Een baap!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Fjieuw, niks aan de hand dan! Heb sinds ik ben gestopt met roken maar 2 of 3 keer geblowd (sinds november) maar heb wel weer zin in een baapje
En wanneer gaat dat in?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt opgetrokken naar 18, sterke drank naar 21.
Ja maar man komop, groei op vanaf een bepaald moment. Een blowtje bij het uitgaan een keer per twee maandjes a la, maar ik zie zoveel gasten die hele dagen stoned als de tering zijnquote:
I keep it real motherfuckerquote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een baap!Dat woord helemaal vergeten, maar zo noemden wij dat vroeger ook wel eens.
Niet in VBL.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
Vanmiddag ff een Free El Stinho topicje doen?
Een theoretische kamermeerderheid van 90 zetels ongeveer. Zal wel pas gaan gebeuren vanaf de nieuwe coalitie.quote:
Bij 't uitgaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man komop, groei op vanaf een bepaald moment. Een blowtje bij het uitgaan een keer per twee maandjes a la, maar ik zie zoveel gasten die hele dagen stoned als de tering zijn.
Ja dat is gewoon zielig. Mag ik het zelfs eerste jaar van de uni nog geen alcoholquote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wordt opgetrokken naar 18, sterke drank naar 21.
Ab Klink jizzt alles onder. Maar wel mooi kut, moet ik weer op de stoep van de Slijter gaan wachten voor m'n whiskyquote:Op maandag 25 juni 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een theoretische kamermeerderheid van 90 zetels ongeveer. Zal wel pas gaan gebeuren vanaf de nieuwe coalitie.
Jullie hebben echt een vrachtlading zand in die poentjes gekregen he de laatste tijd?quote:
Ja eigenlijk voor het uitgaan man, rond uurtje of 8.. Dan tot half 12 lekker relax en daarna helemaal waus.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij 't uitgaan?Lijkt me echt niks. Ik doe 't echt heel erg sporadisch (1x in de 3 maanden ofzo is nog veel) en zelfs dan vind ik er nog weinig aan.
Nee hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een vrachtlading zand in die poentjes gekregen he de laatste tijd?
Jij vindt vast wel een wiskundige theorie om die regeling te omzeilen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zielig. Mag ik het zelfs eerste jaar van de uni nog geen alcohol![]()
![]()
Ook lekker bij de xtc, coke, keta en speed. Beetje skunk om de scherpe randjes eraf te halenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja eigenlijk voor het uitgaan man, rond uurtje of 8.. Dan tot half 12 lekker relax en daarna helemaal waus.
En terecht. Dure kloteshop.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de Grasscompany bij 't station. Liep laatst langs, zat er gewoon NIEMAND. Terwijl het vroeger áltijd vol zat.
Sowieso is zuipen om het zuipen triest man. Moet je niet done "omdat ik op de uni sit fet gaf man !?12eniz".quote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zielig. Mag ik het zelfs eerste jaar van de uni nog geen alcohol![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt vast wel een wiskundige theorie om die regeling te omzeilen.
Terecht, jij moet je celletjes bewaren voor het wiskundige denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Dat doen we niet en nee geen orders van bovenafquote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie doen wel heel moeilijk de laatste tijd. Orders van bovenaf?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat doen we niet en nee geen orders van bovenaf
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het censuurisme is begonnen. Ze mogen nu zelfs niet zeggen dat het van bovenaf komtquote:Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |