SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vorige naam-topic had hij gemist dus bji deze...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig![]()
Edit: Deze is leuker![]()
![]()
Op eigen muziek lopen beviel overigens superEvy is bij dezen ontslagen
Haar schema gebruik ik nog wel, maar voor de rest is het bye bye zwaai zwaai
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
als een paar versleten schoenen, na honderden kilometers trouwe dienst, wordt ze aan de kant gezet...quote:Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En als je een paar keer zonder muziek hebt gelopen, wil je nooit meer met lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
Netjes gelopen vanochtend!!!![]()
Goeiemorgen![]()
Het langverwachte verslag dan toch![]()
Gisteren dus eerst even langs m'n ouders en zusje geweest. De start zou pas om 16:30 uur zijn, dus rond 15:00 uur zijn we die kant op gegaan. M'n zusje moest nog naar haar school, om haar nummer en chip op te halen. Ze liep namelijk mee in haar school-team.
Mr. Guppy en ik gingen vast parkeren en toen we elkaar tegenkwamen op het afgesproken punt, kreeg ik ook een t-shirt van haar schoolzo grappig, die moest dus meteen aan.
Al met al betekende dat ineens dat ik bij een heul groot team hoorde. Saninl, ik hoorde bij die fuoriserende gele mensen van het Norbertus CollegeHAVO-deja vu.
In het startvak kregen we nog een keer de volle laag wat regen betreft, gelukkig kregen van m'n vader even een heel grote paraplu. Maak je vrienden mee, binnen no time stonden we er met z'n vijven onder!!
Toen de start. Er waren veeeeeel mensen, en wij stonden een beetje achteraan. Het duurde dus 3.50min voor we over de startlijn waren. Endomondo op de startlijn aangezet en gaan met die banaan![]()
M'n moeder waren we eigenlijk meteen kwijt, m'n zusje en ik hadden besloten om gewoon rustig samen te starten en te kijken waar het schip strandde. Zij had vorig jaar ook al gelopen, maar ze heeft dit jaar een ongeluk gehad op de fiets en was daardoor erg geblesseerd geraakt. Ze was dus allang blij dat het weer ging, en wilde eigenlijk gewoon lekker lopen. Ik wilde überhaupt maar eens een tijd zetten, liefst zonder te wandelen.
Op die manier dus vertrokken.
1km: Hahahaha, wat een boel mensen en bands in het publiek, ondanks de regen
2km: M'n zusje en ik hebben erg veel lol om een lopen voor ons, die met geen mogelijkheid m'n mobiel in z'n kontzakje krijgt, en enorm loopt te klotenOh, volgens mij zijn m'n sokken en schoenen nu al nat...
3km: Dafuq?! Daar is de koploper alHet was een parcours met een keerpunt, heen en terug dus. Ik moest hem dus een keer tegenkomen, maar nu al
4km: Hmmm, die paptalks aanlaten was misschien toch niet zo'n goed plan![]()
5km: Keerpunt. Vanaf hier had ik met m'n zusje afgesproken, als je je nog goed voelt, ga je gewoon. Ik zie je aan de finishZo gezegd, zo gedaan, vanaf toen liep ik dus alleen.
6km: Eigenlijk voel ik me ook nog wel goedGaat best lekker zo, playlist is precies goed en ook hier heel veel mensen die scholieren van het Norbertus College speciaal aanmoedigen met spandoeken en alles. Ze juichen onverminderd voor mij, omdat ik ook hun shirtje draag
7km: Er staat een auto langs de weg met een tijdbord, 0:56min (als ik het me goed herinner). Meh, nog 3km, is best ver eigenlijk... En het is weer hard gaan regenen, pffff
8km: Ik hoor de speakers in het centrum volgens mij al. Daarnaast bedenk ik, 8km, langer dan dat heb ik nog nooit gerend zonder te wandelen. Vanaf hier is het nieuw.
9km: Ik word ingehaald voor een auto met een tijdsbord, en een auto met speakers erop. Dan een fietser, en dan de koplopers van de HM. Damn, die hebben dus gewoon even dubbel zover gelopen in mijn tijdMaar, ik ren nog steeds.
De laatste van de 10km: Ik ren het centrum in, nog steeds rennend. De drumband is er nog, en dan hoor ik een fluitje wat ik ken. Ik spot nog net m'n vader en Mr. Guppy langs de lijn, maar heb de puf niet meer om m'n arm op te tillen. Laatste bocht, daar is de finish!! Gehaald
Eenmaal over de finish krijg ik een knuffel van een volslagen vreemde man, met felicitaties en allesIk krijg een flesje sportdrank, maar door m'n trillende handen krijg ik hem niet eens open
een vrouw van de EHBO maakt hem voor me open en een vrijwilligster hangt een medaille om m'n nek. Dat vind ik m'n zusje, die is blijkbaar 4min voor me geeindigd.
Na het bijkomen hebben we nog wat gedronken en daarna ben ik in de auto gestapt en zijn we naar huis gereden. Via Utrecht, want de A15 was dichtmaar goed.
Leuke loopHard kapotgegaan, maar wel uitgelopen zonder te wandelen. Ik weet niet of ik fan ben van een heen en terug parcours, volgens mij ren ik liever een rondje, zoals bij de CPC of de BtB. Maar het was wel leuk om een keer te proberen
![]()
Le netto tijden:
M'n moeder: 1:01:37
M'n zusje: 1:04:49
Ik: 1:08:26
Oh ja, en de medaille is fugly
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:STRONG WIND WARNING
AREA/S AFFECTED
Southern parts of Fiordland and Southland, including Stewart Island and the Catlins.
FORECAST
Northwesterly gales are expected to develop Monday night, then tend westerly early Tuesday morning with damaging winds expected about Stewart Island. The westerlies ease later on Tuesday morning. For the 12 hours from 10pm Monday night to 10am Tuesday morning expect west to northwest winds rising to gale gusting 130kph, but with severe gale westerlies gusting 150kph about Stewart Island after midnight.Rock and Roll tomorrow...running is not for the faint hearted...quote:Tuesday 26
Squally thundery showers with hail, spreading inland during the morning, and snow lowering to near sea level. Severe gale westerlies, gusting 130 km/h in the south during the morning, but gusting 150 km/h over Stewart Island before dawn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeiemorgen! Ff bjjlezende
Mossel, je gaat toch niet in één klap van 5 naar 10 hè?
Niet meer actief op Fok!![]()
Zie het maar als een moedervogel die haar jonkies laat vliegenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als een paar versleten schoenen, na honderden kilometers trouwe dienst, wordt ze aan de kant gezet...Ik hoor mezelf liever niet, dus voorlopig zal het nog even met muziek zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 06:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
En als je een paar keer zonder muziek hebt gelopen, wil je nooit meer met lopen
Netjes gelopen vanochtend!!!En bedankt!
Wat een super verslag Gupster!! het wachten meer dan waard..
enne, wat betreft die peptalk.... I told you so
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie het maar als een moedervogel die haar jonkies laat vliegen
Ja, nou ja...quote:Op maandag 25 juni 2012 07:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een super verslag Gupster!! het wachten meer dan waard..
enne, wat betreft die peptalk.... I told you so![]()
De peptalks van GotC kwamen goed door en op het goede moment ook. "You're almost there, less then 3km's to go". Ja, je hebt gelijk ook, is maar een klein stukje *nog even op tanden bijt*[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het laat je gewoon PR's lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
@Guppy, leuk verslag! En ook een heel goede tijd![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 07:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het laat je gewoon PR's lopen
@Guppy, leuk verslag! En ook een heel goede tijd![]()
Maar het ging vandaag ook gewoon super. Had gewoon nog energie over dus in mijn 2 minuten 'cooling down' nog even gelopen en toen het laatste stukje echt een cool down gewandeld (maar toen stopte mijn Garmin met registeren wat ook prima was).
@Guppy inderdaad een leuk verslag. Mooie tijden, zeker gezien de (weers)omstandigheden!! Je mag trots op jezelf zijn![]()
Mooi verslag en ik vind je welverdiende medaille wel tofquote:Op maandag 25 juni 2012 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Goeiemorgen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als het goed voelt kun je dat vaker doen. Kleine afwijking van het schema wat alleen maar beter is imoquote:Op maandag 25 juni 2012 07:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaMaar het ging vandaag ook gewoon super. Had gewoon nog energie over dus in mijn 2 minuten 'cooling down' nog even gelopen en toen het laatste stukje echt een cool down gewandeld (maar toen stopte mijn Garmin met registeren wat ook prima was).
@Guppy inderdaad een leuk verslag. Mooie tijden, zeker gezien de (weers)omstandigheden!! Je mag trots op jezelf zijn![]()
![]()
Heb je al een nieuwe route gevonden of loop je nog steeds hetzelfde rondje?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Gup, wat goed zeg! Leuk verslag ook!
Enne, een geniale RunningQuote op Twitter net:quote:#Running shirt on the back said... If you see me collapse, please hit 'Pause' on my garminHardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:25 schreef Webkim het volgende:
Gup, wat goed zeg! Leuk verslag ook!
Enne, een geniale RunningQuote op Twitter net:
[..]![]()
![]()
![]()
Gup! Wat een leuk verslag! En grats met de medaille.
Ohja, ik zal nog even snel mijn motivatie neerplempen.
Ik ben geboren met astma en dat zat me altijd vreselijk in de weg, vooral omdat mijn ouders geen geld hadden om mij op een sport te doen. Shuttleruntest, Coopertest, waren een marteling en ik kreeg dan altijd een dikke onvoldoende.
Ik was nooit dik tot ik stopte met groeien, toen aangekomen, afgevallen, aangekomen (veel) en nu sinds anderhalf jaar 20 kilo kwijt (nog 10 te gaan). Ik merkte na de eerste paar weken al dat ik beter kon ademen, nu kan ik sporten zonder inhalor, alleen nog niet hardlopen zonder.
15 jaar geleden kreeg mijn vader de diagnose longemfyseem, hij zit nu in het laatste en terminale stadium, gold 4. Lang heeft hij niet meer. Longemfyseem is echt een vreselijke kut ziekte, hij heeft een masker met zuurstof, 8 liter en kan niet lopen van de bank naar de toilet zonder blauw aan te lopen en 5 minuten te moeten uitrusten omdat zijn saturatie dan nog maar op 73 zit.
Ik heb dus besloten dat als ik ging hardlopen, ik uiteindelijk zou gaan hardlopen om geld te verzamelen voor het longfonds. Want er iets niets erger dan te moeten happen naar lucht omdat je longen niet meer verder willen.
Hopelijk houdt mijn pappa het nog vol tot december.![]()
Ja, ga ik ook zeker doen. Heb de afgelopen 20 lessen eigenlijk precies gedaan wat Evy wilde, maar nu is de tijd gekomen om ook mijn eigen weg te zoekenquote:Op maandag 25 juni 2012 07:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als het goed voelt kun je dat vaker doen. Kleine afwijking van het schema wat alleen maar beter is imo![]()
Heb je al een nieuwe route gevonden of loop je nog steeds hetzelfde rondje?Zeker aangezien les 30 "probeer de 5km te halen" is en ik deze al raakte bij les 19
![]()
Loop nog steeds hetzelfde rondje alleen hoef ik minder lang naar huis te wandelenKan in principe hetzelfde rondje 2x lopen straks.. rondje is namelijk zo'n 3km.
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben geboren met astma en dat zat me altijd vreselijk in de weg, vooral omdat mijn ouders geen geld hadden om mij op een sport te doen. Shuttleruntest, Coopertest, waren een marteling en ik kreeg dan altijd een dikke onvoldoende.
Ik was nooit dik tot ik stopte met groeien, toen aangekomen, afgevallen, aangekomen (veel) en nu sinds anderhalf jaar 20 kilo kwijt (nog 10 te gaan). Ik merkte na de eerste paar weken al dat ik beter kon ademen, nu kan ik sporten zonder inhalor, alleen nog niet hardlopen zonder.
15 jaar geleden kreeg mijn vader de diagnose longemfyseem, hij zit nu in het laatste en terminale stadium, gold 4. Lang heeft hij niet meer. Longemfyseem is echt een vreselijke kut ziekte, hij heeft een masker met zuurstof, 8 liter en kan niet lopen van de bank naar de toilet zonder blauw aan te lopen en 5 minuten te moeten uitrusten omdat zijn saturatie dan nog maar op 73 zit.
Ik heb dus besloten dat als ik ging hardlopen, ik uiteindelijk zou gaan hardlopen om geld te verzamelen voor het longfonds. Want er iets niets erger dan te moeten happen naar lucht omdat je longen niet meer verder willen.
mooie motivatie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wauw wat een motivatie. Respect en veel succesquote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Nou, ik ga mijn baas even helpen herinneren waarom ik nog elke maand salaris krijg. Tot vanavond
Moest ik ook maar eens gaan doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben een voorstander om lange post in te korten als ik hem quote maar nu wil ik dat niet. Met een brok in mijn keel heb ik het gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Hopelijk houdt mijn pappa het nog vol tot december.
Wat een motivatie![]()
![]()
Je kan wel een paar lessen skippen op die manierquote:Op maandag 25 juni 2012 07:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook zeker doen. Heb de afgelopen 20 lessen eigenlijk precies gedaan wat Evy wilde, maar nu is de tijd gekomen om ook mijn eigen weg te zoekenZeker aangezien les 30 "probeer de 5km te halen" is en ik deze al raakte bij les 19
![]()
Loop nog steeds hetzelfde rondje alleen hoef ik minder lang naar huis te wandelenKan in principe hetzelfde rondje 2x lopen straks.. rondje is namelijk zo'n 3km.
![]()
En is zo'n (kort) rondje niet saai?
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nou ja...![]()
De peptalks van GotC kwamen goed door en op het goede moment ook. "You're almost there, less then 3km's to go". Ja, je hebt gelijk ook, is maar een klein stukje *nog even op tanden bijt*Gelukkig maar!
Zo'n tof verslagZit hier helemaal met kippenvel
. Ik voel compleet met je mee. En hoe trots ben ik op je, je hebt gewoon 10km!!!! achter elkaar gelopen!
![]()
![]()
![]()
Mooie motivatiequote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Maar natuurlijk een klotesituatieLaten we hopen dat hij het (enigszins nog dragelijk) tot minstens december haalt.
Firefighters op 1quote:Op maandag 25 juni 2012 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic....
http://www.readersdigest.(...)ted-professions-2012![]()
![]()
![]()
![]()
mooi verslag Guppy!!
en sil:![]()
ik moet rennen, jan naar school brengen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
pfffff dat klote endomondo kan nog steeds m'n run niet meer importeren... is nu al dik een week zo!
vandaag weer fysio krijg een schoenen test. ben benieuwd.![]()
Hey hoe gaat t met je en met het lopen? Tijdje hier niet gezien!quote:Op maandag 25 juni 2012 07:58 schreef AntiChrist het volgende:
pfffff dat klote endomondo kan nog steeds m'n run niet meer importeren... is nu al dik een week zo!
vandaag weer fysio krijg een schoenen test. ben benieuwd.
En dat probleem met Endomondo heb ik ook nog een keer gehad..maar weet ff niet wat ik toen heb gedaan /nuttelozereactie![]()
![]()
dit dus... vroeg het mijzelf toevallig ook af toen ik de challenge even bekeek vanmiddagquote:Op maandag 25 juni 2012 08:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey hoe gaat t met je en met het lopen? Tijdje hier niet gezien!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja, ik werk op kantoor vandaag. InternetMwua.. veel natuur en dat verveelt nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 07:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan wel een paar lessen skippen op die manier![]()
En is zo'n (kort) rondje niet saai?
![]()
pffff... Ik wist al dat ik spijt zou gaan krijgen, maar zo erg?
Maar goed, met pijn en moeite opgestaan, inmiddels omgekleed en een glas water op... Hardlooptijd
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vanavond mezelf er maar eens toe zetten om vanavond volgende les te gaan lopen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
succes!quote:Op maandag 25 juni 2012 08:14 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, met pijn en moeite opgestaan, inmiddels omgekleed en een glas water op... Hardlooptijd
Dat je alleen op een glas water kan lopen.. ik zou doodgaan![]()
Succesquote:Op maandag 25 juni 2012 08:14 schreef Yuki het volgende:
25. Accountantsquote:Op maandag 25 juni 2012 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic....
![]()
Echt? Ik vind het wel lekker om redelijk nuchter, met alleen een glas drinken op, te lopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes!
Dat je alleen op een glas water kan lopen.. ik zou doodgaan
Gisteren 8 km door wind en regen gelopen op een glas Karvan Cevitam
Trouwens, laatst gelezen. Over sporters die nuchter sporten, hun lichamen benutten de voedingsmiddelen die ze de rest van de dag binnenkrijgen beter.. weet alleen niet meer waar ik het las. Maar er zullen ongetwijfeld weer onderzoekers het tegenspreken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
's morgens is dat goed te doen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes!
Dat je alleen op een glas water kan lopen.. ik zou doodgaan
Dank je welquote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
En wat een mooie motivatie. Ik hoop met je mee.
Ik heb mijn motivatie eigenlijk een beetje volbracht. Vorig jaar was ik wezen kijken toen m'n moeder en zusje dezelfde wedstrijd als gisteren liepen. Toen zag ik al die blije mensen, en toen dacht ik, dat wil ik ooken een jaar later was het zover!
Maar dat ik dit heb behaald, wil natuurlijk niet zeggen dat ik klaar ben. Er staat nu een tijd, en die gaat eraan, volgend jaar op de CPC
Wat justmattie zegtquote:Op maandag 25 juni 2012 07:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooie motivatie![]()
Maar natuurlijk een klotesituatieLaten we hopen dat hij het (enigszins nog dragelijk) tot minstens december haalt.
. Succes, Silmarwen!
long way to catch up...quote:
![]()
Vanochtend in begonnen, maar oooooooooh, wat vind ik het nu al een schitterend boekje![]()
![]()
. Hij schrijft zo mooi
.
Gaat goed komenquote:
Thanks
Mooi boek iddquote:Op maandag 25 juni 2012 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend in begonnen, maar oooooooooh, wat vind ik het nu al een schitterend boekje![]()
![]()
. Hij schrijft zo mooi
.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Go firefighters!!quote:Op maandag 25 juni 2012 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic....
![]()
Geen graphic designers op het lijstje
Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik ontbijt trouwens ook pas als ik de kinderen naar school heb gebracht, mijn gevoel zou eerder zeggen eet iets lichts voordat je gaat rennen...quote:Op maandag 25 juni 2012 08:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het wel lekker om redelijk nuchter, met alleen een glas drinken op, te lopen.
Gisteren 8 km door wind en regen gelopen op een glas Karvan Cevitam
Trouwens, laatst gelezen. Over sporters die nuchter sporten, hun lichamen benutten de voedingsmiddelen die ze de rest van de dag binnenkrijgen beter.. weet alleen niet meer waar ik het las. Maar er zullen ongetwijfeld weer onderzoekers het tegenspreken![]()
![]()
Hier ook even bijlezen, ook qua pm's
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
er is voor allebei iets te zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik ontbijt trouwens ook pas als ik de kinderen naar school heb gebracht, mijn gevoel zou eerder zeggen eet iets lichts voordat je gaat rennen...Als ik langer dan bijv een uur ga rennen eet ik wel van te voren maar zo als gisteren is prima te doen.
Thuis komen, lekker warm douchen en daarna ontbijten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ren nog niet zulke grote afstanden (of lang, ben meestal een half uurtje weg) dus op zich zou het wel kunnen...quote:Op maandag 25 juni 2012 08:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er is voor allebei iets te zeggenAls ik langer dan bijv een uur ga rennen eet ik wel van te voren maar zo als gisteren is prima te doen.
Thuis komen, lekker warm douchen en daarna ontbijten![]()
Verschilt heel erg per persoonquote:Op maandag 25 juni 2012 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik ontbijt trouwens ook pas als ik de kinderen naar school heb gebracht, mijn gevoel zou eerder zeggen eet iets lichts voordat je gaat rennen.... Toen ik nog 's ochtends liep, liep ik ook op een lege maag. Fysiek nergens last van, maar ik liep wel altijd met het gevoel dat ik niet alles eruit zou kunnen halen, dus het zal onbewust wel mee hebben gespeeld. Inmiddels ontdekt dat een banaantje ook werkt, vlak voor een 5 km-loop
.
Hmm.. ik zit net even in mijn planning te kijken en zit in augustus 2 weken bij een klant die zo'n 100km van mij vandaan zit. Meestal zit ik bij die klant in een hotel of bij mijn ouders. Probleem is alleen: als ik kies voor het hotel heb ik amper reistijd, maar er is geen fitness aanwezig en het hotel is gelegen aan de snelweg dus er is ook geen hardlooproute. Als ik naar mijn ouders ga, heb ik nog wel een reistijd maar zit ik wel in een dorpje met mooie hardloopmogelijkheden. Nadeel: overbezorgde ouders die misschien heel erg tegen gaan werken en ik heb geen zin om na 10/12 uur werken dit soort discussies aan te gaan. What to do, what to do..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
persoonlijke voorkeur, werkt voor de 1 prima en voor de ander niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik ontbijt trouwens ook pas als ik de kinderen naar school heb gebracht, mijn gevoel zou eerder zeggen eet iets lichts voordat je gaat rennen...
We hebben het meestal niet over een HM op lege maag...![]()
![]()
Ik zou naar m'n ouders gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik zit net even in mijn planning te kijken en zit in augustus 2 weken bij een klant die zo'n 100km van mij vandaan zit. Meestal zit ik bij die klant in een hotel of bij mijn ouders. Probleem is alleen: als ik kies voor het hotel heb ik amper reistijd, maar er is geen fitness aanwezig en het hotel is gelegen aan de snelweg dus er is ook geen hardlooproute. Als ik naar mijn ouders ga, heb ik nog wel een reistijd maar zit ik wel in een dorpje met mooie hardloopmogelijkheden. Nadeel: overbezorgde ouders die misschien heel erg tegen gaan werken en ik heb geen zin om na 10/12 uur werken dit soort discussies aan te gaan. What to do, what to do..Dan heb je iig mooie loopmogelijkheden en aan weinig reistijd in een hotel aan de snelweg waar je niet kunt hardlopen heb je toch niks. Wel duct tape meenemen
.
Het wordt aanbevolen om niet langer dan 30 minuten op een lege maag te lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
persoonlijke voorkeur, werkt voor de 1 prima en voor de ander niet.
We hebben het meestal niet over een HM op lege maag.... Zou voor 5 km dus ongeveer kunnen
.
Ik loop savonds het lekkerst... en dat is ook per persoon verschillend natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per persoon. Toen ik nog 's ochtends liep, liep ik ook op een lege maag. Fysiek nergens last van, maar ik liep wel altijd met het gevoel dat ik niet alles eruit zou kunnen halen, dus het zal onbewust wel mee hebben gespeeld. Inmiddels ontdekt dat een banaantje ook werkt, vlak voor een 5 km-loop
.
Uh nee een HM lopen op je nuchtere maag is niet zo verstandigquote:Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
persoonlijke voorkeur, werkt voor de 1 prima en voor de ander niet.
We hebben het meestal niet over een HM op lege maag...![]()
![]()
Dat sowiesoquote:blegh banaan maar die eet ik ook braaf soms hoorquote:Toen ik nog 's ochtends liep, liep ik ook op een lege maag. Fysiek nergens last van, maar ik liep wel altijd met het gevoel dat ik niet alles eruit zou kunnen halen, dus het zal onbewust wel mee hebben gespeeld. Inmiddels ontdekt dat een banaantje ook werkt, vlak voor een 5 km-loop.
Veel energie. Nuchter lopen doe ik niet vaak meer, maar ook omdat ik tegenwoordig vaker later loop, langer loop.
Die 8 ging trouwens lekker, ondanks de nuchtere maag in net iets meer dan 50 min. Maar goed het regende en waaide en ik wilde naar huis(nee hoor geintje, heb lekker gelopen, hou wel van dat onstuimige weer
)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ach, heb de 10km ook op niet veel gelopen... ging vrij aardig. Maar goed, ieder z'n/haar ding...quote:Op maandag 25 juni 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het wordt aanbevolen om niet langer dan 30 minuten op een lege maag te lopen. Zou voor 5 km dus ongeveer kunnen
.
![]()
![]()
Guppytop gedaan en wat een leuk verslag!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ohquote:Op maandag 25 juni 2012 08:28 schreef DarkElf het volgende:
Beterschap voor Yur trouwens, net even bijgelezenInderdaad, beterschap Yur!
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou naar m'n ouders gaanDan heb je iig mooie loopmogelijkheden en aan weinig reistijd in een hotel aan de snelweg waar je niet kunt hardlopen heb je toch niks. Wel duct tape meenemen
.
Ik denk dat ik dan van te voren wel even een gesprek aanga met mijn ouders om gezeik te voorkomen. Op zich ook wel geinig om hard te lopen in mijn geboortedorp
agreequote:Op maandag 25 juni 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou naar m'n ouders gaanDan heb je iig mooie loopmogelijkheden en aan weinig reistijd in een hotel aan de snelweg waar je niet kunt hardlopen heb je toch niks. Wel duct tape meenemen
.
nou er is nog weinig verbetering eigenlijk nu moet ik mezelf ook echt motiveren om die 5km-tjes te gaan lopen. dus hopen dat die fysio gasten hun best met me gaan doen vandaagquote:Op maandag 25 juni 2012 08:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus... vroeg het mijzelf toevallig ook af toen ik de challenge even bekeek vanmiddagwant ik wordt er wel een beetje depressief van zo zonder het "echte" hardlopen
en dat jullie me niet veel zien: klopt ik hou het niet meer bij joh !! gaat veel te hard deze reeks!![]()
Ik loop 's avonds ook het lekkerst, maar zag me destijds niet 's avonds hardlopen, dus zat er weinig anders op dan het 's ochtends te doenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loop savonds het lekkerst... en dat is ook per persoon verschillend natuurlijk
[..]
Uh nee een HM lopen op je nuchtere maag is niet zo verstandig. Toen toch een keer 's avonds gaan hardlopen en dat vind ik toch een stuk prettiger: even alle energie van de werkdag eruit raggen
.
Rot dat het nog niet veel beter gaat en ik snap dat die 5 km-loopjes je de keel uithangen (heb ik zelfs alquote:Op maandag 25 juni 2012 08:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou er is nog weinig verbetering eigenlijk nu moet ik mezelf ook echt motiveren om die 5km-tjes te gaan lopen. dus hopen dat die fysio gasten hun best met me gaan doen vandaagwant ik wordt er wel een beetje depressief van zo zonder het "echte" hardlopen
en dat jullie me niet veel zien: klopt ik hou het niet meer bij joh !! gaat veel te hard deze reeks!), maar zie het maar zo: je kunt iig nog hardlopen
. Neem aan dat die 5 km's het herstel niet in de weg staan?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil voel, ´s ochtends/´smiddags /´s avonds.. alleen in de winter voel ik dat ik ´s ochtends even wat stijver ben nog in het begin.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loop savonds het lekkerst... en dat is ook per persoon verschillend natuurlijk
Probeer trouwens ook te varieren met wanneer ik loop, niet te veel ´wennen´ aan een moment
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Waarom zouden ze gaan zeiken? Om de ochtend loopjes? Gebruik als argument dat de krantenbezorger ook buiten isquote:Op maandag 25 juni 2012 08:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan van te voren wel even een gesprek aanga met mijn ouders om gezeik te voorkomen. Op zich ook wel geinig om hard te lopen in mijn geboortedorp
wat vervelend zeg. Maar iig loop je nog!quote:Op maandag 25 juni 2012 08:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou er is nog weinig verbetering eigenlijk nu moet ik mezelf ook echt motiveren om die 5km-tjes te gaan lopen. dus hopen dat die fysio gasten hun best met me gaan doen vandaagwant ik wordt er wel een beetje depressief van zo zonder het "echte" hardlopen
Herkenbaar, ben er nu toevallig, maar waar de rest de tijd en energie vandaan haalt om zoveel te posten hier..?quote:en dat jullie me niet veel zien: klopt ik hou het niet meer bij joh !! gaat veel te hard deze reeks!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik loop over het algemeen ook op weinig... als ik 's avonds loop doe ik dat voor het avondeten en dat is het voor lunch een dubbele boterham en om drie uur een banaan, that's itquote:Op maandag 25 juni 2012 08:30 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach, heb de 10km ook op niet veel gelopen... ging vrij aardig. Maar goed, ieder z'n/haar ding...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn ouders zijn nogal overbezorgd. Het is een enge boze wereld met alleen maar verkachters en moordenaarsquote:Op maandag 25 juni 2012 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarom zouden ze gaan zeiken? Om de ochtend loopjes? Gebruik als argument dat de krantenbezorger ook buiten isHell broke loose toen ik vertelde dat ik het 'veilige' Twente ging verlaten voor de 'enge' stad Rotterdam/Dordrecht
We worden stuiterballetjes van hardlopenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat vervelend zeg. Maar iig loop je nog!
[..]
Herkenbaar, ben er nu toevallig, maar waar de rest de tijd en energie vandaan haalt om zoveel te posten hier..?.
Herkenbaar. Maar moordenaars en verkrachters slapen altijd uitquote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nogal overbezorgd. Het is een enge boze wereld met alleen maar verkachters en moordenaarsHell broke loose toen ik vertelde dat ik het 'veilige' Twente ging verlaten voor de 'enge' stad Rotterdam/Dordrecht
![]()
zeker in het lieve Twente!
En anders fietst pa toch mee?
dat verklaart juist niet waarom je zoveel op fok tikt en niet dus druk doende rond rent irlquote:Op maandag 25 juni 2012 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We worden stuiterballetjes van hardlopen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ouders blijven altijd oudersquote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nogal overbezorgd. Het is een enge boze wereld met alleen maar verkachters en moordenaarsHell broke loose toen ik vertelde dat ik het 'veilige' Twente ging verlaten voor de 'enge' stad Rotterdam/Dordrecht
Zo, ben weer bij met pm's
En leuk verslag Guppy!dat je die 10 km gehaald hebt!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Omdat we niet 24/7 aan het rennen zijn en ook wel eens moeten rusten/eten/slapen/socializen/werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat verklaart juist niet waarom je zoveel op fok tikt en niet dus druk doende rond rent irl.
ahaquote:Op maandag 25 juni 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat we niet 24/7 aan het rennen zijn en ook wel eens moeten rusten/eten/slapen/socializen/werken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:44 schreef DarkElf het volgende:
Nou het was weer gezellig ik moet zo weg dus zie jullie over 15 topics weer eensLoopze!
Ik zit in de trein, moet watquote:Op maandag 25 juni 2012 08:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Herkenbaar, ben er nu toevallig, maar waar de rest de tijd en energie vandaan haalt om zoveel te posten hier..?
Rotterdam valt wel mee, het kan veel erger...Stampersgat bijv.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmpfh het leven in het zuiden van Drenthe gaat niet over rozen![]()
Tot drie keer toe komt er geen bus opdagen, dat is dus drie uur wachten..
Dan maar hier huiswerk maken en straks nog even lekker in Drenthe hardlopen![]()
![]()
![]()
*oef* heb ik mezelf even door de wekker heengeslapen (ding gaat om 6:30 af, en ben net wakker).
Gup, leuk verslag en toptijd! En die lastige peptalker hebben we aangesproken, je mag nog een passende straf bedenken
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooie paal en Droge ham in Friesland zijn nog veeeeel ergerquote:Op maandag 25 juni 2012 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Rotterdam valt wel mee, het kan veel erger...Stampersgat bijv.![]()
en dat zijn serieus dorpjes![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Rotterdam valt wel mee, het kan veel erger...Stampersgat bijv.![]()
En nee, dat is niet de carnavalsnaam
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:47 schreef slacker_nl het volgende:
*oef* heb ik mezelf even door de wekker heengeslapen (ding gaat om 6:30 af, en ben net wakker).
Gup, leuk verslag en toptijd! En die lastige peptalker hebben we aangesproken, je mag nog een passende straf bedenken.
Tegen de tijd dat ik hard ga lopen staat hij op het punt om naar werk te gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar moordenaars en verkrachters slapen altijd uitzeker in het lieve Twente!
En anders fietst pa toch mee?Ik slaap uit vergeleken met hem
Ja, en dat is ook niet ergquote:Maar soms heb je geen zin in die discussies. Zeker niet als je al 5 jaar op jezelf woont
Tietsjerk en Sexbierumquote:Op maandag 25 juni 2012 08:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mooie paal en Droge ham in Friesland zijn nog veeeeel erger![]()
en dat zijn serieus dorpjes.
Het is soms ook eng hoor in deze regio, maar dat is het volgens mij in Twente ook wel somsquote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Oh jaaaaquote:Op maandag 25 juni 2012 08:47 schreef slacker_nl het volgende:
Gup, leuk verslag en toptijd! En die lastige peptalker hebben we aangesproken, je mag nog een passende straf bedenkenik ga er even op broeden
Ooh, maar als hij ook naar buiten magquote:Op maandag 25 juni 2012 08:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hard ga lopen staat hij op het punt om naar werk te gaanIk slaap uit vergeleken met hem
Denk niet dat dat argument werkt.. iig niet bij mijn moederquote:Op maandag 25 juni 2012 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh, maar als hij ook naar buiten mag
Mijn moeder zei altijd, als het ergens in-the-middle-of-nowhere was "Ergens in Lutjebroek ofzo."
Ik was dan ook stomverbaasd toen ik een keer naar Friesland reed, ik Lutjebroek op de borden zag....![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aars_(Denemarken)quote:Op maandag 25 juni 2012 08:59 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn moeder zei altijd, als het ergens in-the-middle-of-nowhere was "Ergens in Lutjebroek ofzo."
Ik was dan ook stomverbaasd toen ik een keer naar Friesland reed, ik Lutjebroek op de borden zag....
Ik kom uit Aars![]()
![]()
Hahaha, herkenbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 08:59 schreef Silmarwen het volgende:
Ik was dan ook stomverbaasd toen ik een keer naar Friesland reed, ik Lutjebroek op de borden zag.....
Ja doe ik dus ook, gister dus smiddags gelopenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil voel, ´s ochtends/´smiddags /´s avonds.. alleen in de winter voel ik dat ik ´s ochtends even wat stijver ben nog in het begin.
Probeer trouwens ook te varieren met wanneer ik loop, niet te veel ´wennen´ aan een moment
Maar meestal heb ik 'savonds tijd![]()
![]()
Sexy xDquote:Op maandag 25 juni 2012 09:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aars_(Denemarken)
Ik kom uit Aars![]()
Hopelijk komt het gauw goed! Hup hup!quote:Op maandag 25 juni 2012 08:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en dat jullie me niet veel zien: klopt ik hou het niet meer bij joh !! gaat veel te hard deze reeks!Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 juni 2012 06:10 schreef Maraca het volgende:
4 bekertjes!!!!!!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/66348092
En voor de analisten
http://connect.garmin.com/activity/192547759
Topverslag, toploopster, top gewoon!quote:Op maandag 25 juni 2012 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gisteren dus eerst even langs m'n ouders en zusje geweest. De start zou pas om 16:30 uur zijn, dus rond 15:00 uur zijn we die kant op gegaan. M'n zusje moest nog naar haar school, om haar nummer en chip op te halen. Ze liep namelijk mee in haar school-team.
Mr. Guppy en ik gingen vast parkeren en toen we elkaar tegenkwamen op het afgesproken punt, kreeg ik ook een t-shirt van haar schoolzo grappig, die moest dus meteen aan.
Al met al betekende dat ineens dat ik bij een heul groot team hoorde. Saninl, ik hoorde bij die fuoriserende gele mensen van het Norbertus CollegeHAVO-deja vu.
In het startvak kregen we nog een keer de volle laag wat regen betreft, gelukkig kregen van m'n vader even een heel grote paraplu. Maak je vrienden mee, binnen no time stonden we er met z'n vijven onder!!
Toen de start. Er waren veeeeeel mensen, en wij stonden een beetje achteraan. Het duurde dus 3.50min voor we over de startlijn waren. Endomondo op de startlijn aangezet en gaan met die banaan![]()
M'n moeder waren we eigenlijk meteen kwijt, m'n zusje en ik hadden besloten om gewoon rustig samen te starten en te kijken waar het schip strandde. Zij had vorig jaar ook al gelopen, maar ze heeft dit jaar een ongeluk gehad op de fiets en was daardoor erg geblesseerd geraakt. Ze was dus allang blij dat het weer ging, en wilde eigenlijk gewoon lekker lopen. Ik wilde überhaupt maar eens een tijd zetten, liefst zonder te wandelen.
Op die manier dus vertrokken.
1km: Hahahaha, wat een boel mensen en bands in het publiek, ondanks de regen
2km: M'n zusje en ik hebben erg veel lol om een lopen voor ons, die met geen mogelijkheid m'n mobiel in z'n kontzakje krijgt, en enorm loopt te klotenOh, volgens mij zijn m'n sokken en schoenen nu al nat...
3km: Dafuq?! Daar is de koploper alHet was een parcours met een keerpunt, heen en terug dus. Ik moest hem dus een keer tegenkomen, maar nu al
4km: Hmmm, die paptalks aanlaten was misschien toch niet zo'n goed plan![]()
5km: Keerpunt. Vanaf hier had ik met m'n zusje afgesproken, als je je nog goed voelt, ga je gewoon. Ik zie je aan de finishZo gezegd, zo gedaan, vanaf toen liep ik dus alleen.
6km: Eigenlijk voel ik me ook nog wel goedGaat best lekker zo, playlist is precies goed en ook hier heel veel mensen die scholieren van het Norbertus College speciaal aanmoedigen met spandoeken en alles. Ze juichen onverminderd voor mij, omdat ik ook hun shirtje draag
7km: Er staat een auto langs de weg met een tijdbord, 0:56min (als ik het me goed herinner). Meh, nog 3km, is best ver eigenlijk... En het is weer hard gaan regenen, pffff
8km: Ik hoor de speakers in het centrum volgens mij al. Daarnaast bedenk ik, 8km, langer dan dat heb ik nog nooit gerend zonder te wandelen. Vanaf hier is het nieuw.
9km: Ik word ingehaald voor een auto met een tijdsbord, en een auto met speakers erop. Dan een fietser, en dan de koplopers van de HM. Damn, die hebben dus gewoon even dubbel zover gelopen in mijn tijdMaar, ik ren nog steeds.
De laatste van de 10km: Ik ren het centrum in, nog steeds rennend. De drumband is er nog, en dan hoor ik een fluitje wat ik ken. Ik spot nog net m'n vader en Mr. Guppy langs de lijn, maar heb de puf niet meer om m'n arm op te tillen. Laatste bocht, daar is de finish!! Gehaald
Eenmaal over de finish krijg ik een knuffel van een volslagen vreemde man, met felicitaties en allesIk krijg een flesje sportdrank, maar door m'n trillende handen krijg ik hem niet eens open
een vrouw van de EHBO maakt hem voor me open en een vrijwilligster hangt een medaille om m'n nek. Dat vind ik m'n zusje, die is blijkbaar 4min voor me geeindigd.
Na het bijkomen hebben we nog wat gedronken en daarna ben ik in de auto gestapt en zijn we naar huis gereden. Via Utrecht, want de A15 was dichtmaar goed.
Leuke loopHard kapotgegaan, maar wel uitgelopen zonder te wandelen. Ik weet niet of ik fan ben van een heen en terug parcours, volgens mij ren ik liever een rondje, zoals bij de CPC of de BtB. Maar het was wel leuk om een keer te proberen
![]()
Le netto tijden:
M'n moeder: 1:01:37
M'n zusje: 1:04:49
Ik: 1:08:26
Oh ja, en de medaille is fugly
[ afbeelding ]
Ik heb in dit topic nog maar 40 keer genoemd welk schema ik loop.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:02 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Ff bjjlezende
Mossel, je gaat toch niet in één klap van 5 naar 10 hè?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
West-Frieslandquote:Op maandag 25 juni 2012 08:59 schreef Silmarwen het volgende:
Ik was dan ook stomverbaasd toen ik een keer naar Friesland reed, ik Lutjebroek op de borden zag....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, het is met deze snelheid echt bij te houden wie wat wanneer post jaquote:Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb in dit topic nog maar 40 keer genoemd welk schema ik loop..
Je kan ook zeggen: Wil je over twee jaar een witte limo voor de deur zien staan en de keuze hebben om de ruzie bij te leggen tijdens Het Familiediner of laat je me gewoon lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat dat argument werkt.. iig niet bij mijn moeder
Dat programma is gewoonquote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: Wil je over twee jaar een witte limo voor de deur zien staan en de keuze hebben om de ruzie bij te leggen tijdens Het Familiediner of laat je me gewoon lopenDe ruzie om dingen waarvan je denkt
![]()
![]()
Oh, dat programma ken ik dan weer niet. Maar zo erg zal het ook niet worden
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
Oh, dat programma ken ik dan weer niet. Maar zo erg zal het ook niet wordenKen je het niet?
Echt lachwekkend soms om wat voor kleine dingetjes mensen jarenlang ruzie kunnen hebben.
Rijdende rechter is net zoquote:Op maandag 25 juni 2012 09:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat programma is gewoonDe ruzie om dingen waarvan je denkt
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ken je het niet?
Echt lachwekkend soms om wat voor kleine dingetjes mensen jarenlang ruzie kunnen hebben.
Op welke zender is dat?
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
Oh, dat programma ken ik dan weer niet. Maar zo erg zal het ook niet wordenJij kijkt/keek alleen maar SBS natuurlijk.
Zo. Pfffff... Dat was niet niks
Maar, weer ruim 5,8 km uitgelopenVraag niet hoe, maar het is gelukt
Ik weet alleen wel dat ik een hekel heb aan spoorwegovergangen
http://www.endomondo.com/workouts/66362213
Had trouwens het idee dat ik héél onregelmatig liep, kijk ik nu naar m'n grafiekje... Is het best steady
Vooral die ruzies over 10 cm grond waar het hek dan op staat, dan denk je echt waar gaaaaat dit over en waarom kiiijjjjjk ik dit in hemelsnaamquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Netjessssquote:Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Yuki het volgende:
Had trouwens het idee dat ik héél onregelmatig liep, kijk ik nu naar m'n grafiekje... Is het best steady![]()
![]()
Oh. Mijn. Goden.
Er zijn met de TT-run foto's gemaakt en ik heb mezelf teruggevonden tussen al die foto's. Mijn hemel, ik ben in ieder geval niet ridiculously photogenic girl.
Nou ja, niks aan te doen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
netjes!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Yuki het volgende:
Had trouwens het idee dat ik héél onregelmatig liep, kijk ik nu naar m'n grafiekje... Is het best steady![]()
Ik ga ook m'n schoenen aandoen... zal makkelijk rondje worden (Renate 4 mijl, les 1) ik schat in zo'n schamele 2,5 km![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Yuki het volgende:
Had trouwens het idee dat ik héél onregelmatig liep, kijk ik nu naar m'n grafiekje... Is het best steady
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Finland. het volgende:
Oh. Mijn. Goden.
Er zijn met de TT-run foto's gemaakt en ik heb mezelf teruggevonden tussen al die foto's. Mijn hemel, ik ben in ieder geval niet ridiculously photogenic girl.
Nou ja, niks aan te doen.
![]()
Ik ben er niet zo blij meequote:![]()
Traag, hijgen als een half dood paard, laatste 800 meter die nauwelijks sneller gingen dan wandelen...
Nope, heb wel lekkerder en beter gelopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Omdat je hoopt dat ze met stoelen gaan gooienquote:Op maandag 25 juni 2012 09:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vooral die ruzies over 10 cm grond waar het hek dan op staat, dan denk je echt waar gaaaaat dit over en waarom kiiijjjjjk ik dit in hemelsnaam![]()
![]()
.
We zetten het in de OP voor je.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb in dit topic nog maar 40 keer genoemd welk schema ik loop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jammer Yuki. Maar toch wel steady gelopen.Het is geen Jerry Springerquote:Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je hoopt dat ze met stoelen gaan gooien.
Nou... Er is laatst wel iemand uitgezet die een stoel optildequote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef justmattie het volgende:
Jammer Yuki. Maar toch wel steady gelopen.
[..]
Het is geen Jerry Springer.
Netjes gelopen Yuki. Niet elke loop gaat van een leien dakje
. Volgende keer beter
.
Gevonden, de eerste twee foto's hier: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A6B227D2BF017974quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Finland. het volgende:
[..]
http://www.tt-run.nl/externemedia
Ga maar zoekenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gmtaquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef justmattie het volgende:
Jammer Yuki. Maar toch wel steady gelopen.
[..]
Het is geen Jerry Springer![]()
En maar hopen op midget fights
![]()
![]()
Maar je hebt hem uitgelopenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo blij mee![]()
Traag, hijgen als een half dood paard, laatste 800 meter die nauwelijks sneller gingen dan wandelen...
Nope, heb wel lekkerder en beter gelopen.Op karakter
![]()
![]()
Even klein stukje teruggelezen, voor het verslag van Gup.
Tof zeg!Supergoed dat je 'm uitgelopen hebt
En die fugly medailleDa's waar. Als het komende zaterdag maar goed gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Netjes gelopen Yuki. Niet elke loop gaat van een leien dakje
. Volgende keer beter
.
En eigenlijk moet ik niet zeiken ook... 5 km in 34:11, da's nog steeds sneller dan de max 35 min die ik zaterdag wil lopen.
Nu gauw douchen, moet om 10:15 bij de bedrijfsarts zitten
Dat laatste is ZEKER waarquote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar je hebt hem uitgelopenOp karakter
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou... Er is laatst wel iemand uitgezet die een stoel optilde.
die heb ik gemist. Frankie zal wel flink met die hamer hebben staan rammen
?
EO, wat is daar mis mee?quote:
Liep zaterdag nog in een shirt van die omroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hij zei "Wegwezen, zijn we nou helemaal gek geworden?!" oidquote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef justmattie het volgende:
[..]die heb ik gemist. Frankie zal wel flink met die hamer hebben staan rammen
?
.
Hammer of justicequote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef justmattie het volgende:
[..]die heb ik gemist. Frankie zal wel flink met die hamer hebben staan rammen
?
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gevonden, de eerste twee foto's hier: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A6B227D2BF017974
Laten we het hier maar op houden
Las dat stukje vandaag in de krant, 5 km in 14 minuten![]()
En toen zag ik de foto van die jongen, die had echt amper vlees aan z'n botten. Zo mager wil ik heul niet worden![]()
![]()
Wat een degelijke man is dat ookquote:Op maandag 25 juni 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zei "Wegwezen, zijn we nou helemaal gek geworden?!" oid.
Nu hebben we nog steeds niet die foto gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 09:30 schreef Finland. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het hier maar op houden
Ja hallo. Wil wel een goede hardloopfoto voor mijn Endomondo profielquote:Op maandag 25 juni 2012 09:30 schreef Finland. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het hier maar op houden![]()
Die van jou is toch ook best leuk nu?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja hallo. Wil wel een goede hardloopfoto voor mijn Endomondo profiel
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jawelquote:Op maandag 25 juni 2012 09:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die van jou is toch ook best leuk nu?Maar een actiefoto is veel leuker
Morgen huisarts, hoei, hopelijk wat meer duidelijkheid.
Ik heb wel een hardloopfoto, maar 1) ik kijk boos en ik wil een Zeddie-fotoen 2) er staat tekst op aangezien het een pro-foto is.
Ik kijk alsof ik moet poepen, dus met een foto waar ik boos kijk zou ik nog blij zijn
Actiefoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorryHet is 1 van de weinige foto's waar ik best oke op sta
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef justmattie het volgende:
Actiefoto?
Wel een beetje een bol buikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorryHet is 1 van de weinige foto's waar ik best oke op sta
Ja, ik zal nog wat harder moeten gaan lopenquote:
Nee, juist langer en langzaamquote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog wat harder moeten gaan lopen
F means you're fucked![]()
Gaaf verslag Gup!![]()
Ik wacht nu op droog weer.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik zit te pesten hè, weet dat het door de wind kwamquote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog wat harder moeten gaan lopen(uhuh
)
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja hallo. Wil wel een goede hardloopfoto voor mijn Endomondo profiel![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Blamequote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog wat harder moeten gaan lopen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee joh, dat heb ik juist niet nodigquote:Ja, weet ikquote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit te pesten hè, weet dat het door de wind kwam(uhuh
)
Met m'n 1.95 en 80kg kun je niet echt zo'n buikje hebben
![]()
Het wijzigen van mn plaatje op Endomondo lukt niet
Mogguh bikkelquote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
zpierpeinmaar lopen zullen we! Mogge!
Leuk verslag Gup! Supertijd ook!![]()
Pfff simpel lesje gelopen, maar ineens weer veel loopstukken, ik vind dat vermoeiender dan lekker doorhobbelen want kan zo geen tempo vinden.
Maar goed, welverdiend zweet dus maar even lekker onder de douche![]()
![]()
Haha ik vond dat gisteren ook raar, het is idd wennen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:15 schreef Shravani het volgende:
Pfff simpel lesje gelopen, maar ineens weer veel loopstukken, ik vind dat vermoeiender dan lekker doorhobbelen want kan zo geen tempo vinden.
Maar goed, welverdiend zweet dus maar even lekker onder de douche![]()
woei ben blij dat ik niet de enige ben, dacht tijdens het rennen dat ik er w.s. net zo uitzag als m'n UIquote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef VKV het volgende:
[..]
Haha ik vond dat gisteren ook raar, het is idd wennen.![]()
![]()
Nou, dat bikkel zullen we in de loop van de middag wel zien. geen 'bekertjes' hier denk ikquote:![]()
![]()
Man man man, m'n schouders, m'n benen, m'n buikspieren, álles
Ja doei.![]()
Mja, een beetje...eehh...leegquote:Maar voel me verder niet echt superslecht meer
F means you're fucked![]()
zo, deze week
maandag; duurloop 15 km.
woensdag: zombies, Run!
vrijdag: tempo 2; 45 minuten
zondag tempo 2+: 30 minuten.
of zoiets
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Thanks babes
Komt wel weer goed, en ik ga er van uit dat ik me vanavond gewoon meld bij de loopgroepF means you're fucked![]()
Gewoon lekker rustig aan doen en voorzichtig zijn met eten, komt het vast goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef YUR het volgende:
Thanks babes
Komt wel weer goed, en ik ga er van uit dat ik me vanavond gewoon meld bij de loopgroep![]()
Tsss vind je het gek dat ik me moe voel, als ik m'n kaartje inzoom, heb ik in 20 minuten, 5 gebouwen beklommen en wat bomen![]()
![]()
Heftig hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef Jumparound het volgende:
zo, deze week
maandag; duurloop 15 km.
of zoiets
Voor mij zal het deze week zoiets worden:
maandag: duurloop 5 km
woensdag: duurloop 8 km
vrijdag: tempoloop 5 km
Beetje aan het minderen met km's per keer, om te voelen hoe mijn hiel daarop reageert...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor elke dag ziek zijn moet je een dag herstellen heaquote:Op maandag 25 juni 2012 10:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, een beetje...eehh...leegMaar voel me verder niet echt superslecht meer
.
Edit: oh ik wilde de loopgroeppost quoten.
Pff, wat een baggerloop vanmorgen zeg. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik kon het gewoon niet lekker volhouden.En aangezien Endomondo momenteel vervelend doet online, kan ik ook mijn gegevens niet zien. Volgens mij zijn het echte pieken geworden...
Ach, training 11 voor de 10 km zit er in elk geval weer op. Overmorgen de "7 km" duurloop.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:37 schreef Nero22 het volgende:
Pff, wat een baggerloop vanmorgen zeg. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik kon het gewoon niet lekker volhouden.En aangezien Endomondo momenteel vervelend doet online, kan ik ook mijn gegevens niet zien. Volgens mij zijn het echte pieken geworden...
Ach, training 11 voor de 10 km zit er in elk geval weer op. [b]Overmorgen de "7 km" duurloop.[/b[. En dan gaat het vast weer goed
.
Da's vervelend. Heb dat dan liever aan 't einde van de dagquote:Op maandag 25 juni 2012 10:37 schreef Nero22 het volgende:
Ach, training 11 voor de 10 km zit er in elk geval weer op. Overmorgen de "7 km" duurloop.zoiets kan echt m'n dag verpesten, als 't sporten niet lekker gaat
Ja doei.![]()
Rare manier van lopen heb jijquote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Shravani het volgende:
Tsss vind je het gek dat ik me moe voel, als ik m'n kaartje inzoom, heb ik in 20 minuten, 5 gebouwen beklommen en wat bomen
Ja, dan mok je een paar uurtjes en kun je al gauw naar bed om die baggerdag te vergetenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's vervelend. Heb dat dan liever aan 't einde van de dagzoiets kan echt m'n dag verpesten, als 't sporten niet lekker gaat
![]()
.
Ook begonnen met trail-running?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Shravani het volgende:
Tsss vind je het gek dat ik me moe voel, als ik m'n kaartje inzoom, heb ik in 20 minuten, 5 gebouwen beklommen en wat bomen![]()
![]()
Ja echt hè.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's vervelend. Heb dat dan liever aan 't einde van de dagzoiets kan echt m'n dag verpesten, als 't sporten niet lekker gaat
O, volgens Endomondo heb ik toch wel redelijk netjes gelopen. Behalve bij het stukje de dijk af dan (3e versnelling). Ik moest harder lopen dan normaal, maar ik moest ook van de dijk af terwijl er auto's vlak langs me reden. Hmmm...
Edit: bij die piek naar beneden werd ik bijna voor mijn sokken gereden.
It's funny
Hmm tsja, qua veiligheid is Endomondo wel een extra risico. Eem kwade kan makkelijk iemand opwachten... En weet zeker dat de loper een smartphone op zak heeft. Wel iets om over na te denken.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
"maar je bent wel gegaan"quote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja echt hè.
O, volgens Endomondo heb ik toch wel redelijk netjes gelopen. Behalve bij het stukje de dijk af dan (3e versnelling). Ik moest harder lopen dan normaal, maar ik moest ook van de dijk af terwijl er auto's vlak langs me reden. Hmmm...
Edit: bij die piek naar beneden werd ik bijna voor mijn sokken gereden.Ja doei.![]()
Zo is dat maar ook. Ik heb beter gelopen dan het merendeel van Nederland.quote:
It's funny
Trailrunning whaha, laten we het maar houden op een vreemde gps fuckup (ja zelfs met garmin mogelijk). Ik ga woensdag wel weer lekker in het bos lopen![]()
@ Nero, het mag soms best een dagje minder gaan hoor, des te lekkerder loop je de volgende keer.![]()
Ik zit nu op de weerwebsite en wat zie ik nou toch?! Donderdag 26 graden! Dat wordt rennen zonder shirt...quote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Net een dikke plensbui op de kop gehad![]()
.
![]()
![]()
Nee, toch maar niet.Bah.
It's funny
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zit nu op de weerwebsite en wat zie ik nou toch?! Donderdag 26 graden! Dat wordt rennen zonder shirt...![]()
![]()
Dat zal ik maar niet proberen! Ik zag vanmorgen wel een vrouw rennen zonder bh
![]()
![]()
Ik ga straks speciaal voor jou in de bosjes zitten met toeters en bellen.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
onder het mom van aanmoedigen natuurlijk█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Prachtig herfstweer toch.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://meteox.co.uk/forec(...)united%20kingdom&p=1hier gaan we vrijdag heen op vakantie
![]()
It's funny
Mijn map is niet zichtbaar voor anderenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm tsja, qua veiligheid is Endomondo wel een extra risico. Eem kwade kan makkelijk iemand opwachten... En weet zeker dat de loper een smartphone op zak heeft. Wel iets om over na te denken.
Iedereen keek mij aan tijdens het lopen in die dikke plensbui. Nadeel dat je dan snel koud wordt (shirt met korte mouwen aan).quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zit nu op de weerwebsite en wat zie ik nou toch?! Donderdag 26 graden! Dat wordt rennen zonder shirt...![]()
![]()
Nee, toch maar niet.Bah.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, alsjeblieft zeg. Ik heb daar echt een hekel aan als mensen dat doen hier. Langs de noordoost kust van Australië deed ook maar een klein deel van de mensen dat, en dan hebben we het over temperaturen van 30/35+. Mensen die bij 20+ graden al uit de kleren gaan... Stel je even aan zeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Shravani het volgende:
[..]Dat zal ik maar niet proberen! Ik zag vanmorgen wel een vrouw rennen zonder bh
Enne... ieuw.
It's funny
Dat zijn blikken van respect.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Iedereen keek mij aan tijdens het lopen in die dikke plensbui. Nadeel dat je dan snel koud wordt (shirt met korte mouwen aan).
Zoiets:
It's funny
Haha.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geeft Zombies, Run! een beetje lekkere interval/fartlek? Dus hoe veel versnellen?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef Jumparound het volgende:
zo, deze week
maandag; duurloop 15 km.
of zoietsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gadverredamme. Er heeft net iemad zitten roken en is weer naar de assistentenkamer gegaanHij zit nog best ver van mij af, maar toch ruik je het. Bah bah bah
Roken.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef Maraca het volgende:
Gadverredamme. Er heeft net iemad zitten roken en is weer naar de assistentenkamer gegaanHij zit nog best ver van mij af, maar toch ruik je het. Bah bah bah
It's funny
Of als je de sportschool uitkomt, dat er zo'n rookgordijn bij de uitgang hangt van wachtende ouders die niet echt het goede voorbeeld geven.
Enzo.Ja doei.![]()
Wow, leuk verslag!quote:Op maandag 25 juni 2012 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga er ook maar eens een schrijven
![]()
Rokende toeschouwers bij de finishquote:Op maandag 25 juni 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
TIjdens het hardlopen rokers tegenkomen
Ze zouden het moeten verbieden.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rokende toeschouwers bij de finish
It's funny
Als je iedere week hetzelfde rondje loopt op dezelfde tijd wel ja, ik heb bijvoorbeeld het automatisch uploaden van resulaten uit staan, dus is niet te zien wanneer ik aan het lopen benquote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm tsja, qua veiligheid is Endomondo wel een extra risico. Eem kwade kan makkelijk iemand opwachten... En weet zeker dat de loper een smartphone op zak heeft. Wel iets om over na te denken.
Boh, woensdag en vrijdag krijg ik m'n resultaten terug van m'n laatste vakken. Als ik die gehaald heb dan kan ik dus écht aan mijn Master gaan beginnen in september. Nu denk ik wel dat ik alles gehaald heb, maar je zult nèt zienNog een reden om lekker veel te gaan sporten: er even niet aan denken
Ja doei.![]()
Ik ben zo in je stadquote:Op maandag 25 juni 2012 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je iedere week hetzelfde rondje loopt op dezelfde tijd wel ja, ik heb bijvoorbeeld het automatisch uploaden van resulaten uit staan, dus is niet te zien wanneer ik aan het lopen ben
Spannend!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, woensdag en vrijdag krijg ik m'n resultaten terug van m'n laatste vakken. Als ik die gehaald heb dan kan ik dus écht aan mijn Master gaan beginnen in september. Nu denk ik wel dat ik alles gehaald heb, maar je zult nèt zienNog een reden om lekker veel te gaan sporten: er even niet aan denken
![]()
It's funny
Ik ga juist tijdens het sporten aan dat soort dingen denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Je hoofd leegmaken tijdens sport is mij echt nog nooit gelukt.![]()
Ik playback altijd heel hard mee met de muziek die ik luister en doe rare dansjes en zeker dat laatste (ik ben geen 'natural dancer'quote:Op maandag 25 juni 2012 11:03 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ga juist tijdens het sporten aan dat soort dingen denken
Je hoofd leegmaken tijdens sport is mij echt nog nooit gelukt.) kosten me veel moeite en dus concentratie
Daarbij beeld ik me altijd in dat ik wel heel mooi en zuiver zing terwijl ik zo aan 't hardlopen/spinnen/watdanook ben
dat zou baas zijn.
Ja doei.![]()
Kom je even een bakkie doen? Gezelligquote:
niet heel veel, 1 x per 10 minuten ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geeft Zombies, Run! een beetje lekkere interval/fartlek? Dus hoe veel versnellen?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
PM me maar liever waar ik je op moet halenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom je even een bakkie doen? Gezellig
Game over, en mag je opnieuw beginnenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Wat gebeurt er als de zombies je pakken?eeuhm geen idee dus..
![]()
Dan hoor je ws scheurende stukken vlees en omnomnommende zombiesquote:Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Game over, en mag je opnieuw beginneneeuhm geen idee dus..
.
dan verlies je een item (bijvoorbeeld een medkit oid) en zijn de zombies afgeleidquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Wat gebeurt er als de zombies je pakken?
Ecosia
Gisteren was het dan zover. Mijn eerste hardloopwedstrijd in Roosendaal, De "Zomer"klassieker van Brabant. (afgezien van het weer, was het best 's zomers).
De voorbereidingen waren niet optimaal, ik ben in Februari gestart met hardlopen omdat ik een toch wel iets beter figuur wilde hebben voor de zomervakantie.
Heel lief en netjes begonnen met Evy 5km en doordat dat wel lekker ging maar eens gaan kijken of er meer beginners waren, hier op Fok! kwam ik dit ontzettend snelle en vriendelijke topic tegen waar ik -zeker op het begin- erg veel in heb gepost en altijd flink werd aangemoedigd
Nadat ik de 5km erop had zitten voelde ik mezelf er goed bij en ben ik verder gegaan met Renate 10km. Deze rustig begonnen te lopen toen mijn oom op verschillende feestjes en partijen begon over een hardloopwedstrijd die hij altijd liep met vrienden in Roosendaal.
Toen heb ik de 10km van Renate zo doorgewerkt dat het precies goed zou moeten uitkomen voor de wedstrijd... Helaas kwamen toen de kwalen langszij en kreeg ik last van een blessure. Uiteindelijk net tot de helft van Renate gekomen en met heel veel twijfels gisteren richting Roosendaal gegaan.
Nadat we gezellig een bak koffie ophadden gingen we ons klaarmaken, we waren met zn vieren. 2 liepen de wedstrijd al 4 jaar lang op rustig tempo en voor mij en een ander was het de eerste keer. De ander had een streeftijd van onder het uur en ik wilde hem op dat moment gewoon uitlopen![]()
Op een gegeven moment omgekleed en naar het beginpunt gegaan, wat een super gezellige ambiance! We waren achteraan gaan staan omdat de 2 die er al vaker mee hebben gelopen dat fijner vonden omdat je voorin helemaal in de drukte loopt enzovoorts. Toen het startslot werd gelost waren wij nog rustig een beetje aan het opwarmen, want pas na 3 minuten waren wij aan het lopen...
Ik had mijn Renate podcast aanstaan, en dan gewoon de laatste (omdat dat natuurlijk ook 10km is). Op het begin heel rustig begonnen, proberen mee te lopen met mijn oom, maar dat was toch een tandje te langzaam. Op een gegeven moment mijn tempo gevonden en een heel stuk met onbekende meegelopen, op een prettig tempo.
Wat een ambiance naast de kant! Zo'n wedstrijd geeft mij echt een super gevoel, super gezellig en best druk naast de weg!
Op het 5km punt zag ik op de klok: 35' staan. Nu wist ik dat ik prima liepIk voelde mezelf nog prima en ging iets harder lopen op dat moment. Gestaag haalde ik mensen in en liep ik nog steeds een heerlijk tempo.
Rond de 7km begon het echt hard te regenen en agz dat ik een "mooi-weer-genieter" ben ging ik toen echt een stukje harder lopen, na die bui weer in mijn fijne tempo gevallen.
Op een gegeven moment zag ik 17km staan (-de halve marathon liep ook op dat stuk) ik ging er met mijn stomme kop opeens vanuit dat zij er 20 moeten (ipv 21,5) en dat ze hetzelfde parcours liepen. Uiteindelijk bij het bordje 19km ervanuit gegaan dat ik nog maar 1km moest, dus ik opeens echt een stuk sneller lopen en toen kwam ik erachter dat ik nog veel verder moest, dus weer terug in mijn gewone tempo.
Ondertussen heb ik veel lopers in gehaald en kwam ik weer in de binnenstad van Roosendaal aan, super gezellig, joelende mensen en ik kreeg er echt een boost van![]()
Toen het bordje van "nog 1km" naast de weg stond alsnog een tempoverhoging toegepast en 300m voor de finish een uitsprint nog eruit geperst
Na de finish was ik echt héél blij, uitgelopen en onder de finish door waarop stond: 1:04:--![]()
Toen wist ik even echt niet meer wat ik moest doen, mensen stonden in rijen voor van alles en nog wat, en ik had bijna de rij van de medaille overgeslagen omdat ik dacht dat het geld kost, haha.
Daarna stond mijn familie mij op te wachten en knuffelde mij helemaal kapotSuperlief! Uiteindelijk nog veel bloemen gekregen en natuurlijk de medaille.
Wat een ervaring, voor herhaling vatbaar![]()
Uiteindelijke Nettotijd: 1:00:46
[ Bericht 0% gewijzigd door Saninl op 25-06-2012 11:39:53 ]![]()
Saninl! Leuk verslag! Mooie eindtijd zeg. Zag je zeker niet aankomen obv je 5 km-tijd?
.
mooi verslag Saninl
Leuk verslag Saninl
Het is een DM gewordenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
PM me maar liever waar ik je op moet halen
En leuk verslag hoor over die 10 km!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jammer dat er bij de Ekwadraat wedstrijden geen netto tijden worden geregistreerd. Alleen bij de finish een mat voor de chip.![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:02 schreef VKV het volgende:
Jammer dat er bij de Ekwadraat wedstrijden geen netto tijden worden geregistreerd. Alleen bij de finish een mat voor de chip.. Nja, bij Naaldwijk volgens mij wel en Delft ook, maar verder niet. Yur zei al dat dat enorm duur was
![]()
![]()
Mja, en het zijn relatief kleine loopjes. Dwz dat je er hooguit 20 seconden ofzo over doet om over de startlijn te gaanF means you're fucked![]()
Leuk die verslagen, ik kom niet verder dan.
Heb de trein naar Weesp genomen. Zat te zeiken over het weer. Startschot ging, 10km gelopen, eindtijd. Owja, en de Garmin is.
En de foto's van de Vechtloop staan op Facetube, de finishfoto's zijn tof, de overige.. aiaiaiaiai..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja hee hallo, en die schoen in de modder danquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
Heb de trein naar Weesp genomen. Zat te zeiken over het weer. Startschot ging, 10km gelopen, eindtijd. Owja, en de Garmin is.
En de foto's van de Vechtloop staan op Facetube, de finishfoto's zijn tof, de overige.. aiaiaiaiai..![]()
![]()
Das bij KNAU wedstrijden ook zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:02 schreef VKV het volgende:
Jammer dat er bij de Ekwadraat wedstrijden geen netto tijden worden geregistreerd. Alleen bij de finish een mat voor de chip.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mea culpaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja hee hallo, en die schoen in de modder dan
Wat was je eindtijd?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
En de foto's van de Vechtloop staan op Facetube, de finishfoto's zijn tof, de overige.. aiaiaiaiai..
Super mooi verslag slacker_nl! Wow! Echt vet! ;-)quote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
En de foto's van de Vechtloop staan op Facetube, de finishfoto's zijn tof, de overige.. aiaiaiaiai..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
En via Twitter iets zeggen is ook gevaarlijk want daar staat de client in en daaruit kan je afleiden of iemand een smartphone heeft en waar ie is, en hoe dronken die persoon is en meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En via Twitter iets zeggen is ook gevaarlijk want daar staat de client in en daaruit kan je afleiden of iemand een smartphone heeft en waar ie is, en hoe dronken die persoon is en meer.
[ afbeelding ]!
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
dan had ik al 10x verkracht/ vermoord moeten worden door 's avonds te lopen...
de wereld is zo eng niet
Ecosia
de lieve grote buitenwereldquote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef xzaz het volgende:
De grote boze buitenwereld waar wij hardlopen...
Ecosia
Gewoon op een loopband lopen op je zolderkamerquote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef xzaz het volgende:
De grote boze buitenwereld waar wij hardlopen...
Ja doei.![]()
Darn.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon op een loopband lopen op je zolderkamer![]()
It's funny
Maar dan weten ze dat je op de zolderkamer bent :p, kunnen ze beneden hun gang gaan :pquote:Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon op een loopband lopen op je zolderkamer![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Beter gewoon helemaal niet meer lopen. Problemen opgelost!
Ecosia
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar dan weten ze dat je op de zolderkamer bent :p, kunnen ze beneden hun gang gaan :p.
Zo nauwkeurig is GPS niet hoor. Zeker niet die van Endomondo.
Als ik later een hotel open zorg ik voor een loopbaan op de bovenste verdieping. Niks geen loopbanden.
It's funny
Technisch is er is ook maar 1 GPS systeem en die is heel nauwkeurig maar dit mag niet van Amerika.. maar goed nerd gehalte stijgt weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo nauwkeurig is GPS niet hoor. Zeker niet die van Endomondo.
![]()
Vanavond loopgroep.. ben wel benieuwd! Als ik naar 't schema kijk, lijkt het alsof we op de baan gaan trainen![]()
![]()
Grom. Heeeerlijk aan het lopen, dacht een pr' etje op de 5K te lopen. Maar na een km of drie, f*ck, telefoon. Zoeken, wegdrukken. Terug versnellen. Wéér telefoon. Voicemail van hetzelfde nummer. Wéér telefoon. Aaargh.
Het waren De Juf. En daarna De Man. Of het zieke kind kon worden opgehaald. Kind bleek trouwens helemaal niet ziek, maar gewoon moe, omdat hij al dagen godsallemachtig vroeg opstaat.![]()
![]()
Nouja, toch 4,3k. Wie het kleine niet eert...
Edit:
Oh, en natuurlijkvoor Saninl. Tof verslag en wat een goede tijd joh.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Waarom niet? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef YUR het volgende:
OK, ik gooi voor vandaag de handdoek in de ring. Geen hardlooptrainingHardloper.
IG @webkim![]()
Allemachtig.. kreeg net een telefoontje of ik even ergens mee wilde helpen. Heb de afgelopen 2 uur een behoorlijke workout gehad door loodzware dozen te sjouwen
Verstandig. Ga maar lekker uitziekenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef YUR het volgende:
OK, ik gooi voor vandaag de handdoek in de ring. Geen hardlooptraining
Zo, even een groot bord niçoise voor mezelf maken (helaas de kappertjes vergeten), dat laten zakken en dan hardlopen
![]()
Ja doei.![]()
Eetse, en veel plezier met lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, even een groot bord niçoise voor mezelf maken (helaas de kappertjes vergeten), dat laten zakken en dan hardlopen
![]()
![]()
Lekker! En succes voor daarna.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik ga straks les 4 van Evy maar eens erbij pakken. Hopen dat m'n shirt niet over de schouders gaat schuren want ben nogal verbrand zaterdag.![]()
![]()
Zo weer gezond eten! Ijsbergsla met fruit en aardappels plus een lappie magere beefburger tomaat.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wie vandaag pizza gaat eten krijgt billenkoek!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oehquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Komt goed:
[ afbeelding ]
Zakken duurt wel even: zal rond 15.00uur (UK time) zijn dat ik ga rennen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik eet aardappeltjes en groente schotel uit de ovenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie vandaag pizza gaat eten krijgt billenkoek!met een stukkie kip
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik eet aardappeltjes en groente schotel uit de ovenmet een stukkie kip
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: