Mijn inwerk periode loopt nog.quote:
Oh oh...shit gaat los.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Heb je echt een alarmknop die begint te loeien als er ergens in één post het woordje ''waarom'' en ''gebanned'' staat?
Betrokken bij het forum dunkt me. Het is nu wel duidelijk hoop ik voor je. Bans worden niet besproken op het forum, nooit.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Heb je echt een alarmknop die begint te loeien als er ergens in één post het woordje ''waarom'' en ''gebanned'' staat?
crewbash!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd stoned, jij banned random mensen
(Al gebeurt dat toch al)
De tijden dat ik altijd stoned was liggen ver achter me.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd stoned, jij banned random mensen
(Al gebeurt dat toch al)
Soms komt het zo overquote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tijden dat ik altijd stoned was liggen ver achter me.
Hoe weet jij dat trouwens toen poste jij hier nog niet?
Moet ik nu een ban verwachten?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
maar hij is ook niet degene van wie je suggereert dat ie random mensen bant
Ja, jij spant natuurlijk een rechtzaak aan en jij krijgt zelfs compensatiegeld.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar is voor jou een eitje om dat middels een ingewikkeld algoritme te omzeilen.
Je moet nu stoppen met je gezeur over bans want ik ben het zat.quote:
Welnee, rust.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Stinho is als ons kleine broertje yvonne...als we jouw dochter ineens in hechtenis nemen zonder de reden te geven raak je toch ook helemaal van slag?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Morpheus, de Heitinga van VBLquote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Betrokken bij het forum dunkt me. Het is nu wel duidelijk hoop ik voor je. Bans worden niet besproken op het forum, nooit.
Welnee, ga ik geen moeite in stekenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh oh...shit gaat los.![]()
15-jarige vs Yvonne
Gelul HMF.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Morpheus, de Heitinga van VBL!
Ik ben je dankbaar voor de ban van Stinho. Zo kan de beste knaap eens lekker naar buiten (Y).quote:
Ben niet in Tillyquote:
quote:
Naar Ibiza?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Wat ben je weer belachelijk prikkelbaar. Lach eens een beetje in het leven Johnny. Pak anders even een privéjetje.
Helpmefok, de Rudi Völler van VBLquote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Morpheus, de Heitinga van VBL!
Wel mooi weer morgen schijnt, ook maar eens kijken of mijn tere huidje nog tegen de zon kan.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor de ban van Stinho. Zo kan de beste knaap eens lekker naar buiten (Y).
[..]
Ben niet in Tilly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |