quote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het censuurisme is begonnen. Ze mogen nu zelfs niet zeggen dat het van bovenaf komt
Goed planquote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zouden samen echt de wereld kunnen veroveren wist je dat? Zeker met HMF als real-life kruising tussen MacGyver en Chuck Norris.
Is alleen Morphquote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is alleen Morph.
Jullie doen wel heel moeilijk de laatste tijd. Orders van bovenaf?
Moet van Morph.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GG is ook wel wat feller laatste tijd.
En Guitarist kan er ook wat van.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GG is ook wel wat feller laatste tijd.
Ik zou ff stoppen met blowen vriend.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
wtf is deze, flikkert ineens een krat bier langs het raam naar beneden, en hierboven is alleen een dak
Eerste+laatste keerquote:
Laatste keer was in Maart, kan het niet zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou ff stoppen met blowen vriend.
Klim ff het dak op en sla die zwervers in elkaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
wtf is deze, flikkert ineens een krat bier langs het raam naar beneden, en hierboven is alleen een dak
Gevangen en nu lekker aan het bier?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
Maar Stinho is als ons kleine broertje yvonne...als we jouw dochter ineens in hechtenis nemen zonder de reden te geven raak je toch ook helemaal van slag?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
Bans worden niet besproken én het gaat je ook nogeens geen moer aan.
yvonne waarom is jouw naam niet met een hoofdletter geschreven? Ik vind dat je daar best recht op hebt.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
De beheerder van de faculteit vond het schijnbaar gek dat er een krat bier op het dak stond hoor ik net.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klim ff het dak op en sla die zwervers in elkaar.
Of het waait heel hard.
Wat doe jij hier ineens?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerste+laatste keer
Mijn inwerk periode loopt nog.quote:
Oh oh...shit gaat los.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Heb je echt een alarmknop die begint te loeien als er ergens in één post het woordje ''waarom'' en ''gebanned'' staat?
Betrokken bij het forum dunkt me. Het is nu wel duidelijk hoop ik voor je. Bans worden niet besproken op het forum, nooit.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ineens?
Heb je echt een alarmknop die begint te loeien als er ergens in één post het woordje ''waarom'' en ''gebanned'' staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |