tt is je antwoordquote:Op maandag 25 juni 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noemde jij haar niet een dik fatsig wijf?
je moeder ookquote:
zal inderdaad dezelfde akoestiek hebben daarbenedenquote:
fotoquote:
Weer 2 jaar laf klotevoetbal.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:37 schreef Tarado het volgende:
Ik weet geen voetbal maar
Van Marwijk blijft aan als bondscoach van Oranje
Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:37 schreef Tarado het volgende:
Ik weet geen voetbal maar
Van Marwijk blijft aan als bondscoach van Oranje
Alsof je de kwalificatie wedstrijden kijkt manquote:
het wk halen ze niet eens manquote:Op maandag 25 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je de kwalificatie wedstrijden kijkt man
Pas op het wk zie ik Nederland weer spelen
Die kijk ik wel ja, in die zin dat ze altijd aanstaan omdat er naast voetbal toch nooit wat op tv is.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je de kwalificatie wedstrijden kijkt man
Pas op het wk zie ik Nederland weer spelen
Nederland - Turkije, vrijdag 7 september 2012 -quote:
Die penalty was echt aidsbaasquote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Pirlo is Zidane van 06
Laatste toernooi alsof hij weer jong is
Veel oostblokkersquote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nederland - Turkije, vrijdag 7 september 2012 -
Hongarije - Nederland, dinsdag 11 september 2012
Nederland - Andorra, vrijdag 12 oktober 2012
Roemenië - Nederland, dinsdag 16 oktober 2012
Nederland - Estland, vrijdag 22 maart 2013
Nederland - Roemenië, dinsdag 26 maart 2013
Estland - Nederland, vrijdag 6 september 2013
Andorra - Nederland, dinsdag 10 september 2013
Nederland - Hongarije, vrijdag 11 oktober 2013
Turkije - Nederland, dinsdag 15 oktober 2013
Ik zie nederland nog wel punten verspillen in turkije en hongarije. Omdat het in Turkije warm kan en in Hongarije koud. Voor de rest heb ik erg een idee van maar het is hip om tegen oranje te zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik erg een idee van maar het is hip om tegen oranje te zijn.
Ik ben echt niet voor Nederland sorryquote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik erg een idee van maar het is hip om tegen oranje te zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Achja EK is toch een troostprijsje
Wie wil die nou winnen?! Alleen eckte bazen gaan voor WK!!
Laatste toernooi ja, die kan in 2014 nog wel mee toch? Of stopt ie zelf?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Pirlo is Zidane van 06
Laatste toernooi alsof hij weer jong is
Stopt zelfquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laatste toernooi ja, die kan in 2014 nog wel mee toch? Of stopt ie zelf?
Geen idee Ajax werd ook pas landskampioen toen ik er in het begin van het seizoen juist voor het eerst in jaaaaaaren minder in geloofde. De kwaliteit blijft er wel ze moeten enkel wel gezamenlijk toppen. Tot zover mijn opendeur post van de dag.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]als het WK gehaald wordt zal NL daar geen potten gaan breken
Ik neem aan dat hij hierna stop, maar met Italianen weet je het nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laatste toernooi ja, die kan in 2014 nog wel mee toch? Of stopt ie zelf?
Die gaan tot hun 40e mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij hierna stop, maar met Italianen weet je het nooit
Zo was het stadion leeg en nu helemaal volquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee Ajax werd ook pas landskampioen toen ik er in het begin van het seizoen juist voor het eerst in jaaaaaaren minder in geloofde. De kwaliteit blijft er wel ze moeten enkel wel gezamenlijk toppen. Tot zover mijn opendeur post van de dag.
najah over 4 jaar maar knallenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]als het WK gehaald wordt zal NL daar geen potten gaan breken
Probleem is kwaliteit achterin, dat is er niet echtquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee Ajax werd ook pas landskampioen toen ik er in het begin van het seizoen juist voor het eerst in jaaaaaaren minder in geloofde. De kwaliteit blijft er wel ze moeten enkel wel gezamenlijk toppen. Tot zover mijn opendeur post van de dag.
Met TurboJet Willems komt alles goedquote:Op maandag 25 juni 2012 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem is kwaliteit achterin, dat is er niet echt
Komt er wel aan maar dat duurt nog wat jaartjes. Van Rhijn gaat er wel bijkomen denk ik zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Niemand bij Galatasaray gelooft meer in de zomerse komst van Nordim Amrabat. De starre houding van Kayserispor zint de topclub uit Istanbul allerminst. Galatasaray denkt er serieus over na om een bod op Miralem Sulejmani uit te brengen. Men gaat tot maximaal zeven miljoen euro voor de Serviër, die in Istanbul niet veel meer kan verdienen dan in Amsterdam: 2,1 miljoen euro om 1,8 miljoen euro. (Hurriyet)
Over 2 jaar zit het probleem voor in hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want Ajax, geeft altijd een meerwaardequote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
7 miljoen
Daarmee kan je Maher of Assaidi halendan kies je voor Sulejmani
_!
Moeten ze doenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Begreep dat die Ozbiliz ook een jaartje bij NEC gaat ballen op huur.
Jodenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze naar Israel en blijven ze daar??
Goeie huurquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Voorin ben ik niet zo bang daar zijn genoeg spelers die zich ontwikkelen, achterin vrees ik dat die jongens uit de eredivisie gewoon tekort komenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over 2 jaar zit het probleem voor in hoor
Van persie is ook al niet meer de jongste
Achterin zit het wel goed met wat er nu bij Ajax en Feyenoord vandaan komt, en Willems is er over 2jaar wel klaar voor denk ik
Slechter dan Van der Wiel en Sjonnie Hei-tin-ga lijkt me onmogelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorin ben ik niet zo bang daar zijn genoeg spelers die zich ontwikkelen, achterin vrees ik dat die jongens uit de eredivisie gewoon tekort komen
Schijnt ook dat Lukoki en Klaassen op huur naar VVV gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Van der Wiel en Vlaar zijn eredivisie en die waren toch gewoon niet goed genoeg en Heitinga en Mathijsen ook niet, dus een probleemquote:Op maandag 25 juni 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechter dan Van der Wiel en Sjonnie Hei-tin-ga lijkt me onmogelijk.
Zijn allebei ook niet echt Ajax materiaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt ook dat Lukoki en Klaassen op huur naar VVV gaan.
Er komen veel betere talenten aan dan Wiel en Vlaar, zonder twijfel.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van der Wiel en Vlaar zijn eredivisie en die waren toch gewoon niet goed genoeg en Heitinga en Mathijsen ook niet, dus een probleem
Jammer.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Caland ik begin verliefd te worden. En 't is niet op jou.
Dan is er nog hoopquote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komen veel betere talenten aan dan Wiel en Vlaar, zonder twijfel.
Nederlandse voetbal fansquote:
Maar ff serieus...loopt er nog wat in Rotterdam rond voor je Caland of heb je de hoop al opgegeven?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nederlandse voetbal fans![]()
Kerel had 3 dagen deze kroeg tot wij langs kwamen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandalisme, vet grappig.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n teller staat in twee jaar op precies dat getal. Karig dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus...loopt er nog wat in Rotterdam rond voor je Caland of heb je de hoop al opgegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Spoilertje graag, mongol.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand stuurt mij dit via skype. WTF!
[ afbeelding ]
Veel hengstenballen ja? Ik ben daar ook nooit zo van hoor. Als ik uitga dan ga ik niet om tussen bezopen kerels te staan, tenzij voetbal in een cafe.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
M'n teller staat in twee jaar op precies dat getal. Karig dus.
Uitgaan in Rotterdam is sowieso een cockfest man. Had een keer een paar gasten van de studie in Nijmegen uitgenodigd. Keken hun ogen uit. Veel wijvenstudies en shit, dan krijg je dat.
Het leuke aan die beestjes is dat die sperma in je bek spuiten, die blijven kleven op je tandvlees en dan gewoon groeit in je mond...quote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is HMF z'n chick waarmee hij vanmiddag toch sushi ging eten?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het leuke aan die beestjes is dat die sperma in je bek spuiten, die blijven kleven op je tandvlees en dan gewoon groeit in je mond...
Nee las het gisteren vandaarquote:Op maandag 25 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij weet van alles iets geils te maken.
Wanneer post jij weer eens een wilde foto?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij weet van alles iets geils te maken.
post jij dat ene weer eensquote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens een wilde foto?
Je bent er toch ook wel eens uitgegaan neem ik aan? In de voor de hand liggende tenten zijn de verhoudingen compleet zoek, helaas.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel hengstenballen ja? Ik ben daar ook nooit zo van hoor. Als ik uitga dan ga ik niet om tussen bezopen kerels te staan, tenzij voetbal in een cafe.
Niet nodig man, die heb je wel. Daar trap ik heus niet in hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post jij dat ene weer eens
Dat had ik de vorige keer gemist namelijk
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet nodig man, die heb je wel. Daar trap ik heus niet in hoor.
Morgen wellicht nu naar bed ik begin weer een vreetbui te hebben na al het bier terwijl ik al een daglang eet.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens een wilde foto?
Vertelquote:Op maandag 25 juni 2012 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
Had de neiging om iets te plaatsen maar toch maar niet xD
quote:
Hij is al weg tochquote:
Ja ging moeilijk op iphonequote:Op maandag 25 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allang een bericht terug gehad man.
Hij weet nu al waar het over gaat hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen edit history viewer
Ik denk niet dat GGMM terug leest..quote:Op maandag 25 juni 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij weet nu al waar het over gaat hoor
Nee serieus?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zie ik nou dan? Ajacied422 hebt een ban.
Terecht wel, al dat ge-kanker van hemquote:Op maandag 25 juni 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen op een strand fotograferen en dan op ruksites voor oude kerels plaatsenquote:Op maandag 25 juni 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit heb je ook op Fok! zo'n afdeling
Zegt echt veel kanker ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht wel, al dat ge-kanker van hem.
Laatste tijd gaat ie aardig los ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van ajacied ja? Viel toch wel mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op maandag 25 juni 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Die vond de sc te laag van niveauquote:Op maandag 25 juni 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Waar was die gast van vandaag? Die nieuweling die tegen Steven zei dat hij geen Amsterdammer was enzo. Hou hebben jullie die weg gekregen?
Wou net zeggen, staat er toch echt.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Hij heeft een ban ja
Die zal wel huilend wakker worden morgen
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die vond de sc te laag van niveau
Smoofie ook een week. Aardig wat gesneuveld gister/vandaag.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt niet
Sjaakbauer heeft er wel een voor 2 dagen
Lol. Hoe dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Hij heeft een ban ja
Zeker losgegaan in EK ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajacied422
Hij heeft een ban ja
Waarvoor nou eigenlijk? Heb ik een rel gemist? Was aardig actief nog vanavond.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie ook een week. Aardig wat gesneuveld gister/vandaag.
Smoofie wou #1999 van hools dicht gooien door 'spam 1' enzovoort te posten, bij 29 kwam er ineens een admin aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarvoor nou eigenlijk? Heb ik een rel gemist? Was aardig actief nog vanavond.
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie wou #1999 van hools dicht gooien door 'spam 1' enzovoort te posten, bij 29 kwam er ineens een admin aan.
Nee toch?quote:
Middelmatige ploeg zonder die voorhoede dus ik verwacht er weinig vanquote:Op maandag 25 juni 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen met Van Basten. Kan nog wel wat worden. Krijgen veel geld binnen van alle transfers. Kunnen dus ook weer veel inverteren.
Goos, je ging toch slapen?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Middelmatige ploeg zonder die voorhoede dus ik verwacht er weinig van
Ja ik ga ook zoquote:
Wie wat waar?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
Die gast van dat topic gaat helemaal los man haha.
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:35 schreef newsman01 het volgende:
[..]
Wat dacht jij van een kankertrap tussen je lul
Zulke opmerkingen moet ik altijd wel om lachen, iemand zegt iets over een komma en hij reageert gelijk zo. Geweldig.quote:
Dat was Gvd mijn idee, om zo 2000 te kapen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Smoofie wou #1999 van hools dicht gooien door 'spam 1' enzovoort te posten, bij 29 kwam er ineens een admin aan.
mogguh, dat was het wel, een pareltjequote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Nog even genieten van dit pareltje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Nog even genieten van dit pareltje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht, ik ga even aan de slag met paint.![]()
"transparante selectie". Ja, het kan zelfs met Paintquote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat er dan geen wit randje om het PSV-logo zit?
zieke paint 2012 shit!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"transparante selectie". Ja, het kan zelfs met Paint.
Roze logo's zijn enkel aan Ajax voorbehoudenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht, ik ga even aan de slag met paint.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"transparante selectie". Ja, het kan zelfs met Paint.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik wel vroeg mee ik zie nu pas dat Redknapp ontslagen is bij de Spurs
Ik lees vandaag dar Blanc bondscoachquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik wel vroeg mee ik zie nu pas dat Redknapp ontslagen is bij S is van Frankrijk.purs
Mooi man. Ik heb een gerucht gehoord dat ik vandaag hoor of ik mijn verdediging mag doenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
Kapi weer een tentamentje binnengekopt.tering nigger, ik ga zo goed dit jaar he.
Maandag gaan we 't vieren HMF. Ik zorg dat ik bij die bardame van Poolcafe de Blaak blijf slapen zodat we kunnen zuipen.
Stoned?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees vandaag dar Blanc bondscoach
In de wandelgangen horen rondzoemen toevallig?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb een gerucht gehoord dat ik vandaag hoor of ik mijn verdediging mag doen.
Zoiets jaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de wandelgangen horen rondzoemen toevallig?
Omdat jij de gemotiveerde jongen ben zet mij ook eens aan het werk zodat ik mijn inschrijving afrond. Mijn concentratie laat het weer afwetenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
Kapi weer een tentamentje binnengekopt.tering nigger, ik ga zo goed dit jaar he.
Maandag gaan we 't vieren HMF. Ik zorg dat ik bij die bardame van Poolcafe de Blaak blijf slapen zodat we kunnen zuipen.
Kotte mobielquote:
Welke studie deed jij ook alweer?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:28 schreef Saind het volgende:
Ik moet morgen een tentamen micro-economie doen en ik heb maar 2 oefenvragen en 3 powerpoints met bullshit informatie. Kutvak
Waar moet je je voor inschrijven dan? Ik wist niet dat gaycafe's tegenwoordig ook al een pasjes-verplichting hadden?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij de gemotiveerde jongen ben zet mij ook eens aan het werk zodat ik mijn inschrijving afrond. Mijn concentratie laat het weer afweten
Cheque van Gelder. Hé maar pik, als je 't haalt gaan we wel ff de Ballentent op z'n kop zetten he.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klasgenoot met de geloofwaardigheid van Jack van Gelder
Is toch niet de eerste keer dat ie een ban heeft?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel de jongste banneling ooit zijn
Nooit nietquote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/131800]Tarado[/url Pppp] het volgende:
[..]
Zal wel de jongste banneling ooit zijn
nee, het is goed dat ie gebanned is.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag ff een Free El Stinho topicje doen?
Jaar zitten kloten en wat geld verdient/gesolliciteerd nu wil ik weer gaan studeren een vaste baan vinden met mijn vooropleiding geef ik op.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar moet je je voor inschrijven dan? Ik wist niet dat gaycafe's tegenwoordig ook al een pasjes-verplichting hadden?
Ja, je bent gek als je dat doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:38 schreef Saind het volgende:
iets anders, als ik een wietpas haal, sta ik dan straks ingeschreven in de een of andere database?
Die ene bij het station of toermalijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
De grootste Coffeeshop van Tilburg loopt sinds die wietpas ook voor geen meter meer. Ze kunnen die toko wel opdoeken want er komen per dag misschien nog maar een man of 50 denk ik.
Zou ik ook doen. Ridicuul beleid he? Ik snap echt niet waar dit soort symboolpolitiek nou toe moet leiden...quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan haal ik het thuis wel in de shop, zonder vragen
Ja man ik hoop dat die chick er nog werkt, heb der de laatste tijd niet tot nauwelijks gezien mattiequote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cheque van Gelder. Hé maar pik, als je 't haalt gaan we wel ff de Ballentent op z'n kop zetten he.
Bestellen we gewoon de hele kaart man.
de Grasscompany bij 't station. Liep laatst langs, zat er gewoon NIEMAND. Terwijl het vroeger áltijd vol zat.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ene bij het station of toermalijn?
Nou je zegt het zelf met je voorbeeld in Tilburg, minder mensen naar de shop en meer stemmen naar de partijquote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Ridicuul beleid he? Ik snap echt niet waar dit soort symboolpolitiek nou toe moet leiden...
Het einde van de coffeeshop natuurlijk. Dat het in de illegaliteit verdwijnt maakt ze dan weer niks uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Ridicuul beleid he? Ik snap echt niet waar dit soort symboolpolitiek nou toe moet leiden...
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man ik hoop dat die chick er nog werkt, heb der de laatste tijd niet tot nauwelijks gezien mattie
Ben daar ooit eens geweest, gebruik nog steeds dat plastic doosje waar ze je hasj in doen, best handigquote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de Grasscompany bij 't station. Liep laatst langs, zat er gewoon NIEMAND. Terwijl het vroeger áltijd vol zat.
Die deurwippers daar zijn altijd wel moeilijk aardig.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de Grasscompany bij 't station. Liep laatst langs, zat er gewoon NIEMAND. Terwijl het vroeger áltijd vol zat.
Nja, ik snap hoe je als weldenkend mens niet hoe je tegen wiet kunt zijn en alcohol aan 16 jarigen wilt voorschotelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Het einde van de coffeeshop natuurlijk. Dat het in de illegaliteit verdwijnt maakt ze dan weer niks uit.
Moet je inleveren man, zit statiegeld op.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben daar ooit eens geweest, gebruik nog steeds dat plastic doosje waar ze je hasj in doen, best handig
Wordt opgetrokken naar 18, sterke drank naar 21.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja, ik snap hoe je als weldenkend mens niet hoe je tegen wiet kunt zijn en alcohol aan 16 jarigen wilt voorschotelen.
Hank Moody doet het ook hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Tja, wiet... Wat moet je zeggen. Blowen is best wel kansloos na je 24e, 25e.
Fjieuw, niks aan de hand dan! Heb sinds ik ben gestopt met roken maar 2 of 3 keer geblowd (sinds november) maar heb wel weer zin in een baapjequote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Tja, wiet... Wat moet je zeggen. Blowen is best wel kansloos na je 24e, 25e.
En terecht.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt opgetrokken naar 18, sterke drank naar 21.
Is nog heul niet zeker tochquote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een baap!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Fjieuw, niks aan de hand dan! Heb sinds ik ben gestopt met roken maar 2 of 3 keer geblowd (sinds november) maar heb wel weer zin in een baapje
En wanneer gaat dat in?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man komop, groei op vanaf een bepaald moment. Een blowtje bij het uitgaan een keer per twee maandjes a la, maar ik zie zoveel gasten die hele dagen stoned als de tering zijnquote:
I keep it real motherfuckerquote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een baap!Dat woord helemaal vergeten, maar zo noemden wij dat vroeger ook wel eens.
Niet in VBL.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag ff een Free El Stinho topicje doen?
Een theoretische kamermeerderheid van 90 zetels ongeveer. Zal wel pas gaan gebeuren vanaf de nieuwe coalitie.quote:
Bij 't uitgaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man komop, groei op vanaf een bepaald moment. Een blowtje bij het uitgaan een keer per twee maandjes a la, maar ik zie zoveel gasten die hele dagen stoned als de tering zijn.
Ja dat is gewoon zielig. Mag ik het zelfs eerste jaar van de uni nog geen alcoholquote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ab Klink jizzt alles onder. Maar wel mooi kut, moet ik weer op de stoep van de Slijter gaan wachten voor m'n whiskyquote:Op maandag 25 juni 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een theoretische kamermeerderheid van 90 zetels ongeveer. Zal wel pas gaan gebeuren vanaf de nieuwe coalitie.
Jullie hebben echt een vrachtlading zand in die poentjes gekregen he de laatste tijd?quote:
Ja eigenlijk voor het uitgaan man, rond uurtje of 8.. Dan tot half 12 lekker relax en daarna helemaal waus.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij 't uitgaan?Lijkt me echt niks. Ik doe 't echt heel erg sporadisch (1x in de 3 maanden ofzo is nog veel) en zelfs dan vind ik er nog weinig aan.
Nee hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een vrachtlading zand in die poentjes gekregen he de laatste tijd?
Jij vindt vast wel een wiskundige theorie om die regeling te omzeilen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zielig. Mag ik het zelfs eerste jaar van de uni nog geen alcohol![]()
![]()
Ook lekker bij de xtc, coke, keta en speed. Beetje skunk om de scherpe randjes eraf te halenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja eigenlijk voor het uitgaan man, rond uurtje of 8.. Dan tot half 12 lekker relax en daarna helemaal waus.
En terecht. Dure kloteshop.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso is zuipen om het zuipen triest man. Moet je niet done "omdat ik op de uni sit fet gaf man !?12eniz".quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zielig. Mag ik het zelfs eerste jaar van de uni nog geen alcohol![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt vast wel een wiskundige theorie om die regeling te omzeilen.
Terecht, jij moet je celletjes bewaren voor het wiskundige denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Dat doen we niet en nee geen orders van bovenafquote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie doen wel heel moeilijk de laatste tijd. Orders van bovenaf?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat doen we niet en nee geen orders van bovenaf
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het censuurisme is begonnen. Ze mogen nu zelfs niet zeggen dat het van bovenaf komtquote:Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We zouden samen echt de wereld kunnen veroveren wist je dat? Zeker met HMF als real-life kruising tussen MacGyver en Chuck Norris.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het censuurisme is begonnen. Ze mogen nu zelfs niet zeggen dat het van bovenaf komt
Goed planquote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zouden samen echt de wereld kunnen veroveren wist je dat? Zeker met HMF als real-life kruising tussen MacGyver en Chuck Norris.
Is alleen Morphquote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is alleen Morph.
Jullie doen wel heel moeilijk de laatste tijd. Orders van bovenaf?
Moet van Morph.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GG is ook wel wat feller laatste tijd.
En Guitarist kan er ook wat van.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GG is ook wel wat feller laatste tijd.
Ik zou ff stoppen met blowen vriend.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
wtf is deze, flikkert ineens een krat bier langs het raam naar beneden, en hierboven is alleen een dak
Eerste+laatste keerquote:
Laatste keer was in Maart, kan het niet zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou ff stoppen met blowen vriend.
Klim ff het dak op en sla die zwervers in elkaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
wtf is deze, flikkert ineens een krat bier langs het raam naar beneden, en hierboven is alleen een dak
Gevangen en nu lekker aan het bier?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
Maar Stinho is als ons kleine broertje yvonne...als we jouw dochter ineens in hechtenis nemen zonder de reden te geven raak je toch ook helemaal van slag?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
Bans worden niet besproken én het gaat je ook nogeens geen moer aan.
yvonne waarom is jouw naam niet met een hoofdletter geschreven? Ik vind dat je daar best recht op hebt.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
De beheerder van de faculteit vond het schijnbaar gek dat er een krat bier op het dak stond hoor ik net.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klim ff het dak op en sla die zwervers in elkaar.
Of het waait heel hard.
Wat doe jij hier ineens?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
Mijn inwerk periode loopt nog.quote:
Oh oh...shit gaat los.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Heb je echt een alarmknop die begint te loeien als er ergens in één post het woordje ''waarom'' en ''gebanned'' staat?
Betrokken bij het forum dunkt me. Het is nu wel duidelijk hoop ik voor je. Bans worden niet besproken op het forum, nooit.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Heb je echt een alarmknop die begint te loeien als er ergens in één post het woordje ''waarom'' en ''gebanned'' staat?
crewbash!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd stoned, jij banned random mensen
(Al gebeurt dat toch al)
De tijden dat ik altijd stoned was liggen ver achter me.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd stoned, jij banned random mensen
(Al gebeurt dat toch al)
Soms komt het zo overquote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tijden dat ik altijd stoned was liggen ver achter me.
Hoe weet jij dat trouwens toen poste jij hier nog niet?
Moet ik nu een ban verwachten?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
maar hij is ook niet degene van wie je suggereert dat ie random mensen bant
Ja, jij spant natuurlijk een rechtzaak aan en jij krijgt zelfs compensatiegeld.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar is voor jou een eitje om dat middels een ingewikkeld algoritme te omzeilen.
Je moet nu stoppen met je gezeur over bans want ik ben het zat.quote:
Welnee, rust.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Stinho is als ons kleine broertje yvonne...als we jouw dochter ineens in hechtenis nemen zonder de reden te geven raak je toch ook helemaal van slag?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Morpheus, de Heitinga van VBLquote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Betrokken bij het forum dunkt me. Het is nu wel duidelijk hoop ik voor je. Bans worden niet besproken op het forum, nooit.
Welnee, ga ik geen moeite in stekenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh oh...shit gaat los.![]()
15-jarige vs Yvonne
Gelul HMF.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Morpheus, de Heitinga van VBL!
Ik ben je dankbaar voor de ban van Stinho. Zo kan de beste knaap eens lekker naar buiten (Y).quote:
Ben niet in Tillyquote:
quote:
Naar Ibiza?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Wat ben je weer belachelijk prikkelbaar. Lach eens een beetje in het leven Johnny. Pak anders even een privéjetje.
Helpmefok, de Rudi Völler van VBLquote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Morpheus, de Heitinga van VBL!
Wel mooi weer morgen schijnt, ook maar eens kijken of mijn tere huidje nog tegen de zon kan.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor de ban van Stinho. Zo kan de beste knaap eens lekker naar buiten (Y).
[..]
Ben niet in Tilly
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:05 schreef Saind het volgende:
Hoezo is die post nou wegWas een serieuze vraag
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |