SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rave_NL op 25-06-2012 23:28:59 ]
Doe maar lekker nonchalantquote:Op maandag 25 juni 2012 08:39 schreef Rave_NL het volgende:
Of hoe V&V dan ook mag heten tegenwoordig..
Elke lichting een keer?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Donder toch op joh, ik weet niet eens meer hoevaak die naam al veranderd is..
wel vaker denk ik...quote:
Vrede en vakmanschapquote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Donder toch op joh, ik weet niet eens meer hoevaak die naam al veranderd is..
Mogguh! Lekker uitgeslapen?quote:
En?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Esses het volgende:
Ik mag dan een mondje hebben, maar jij bent 3 posts nodig voor 3 regels... na elkaar...
Bijna weg van huisquote:
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
Alleen hier al om mag die postcount wat mij betreft weg...
Ik snap de ophef om die opleiding nog steeds niet. Althans niet vanuit defensie geredeneerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vrede en vakmanschap
Vrede en veiligheid
Loopbaanlint
Bijzonder instroom
Klapjostis
Zo, ben je weer helemaal bij
je vond het zo leuk :pquote:Op maandag 25 juni 2012 13:14 schreef gerco94 het volgende:
Ik heb ondertussen een jaar VeVa gedaan, snel gestopt! In het hele jaar vrijwel niets geleerd. Kutopleiding
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef Royyy het volgende:
Archeoloog vindt bier
Één van de geheime voorraden van AchJa?
Lui die na de middelbare school naar Defensie willen maar te jong zijn (16-17), kun je soort van tussenjaartje bij Defensie doen uit kijken welke richting het leukste was etc.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom is dat VeVa eigenlijk in het leven geroepen?
Om uitval in de AMO tegen te gaan?
Ahh, duidelijk. Thanks.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Schild het volgende:
[..]
Lui die na de middelbare school naar Defensie willen maar te jong zijn (16-17), kun je soort van tussenjaartje bij Defensie doen uit kijken welke richting het leukste was etc.
Inmiddels is het concept helemaal uitgebouwd en doen ze grote delen van de AMO al op die scholen, bij Defensie nog paar weekje 'echte' AMO erachteraan en ze zijn klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |