abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 06:40:42 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351056

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 25 juni 2012 @ 06:40:55 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113351058
Aww :')
  maandag 25 juni 2012 @ 06:42:04 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351068
Arme YUR -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 25 juni 2012 @ 06:42:42 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351070
vorige naam-topic had hij gemist dus bji deze...
  maandag 25 juni 2012 @ 06:48:21 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113351098
SPOILER
Wel grappig :Y

Edit: Deze is leuker :P
  maandag 25 juni 2012 @ 06:48:53 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351100
Op eigen muziek lopen beviel overigens super _O_ Evy is bij dezen ontslagen :W Haar schema gebruik ik nog wel, maar voor de rest is het bye bye zwaai zwaai
  maandag 25 juni 2012 @ 06:53:53 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351114
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
Op eigen muziek lopen beviel overigens super _O_ Evy is bij dezen ontslagen :W Haar schema gebruik ik nog wel, maar voor de rest is het bye bye zwaai zwaai
als een paar versleten schoenen, na honderden kilometers trouwe dienst, wordt ze aan de kant gezet... :'(
  maandag 25 juni 2012 @ 06:55:51 #8
374345 streamnl
pi_113351121
quote:
En als je een paar keer zonder muziek hebt gelopen, wil je nooit meer met lopen ;)

Netjes gelopen vanochtend!!!
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 07:01:14 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351137
Goeiemorgen :W

Het langverwachte verslag dan toch :)

Gisteren dus eerst even langs m'n ouders en zusje geweest. De start zou pas om 16:30 uur zijn, dus rond 15:00 uur zijn we die kant op gegaan. M'n zusje moest nog naar haar school, om haar nummer en chip op te halen. Ze liep namelijk mee in haar school-team.
Mr. Guppy en ik gingen vast parkeren en toen we elkaar tegenkwamen op het afgesproken punt, kreeg ik ook een t-shirt van haar school :D zo grappig, die moest dus meteen aan.

Al met al betekende dat ineens dat ik bij een heul groot team hoorde. Saninl, ik hoorde bij die fuoriserende gele mensen van het Norbertus College *O* HAVO-deja vu.

In het startvak kregen we nog een keer de volle laag wat regen betreft, gelukkig kregen van m'n vader even een heel grote paraplu. Maak je vrienden mee, binnen no time stonden we er met z'n vijven onder!!

Toen de start. Er waren veeeeeel mensen, en wij stonden een beetje achteraan. Het duurde dus 3.50min voor we over de startlijn waren. Endomondo op de startlijn aangezet en gaan met die banaan *O*
M'n moeder waren we eigenlijk meteen kwijt, m'n zusje en ik hadden besloten om gewoon rustig samen te starten en te kijken waar het schip strandde. Zij had vorig jaar ook al gelopen, maar ze heeft dit jaar een ongeluk gehad op de fiets en was daardoor erg geblesseerd geraakt. Ze was dus allang blij dat het weer ging, en wilde eigenlijk gewoon lekker lopen. Ik wilde überhaupt maar eens een tijd zetten, liefst zonder te wandelen.
Op die manier dus vertrokken.

1km: Hahahaha, wat een boel mensen en bands in het publiek, ondanks de regen :W
2km: M'n zusje en ik hebben erg veel lol om een lopen voor ons, die met geen mogelijkheid m'n mobiel in z'n kontzakje krijgt, en enorm loopt te kloten :') Oh, volgens mij zijn m'n sokken en schoenen nu al nat...
3km: Dafuq?! Daar is de koploper al :o Het was een parcours met een keerpunt, heen en terug dus. Ik moest hem dus een keer tegenkomen, maar nu al -O-
4km: Hmmm, die paptalks aanlaten was misschien toch niet zo'n goed plan }:|
5km: Keerpunt. Vanaf hier had ik met m'n zusje afgesproken, als je je nog goed voelt, ga je gewoon. Ik zie je aan de finish :) Zo gezegd, zo gedaan, vanaf toen liep ik dus alleen.
6km: Eigenlijk voel ik me ook nog wel goed :Y Gaat best lekker zo, playlist is precies goed en ook hier heel veel mensen die scholieren van het Norbertus College speciaal aanmoedigen met spandoeken en alles. Ze juichen onverminderd voor mij, omdat ik ook hun shirtje draag O+
7km: Er staat een auto langs de weg met een tijdbord, 0:56min (als ik het me goed herinner). Meh, nog 3km, is best ver eigenlijk... En het is weer hard gaan regenen, pffff
8km: Ik hoor de speakers in het centrum volgens mij al. Daarnaast bedenk ik, 8km, langer dan dat heb ik nog nooit gerend zonder te wandelen. Vanaf hier is het nieuw.
9km: Ik word ingehaald voor een auto met een tijdsbord, en een auto met speakers erop. Dan een fietser, en dan de koplopers van de HM. Damn, die hebben dus gewoon even dubbel zover gelopen in mijn tijd :') Maar, ik ren nog steeds.
De laatste van de 10km: Ik ren het centrum in, nog steeds rennend. De drumband is er nog, en dan hoor ik een fluitje wat ik ken. Ik spot nog net m'n vader en Mr. Guppy langs de lijn, maar heb de puf niet meer om m'n arm op te tillen. Laatste bocht, daar is de finish!! Gehaald *O*

Eenmaal over de finish krijg ik een knuffel van een volslagen vreemde man, met felicitaties en alles O+ Ik krijg een flesje sportdrank, maar door m'n trillende handen krijg ik hem niet eens open :') een vrouw van de EHBO maakt hem voor me open en een vrijwilligster hangt een medaille om m'n nek. Dat vind ik m'n zusje, die is blijkbaar 4min voor me geeindigd.

Na het bijkomen hebben we nog wat gedronken en daarna ben ik in de auto gestapt en zijn we naar huis gereden. Via Utrecht, want de A15 was dicht }:| maar goed.

Leuke loop :) Hard kapotgegaan, maar wel uitgelopen zonder te wandelen. Ik weet niet of ik fan ben van een heen en terug parcours, volgens mij ren ik liever een rondje, zoals bij de CPC of de BtB. Maar het was wel leuk om een keer te proberen :Y

Le netto tijden:
M'n moeder: 1:01:37
M'n zusje: 1:04:49
Ik: 1:08:26

:)

Oh ja, en de medaille is fugly *)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 25 juni 2012 @ 07:02:06 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351140
quote:
STRONG WIND WARNING

AREA/S AFFECTED

Southern parts of Fiordland and Southland, including Stewart Island and the Catlins.
FORECAST

Northwesterly gales are expected to develop Monday night, then tend westerly early Tuesday morning with damaging winds expected about Stewart Island. The westerlies ease later on Tuesday morning. For the 12 hours from 10pm Monday night to 10am Tuesday morning expect west to northwest winds rising to gale gusting 130kph, but with severe gale westerlies gusting 150kph about Stewart Island after midnight.
quote:
Tuesday 26
Squally thundery showers with hail, spreading inland during the morning, and snow lowering to near sea level. Severe gale westerlies, gusting 130 km/h in the south during the morning, but gusting 150 km/h over Stewart Island before dawn
Rock and Roll tomorrow...running is not for the faint hearted...
Mailbird - E-mail made beautifulAliExpress - die hebben ALLES!De beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 25 juni 2012 @ 07:02:30 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351142
Goeiemorgen! Ff bjjlezende :9

Mossel, je gaat toch niet in één klap van 5 naar 10 hè? :o
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 07:02:50 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351144
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als een paar versleten schoenen, na honderden kilometers trouwe dienst, wordt ze aan de kant gezet... :'(
Zie het maar als een moedervogel die haar jonkies laat vliegen :Y

quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:55 schreef streamnl het volgende:

[..]

En als je een paar keer zonder muziek hebt gelopen, wil je nooit meer met lopen ;)

Netjes gelopen vanochtend!!!
Ik hoor mezelf liever niet, dus voorlopig zal het nog even met muziek zijn :+ En bedankt! O+
  maandag 25 juni 2012 @ 07:05:56 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351162
Wat een super verslag Gupster!! het wachten meer dan waard..
enne, wat betreft die peptalk.... I told you so ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 07:08:44 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351173
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zie het maar als een moedervogel die haar jonkies laat vliegen :Y

O+
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 07:10:09 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een super verslag Gupster!! het wachten meer dan waard..
enne, wat betreft die peptalk.... I told you so ;)
Ja, nou ja... :+

De peptalks van GotC kwamen goed door en op het goede moment ook. "You're almost there, less then 3km's to go". Ja, je hebt gelijk ook, is maar een klein stukje *nog even op tanden bijt*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 25 juni 2012 @ 07:13:40 #16
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113351195
quote:
Het laat je gewoon PR's lopen :D

@Guppy, leuk verslag! En ook een heel goede tijd :Y ^O^
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 25 juni 2012 @ 07:15:15 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351197
Leuk verslag Gup :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 07:15:28 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351198
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:13 schreef justmattie het volgende:

[..]

Het laat je gewoon PR's lopen :D

@Guppy, leuk verslag! En ook een heel goede tijd :Y ^O^
Ja O+ Maar het ging vandaag ook gewoon super. Had gewoon nog energie over dus in mijn 2 minuten 'cooling down' nog even gelopen en toen het laatste stukje echt een cool down gewandeld (maar toen stopte mijn Garmin met registeren wat ook prima was).

@Guppy inderdaad een leuk verslag. Mooie tijden, zeker gezien de (weers)omstandigheden!! Je mag trots op jezelf zijn :D O+
  maandag 25 juni 2012 @ 07:22:23 #19
374345 streamnl
pi_113351214
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi verslag en ik vind je welverdiende medaille wel tof :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 07:23:57 #20
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113351228
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja O+ Maar het ging vandaag ook gewoon super. Had gewoon nog energie over dus in mijn 2 minuten 'cooling down' nog even gelopen en toen het laatste stukje echt een cool down gewandeld (maar toen stopte mijn Garmin met registeren wat ook prima was).

@Guppy inderdaad een leuk verslag. Mooie tijden, zeker gezien de (weers)omstandigheden!! Je mag trots op jezelf zijn :D O+
Als het goed voelt kun je dat vaker doen. Kleine afwijking van het schema wat alleen maar beter is imo :Y
Heb je al een nieuwe route gevonden of loop je nog steeds hetzelfde rondje?
BonprixBoek goedkoper bij booking.comAliExpress - die hebben ALLES!
  maandag 25 juni 2012 @ 07:25:04 #21
36962 Webkim
pi_113351235
Gup, wat goed zeg! Leuk verslag ook!

Enne, een geniale RunningQuote op Twitter net:
quote:
#Running shirt on the back said... If you see me collapse, please hit 'Pause' on my garmin :D
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 25 juni 2012 @ 07:26:07 #22
347974 Dr.Sexy
pi_113351242
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:25 schreef Webkim het volgende:
Gup, wat goed zeg! Leuk verslag ook!

Enne, een geniale RunningQuote op Twitter net:

[..]

:')
  maandag 25 juni 2012 @ 07:27:32 #23
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_113351253
*O* Gup! Wat een leuk verslag! En grats met de medaille.

Ohja, ik zal nog even snel mijn motivatie neerplempen.

Ik ben geboren met astma en dat zat me altijd vreselijk in de weg, vooral omdat mijn ouders geen geld hadden om mij op een sport te doen. Shuttleruntest, Coopertest, waren een marteling en ik kreeg dan altijd een dikke onvoldoende.
Ik was nooit dik tot ik stopte met groeien, toen aangekomen, afgevallen, aangekomen (veel) en nu sinds anderhalf jaar 20 kilo kwijt (nog 10 te gaan). Ik merkte na de eerste paar weken al dat ik beter kon ademen, nu kan ik sporten zonder inhalor, alleen nog niet hardlopen zonder.
15 jaar geleden kreeg mijn vader de diagnose longemfyseem, hij zit nu in het laatste en terminale stadium, gold 4. Lang heeft hij niet meer. Longemfyseem is echt een vreselijke kut ziekte, hij heeft een masker met zuurstof, 8 liter en kan niet lopen van de bank naar de toilet zonder blauw aan te lopen en 5 minuten te moeten uitrusten omdat zijn saturatie dan nog maar op 73 zit.
Ik heb dus besloten dat als ik ging hardlopen, ik uiteindelijk zou gaan hardlopen om geld te verzamelen voor het longfonds. Want er iets niets erger dan te moeten happen naar lucht omdat je longen niet meer verder willen.

Hopelijk houdt mijn pappa het nog vol tot december.
  maandag 25 juni 2012 @ 07:28:54 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351261
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:23 schreef justmattie het volgende:

[..]

Als het goed voelt kun je dat vaker doen. Kleine afwijking van het schema wat alleen maar beter is imo :Y
Heb je al een nieuwe route gevonden of loop je nog steeds hetzelfde rondje?
Ja, ga ik ook zeker doen. Heb de afgelopen 20 lessen eigenlijk precies gedaan wat Evy wilde, maar nu is de tijd gekomen om ook mijn eigen weg te zoeken :Y Zeker aangezien les 30 "probeer de 5km te halen" is en ik deze al raakte bij les 19 :+

Loop nog steeds hetzelfde rondje alleen hoef ik minder lang naar huis te wandelen :P Kan in principe hetzelfde rondje 2x lopen straks.. rondje is namelijk zo'n 3km.
  maandag 25 juni 2012 @ 07:29:25 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351264
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:

Ik ben geboren met astma en dat zat me altijd vreselijk in de weg, vooral omdat mijn ouders geen geld hadden om mij op een sport te doen. Shuttleruntest, Coopertest, waren een marteling en ik kreeg dan altijd een dikke onvoldoende.
Ik was nooit dik tot ik stopte met groeien, toen aangekomen, afgevallen, aangekomen (veel) en nu sinds anderhalf jaar 20 kilo kwijt (nog 10 te gaan). Ik merkte na de eerste paar weken al dat ik beter kon ademen, nu kan ik sporten zonder inhalor, alleen nog niet hardlopen zonder.
15 jaar geleden kreeg mijn vader de diagnose longemfyseem, hij zit nu in het laatste en terminale stadium, gold 4. Lang heeft hij niet meer. Longemfyseem is echt een vreselijke kut ziekte, hij heeft een masker met zuurstof, 8 liter en kan niet lopen van de bank naar de toilet zonder blauw aan te lopen en 5 minuten te moeten uitrusten omdat zijn saturatie dan nog maar op 73 zit.
Ik heb dus besloten dat als ik ging hardlopen, ik uiteindelijk zou gaan hardlopen om geld te verzamelen voor het longfonds. Want er iets niets erger dan te moeten happen naar lucht omdat je longen niet meer verder willen.

O+
mooie motivatie!
  maandag 25 juni 2012 @ 07:29:40 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351267
quote:

Wauw wat een motivatie. Respect en veel succes :) O+
  maandag 25 juni 2012 @ 07:30:27 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351270
Nou, ik ga mijn baas even helpen herinneren waarom ik nog elke maand salaris krijg. Tot vanavond :W
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 07:35:01 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351303
Moest ik ook maar eens gaan doen :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 07:35:56 #29
374345 streamnl
pi_113351311
quote:

Ik ben een voorstander om lange post in te korten als ik hem quote maar nu wil ik dat niet. Met een brok in mijn keel heb ik het gelezen.
Wat een motivatie _O_
  maandag 25 juni 2012 @ 07:41:42 #30
-1 #ANONIEM
pi_113351343
Gupster! Wat een leuk verslag! Goed gedaan hoor _O_

En sil, respect voor je motivatie niets meer dan _O_
Big Fish GamesBoek je safari bij Beekse BergenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 25 juni 2012 @ 07:42:39 #31
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113351345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, ga ik ook zeker doen. Heb de afgelopen 20 lessen eigenlijk precies gedaan wat Evy wilde, maar nu is de tijd gekomen om ook mijn eigen weg te zoeken :Y Zeker aangezien les 30 "probeer de 5km te halen" is en ik deze al raakte bij les 19 :+

Loop nog steeds hetzelfde rondje alleen hoef ik minder lang naar huis te wandelen :P Kan in principe hetzelfde rondje 2x lopen straks.. rondje is namelijk zo'n 3km.
Je kan wel een paar lessen skippen op die manier :D

En is zo'n (kort) rondje niet saai? :@
  maandag 25 juni 2012 @ 07:44:11 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113351352
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, nou ja... :+

De peptalks van GotC kwamen goed door en op het goede moment ook. "You're almost there, less then 3km's to go". Ja, je hebt gelijk ook, is maar een klein stukje *nog even op tanden bijt*
O+ Gelukkig maar!

Zo'n tof verslag O+ Zit hier helemaal met kippenvel :D. Ik voel compleet met je mee. En hoe trots ben ik op je, je hebt gewoon 10km!!!! achter elkaar gelopen! *O* *O*
  maandag 25 juni 2012 @ 07:46:08 #33
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113351371
quote:

Mooie motivatie O+
Maar natuurlijk een klotesituatie ;( Laten we hopen dat hij het (enigszins nog dragelijk) tot minstens december haalt.
  maandag 25 juni 2012 @ 07:46:11 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113351372
Sil, een mooiere motivatie is er simpelweg niet. Zet 'm op :*
  maandag 25 juni 2012 @ 07:50:54 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351402
  maandag 25 juni 2012 @ 07:51:54 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113351407
quote:
Firefighters op 1 *O*
  maandag 25 juni 2012 @ 07:51:55 #37
54772 Silmarwen
pi_113351408
Thanks allemaal. O+
  maandag 25 juni 2012 @ 07:55:13 #38
360178 Liesje68
pi_113351429
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:51 schreef Silmarwen het volgende:
Thanks allemaal. O+
Inderdaad +1 Sterkte meid... *;
  maandag 25 juni 2012 @ 07:55:44 #39
360178 Liesje68
pi_113351435
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Firefighters op 1 *O*
_O- nr 37 boven salespeople...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 25 juni 2012 @ 07:55:44 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113351436
mooi verslag Guppy!!

en sil: O+

ik moet rennen, jan naar school brengen :W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBonprix
  maandag 25 juni 2012 @ 07:56:41 #41
360178 Liesje68
pi_113351445
Trouwens, een beetje laat...gefeliciteerd met je 10K , Saninl! _O_
  maandag 25 juni 2012 @ 07:57:11 #42
360178 Liesje68
pi_113351451
en @ gup: mooi gedaan je 10k! :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 07:58:46 #43
14078 DarkElf
pi_113351465
Leuk verslag zeg Guppy! En mooie motivatie Sil :*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 07:58:59 #44
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113351467
pfffff dat klote endomondo kan nog steeds m'n run niet meer importeren... is nu al dik een week zo!
vandaag weer fysio krijg een schoenen test. ben benieuwd.
  maandag 25 juni 2012 @ 08:00:22 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113351478
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:58 schreef AntiChrist het volgende:
pfffff dat klote endomondo kan nog steeds m'n run niet meer importeren... is nu al dik een week zo!
vandaag weer fysio krijg een schoenen test. ben benieuwd.
Hey hoe gaat t met je en met het lopen? Tijdje hier niet gezien!

En dat probleem met Endomondo heb ik ook nog een keer gehad..maar weet ff niet wat ik toen heb gedaan /nuttelozereactie :X
  maandag 25 juni 2012 @ 08:06:10 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351529
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Hey hoe gaat t met je en met het lopen? Tijdje hier niet gezien!

dit dus... vroeg het mijzelf toevallig ook af toen ik de challenge even bekeek vanmiddag
  maandag 25 juni 2012 @ 08:06:50 #47
377067 Shravani
pi_113351534
Sil, mooie motivatie, en sterkte.

@ Gup, leuk verslag! en knap gedaan!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:08:19 #48
-1 #ANONIEM
pi_113351544
Maandagochtend, en de dokter willen bereiken :') wat een faal
  maandag 25 juni 2012 @ 08:12:26 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351579
Oh ja, ik werk op kantoor vandaag. Internet O+

quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:42 schreef justmattie het volgende:

[..]

Je kan wel een paar lessen skippen op die manier :D

En is zo'n (kort) rondje niet saai? :@
Mwua.. veel natuur en dat verveelt nooit :)
  maandag 25 juni 2012 @ 08:14:02 #50
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113351592
:O pffff... Ik wist al dat ik spijt zou gaan krijgen, maar zo erg? :')

Maar goed, met pijn en moeite opgestaan, inmiddels omgekleed en een glas water op... Hardlooptijd :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
Boek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautifulZoek je mobiel op gsmweb
  maandag 25 juni 2012 @ 08:14:15 #51
258885 Solique
I Kill You !
pi_113351594
Vanavond mezelf er maar eens toe zetten om vanavond volgende les te gaan lopen. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 25 juni 2012 @ 08:16:11 #52
-1 #ANONIEM
pi_113351615
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:14 schreef Yuki het volgende:

Maar goed, met pijn en moeite opgestaan, inmiddels omgekleed en een glas water op... Hardlooptijd :)
succes!
Dat je alleen op een glas water kan lopen.. ik zou doodgaan
  maandag 25 juni 2012 @ 08:17:30 #53
258885 Solique
I Kill You !
pi_113351623
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:14 schreef Yuki het volgende:

Succes :*
  maandag 25 juni 2012 @ 08:17:45 #54
360178 Liesje68
pi_113351627
@ solique en yuki:

jullie kunnen het!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:18:13 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351635
quote:
25. Accountants

*O*
  maandag 25 juni 2012 @ 08:18:15 #56
14078 DarkElf
pi_113351636
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

succes!
Echt? Ik vind het wel lekker om redelijk nuchter, met alleen een glas drinken op, te lopen.

Gisteren 8 km door wind en regen gelopen op een glas Karvan Cevitam :P

Trouwens, laatst gelezen. Over sporters die nuchter sporten, hun lichamen benutten de voedingsmiddelen die ze de rest van de dag binnenkrijgen beter.. weet alleen niet meer waar ik het las. Maar er zullen ongetwijfeld weer onderzoekers het tegenspreken :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:19:06 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351644
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

succes!
's morgens is dat goed te doen hoor :)
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:19:10 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351645
quote:

Dank je wel O+

En wat een mooie motivatie. Ik hoop met je mee.

Ik heb mijn motivatie eigenlijk een beetje volbracht. Vorig jaar was ik wezen kijken toen m'n moeder en zusje dezelfde wedstrijd als gisteren liepen. Toen zag ik al die blije mensen, en toen dacht ik, dat wil ik ook :D en een jaar later was het zover!

Maar dat ik dit heb behaald, wil natuurlijk niet zeggen dat ik klaar ben. Er staat nu een tijd, en die gaat eraan, volgend jaar op de CPC :Y)
  maandag 25 juni 2012 @ 08:19:25 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351647
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:46 schreef justmattie het volgende:

[..]

Mooie motivatie O+
Maar natuurlijk een klotesituatie ;( Laten we hopen dat hij het (enigszins nog dragelijk) tot minstens december haalt.
Wat justmattie zegt :Y. Succes, Silmarwen! ^O^
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:19:50 #60
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351653
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

25. Accountants

*O*
long way to catch up... ;(
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBunq - bank of the freeDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  maandag 25 juni 2012 @ 08:20:42 #61
14078 DarkElf
pi_113351659
oeh de zon schijnt O+ alleen jammer dat het verder wel koud is :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:20:52 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351662

Vanochtend in begonnen, maar oooooooooh, wat vind ik het nu al een schitterend boekje O+ O+ O+. Hij schrijft zo mooi O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:21:06 #63
258885 Solique
I Kill You !
pi_113351666
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:17 schreef Liesje68 het volgende:
@ solique en yuki:

jullie kunnen het!
Gaat goed komen :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 08:21:12 #64
14078 DarkElf
pi_113351667
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Vanochtend in begonnen, maar oooooooooh, wat vind ik het nu al een schitterend boekje O+ O+ O+. Hij schrijft zo mooi O+.
Mooi boek idd :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:21:31 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351671
quote:
Go firefighters!! *O*

Geen graphic designers op het lijstje ;(
  maandag 25 juni 2012 @ 08:21:38 #66
-1 #ANONIEM
pi_113351673
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het wel lekker om redelijk nuchter, met alleen een glas drinken op, te lopen.

Gisteren 8 km door wind en regen gelopen op een glas Karvan Cevitam :P

Trouwens, laatst gelezen. Over sporters die nuchter sporten, hun lichamen benutten de voedingsmiddelen die ze de rest van de dag binnenkrijgen beter.. weet alleen niet meer waar ik het las. Maar er zullen ongetwijfeld weer onderzoekers het tegenspreken :P
Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik ontbijt trouwens ook pas als ik de kinderen naar school heb gebracht, mijn gevoel zou eerder zeggen eet iets lichts voordat je gaat rennen...
  maandag 25 juni 2012 @ 08:22:45 #67
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_113351685
:W Hier ook even bijlezen, ook qua pm's :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 25 juni 2012 @ 08:22:57 #68
14078 DarkElf
pi_113351686
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik ontbijt trouwens ook pas als ik de kinderen naar school heb gebracht, mijn gevoel zou eerder zeggen eet iets lichts voordat je gaat rennen...
er is voor allebei iets te zeggen :) Als ik langer dan bijv een uur ga rennen eet ik wel van te voren maar zo als gisteren is prima te doen.

Thuis komen, lekker warm douchen en daarna ontbijten :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:24:37 #69
-1 #ANONIEM
pi_113351698
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

er is voor allebei iets te zeggen :) Als ik langer dan bijv een uur ga rennen eet ik wel van te voren maar zo als gisteren is prima te doen.

Thuis komen, lekker warm douchen en daarna ontbijten :)
Ik ren nog niet zulke grote afstanden (of lang, ben meestal een half uurtje weg) dus op zich zou het wel kunnen...
  maandag 25 juni 2012 @ 08:25:10 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351708
quote:

[..]

Verschilt heel erg per persoon :Y. Toen ik nog 's ochtends liep, liep ik ook op een lege maag. Fysiek nergens last van, maar ik liep wel altijd met het gevoel dat ik niet alles eruit zou kunnen halen, dus het zal onbewust wel mee hebben gespeeld. Inmiddels ontdekt dat een banaantje ook werkt, vlak voor een 5 km-loop :).
Niet meer actief op Fok!
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVodafone aanbiedingenZoek je mobiel op gsmweb
  maandag 25 juni 2012 @ 08:25:18 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351712
Hmm.. ik zit net even in mijn planning te kijken en zit in augustus 2 weken bij een klant die zo'n 100km van mij vandaan zit. Meestal zit ik bij die klant in een hotel of bij mijn ouders. Probleem is alleen: als ik kies voor het hotel heb ik amper reistijd, maar er is geen fitness aanwezig en het hotel is gelegen aan de snelweg dus er is ook geen hardlooproute. Als ik naar mijn ouders ga, heb ik nog wel een reistijd maar zit ik wel in een dorpje met mooie hardloopmogelijkheden. Nadeel: overbezorgde ouders die misschien heel erg tegen gaan werken en ik heb geen zin om na 10/12 uur werken dit soort discussies aan te gaan. What to do, what to do..
  maandag 25 juni 2012 @ 08:25:50 #72
360178 Liesje68
pi_113351722
quote:

[..]

persoonlijke voorkeur, werkt voor de 1 prima en voor de ander niet.
We hebben het meestal niet over een HM op lege maag... ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 08:27:23 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351738
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. ik zit net even in mijn planning te kijken en zit in augustus 2 weken bij een klant die zo'n 100km van mij vandaan zit. Meestal zit ik bij die klant in een hotel of bij mijn ouders. Probleem is alleen: als ik kies voor het hotel heb ik amper reistijd, maar er is geen fitness aanwezig en het hotel is gelegen aan de snelweg dus er is ook geen hardlooproute. Als ik naar mijn ouders ga, heb ik nog wel een reistijd maar zit ik wel in een dorpje met mooie hardloopmogelijkheden. Nadeel: overbezorgde ouders die misschien heel erg tegen gaan werken en ik heb geen zin om na 10/12 uur werken dit soort discussies aan te gaan. What to do, what to do..
Ik zou naar m'n ouders gaan :Y Dan heb je iig mooie loopmogelijkheden en aan weinig reistijd in een hotel aan de snelweg waar je niet kunt hardlopen heb je toch niks. Wel duct tape meenemen ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:28:18 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351746
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Het wordt aanbevolen om niet langer dan 30 minuten op een lege maag te lopen :). Zou voor 5 km dus ongeveer kunnen :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:28:59 #75
14078 DarkElf
pi_113351751
Beterschap voor Yur trouwens, net even bijgelezen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:29:16 #76
-1 #ANONIEM
pi_113351753
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per persoon :Y. Toen ik nog 's ochtends liep, liep ik ook op een lege maag. Fysiek nergens last van, maar ik liep wel altijd met het gevoel dat ik niet alles eruit zou kunnen halen, dus het zal onbewust wel mee hebben gespeeld. Inmiddels ontdekt dat een banaantje ook werkt, vlak voor een 5 km-loop :).
Ik loop savonds het lekkerst... en dat is ook per persoon verschillend natuurlijk
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Uh nee een HM lopen op je nuchtere maag is niet zo verstandig :D
  maandag 25 juni 2012 @ 08:30:01 #77
14078 DarkElf
pi_113351757
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per persoon :Y.
Dat sowieso :)
quote:
Toen ik nog 's ochtends liep, liep ik ook op een lege maag. Fysiek nergens last van, maar ik liep wel altijd met het gevoel dat ik niet alles eruit zou kunnen halen, dus het zal onbewust wel mee hebben gespeeld. Inmiddels ontdekt dat een banaantje ook werkt, vlak voor een 5 km-loop :).
blegh banaan maar die eet ik ook braaf soms hoor :) Veel energie. Nuchter lopen doe ik niet vaak meer, maar ook omdat ik tegenwoordig vaker later loop, langer loop.

Die 8 ging trouwens lekker, ondanks de nuchtere maag in net iets meer dan 50 min. Maar goed het regende en waaide en ik wilde naar huis :P (nee hoor geintje, heb lekker gelopen, hou wel van dat onstuimige weer O+)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:30:08 #78
360178 Liesje68
pi_113351760
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het wordt aanbevolen om niet langer dan 30 minuten op een lege maag te lopen :). Zou voor 5 km dus ongeveer kunnen :).
Ach, heb de 10km ook op niet veel gelopen... ging vrij aardig. Maar goed, ieder z'n/haar ding... ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 08:30:33 #79
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113351764
Guppy *O* top gedaan en wat een leuk verslag!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 25 juni 2012 @ 08:30:40 #80
360178 Liesje68
pi_113351766
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:28 schreef DarkElf het volgende:
Beterschap voor Yur trouwens, net even bijgelezen :)
Oh :@ Inderdaad, beterschap Yur!
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBoek je safari bij Beekse BergenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 25 juni 2012 @ 08:31:47 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351772
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou naar m'n ouders gaan :Y Dan heb je iig mooie loopmogelijkheden en aan weinig reistijd in een hotel aan de snelweg waar je niet kunt hardlopen heb je toch niks. Wel duct tape meenemen ;).
:+

Ik denk dat ik dan van te voren wel even een gesprek aanga met mijn ouders om gezeik te voorkomen. Op zich ook wel geinig om hard te lopen in mijn geboortedorp O+
  maandag 25 juni 2012 @ 08:32:06 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351776
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

agree
  maandag 25 juni 2012 @ 08:32:07 #83
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113351778
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus... vroeg het mijzelf toevallig ook af toen ik de challenge even bekeek vanmiddag
nou er is nog weinig verbetering eigenlijk nu moet ik mezelf ook echt motiveren om die 5km-tjes te gaan lopen. dus hopen dat die fysio gasten hun best met me gaan doen vandaag :P want ik wordt er wel een beetje depressief van zo zonder het "echte" hardlopen :P

en dat jullie me niet veel zien: klopt ik hou het niet meer bij joh !! gaat veel te hard deze reeks!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:33:40 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351792
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik loop savonds het lekkerst... en dat is ook per persoon verschillend natuurlijk

[..]

Uh nee een HM lopen op je nuchtere maag is niet zo verstandig :D
Ik loop 's avonds ook het lekkerst, maar zag me destijds niet 's avonds hardlopen, dus zat er weinig anders op dan het 's ochtends te doen ;). Toen toch een keer 's avonds gaan hardlopen en dat vind ik toch een stuk prettiger: even alle energie van de werkdag eruit raggen O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:35:34 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351809
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:32 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

nou er is nog weinig verbetering eigenlijk nu moet ik mezelf ook echt motiveren om die 5km-tjes te gaan lopen. dus hopen dat die fysio gasten hun best met me gaan doen vandaag :P want ik wordt er wel een beetje depressief van zo zonder het "echte" hardlopen :P

en dat jullie me niet veel zien: klopt ik hou het niet meer bij joh !! gaat veel te hard deze reeks!
Rot dat het nog niet veel beter gaat en ik snap dat die 5 km-loopjes je de keel uithangen (heb ik zelfs al :')), maar zie het maar zo: je kunt iig nog hardlopen :). Neem aan dat die 5 km's het herstel niet in de weg staan?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:35:40 #86
14078 DarkElf
pi_113351811
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil voel, ´s ochtends/´smiddags /´s avonds.. alleen in de winter voel ik dat ik ´s ochtends even wat stijver ben nog in het begin.

Probeer trouwens ook te varieren met wanneer ik loop, niet te veel ´wennen´ aan een moment :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:36:02 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351816
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

:+

Ik denk dat ik dan van te voren wel even een gesprek aanga met mijn ouders om gezeik te voorkomen. Op zich ook wel geinig om hard te lopen in mijn geboortedorp O+
Waarom zouden ze gaan zeiken? Om de ochtend loopjes? Gebruik als argument dat de krantenbezorger ook buiten is ^O^
  maandag 25 juni 2012 @ 08:36:46 #88
14078 DarkElf
pi_113351828
quote:

[..]

wat vervelend zeg. Maar iig loop je nog!
quote:
Herkenbaar, ben er nu toevallig, maar waar de rest de tijd en energie vandaan haalt om zoveel te posten hier..? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:37:38 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351840
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:30 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Ach, heb de 10km ook op niet veel gelopen... ging vrij aardig. Maar goed, ieder z'n/haar ding... ;)
ik loop over het algemeen ook op weinig... als ik 's avonds loop doe ik dat voor het avondeten en dat is het voor lunch een dubbele boterham en om drie uur een banaan, that's it
  maandag 25 juni 2012 @ 08:38:15 #90
360178 Liesje68
pi_113351845
Ok, tijd voor een dut(je).

:W
Vodafone aanbiedingenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 25 juni 2012 @ 08:38:31 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351847
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Waarom zouden ze gaan zeiken? Om de ochtend loopjes? Gebruik als argument dat de krantenbezorger ook buiten is ^O^
Mijn ouders zijn nogal overbezorgd. Het is een enge boze wereld met alleen maar verkachters en moordenaars :7 Hell broke loose toen ik vertelde dat ik het 'veilige' Twente ging verlaten voor de 'enge' stad Rotterdam/Dordrecht oO<
  maandag 25 juni 2012 @ 08:40:06 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351868
quote:
12s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat vervelend zeg. Maar iig loop je nog!

[..]

Herkenbaar, ben er nu toevallig, maar waar de rest de tijd en energie vandaan haalt om zoveel te posten hier..? :P
We worden stuiterballetjes van hardlopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:42:36 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351891
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn nogal overbezorgd. Het is een enge boze wereld met alleen maar verkachters en moordenaars :7 Hell broke loose toen ik vertelde dat ik het 'veilige' Twente ging verlaten voor de 'enge' stad Rotterdam/Dordrecht oO<
Herkenbaar. Maar moordenaars en verkrachters slapen altijd uit ;) zeker in het lieve Twente!

En anders fietst pa toch mee? :+
  maandag 25 juni 2012 @ 08:42:36 #94
14078 DarkElf
pi_113351892
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We worden stuiterballetjes van hardlopen :Y.
dat verklaart juist niet waarom je zoveel op fok tikt en niet dus druk doende rond rent irl :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:42:53 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351899
quote:

[..]

ouders blijven altijd ouders
  maandag 25 juni 2012 @ 08:43:22 #96
236410 MaleDuck
pi_113351906
Zo, ben weer bij met pm's

En leuk verslag Guppy! _O_ dat je die 10 km gehaald hebt!
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  maandag 25 juni 2012 @ 08:43:42 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351912
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat verklaart juist niet waarom je zoveel op fok tikt en niet dus druk doende rond rent irl :P
Omdat we niet 24/7 aan het rennen zijn en ook wel eens moeten rusten/eten/slapen/socializen/werken :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:44:24 #98
14078 DarkElf
pi_113351918
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat we niet 24/7 aan het rennen zijn en ook wel eens moeten rusten/eten/slapen/socializen/werken :+.
aha :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:44:52 #99
14078 DarkElf
pi_113351924
Nou het was weer gezellig ik moet zo weg dus zie jullie over 15 topics weer eens :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 08:45:14 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351929
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:44 schreef DarkElf het volgende:
Nou het was weer gezellig ik moet zo weg dus zie jullie over 15 topics weer eens :W
:W Loopze!
Niet meer actief op Fok!
Bunq - bank of the freeVodafone aanbiedingenVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:46:11 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351939
quote:
12s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik zit in de trein, moet wat :+
  maandag 25 juni 2012 @ 08:46:25 #102
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113351947
Rotterdam valt wel mee, het kan veel erger...Stampersgat bijv.
  maandag 25 juni 2012 @ 08:47:48 #103
347974 Dr.Sexy
pi_113351962
Hmpfh het leven in het zuiden van Drenthe gaat niet over rozen -O-

Tot drie keer toe komt er geen bus opdagen, dat is dus drie uur wachten..

Dan maar hier huiswerk maken en straks nog even lekker in Drenthe hardlopen *O* :D
  maandag 25 juni 2012 @ 08:47:58 #104
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113351965
*oef* heb ik mezelf even door de wekker heengeslapen (ding gaat om 6:30 af, en ben net wakker).

Gup, leuk verslag en toptijd! En die lastige peptalker hebben we aangesproken, je mag nog een passende straf bedenken >:)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 25 juni 2012 @ 08:48:18 #105
347974 Dr.Sexy
pi_113351971
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mooie paal en Droge ham in Friesland zijn nog veeeeel erger :+

en dat zijn serieus dorpjes
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:49:17 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_113351992
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
:6

En nee, dat is niet de carnavalsnaam :')
  maandag 25 juni 2012 @ 08:49:25 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113351995
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:47 schreef slacker_nl het volgende:
*oef* heb ik mezelf even door de wekker heengeslapen (ding gaat om 6:30 af, en ben net wakker).

Gup, leuk verslag en toptijd! En die lastige peptalker hebben we aangesproken, je mag nog een passende straf bedenken >:)
>:) .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:49:38 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113351999
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Herkenbaar. Maar moordenaars en verkrachters slapen altijd uit ;) zeker in het lieve Twente!

En anders fietst pa toch mee? :+
Tegen de tijd dat ik hard ga lopen staat hij op het punt om naar werk te gaan :P Ik slaap uit vergeleken met hem ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ouders blijven altijd ouders
Ja, en dat is ook niet erg O+ Maar soms heb je geen zin in die discussies. Zeker niet als je al 5 jaar op jezelf woont :P
  maandag 25 juni 2012 @ 08:49:45 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352002
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:48 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Mooie paal en Droge ham in Friesland zijn nog veeeeel erger :+

en dat zijn serieus dorpjes
Tietsjerk en Sexbierum O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 08:49:55 #110
236410 MaleDuck
pi_113352005
quote:

[..]

Het is soms ook eng hoor in deze regio, maar dat is het volgens mij in Twente ook wel soms :P
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
Zavvi - Fandom en GeekgearDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVodafone aanbiedingen
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:50:15 #111
155227 crew  Guppy
dus
pi_113352010
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:47 schreef slacker_nl het volgende:

Oh jaaaa >:) ik ga er even op broeden :Y)
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 08:51:33 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_113352027
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik hard ga lopen staat hij op het punt om naar werk te gaan :P Ik slaap uit vergeleken met hem ;)
Ooh, maar als hij ook naar buiten mag :+
  maandag 25 juni 2012 @ 08:54:49 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113352062
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ooh, maar als hij ook naar buiten mag :+
Denk niet dat dat argument werkt.. iig niet bij mijn moeder :+
  maandag 25 juni 2012 @ 08:59:37 #114
54772 Silmarwen
pi_113352107
Mijn moeder zei altijd, als het ergens in-the-middle-of-nowhere was "Ergens in Lutjebroek ofzo."

Ik was dan ook stomverbaasd toen ik een keer naar Friesland reed, ik Lutjebroek op de borden zag....
  maandag 25 juni 2012 @ 09:00:57 #115
347974 Dr.Sexy
pi_113352132
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:59 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn moeder zei altijd, als het ergens in-the-middle-of-nowhere was "Ergens in Lutjebroek ofzo."

Ik was dan ook stomverbaasd toen ik een keer naar Friesland reed, ik Lutjebroek op de borden zag....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aars_(Denemarken)

Ik kom uit Aars :+
  maandag 25 juni 2012 @ 09:01:41 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352143
quote:

Hahaha, herkenbaar _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:02:07 #117
-1 #ANONIEM
pi_113352146
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil voel, ´s ochtends/´smiddags /´s avonds.. alleen in de winter voel ik dat ik ´s ochtends even wat stijver ben nog in het begin.

Probeer trouwens ook te varieren met wanneer ik loop, niet te veel ´wennen´ aan een moment :')
Ja doe ik dus ook, gister dus smiddags gelopen :Y
Maar meestal heb ik 'savonds tijd :@
  maandag 25 juni 2012 @ 09:02:14 #118
54772 Silmarwen
pi_113352149
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:00 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aars_(Denemarken)

Ik kom uit Aars :+
Sexy xD
  maandag 25 juni 2012 @ 09:02:34 #119
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113352160
quote:

[..]

Hopelijk komt het gauw goed! Hup hup!

quote:
Lekkerrrrrrrrrrrr ^O^

quote:

Gisteren dus eerst even langs m'n ouders en zusje geweest. De start zou pas om 16:30 uur zijn, dus rond 15:00 uur zijn we die kant op gegaan. M'n zusje moest nog naar haar school, om haar nummer en chip op te halen. Ze liep namelijk mee in haar school-team.
Mr. Guppy en ik gingen vast parkeren en toen we elkaar tegenkwamen op het afgesproken punt, kreeg ik ook een t-shirt van haar school :D zo grappig, die moest dus meteen aan.

Al met al betekende dat ineens dat ik bij een heul groot team hoorde. Saninl, ik hoorde bij die fuoriserende gele mensen van het Norbertus College *O* HAVO-deja vu.

In het startvak kregen we nog een keer de volle laag wat regen betreft, gelukkig kregen van m'n vader even een heel grote paraplu. Maak je vrienden mee, binnen no time stonden we er met z'n vijven onder!!

Toen de start. Er waren veeeeeel mensen, en wij stonden een beetje achteraan. Het duurde dus 3.50min voor we over de startlijn waren. Endomondo op de startlijn aangezet en gaan met die banaan *O*
M'n moeder waren we eigenlijk meteen kwijt, m'n zusje en ik hadden besloten om gewoon rustig samen te starten en te kijken waar het schip strandde. Zij had vorig jaar ook al gelopen, maar ze heeft dit jaar een ongeluk gehad op de fiets en was daardoor erg geblesseerd geraakt. Ze was dus allang blij dat het weer ging, en wilde eigenlijk gewoon lekker lopen. Ik wilde überhaupt maar eens een tijd zetten, liefst zonder te wandelen.
Op die manier dus vertrokken.

1km: Hahahaha, wat een boel mensen en bands in het publiek, ondanks de regen :W
2km: M'n zusje en ik hebben erg veel lol om een lopen voor ons, die met geen mogelijkheid m'n mobiel in z'n kontzakje krijgt, en enorm loopt te kloten :') Oh, volgens mij zijn m'n sokken en schoenen nu al nat...
3km: Dafuq?! Daar is de koploper al :o Het was een parcours met een keerpunt, heen en terug dus. Ik moest hem dus een keer tegenkomen, maar nu al -O-
4km: Hmmm, die paptalks aanlaten was misschien toch niet zo'n goed plan }:|
5km: Keerpunt. Vanaf hier had ik met m'n zusje afgesproken, als je je nog goed voelt, ga je gewoon. Ik zie je aan de finish :) Zo gezegd, zo gedaan, vanaf toen liep ik dus alleen.
6km: Eigenlijk voel ik me ook nog wel goed :Y Gaat best lekker zo, playlist is precies goed en ook hier heel veel mensen die scholieren van het Norbertus College speciaal aanmoedigen met spandoeken en alles. Ze juichen onverminderd voor mij, omdat ik ook hun shirtje draag O+
7km: Er staat een auto langs de weg met een tijdbord, 0:56min (als ik het me goed herinner). Meh, nog 3km, is best ver eigenlijk... En het is weer hard gaan regenen, pffff
8km: Ik hoor de speakers in het centrum volgens mij al. Daarnaast bedenk ik, 8km, langer dan dat heb ik nog nooit gerend zonder te wandelen. Vanaf hier is het nieuw.
9km: Ik word ingehaald voor een auto met een tijdsbord, en een auto met speakers erop. Dan een fietser, en dan de koplopers van de HM. Damn, die hebben dus gewoon even dubbel zover gelopen in mijn tijd :') Maar, ik ren nog steeds.
De laatste van de 10km: Ik ren het centrum in, nog steeds rennend. De drumband is er nog, en dan hoor ik een fluitje wat ik ken. Ik spot nog net m'n vader en Mr. Guppy langs de lijn, maar heb de puf niet meer om m'n arm op te tillen. Laatste bocht, daar is de finish!! Gehaald *O*

Eenmaal over de finish krijg ik een knuffel van een volslagen vreemde man, met felicitaties en alles O+ Ik krijg een flesje sportdrank, maar door m'n trillende handen krijg ik hem niet eens open :') een vrouw van de EHBO maakt hem voor me open en een vrijwilligster hangt een medaille om m'n nek. Dat vind ik m'n zusje, die is blijkbaar 4min voor me geeindigd.

Na het bijkomen hebben we nog wat gedronken en daarna ben ik in de auto gestapt en zijn we naar huis gereden. Via Utrecht, want de A15 was dicht }:| maar goed.

Leuke loop :) Hard kapotgegaan, maar wel uitgelopen zonder te wandelen. Ik weet niet of ik fan ben van een heen en terug parcours, volgens mij ren ik liever een rondje, zoals bij de CPC of de BtB. Maar het was wel leuk om een keer te proberen :Y

Le netto tijden:
M'n moeder: 1:01:37
M'n zusje: 1:04:49
Ik: 1:08:26

:)

Oh ja, en de medaille is fugly *)
[ afbeelding ]
Topverslag, toploopster, top gewoon! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 07:02 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Ff bjjlezende :9

Mossel, je gaat toch niet in één klap van 5 naar 10 hè? :o
Ik heb in dit topic nog maar 40 keer genoemd welk schema ik loop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:03:14 #120
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113352168
quote:

West-Friesland
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 25 juni 2012 @ 09:04:39 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352193
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, het is met deze snelheid echt bij te houden wie wat wanneer post ja :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:07:03 #122
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113352228
Zit in week 6 van het 10km-schema van RW.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:07:34 #123
-1 #ANONIEM
pi_113352237
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

West-Friesland
Hier vlakbij :7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:08:39 #124
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352254
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Denk niet dat dat argument werkt.. iig niet bij mijn moeder :+
Je kan ook zeggen: Wil je over twee jaar een witte limo voor de deur zien staan en de keuze hebben om de ruzie bij te leggen tijdens Het Familiediner of laat je me gewoon lopen :+
  maandag 25 juni 2012 @ 09:09:39 #125
347974 Dr.Sexy
pi_113352266
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef justmattie het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen: Wil je over twee jaar een witte limo voor de deur zien staan en de keuze hebben om de ruzie bij te leggen tijdens Het Familiediner of laat je me gewoon lopen :+
Dat programma is gewoon :') De ruzie om dingen waarvan je denkt 8)7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:11:05 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113352300
Oh, dat programma ken ik dan weer niet. Maar zo erg zal het ook niet worden :D
  maandag 25 juni 2012 @ 09:11:40 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352311
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
:o Ken je het niet?

Echt lachwekkend soms om wat voor kleine dingetjes mensen jarenlang ruzie kunnen hebben 8)7.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:11:47 #128
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352316
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:09 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Dat programma is gewoon :') De ruzie om dingen waarvan je denkt 8)7
Rijdende rechter is net zo :')
  maandag 25 juni 2012 @ 09:12:14 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113352326
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Ken je het niet?

Echt lachwekkend soms om wat voor kleine dingetjes mensen jarenlang ruzie kunnen hebben 8)7.
Nee :@ Op welke zender is dat?
  maandag 25 juni 2012 @ 09:13:35 #130
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352343
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
:o Jij kijkt/keek alleen maar SBS natuurlijk. :D
AliExpress - die hebben ALLES!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish Games
  maandag 25 juni 2012 @ 09:13:46 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113352347
Zo. Pfffff... Dat was niet niks :%
Maar, weer ruim 5,8 km uitgelopen *O* Vraag niet hoe, maar het is gelukt :)

Ik weet alleen wel dat ik een hekel heb aan spoorwegovergangen :(

http://www.endomondo.com/workouts/66362213

Had trouwens het idee dat ik héél onregelmatig liep, kijk ik nu naar m'n grafiekje... Is het best steady 8)7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:14:16 #132
347974 Dr.Sexy
pi_113352363
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef justmattie het volgende:

[..]

Rijdende rechter is net zo :')
Vooral die ruzies over 10 cm grond waar het hek dan op staat, dan denk je echt waar gaaaaat dit over en waarom kiiijjjjjk ik dit in hemelsnaam _O- _O- 8)7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:14:50 #133
347974 Dr.Sexy
pi_113352369
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Yuki het volgende:

Had trouwens het idee dat ik héél onregelmatig liep, kijk ik nu naar m'n grafiekje... Is het best steady 8)7
Netjessss ^O^
  maandag 25 juni 2012 @ 09:15:24 #134
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_113352383
Oh. Mijn. Goden.

Er zijn met de TT-run foto's gemaakt en ik heb mezelf teruggevonden tussen al die foto's. Mijn hemel, ik ben in ieder geval niet ridiculously photogenic girl ;(.

Nou ja, niks aan te doen :').
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:16:12 #135
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_113352399
Goedemorgen! :W
Mooi verslag Guppy! En goede tijd!
En wow Yuki, je loopt echt heel regelmatig!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:16:13 #136
377067 Shravani
pi_113352400
quote:

netjes! ^O^

Ik ga ook m'n schoenen aandoen... zal makkelijk rondje worden (Renate 4 mijl, les 1) ik schat in zo'n schamele 2,5 km :+
  maandag 25 juni 2012 @ 09:16:19 #137
258885 Solique
I Kill You !
pi_113352403
quote:

Goed bezig ^O^
  maandag 25 juni 2012 @ 09:16:30 #138
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_113352406
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Finland. het volgende:
Oh. Mijn. Goden.

Er zijn met de TT-run foto's gemaakt en ik heb mezelf teruggevonden tussen al die foto's. Mijn hemel, ik ben in ieder geval niet ridiculously photogenic girl ;(.

Nou ja, niks aan te doen :').
Pics or it didn't happen!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:16:39 #139
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113352407
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:14 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Netjessss ^O^
Ik ben er niet zo blij mee :N :@
Traag, hijgen als een half dood paard, laatste 800 meter die nauwelijks sneller gingen dan wandelen...

Nope, heb wel lekkerder en beter gelopen.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:17:19 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352422
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:14 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Vooral die ruzies over 10 cm grond waar het hek dan op staat, dan denk je echt waar gaaaaat dit over en waarom kiiijjjjjk ik dit in hemelsnaam _O- _O- 8)7
Omdat je hoopt dat ze met stoelen gaan gooien :9.
Niet meer actief op Fok!
F1 Store - Voor al je F1 GearDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBoek goedkoper bij booking.com
  maandag 25 juni 2012 @ 09:18:08 #141
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113352433
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
We zetten het in de OP voor je.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:20:12 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352469
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee :@ Op welke zender is dat?
EO :'). Ned 2 dus.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:20:22 #143
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_113352473
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:16 schreef Niara het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen!
http://www.tt-run.nl/externemedia
Ga maar zoeken :7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:20:24 #144
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352476
Jammer Yuki. Maar toch wel steady gelopen.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat je hoopt dat ze met stoelen gaan gooien :9.
Het is geen Jerry Springer :D
  maandag 25 juni 2012 @ 09:20:55 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352486
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef justmattie het volgende:

[..]

Nou... Er is laatst wel iemand uitgezet die een stoel optilde :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:21:19 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352496
Netjes gelopen Yuki :). Niet elke loop gaat van een leien dakje :). Volgende keer beter :*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:21:34 #147
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113352502
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Finland. het volgende:

[..]

http://www.tt-run.nl/externemedia
Ga maar zoeken :7
Gevonden, de eerste twee foto's hier: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A6B227D2BF017974
  maandag 25 juni 2012 @ 09:21:49 #148
347974 Dr.Sexy
pi_113352507
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef justmattie het volgende:

[..]

Gmta _O- _O- En maar hopen op midget fights _O-
  maandag 25 juni 2012 @ 09:22:08 #149
347974 Dr.Sexy
pi_113352512
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik ben er niet zo blij mee :N :@
Traag, hijgen als een half dood paard, laatste 800 meter die nauwelijks sneller gingen dan wandelen...

Nope, heb wel lekkerder en beter gelopen.
Maar je hebt hem uitgelopen ^O^ Op karakter :7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:23:36 #150
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113352542
Even klein stukje teruggelezen, voor het verslag van Gup.
Tof zeg! *O* Supergoed dat je 'm uitgelopen hebt ^O^
En die fugly medaille _O-

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Netjes gelopen Yuki :). Niet elke loop gaat van een leien dakje :). Volgende keer beter :*.
Da's waar. Als het komende zaterdag maar goed gaat :)

En eigenlijk moet ik niet zeiken ook... 5 km in 34:11, da's nog steeds sneller dan de max 35 min die ik zaterdag wil lopen. :)

Nu gauw douchen, moet om 10:15 bij de bedrijfsarts zitten -O-
Vattenfall cadeauKnab - Jouw online bankF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 25 juni 2012 @ 09:24:04 #151
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113352554
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Maar je hebt hem uitgelopen ^O^ Op karakter :7
Dat laatste is ZEKER waar :+
  maandag 25 juni 2012 @ 09:24:43 #152
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352567
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou... Er is laatst wel iemand uitgezet die een stoel optilde :P.
:o die heb ik gemist. Frankie zal wel flink met die hamer hebben staan rammen :D ?
  maandag 25 juni 2012 @ 09:25:49 #153
236410 MaleDuck
pi_113352580
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

EO, wat is daar mis mee? O-)
Liep zaterdag nog in een shirt van die omroep :D

SPOILER
  maandag 25 juni 2012 @ 09:26:25 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113352585
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef justmattie het volgende:

[..]

:o die heb ik gemist. Frankie zal wel flink met die hamer hebben staan rammen :D ?
Hij zei "Wegwezen, zijn we nou helemaal gek geworden?!" oid :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:27:36 #155
17493 HaverMoutKoekje
pi_113352606
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ned 1 toch, wordt vaak voor Pauw&Witteman uitgezonden.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:27:54 #156
347974 Dr.Sexy
pi_113352611
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef justmattie het volgende:

[..]

Hammer of justice :7 _O-
  maandag 25 juni 2012 @ 09:30:48 #157
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_113352673
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Gevonden, de eerste twee foto's hier: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=A6B227D2BF017974

Laten we het hier maar op houden :+
  maandag 25 juni 2012 @ 09:33:26 #158
347974 Dr.Sexy
pi_113352714
Las dat stukje vandaag in de krant, 5 km in 14 minuten 8)7

En toen zag ik de foto van die jongen, die had echt amper vlees aan z'n botten. Zo mager wil ik heul niet worden :{w
  maandag 25 juni 2012 @ 09:36:54 #159
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352766
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij zei "Wegwezen, zijn we nou helemaal gek geworden?!" oid :').
Wat een degelijke man is dat ook :')
  maandag 25 juni 2012 @ 09:37:17 #160
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113352774
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:30 schreef Finland. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nu hebben we nog steeds niet die foto gezien :D
Boek goedkoper bij booking.comDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish Games
  maandag 25 juni 2012 @ 09:45:24 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113352927
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:30 schreef Finland. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja hallo. Wil wel een goede hardloopfoto voor mijn Endomondo profiel :{w ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 09:46:19 #162
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113352950
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die van jou is toch ook best leuk nu?
  maandag 25 juni 2012 @ 09:49:46 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113353021
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:46 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Die van jou is toch ook best leuk nu?
Jawel *O* Maar een actiefoto is veel leuker :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 09:52:55 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113353094
Morgen huisarts, hoei, hopelijk wat meer duidelijkheid *O*.

Ik heb wel een hardloopfoto, maar 1) ik kijk boos en ik wil een Zeddie-foto *) en 2) er staat tekst op aangezien het een pro-foto is.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:54:19 #165
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_113353125
Ik kijk alsof ik moet poepen, dus met een foto waar ik boos kijk zou ik nog blij zijn :7
  maandag 25 juni 2012 @ 09:55:51 #166
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113353164
Actiefoto *O* ?

SPOILER
Sorry :D Het is 1 van de weinige foto's waar ik best oke op sta :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 09:56:19 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113353177
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef justmattie het volgende:
Actiefoto *O* ?

SPOILER
Sorry :D Het is 1 van de weinige foto's waar ik best oke op sta :Y
Wel een beetje een bol buikje.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:57:39 #168
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113353210
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik zal nog wat harder moeten gaan lopen ;(
  maandag 25 juni 2012 @ 09:58:15 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113353222
quote:
16s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef justmattie het volgende:

[..]

Nee, juist langer en langzaam :7
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 09:58:20 #170
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113353228
Gaaf verslag Gup! :D

Ik wacht nu op droog weer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 25 juni 2012 @ 09:58:41 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113353232
quote:

[..]

Ik zit te pesten hè, weet dat het door de wind kwam :* (uhuh :'))
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:58:44 #172
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113353235
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welnee! Da's de wind! :D
  maandag 25 juni 2012 @ 09:59:08 #173
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113353246
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik moest lachen :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 09:59:09 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113353248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Welnee! Da's de wind! :D
:D.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:59:10 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113353249
Gup, mooi verslag en nog mooiere prestatie _O_
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 10:00:09 #176
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113353262
quote:

[..]

Blame
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 10:00:37 #177
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113353272
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, juist langer en langzaam :7
Nee joh, dat heb ik juist niet nodig :P
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit te pesten hè, weet dat het door de wind kwam :* (uhuh :'))
Ja, weet ik ;)

Met m'n 1.95 en 80kg kun je niet echt zo'n buikje hebben :P
  maandag 25 juni 2012 @ 10:07:39 #178
236410 MaleDuck
pi_113353445
-O- Het wijzigen van mn plaatje op Endomondo lukt niet :N
  maandag 25 juni 2012 @ 10:12:57 #179
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113353582
zpierpein :') maar lopen zullen we! Mogge! :W

Leuk verslag Gup! Supertijd ook! :*
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:14:06 #180
377067 Shravani
pi_113353618
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
zpierpein :') maar lopen zullen we! Mogge! :W

Leuk verslag Gup! Supertijd ook! :*
Mogguh bikkel
Boek je safari bij Beekse BergenVodafone aanbiedingenANWB Verzekeringen
  maandag 25 juni 2012 @ 10:14:20 #181
342418 VKV
Plausibel
pi_113353623
Guppy, tof verslag!

Vind het echt leuk al die verslagen te lezen de laatste tijd :P
  maandag 25 juni 2012 @ 10:15:10 #182
377067 Shravani
pi_113353648
Pfff simpel lesje gelopen, maar ineens weer veel loopstukken, ik vind dat vermoeiender dan lekker doorhobbelen want kan zo geen tempo vinden.
Maar goed, welverdiend zweet dus maar even lekker onder de douche :)
  maandag 25 juni 2012 @ 10:16:16 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113353681
Wat is iedereen goed bezig op de vroege maandagochtend zeg :o Helden _O_
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 10:18:29 #184
342418 VKV
Plausibel
pi_113353739
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:15 schreef Shravani het volgende:
Pfff simpel lesje gelopen, maar ineens weer veel loopstukken, ik vind dat vermoeiender dan lekker doorhobbelen want kan zo geen tempo vinden.
Maar goed, welverdiend zweet dus maar even lekker onder de douche :)
Haha ik vond dat gisteren ook raar, het is idd wennen.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:18:37 #185
377067 Shravani
pi_113353746
Yur, al een beetje opgeknapt??
  maandag 25 juni 2012 @ 10:19:26 #186
377067 Shravani
pi_113353772
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef VKV het volgende:

[..]

Haha ik vond dat gisteren ook raar, het is idd wennen.
woei ben blij dat ik niet de enige ben, dacht tijdens het rennen dat ik er w.s. net zo uitzag als m'n UI :@
  maandag 25 juni 2012 @ 10:21:59 #187
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113353849
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:14 schreef Shravani het volgende:

[..]

Mogguh bikkel
Nou, dat bikkel zullen we in de loop van de middag wel zien. geen 'bekertjes' hier denk ik :') _O- :D Man man man, m'n schouders, m'n benen, m'n buikspieren, álles :')
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:24:01 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113353914
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef Shravani het volgende:
Yur, al een beetje opgeknapt??
Mja, een beetje...eehh...leeg :+ Maar voel me verder niet echt superslecht meer
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 10:27:01 #189
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113353994
Awh, en beterschap YUR! :*
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:27:34 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113354017
YUR :*
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 25 juni 2012 @ 10:28:06 #191
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113354027
zo, deze week

maandag; duurloop 15 km.
woensdag: zombies, Run!
vrijdag: tempo 2; 45 minuten
zondag tempo 2+: 30 minuten.

of zoiets ;)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 25 juni 2012 @ 10:28:31 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113354036
Thanks babes :*

Komt wel weer goed, en ik ga er van uit dat ik me vanavond gewoon meld bij de loopgroep
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 10:30:28 #193
377067 Shravani
pi_113354082
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef YUR het volgende:
Thanks babes :*

Komt wel weer goed, en ik ga er van uit dat ik me vanavond gewoon meld bij de loopgroep
Gewoon lekker rustig aan doen en voorzichtig zijn met eten, komt het vast goed.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:32:13 #194
377067 Shravani
pi_113354135
Tsss vind je het gek dat ik me moe voel, als ik m'n kaartje inzoom, heb ik in 20 minuten, 5 gebouwen beklommen en wat bomen :+
  maandag 25 juni 2012 @ 10:32:40 #195
236410 MaleDuck
pi_113354147
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef Jumparound het volgende:
zo, deze week

maandag; duurloop 15 km.

of zoiets ;)
Heftig hoor :Y

Voor mij zal het deze week zoiets worden:
maandag: duurloop 5 km
woensdag: duurloop 8 km
vrijdag: tempoloop 5 km

Beetje aan het minderen met km's per keer, om te voelen hoe mijn hiel daarop reageert...
  maandag 25 juni 2012 @ 10:36:26 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113354228
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Mja, een beetje...eehh...leeg :+ Maar voel me verder niet echt superslecht meer
Voor elke dag ziek zijn moet je een dag herstellen hea :P.

Edit: oh ik wilde de loopgroeppost quoten :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 10:37:25 #197
239590 Nero22
Smile!
pi_113354256
Pff, wat een baggerloop vanmorgen zeg. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik kon het gewoon niet lekker volhouden. ;( En aangezien Endomondo momenteel vervelend doet online, kan ik ook mijn gegevens niet zien. Volgens mij zijn het echte pieken geworden...

Ach, training 11 voor de 10 km zit er in elk geval weer op. Overmorgen de "7 km" duurloop.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:38:31 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113354280
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:37 schreef Nero22 het volgende:
Pff, wat een baggerloop vanmorgen zeg. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar ik kon het gewoon niet lekker volhouden. ;( En aangezien Endomondo momenteel vervelend doet online, kan ik ook mijn gegevens niet zien. Volgens mij zijn het echte pieken geworden...

Ach, training 11 voor de 10 km zit er in elk geval weer op. [b]Overmorgen de "7 km" duurloop.[/b[
*O*. En dan gaat het vast weer goed :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 10:39:22 #199
239590 Nero22
Smile!
pi_113354303
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O*. En dan gaat het vast weer goed :Y.
Puciessss!
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:39:26 #200
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113354307
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:37 schreef Nero22 het volgende:

Ach, training 11 voor de 10 km zit er in elk geval weer op. Overmorgen de "7 km" duurloop.
Da's vervelend. Heb dat dan liever aan 't einde van de dag :') zoiets kan echt m'n dag verpesten, als 't sporten niet lekker gaat :')
Ja doei.
Speel mee met Lucky Day en win!Vattenfall cadeauHoesjes? Casetify!
  maandag 25 juni 2012 @ 10:40:28 #201
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113354332
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Shravani het volgende:
Tsss vind je het gek dat ik me moe voel, als ik m'n kaartje inzoom, heb ik in 20 minuten, 5 gebouwen beklommen en wat bomen :+
Rare manier van lopen heb jij :+
  maandag 25 juni 2012 @ 10:40:50 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113354345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Da's vervelend. Heb dat dan liever aan 't einde van de dag :') zoiets kan echt m'n dag verpesten, als 't sporten niet lekker gaat :')
Ja, dan mok je een paar uurtjes en kun je al gauw naar bed om die baggerdag te vergeten }:| :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 10:41:23 #203
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_113354358
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Shravani het volgende:
Ook begonnen met trail-running? :+
  maandag 25 juni 2012 @ 10:41:30 #204
239590 Nero22
Smile!
pi_113354363
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja echt hè. :')

O, volgens Endomondo heb ik toch wel redelijk netjes gelopen. Behalve bij het stukje de dijk af dan (3e versnelling). Ik moest harder lopen dan normaal, maar ik moest ook van de dijk af terwijl er auto's vlak langs me reden. Hmmm... :')

Edit: bij die piek naar beneden werd ik bijna voor mijn sokken gereden. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:42:19 #205
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_113354388
quote:

[..]

Hmm tsja, qua veiligheid is Endomondo wel een extra risico. Eem kwade kan makkelijk iemand opwachten... En weet zeker dat de loper een smartphone op zak heeft. Wel iets om over na te denken.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 25 juni 2012 @ 10:43:35 #206
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113354419
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja echt hè. :')

O, volgens Endomondo heb ik toch wel redelijk netjes gelopen. Behalve bij het stukje de dijk af dan (3e versnelling). Ik moest harder lopen dan normaal, maar ik moest ook van de dijk af terwijl er auto's vlak langs me reden. Hmmm... :')

Edit: bij die piek naar beneden werd ik bijna voor mijn sokken gereden. :')
"maar je bent wel gegaan"
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:44:18 #207
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113354435
Net een dikke plensbui op de kop gehad :'( :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 10:44:39 #208
239590 Nero22
Smile!
pi_113354443
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"maar je bent wel gegaan"
Zo is dat maar ook. Ik heb beter gelopen dan het merendeel van Nederland. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:45:34 #209
377067 Shravani
pi_113354463
Trailrunning whaha, laten we het maar houden op een vreemde gps fuckup (ja zelfs met garmin mogelijk). Ik ga woensdag wel weer lekker in het bos lopen :)

@ Nero, het mag soms best een dagje minder gaan hoor, des te lekkerder loop je de volgende keer.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:45:36 #210
239590 Nero22
Smile!
pi_113354465
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Net een dikke plensbui op de kop gehad :'( :').
Ik zit nu op de weerwebsite en wat zie ik nou toch?! Donderdag 26 graden! Dat wordt rennen zonder shirt... :D :')

Nee, toch maar niet. :N Bah.
It's funny
But not ha-ha funny.
Bunq - bank of the freeVodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingen
  maandag 25 juni 2012 @ 10:46:07 #211
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113354489
http://meteox.co.uk/forec(...)united%20kingdom&p=1

:') hier gaan we vrijdag heen op vakantie :')
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:46:34 #212
377067 Shravani
pi_113354507
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik zit nu op de weerwebsite en wat zie ik nou toch?! Donderdag 26 graden! Dat wordt rennen zonder shirt... :D :')
_O- Dat zal ik maar niet proberen! Ik zag vanmorgen wel een vrouw rennen zonder bh :o
  maandag 25 juni 2012 @ 10:46:35 #213
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113354508
quote:

[..]

Ik ga straks speciaal voor jou in de bosjes zitten met toeters en bellen. :7

onder het mom van aanmoedigen natuurlijk
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 10:46:37 #214
239590 Nero22
Smile!
pi_113354509
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://meteox.co.uk/forec(...)united%20kingdom&p=1

:') hier gaan we vrijdag heen op vakantie :')
Prachtig herfstweer toch. :o :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:47:48 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113354547
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Hmm tsja, qua veiligheid is Endomondo wel een extra risico. Eem kwade kan makkelijk iemand opwachten... En weet zeker dat de loper een smartphone op zak heeft. Wel iets om over na te denken.
Mijn map is niet zichtbaar voor anderen :)
  maandag 25 juni 2012 @ 10:47:54 #216
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113354548
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nee, toch maar niet. :N Bah.

Iedereen keek mij aan tijdens het lopen in die dikke plensbui. Nadeel dat je dan snel koud wordt (shirt met korte mouwen aan).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 10:48:11 #217
239590 Nero22
Smile!
pi_113354552
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Shravani het volgende:

[..]

_O- Dat zal ik maar niet proberen! Ik zag vanmorgen wel een vrouw rennen zonder bh :o
Nee, alsjeblieft zeg. Ik heb daar echt een hekel aan als mensen dat doen hier. Langs de noordoost kust van Australië deed ook maar een klein deel van de mensen dat, en dan hebben we het over temperaturen van 30/35+. Mensen die bij 20+ graden al uit de kleren gaan... Stel je even aan zeg. :')

Enne... ieuw. -O-
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:48:42 #218
239590 Nero22
Smile!
pi_113354563
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Iedereen keek mij aan tijdens het lopen in die dikke plensbui. Nadeel dat je dan snel koud wordt (shirt met korte mouwen aan).
Dat zijn blikken van respect. :7

Zoiets:
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:50:20 #219
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113354604
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:48 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat zijn blikken van respect. :7

Zoiets:
Haha.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 10:51:24 #220
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113354629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef Jumparound het volgende:
zo, deze week

maandag; duurloop 15 km.

of zoiets ;)
Geeft Zombies, Run! een beetje lekkere interval/fartlek? Dus hoe veel versnellen?
AliExpress - die hebben ALLES!Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 25 juni 2012 @ 10:51:33 #221
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113354636
Gadverredamme. Er heeft net iemad zitten roken en is weer naar de assistentenkamer gegaan :r Hij zit nog best ver van mij af, maar toch ruik je het. Bah bah bah }:|
  maandag 25 juni 2012 @ 10:52:52 #222
239590 Nero22
Smile!
pi_113354674
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef Maraca het volgende:
Gadverredamme. Er heeft net iemad zitten roken en is weer naar de assistentenkamer gegaan :r Hij zit nog best ver van mij af, maar toch ruik je het. Bah bah bah }:|
Roken. :r
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:53:18 #223
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113354681
TIjdens het hardlopen rokers tegenkomen :r
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:53:41 #224
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113354691
Of als je de sportschool uitkomt, dat er zo'n rookgordijn bij de uitgang hangt van wachtende ouders die niet echt het goede voorbeeld geven.

Enzo.
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:54:15 #225
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_113354705
quote:

Wow, leuk verslag!

Ik ga er ook maar eens een schrijven :)
  maandag 25 juni 2012 @ 10:54:22 #226
171241 justmattie
Oke, doei
pi_113354708
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
TIjdens het hardlopen rokers tegenkomen :r
Rokende toeschouwers bij de finish :r
  maandag 25 juni 2012 @ 10:54:50 #227
239590 Nero22
Smile!
pi_113354719
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:54 schreef justmattie het volgende:

[..]

Rokende toeschouwers bij de finish :r
Ze zouden het moeten verbieden. :N
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:56:17 #228
236410 MaleDuck
pi_113354749
quote:

[..]

Als je iedere week hetzelfde rondje loopt op dezelfde tijd wel ja, ik heb bijvoorbeeld het automatisch uploaden van resulaten uit staan, dus is niet te zien wanneer ik aan het lopen ben :P
  maandag 25 juni 2012 @ 10:58:02 #229
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113354798
Boh, woensdag en vrijdag krijg ik m'n resultaten terug van m'n laatste vakken. Als ik die gehaald heb dan kan ik dus écht aan mijn Master gaan beginnen in september. Nu denk ik wel dat ik alles gehaald heb, maar je zult nèt zien :') Nog een reden om lekker veel te gaan sporten: er even niet aan denken :@
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:02:39 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113354921
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Als je iedere week hetzelfde rondje loopt op dezelfde tijd wel ja, ik heb bijvoorbeeld het automatisch uploaden van resulaten uit staan, dus is niet te zien wanneer ik aan het lopen ben :P
Ik ben zo in je stad ~O>
AliExpress - die hebben ALLES!BonprixDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  maandag 25 juni 2012 @ 11:02:54 #231
239590 Nero22
Smile!
pi_113354932
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, woensdag en vrijdag krijg ik m'n resultaten terug van m'n laatste vakken. Als ik die gehaald heb dan kan ik dus écht aan mijn Master gaan beginnen in september. Nu denk ik wel dat ik alles gehaald heb, maar je zult nèt zien :') Nog een reden om lekker veel te gaan sporten: er even niet aan denken :@
Spannend! :o :*
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:03:09 #232
342418 VKV
Plausibel
pi_113354942
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga juist tijdens het sporten aan dat soort dingen denken _O-

Je hoofd leegmaken tijdens sport is mij echt nog nooit gelukt.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:05:31 #233
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113355009
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:03 schreef VKV het volgende:

[..]

Ik ga juist tijdens het sporten aan dat soort dingen denken _O-

Je hoofd leegmaken tijdens sport is mij echt nog nooit gelukt.
Ik playback altijd heel hard mee met de muziek die ik luister en doe rare dansjes en zeker dat laatste (ik ben geen 'natural dancer' :') ) kosten me veel moeite en dus concentratie :+ Daarbij beeld ik me altijd in dat ik wel heel mooi en zuiver zing terwijl ik zo aan 't hardlopen/spinnen/watdanook ben :') dat zou baas zijn.
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:08:07 #234
236410 MaleDuck
pi_113355078
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben zo in je stad ~O>
Kom je even een bakkie doen? Gezellig :P
  maandag 25 juni 2012 @ 11:08:11 #235
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113355079
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Geeft Zombies, Run! een beetje lekkere interval/fartlek? Dus hoe veel versnellen?
niet heel veel, 1 x per 10 minuten ofzo?
Ecosia
  maandag 25 juni 2012 @ 11:11:12 #236
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113355162
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:08 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Kom je even een bakkie doen? Gezellig :P
PM me maar liever waar ik je op moet halen :P
  maandag 25 juni 2012 @ 11:11:32 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113355176
Wat gebeurt er als de zombies je pakken? :P
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 11:13:02 #238
377067 Shravani
pi_113355216
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Game over, en mag je opnieuw beginnen :7 eeuhm geen idee dus..
  maandag 25 juni 2012 @ 11:14:16 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113355257
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef Shravani het volgende:

[..]

Game over, en mag je opnieuw beginnen :7 eeuhm geen idee dus..
Dan hoor je ws scheurende stukken vlees en omnomnommende zombies :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 11:15:18 #240
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113355285
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
dan verlies je een item (bijvoorbeeld een medkit oid) en zijn de zombies afgeleid -O-
Ecosia
Bunq - bank of the freeVodafone aanbiedingenVattenfall cadeau
  maandag 25 juni 2012 @ 11:16:49 #241
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_113355326
Gisteren was het dan zover. Mijn eerste hardloopwedstrijd in Roosendaal, De "Zomer"klassieker van Brabant. (afgezien van het weer, was het best 's zomers).

De voorbereidingen waren niet optimaal, ik ben in Februari gestart met hardlopen omdat ik een toch wel iets beter figuur wilde hebben voor de zomervakantie.

Heel lief en netjes begonnen met Evy 5km en doordat dat wel lekker ging maar eens gaan kijken of er meer beginners waren, hier op Fok! kwam ik dit ontzettend snelle en vriendelijke topic tegen waar ik -zeker op het begin- erg veel in heb gepost en altijd flink werd aangemoedigd :)

Nadat ik de 5km erop had zitten voelde ik mezelf er goed bij en ben ik verder gegaan met Renate 10km. Deze rustig begonnen te lopen toen mijn oom op verschillende feestjes en partijen begon over een hardloopwedstrijd die hij altijd liep met vrienden in Roosendaal.

Toen heb ik de 10km van Renate zo doorgewerkt dat het precies goed zou moeten uitkomen voor de wedstrijd... Helaas kwamen toen de kwalen langszij en kreeg ik last van een blessure. Uiteindelijk net tot de helft van Renate gekomen en met heel veel twijfels gisteren richting Roosendaal gegaan.

Nadat we gezellig een bak koffie ophadden gingen we ons klaarmaken, we waren met zn vieren. 2 liepen de wedstrijd al 4 jaar lang op rustig tempo en voor mij en een ander was het de eerste keer. De ander had een streeftijd van onder het uur en ik wilde hem op dat moment gewoon uitlopen :{

Op een gegeven moment omgekleed en naar het beginpunt gegaan, wat een super gezellige ambiance! We waren achteraan gaan staan omdat de 2 die er al vaker mee hebben gelopen dat fijner vonden omdat je voorin helemaal in de drukte loopt enzovoorts. Toen het startslot werd gelost waren wij nog rustig een beetje aan het opwarmen, want pas na 3 minuten waren wij aan het lopen...

Ik had mijn Renate podcast aanstaan, en dan gewoon de laatste (omdat dat natuurlijk ook 10km is). Op het begin heel rustig begonnen, proberen mee te lopen met mijn oom, maar dat was toch een tandje te langzaam. Op een gegeven moment mijn tempo gevonden en een heel stuk met onbekende meegelopen, op een prettig tempo.

Wat een ambiance naast de kant! Zo'n wedstrijd geeft mij echt een super gevoel, super gezellig en best druk naast de weg!

Op het 5km punt zag ik op de klok: 35' staan. Nu wist ik dat ik prima liep :) Ik voelde mezelf nog prima en ging iets harder lopen op dat moment. Gestaag haalde ik mensen in en liep ik nog steeds een heerlijk tempo.
Rond de 7km begon het echt hard te regenen en agz dat ik een "mooi-weer-genieter" ben ging ik toen echt een stukje harder lopen, na die bui weer in mijn fijne tempo gevallen.

Op een gegeven moment zag ik 17km staan (-de halve marathon liep ook op dat stuk) ik ging er met mijn stomme kop opeens vanuit dat zij er 20 moeten (ipv 21,5) en dat ze hetzelfde parcours liepen. Uiteindelijk bij het bordje 19km ervanuit gegaan dat ik nog maar 1km moest, dus ik opeens echt een stuk sneller lopen en toen kwam ik erachter dat ik nog veel verder moest, dus weer terug in mijn gewone tempo.

Ondertussen heb ik veel lopers in gehaald en kwam ik weer in de binnenstad van Roosendaal aan, super gezellig, joelende mensen en ik kreeg er echt een boost van :)

Toen het bordje van "nog 1km" naast de weg stond alsnog een tempoverhoging toegepast en 300m voor de finish een uitsprint nog eruit geperst :)

Na de finish was ik echt héél blij, uitgelopen en onder de finish door waarop stond: 1:04:-- w/

Toen wist ik even echt niet meer wat ik moest doen, mensen stonden in rijen voor van alles en nog wat, en ik had bijna de rij van de medaille overgeslagen omdat ik dacht dat het geld kost, haha.

Daarna stond mijn familie mij op te wachten en knuffelde mij helemaal kapot :* Superlief! Uiteindelijk nog veel bloemen gekregen en natuurlijk de medaille.

Wat een ervaring, voor herhaling vatbaar *O*

Uiteindelijke Nettotijd: 1:00:46

[ Bericht 0% gewijzigd door Saninl op 25-06-2012 11:39:53 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 11:20:00 #242
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113355417
Leuk!
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:20:26 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113355433
Saninl! Leuk verslag! Mooie eindtijd zeg :Y. Zag je zeker niet aankomen obv je 5 km-tijd? w/ .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 11:20:49 #244
377067 Shravani
pi_113355441
Thanks voor je verslag, leuk om te lezen en ^O^
  maandag 25 juni 2012 @ 11:33:07 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113355790
Saninl *O* mooie race hoor!
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 11:40:33 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113356082
mooi verslag Saninl ^O^
  maandag 25 juni 2012 @ 11:42:57 #247
239590 Nero22
Smile!
pi_113356190
And behold, here's the official FOK! Cheerleading team for Saninl

It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:43:35 #248
258885 Solique
I Kill You !
pi_113356210
Leuk verslag Saninl *O*
  maandag 25 juni 2012 @ 11:47:14 #249
347974 Dr.Sexy
pi_113356341
Saninl is zelf gangster *O* *O* :D
  maandag 25 juni 2012 @ 11:51:12 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113356489
Leuk Saninl! *O* Je mag trots zijn op jezelf :Y
Knab - Jouw online bankZoek je mobiel op gsmwebHoesjes? Casetify!
  maandag 25 juni 2012 @ 11:54:23 #251
14078 DarkElf
pi_113356607
Mooi verslag en goed gelopen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 11:57:34 #252
236410 MaleDuck
pi_113356753
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

PM me maar liever waar ik je op moet halen :P
Het is een DM geworden :P

En leuk verslag hoor over die 10 km!
  maandag 25 juni 2012 @ 11:59:45 #253
-1 #ANONIEM
pi_113356854
Leuk verslag om te lezen Saninl *O*
  maandag 25 juni 2012 @ 12:01:29 #254
342418 VKV
Plausibel
pi_113356930
Heel mooi verslag Saninl! :o *O*
  maandag 25 juni 2012 @ 12:02:09 #255
342418 VKV
Plausibel
pi_113356963
Jammer dat er bij de Ekwadraat wedstrijden geen netto tijden worden geregistreerd. Alleen bij de finish een mat voor de chip.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:02:10 #256
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113356964
SaninI *O*
Super goed gelopen! En wat een leuk verslag :)
  maandag 25 juni 2012 @ 12:04:36 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113357068
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:02 schreef VKV het volgende:
Jammer dat er bij de Ekwadraat wedstrijden geen netto tijden worden geregistreerd. Alleen bij de finish een mat voor de chip.
Ja -O-. Nja, bij Naaldwijk volgens mij wel en Delft ook, maar verder niet. Yur zei al dat dat enorm duur was -O-
  maandag 25 juni 2012 @ 12:06:54 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113357164
Mja, en het zijn relatief kleine loopjes. Dwz dat je er hooguit 20 seconden ofzo over doet om over de startlijn te gaan
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 12:07:14 #259
239590 Nero22
Smile!
pi_113357177
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:11:57 #260
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113357361
Leuk die verslagen, ik kom niet verder dan.

Heb de trein naar Weesp genomen. Zat te zeiken over het weer. Startschot ging, 10km gelopen, eindtijd. Owja, en de Garmin is O+.

En de foto's van de Vechtloop staan op Facetube, de finishfoto's zijn tof, de overige.. aiaiaiaiai..
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingHoesjes? Casetify!
  maandag 25 juni 2012 @ 12:12:40 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113357389
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:

Heb de trein naar Weesp genomen. Zat te zeiken over het weer. Startschot ging, 10km gelopen, eindtijd. Owja, en de Garmin is O+.

En de foto's van de Vechtloop staan op Facetube, de finishfoto's zijn tof, de overige.. aiaiaiaiai..
Ja hee hallo, en die schoen in de modder dan :{w
  maandag 25 juni 2012 @ 12:12:45 #262
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113357392
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:02 schreef VKV het volgende:
Das bij KNAU wedstrijden ook zo.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:13:16 #263
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113357413
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja hee hallo, en die schoen in de modder dan :{w
Mea culpa :)
  maandag 25 juni 2012 @ 12:15:24 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113357504
quote:

Wat was je eindtijd? ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 12:15:42 #265
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113357514
Leuk verslag!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 12:16:32 #266
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113357544
quote:

Super mooi verslag slacker_nl! Wow! Echt vet! ;-)
Ecosia
  maandag 25 juni 2012 @ 12:16:56 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113357561
quote:

[..]

En via Twitter iets zeggen is ook gevaarlijk want daar staat de client in en daaruit kan je afleiden of iemand een smartphone heeft en waar ie is, en hoe dronken die persoon is en meer.

maandag 25 juni 2012 @ 12:17:46 #268
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113357593
_O-
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:18:34 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113357629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En via Twitter iets zeggen is ook gevaarlijk want daar staat de client in en daaruit kan je afleiden of iemand een smartphone heeft en waar ie is, en hoe dronken die persoon is en meer.

[ afbeelding ]
:D!
  maandag 25 juni 2012 @ 12:18:40 #270
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113357632
quote:

[..]

:')
dan had ik al 10x verkracht/ vermoord moeten worden door 's avonds te lopen...
de wereld is zo eng niet :)
Ecosia
Vodafone aanbiedingenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  maandag 25 juni 2012 @ 12:20:03 #271
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_113357675
De grote boze buitenwereld waar wij hardlopen...
  maandag 25 juni 2012 @ 12:20:31 #272
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113357696
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef xzaz het volgende:
de lieve grote buitenwereld :)
Ecosia
  maandag 25 juni 2012 @ 12:21:31 #273
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113357727
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef xzaz het volgende:
Gewoon op een loopband lopen op je zolderkamer ^O^
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:21:49 #274
239590 Nero22
Smile!
pi_113357737
Beter gewoon op zolder harldopen op de loopband.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:22:00 #275
239590 Nero22
Smile!
pi_113357746
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Darn. :D :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:22:14 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113357755
Beter gewoon helemaal niet meer lopen. Problemen opgelost!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 12:22:17 #277
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_113357759
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar dan weten ze dat je op de zolderkamer bent :p, kunnen ze beneden hun gang gaan :p
  maandag 25 juni 2012 @ 12:22:35 #278
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113357774
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Beter gewoon helemaal niet meer lopen. Problemen opgelost!
^O^
Ecosia
  maandag 25 juni 2012 @ 12:23:05 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113357791
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef xzaz het volgende:

[..]

Maar dan weten ze dat je op de zolderkamer bent :p, kunnen ze beneden hun gang gaan :p
:').

Zo nauwkeurig is GPS niet hoor. Zeker niet die van Endomondo :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juni 2012 @ 12:26:27 #280
239590 Nero22
Smile!
pi_113357903
Als ik later een hotel open zorg ik voor een loopbaan op de bovenste verdieping. Niks geen loopbanden. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nlANWB Verzekeringen
  maandag 25 juni 2012 @ 12:27:08 #281
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_113357930
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').

Zo nauwkeurig is GPS niet hoor. Zeker niet die van Endomondo :').
Technisch is er is ook maar 1 GPS systeem en die is heel nauwkeurig maar dit mag niet van Amerika.. maar goed nerd gehalte stijgt weer.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:27:49 #282
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113357950
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Darn. :D :')
*padum ppsssssssjjjj*
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:57:54 #283
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113359046
Vanavond nog een keer lopen :9
  maandag 25 juni 2012 @ 13:12:15 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113359585
Vanavond loopgroep.. ben wel benieuwd! Als ik naar 't schema kijk, lijkt het alsof we op de baan gaan trainen :o
  maandag 25 juni 2012 @ 13:19:43 #285
36962 Webkim
pi_113359894
Grom. Heeeerlijk aan het lopen, dacht een pr' etje op de 5K te lopen. Maar na een km of drie, f*ck, telefoon. Zoeken, wegdrukken. Terug versnellen. Wéér telefoon. Voicemail van hetzelfde nummer. Wéér telefoon. Aaargh.

Het waren De Juf. En daarna De Man. Of het zieke kind kon worden opgehaald. Kind bleek trouwens helemaal niet ziek, maar gewoon moe, omdat hij al dagen godsallemachtig vroeg opstaat. :O :{

Nouja, toch 4,3k. Wie het kleine niet eert...

Edit:
Oh, en natuurlijk *O* voor Saninl. Tof verslag en wat een goede tijd joh.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 25 juni 2012 @ 13:35:17 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113360556
OK, ik gooi voor vandaag de handdoek in de ring. Geen hardlooptraining :{
F means you're fucked
  maandag 25 juni 2012 @ 13:47:04 #287
36962 Webkim
pi_113361180
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef YUR het volgende:
Waarom niet? Heb ik iets gemist?
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 25 juni 2012 @ 13:52:22 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113361486
Allemachtig.. kreeg net een telefoontje of ik even ergens mee wilde helpen. Heb de afgelopen 2 uur een behoorlijke workout gehad door loodzware dozen te sjouwen _O-
  maandag 25 juni 2012 @ 13:52:40 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113361500
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef YUR het volgende:
Verstandig. Ga maar lekker uitzieken :*
  maandag 25 juni 2012 @ 14:12:00 #290
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113362584
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja doei.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingHoesjes? Casetify!Speel mee met Lucky Day en win!
  maandag 25 juni 2012 @ 14:17:44 #291
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113362935
Zo, even een groot bord niçoise voor mezelf maken (helaas de kappertjes vergeten ;( ), dat laten zakken en dan hardlopen :9 *O*
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:29:22 #292
-1 #ANONIEM
pi_113363640
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, even een groot bord niçoise voor mezelf maken (helaas de kappertjes vergeten ;( ), dat laten zakken en dan hardlopen :9 *O*
Eetse, en veel plezier met lopen
  maandag 25 juni 2012 @ 14:31:05 #293
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_113363726
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker! En succes voor daarna.

Ik ga straks les 4 van Evy maar eens erbij pakken. Hopen dat m'n shirt niet over de schouders gaat schuren want ben nogal verbrand zaterdag. :')
  maandag 25 juni 2012 @ 14:32:00 #294
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113363784
Komt goed:

Zakken duurt wel even: zal rond 15.00uur (UK time) zijn dat ik ga rennen :+
Ja doei.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:32:15 #295
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113363801
Zo weer gezond eten! Ijsbergsla met fruit en aardappels plus een lappie magere beefburger tomaat.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 14:36:18 #296
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113364048
Wie vandaag pizza gaat eten krijgt billenkoek! :(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 14:37:45 #297
36962 Webkim
pi_113364118
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah, dat had ik gemist dus. :-/
Beterschap YUR!
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 25 juni 2012 @ 14:38:39 #298
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113364168
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Komt goed:

[ afbeelding ]

Zakken duurt wel even: zal rond 15.00uur (UK time) zijn dat ik ga rennen :+
Oeh :9.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 25 juni 2012 @ 14:39:06 #299
-1 #ANONIEM
pi_113364191
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie vandaag pizza gaat eten krijgt billenkoek! :(
Ik eet aardappeltjes en groente schotel uit de oven :9 met een stukkie kip
  maandag 25 juni 2012 @ 14:39:34 #300
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113364223
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik eet aardappeltjes en groente schotel uit de oven :9 met een stukkie kip
:9.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZavvi - Fandom en GeekgearHoesjes? Casetify!
  maandag 25 juni 2012 @ 14:39:39 #301
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113364229
Eitje was ook perféct! Halfzacht :9

Vanavond volkorenfajitas (zelfgemaakt, uiteraard) met gegrilde groenten en kip, ijsbergsla, wat yoghurt en chillisaus :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')