tt is je antwoordquote:Op maandag 25 juni 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noemde jij haar niet een dik fatsig wijf?
je moeder ookquote:
zal inderdaad dezelfde akoestiek hebben daarbenedenquote:
fotoquote:
Weer 2 jaar laf klotevoetbal.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:37 schreef Tarado het volgende:
Ik weet geen voetbal maar
Van Marwijk blijft aan als bondscoach van Oranje
Mooi zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:37 schreef Tarado het volgende:
Ik weet geen voetbal maar
Van Marwijk blijft aan als bondscoach van Oranje
Alsof je de kwalificatie wedstrijden kijkt manquote:
het wk halen ze niet eens manquote:Op maandag 25 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je de kwalificatie wedstrijden kijkt man
Pas op het wk zie ik Nederland weer spelen
Die kijk ik wel ja, in die zin dat ze altijd aanstaan omdat er naast voetbal toch nooit wat op tv is.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof je de kwalificatie wedstrijden kijkt man
Pas op het wk zie ik Nederland weer spelen
Nederland - Turkije, vrijdag 7 september 2012 -quote:
Die penalty was echt aidsbaasquote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Pirlo is Zidane van 06
Laatste toernooi alsof hij weer jong is
Veel oostblokkersquote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nederland - Turkije, vrijdag 7 september 2012 -
Hongarije - Nederland, dinsdag 11 september 2012
Nederland - Andorra, vrijdag 12 oktober 2012
Roemenië - Nederland, dinsdag 16 oktober 2012
Nederland - Estland, vrijdag 22 maart 2013
Nederland - Roemenië, dinsdag 26 maart 2013
Estland - Nederland, vrijdag 6 september 2013
Andorra - Nederland, dinsdag 10 september 2013
Nederland - Hongarije, vrijdag 11 oktober 2013
Turkije - Nederland, dinsdag 15 oktober 2013
Ik zie nederland nog wel punten verspillen in turkije en hongarije. Omdat het in Turkije warm kan en in Hongarije koud. Voor de rest heb ik erg een idee van maar het is hip om tegen oranje te zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik erg een idee van maar het is hip om tegen oranje te zijn.
Ik ben echt niet voor Nederland sorryquote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik erg een idee van maar het is hip om tegen oranje te zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Achja EK is toch een troostprijsje
Wie wil die nou winnen?! Alleen eckte bazen gaan voor WK!!
Laatste toernooi ja, die kan in 2014 nog wel mee toch? Of stopt ie zelf?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Pirlo is Zidane van 06
Laatste toernooi alsof hij weer jong is
Stopt zelfquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laatste toernooi ja, die kan in 2014 nog wel mee toch? Of stopt ie zelf?
Geen idee Ajax werd ook pas landskampioen toen ik er in het begin van het seizoen juist voor het eerst in jaaaaaaren minder in geloofde. De kwaliteit blijft er wel ze moeten enkel wel gezamenlijk toppen. Tot zover mijn opendeur post van de dag.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]als het WK gehaald wordt zal NL daar geen potten gaan breken
Ik neem aan dat hij hierna stop, maar met Italianen weet je het nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laatste toernooi ja, die kan in 2014 nog wel mee toch? Of stopt ie zelf?
Die gaan tot hun 40e mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij hierna stop, maar met Italianen weet je het nooit
Zo was het stadion leeg en nu helemaal volquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee Ajax werd ook pas landskampioen toen ik er in het begin van het seizoen juist voor het eerst in jaaaaaaren minder in geloofde. De kwaliteit blijft er wel ze moeten enkel wel gezamenlijk toppen. Tot zover mijn opendeur post van de dag.
najah over 4 jaar maar knallenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef Tarado het volgende:
[..]als het WK gehaald wordt zal NL daar geen potten gaan breken
Probleem is kwaliteit achterin, dat is er niet echtquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee Ajax werd ook pas landskampioen toen ik er in het begin van het seizoen juist voor het eerst in jaaaaaaren minder in geloofde. De kwaliteit blijft er wel ze moeten enkel wel gezamenlijk toppen. Tot zover mijn opendeur post van de dag.
Met TurboJet Willems komt alles goedquote:Op maandag 25 juni 2012 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem is kwaliteit achterin, dat is er niet echt
Komt er wel aan maar dat duurt nog wat jaartjes. Van Rhijn gaat er wel bijkomen denk ik zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Niemand bij Galatasaray gelooft meer in de zomerse komst van Nordim Amrabat. De starre houding van Kayserispor zint de topclub uit Istanbul allerminst. Galatasaray denkt er serieus over na om een bod op Miralem Sulejmani uit te brengen. Men gaat tot maximaal zeven miljoen euro voor de Serviër, die in Istanbul niet veel meer kan verdienen dan in Amsterdam: 2,1 miljoen euro om 1,8 miljoen euro. (Hurriyet)
Over 2 jaar zit het probleem voor in hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want Ajax, geeft altijd een meerwaardequote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
7 miljoen
Daarmee kan je Maher of Assaidi halendan kies je voor Sulejmani
_!
Moeten ze doenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Begreep dat die Ozbiliz ook een jaartje bij NEC gaat ballen op huur.
Jodenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze naar Israel en blijven ze daar??
Goeie huurquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Voorin ben ik niet zo bang daar zijn genoeg spelers die zich ontwikkelen, achterin vrees ik dat die jongens uit de eredivisie gewoon tekort komenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over 2 jaar zit het probleem voor in hoor
Van persie is ook al niet meer de jongste
Achterin zit het wel goed met wat er nu bij Ajax en Feyenoord vandaan komt, en Willems is er over 2jaar wel klaar voor denk ik
Slechter dan Van der Wiel en Sjonnie Hei-tin-ga lijkt me onmogelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorin ben ik niet zo bang daar zijn genoeg spelers die zich ontwikkelen, achterin vrees ik dat die jongens uit de eredivisie gewoon tekort komen
Schijnt ook dat Lukoki en Klaassen op huur naar VVV gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Van der Wiel en Vlaar zijn eredivisie en die waren toch gewoon niet goed genoeg en Heitinga en Mathijsen ook niet, dus een probleemquote:Op maandag 25 juni 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechter dan Van der Wiel en Sjonnie Hei-tin-ga lijkt me onmogelijk.
Zijn allebei ook niet echt Ajax materiaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt ook dat Lukoki en Klaassen op huur naar VVV gaan.
Er komen veel betere talenten aan dan Wiel en Vlaar, zonder twijfel.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van der Wiel en Vlaar zijn eredivisie en die waren toch gewoon niet goed genoeg en Heitinga en Mathijsen ook niet, dus een probleem
Jammer.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Caland ik begin verliefd te worden. En 't is niet op jou.
Dan is er nog hoopquote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komen veel betere talenten aan dan Wiel en Vlaar, zonder twijfel.
Nederlandse voetbal fansquote:
Maar ff serieus...loopt er nog wat in Rotterdam rond voor je Caland of heb je de hoop al opgegeven?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nederlandse voetbal fans![]()
Kerel had 3 dagen deze kroeg tot wij langs kwamen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandalisme, vet grappig.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n teller staat in twee jaar op precies dat getal. Karig dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus...loopt er nog wat in Rotterdam rond voor je Caland of heb je de hoop al opgegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Spoilertje graag, mongol.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand stuurt mij dit via skype. WTF!
[ afbeelding ]
Veel hengstenballen ja? Ik ben daar ook nooit zo van hoor. Als ik uitga dan ga ik niet om tussen bezopen kerels te staan, tenzij voetbal in een cafe.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
M'n teller staat in twee jaar op precies dat getal. Karig dus.
Uitgaan in Rotterdam is sowieso een cockfest man. Had een keer een paar gasten van de studie in Nijmegen uitgenodigd. Keken hun ogen uit. Veel wijvenstudies en shit, dan krijg je dat.
Het leuke aan die beestjes is dat die sperma in je bek spuiten, die blijven kleven op je tandvlees en dan gewoon groeit in je mond...quote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is HMF z'n chick waarmee hij vanmiddag toch sushi ging eten?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het leuke aan die beestjes is dat die sperma in je bek spuiten, die blijven kleven op je tandvlees en dan gewoon groeit in je mond...
Nee las het gisteren vandaarquote:Op maandag 25 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij weet van alles iets geils te maken.
Wanneer post jij weer eens een wilde foto?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij weet van alles iets geils te maken.
post jij dat ene weer eensquote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens een wilde foto?
Je bent er toch ook wel eens uitgegaan neem ik aan? In de voor de hand liggende tenten zijn de verhoudingen compleet zoek, helaas.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel hengstenballen ja? Ik ben daar ook nooit zo van hoor. Als ik uitga dan ga ik niet om tussen bezopen kerels te staan, tenzij voetbal in een cafe.
Niet nodig man, die heb je wel. Daar trap ik heus niet in hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post jij dat ene weer eens
Dat had ik de vorige keer gemist namelijk
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet nodig man, die heb je wel. Daar trap ik heus niet in hoor.
Morgen wellicht nu naar bed ik begin weer een vreetbui te hebben na al het bier terwijl ik al een daglang eet.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens een wilde foto?
Vertelquote:Op maandag 25 juni 2012 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
Had de neiging om iets te plaatsen maar toch maar niet xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |