zieke paint 2012 shit!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"transparante selectie". Ja, het kan zelfs met Paint.
Roze logo's zijn enkel aan Ajax voorbehoudenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht, ik ga even aan de slag met paint.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"transparante selectie". Ja, het kan zelfs met Paint.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik wel vroeg mee ik zie nu pas dat Redknapp ontslagen is bij de Spurs
Ik lees vandaag dar Blanc bondscoachquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik wel vroeg mee ik zie nu pas dat Redknapp ontslagen is bij S is van Frankrijk.purs
Mooi man. Ik heb een gerucht gehoord dat ik vandaag hoor of ik mijn verdediging mag doenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
Kapi weer een tentamentje binnengekopt.tering nigger, ik ga zo goed dit jaar he.
Maandag gaan we 't vieren HMF. Ik zorg dat ik bij die bardame van Poolcafe de Blaak blijf slapen zodat we kunnen zuipen.
Stoned?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees vandaag dar Blanc bondscoach
In de wandelgangen horen rondzoemen toevallig?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb een gerucht gehoord dat ik vandaag hoor of ik mijn verdediging mag doen.
Zoiets jaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de wandelgangen horen rondzoemen toevallig?
Omdat jij de gemotiveerde jongen ben zet mij ook eens aan het werk zodat ik mijn inschrijving afrond. Mijn concentratie laat het weer afwetenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
Kapi weer een tentamentje binnengekopt.tering nigger, ik ga zo goed dit jaar he.
Maandag gaan we 't vieren HMF. Ik zorg dat ik bij die bardame van Poolcafe de Blaak blijf slapen zodat we kunnen zuipen.
Kotte mobielquote:
Welke studie deed jij ook alweer?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:28 schreef Saind het volgende:
Ik moet morgen een tentamen micro-economie doen en ik heb maar 2 oefenvragen en 3 powerpoints met bullshit informatie. Kutvak
Waar moet je je voor inschrijven dan? Ik wist niet dat gaycafe's tegenwoordig ook al een pasjes-verplichting hadden?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij de gemotiveerde jongen ben zet mij ook eens aan het werk zodat ik mijn inschrijving afrond. Mijn concentratie laat het weer afweten
Cheque van Gelder. Hé maar pik, als je 't haalt gaan we wel ff de Ballentent op z'n kop zetten he.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klasgenoot met de geloofwaardigheid van Jack van Gelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |