n Veva afronden, en dan aan de poort horen dat er voorlopig niemand aangenomen wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef paintmeester het volgende:
Kan je nagaan wat voor weekdieren het veva af en toe afleverd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, voor defensie is die constructie prima. Die jongens zelf lopen een aardig risico.
Die EMMV is toch niet zo ingewikkeld, of wel?
Tsja weekdieren... blijkbaar is V&V geen realistische weergave van hoe het er in de latere opleiding aan toe zal gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor weekdieren het veva af en toe afleverd.
Meeste lui breken btw tijdens de vaarperiodes omdat ze het niet trekken om een paar maanden van huis te zijn
Bij de keuring zat ik tussen wat V&V mariniers gastjes die om het hardst aan het roepen waren hoeveel pushups ze wel niet konden en wat voor een lachertje de MAST is. Zit ook een beetje in de aard van het beestje om wat stoerder te doen, denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Sloggi het volgende:
Ik sprak laatst iemand die VEVA / V&V whatever bij het Korps Mariniers gedaan. Ik vroeg hem of het zwaar was (altijd subjectief natuurlijk). Nee, niet bepaald.
Dat doen veel jonge honden. Laat ze in een droom gelovenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bij de keuring zat ik tussen wat V&V mariniers gastjes die om het hardst aan het roepen waren hoeveel pushups ze wel niet konden en wat voor een lachertje de MAST is. Zit ook een beetje in de aard van het beestje om wat stoerder te doen, denk ik.
LMB SF?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef m.k het volgende:
Ik zat bij een groep in de keuring waarvan de helft bij LMB SF ging
hun dromenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LMB SF?
Wist niet dat dat bestond, waar halen ze dat vandaan??
LMB SF, die ga ik onthouden, en vragen aan m'n maten de 30ste, of ze daar ooit van gehoord hebbenquote:
het zal me verder jeuken, enige die SF hebben is (kut Ravequote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef m.k het volgende:
Het meest Trieste is nog wel dat op zijn minst een van die triangel josties het gehaald moet hebben.
Viel me op dat een aantal van die boys gebracht waren door hun moederquote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef m.k het volgende:
Het meest Trieste is nog wel dat op zijn minst een van die triangel josties het gehaald moet hebben.
Sick inderdaad. Kap dan gewoon...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Shit hey. Op Discovery Channel zojuist James Cracknell, ultra marathon loper. Tijdens een 251 km lange wedstrijd breekt ie zijn voet. Effe stoppen, verbinden, en de tocht uitlopen.. Hoe sick is dat
Zou je kmarns zonder hoofdletter willen schrijven?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het zal me verder jeuken, enige die SF hebben is (kut Rave) Kmarns, Kmar en uiteraard KCT ten top.
onduidelijkheid afkortingenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Zou je kmarns zonder hoofdletter willen schrijven?Het is korps en geen Koninklijk
Klopt, semantiekquote:
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Zou je kmarns zonder hoofdletter willen schrijven?Het is korps en geen Koninklijk
Was de PI vergeten:quote:
Voor mij is en blijft het gewoon Kmarns en Kmar. Daar ga ik niet op afdingenquote:
*pakt popcorn*quote:Op maandag 25 juni 2012 19:41 schreef Nibb-it het volgende:
http://uk.reuters.com/art(...)dUKBRE85O10U20120625
Niet, want zal wel weer met een sisser aflopenquote:
Morgen reaktie van Turkije afwachten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet, want zal wel weer met een sisser aflopen
reactie van NAVO idem, dan bespreken ze het daar. maar ik ga er niet veel van verwachten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen reaktie van Turkije afwachten.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:
Een uitzending meepakken naar Bodrum
[ afbeelding ]
Uitzending Bosnié was toch wel wat andersquote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:
Een uitzending meepakken naar Bodrum
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |