En ik alles maar uitleggen aan je broer zeker...quote:
Ik zal af en toe wel een windje laten, zodat ik mezelf straf omdat hij mij wenscht te vergassen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik alles maar uitleggen aan je broer zeker...
Dat moest ik doen. Het duurde even voor ik de koppeling had gemaakt naar een gaskamer...quote:Op maandag 25 juni 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal af en toe wel een windje laten, zodat ik mezelf straf omdat hij mij wenscht te vergassen.
Ofzo
Lux is my main man. Wij hebben eckt geen ruzie hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat moest ik doen. Het duurde even voor ik de koppeling had gemaakt naar een gaskamer...![]()
Anders praat jij het maar met hem uit, ik trek ruzie slecht
Misschien ik welquote:Op maandag 25 juni 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lux is my main man. Wij hebben eckt geen ruzie hoor
Hoop het, anders moet ik het ook nog goed gaan makenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Achgut. Komt wel goed!
Nou toedeldokels en zulks!
Huh? Geen idee?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hey waarom kan ik jouw tweets niet meer lezen mint
Ze heeft je geblokkeerd?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hey waarom kan ik jouw tweets niet meer lezen mint
Rolfje tweet niet zoveel, geen reden tot blokkerenquote:
Jong toch, het is niet waar!quote:
Rustig... Volgens mij wordt er meer achter dan voor de schermen gecommuniceerdquote:
en 24 jaar geleden won NL het EK voetbal!quote:
gingen die op dezelfde dag uit elkaar als de dag waarop MJ stierf? Wat een zwarte dag in de muziekgeschiedenis!quote:
Goededagquote:
Ik volg je nu ook hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 08:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gingen die op dezelfde dag uit elkaar als de dag waarop MJ stierf? Wat een zwarte dag in de muziekgeschiedenis!
Doen er ook nonnen auditie dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel met z'n non-programma op tv. Origineel, de zoveelste talentenjacht
![]()
.
Hou je bek over Gielquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel met z'n non-programma op tv. Origineel, de zoveelste talentenjacht
![]()
.
Daarom zijn bezuinigingen bij de omroep dus nodig. Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik naar de grote Giel Beelen-show ga kijken.quote:
Mijn TV heeft een mutsbescherming en zal uit zelfbescherming doorzappen wanneer AC in beeld is.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom zijn bezuinigingen bij de omroep dus nodig. Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik naar de grote Giel Beelen-show ga kijken.
Misschien is het wel heel leuk..........quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom zijn bezuinigingen bij de omroep dus nodig. Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik naar de grote Giel Beelen-show ga kijken.
Daar ging 't al mis.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel leuk..........
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry broertie, ik ben voor Spanjequote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de verandering ben ik woensdag VOOR Ronaldo en z'n team
[ afbeelding ]
En daarna verliezen van Koning Balotelliquote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de verandering ben ik woensdag VOOR Ronaldo en z'n team
[ afbeelding ]
Zapster, Balotelli is een regelrechte faalneger met een geexplodeerd ego. Hij raakt geen bal goed. Wordt eens wakkerquote:Op maandag 25 juni 2012 10:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En daarna verliezen van Koning Balotelli
Spanje is al te vaak kampioen achter elkaar geworden me dunktquote:Op maandag 25 juni 2012 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry broertie, ik ben voor Spanje![]()
Iniesta
Xavi
Casillas
Sowieso, singer-songwritersquote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat voor programma het is
Alsof er nog niet genoeg singer-songwriters zijn![]()
quote:Ingrid Perez volgt vanaf september Bert van Lent op tussen 04:00 en 06:00 uur op 3FM. Dit maakte de dj vanmorgend bekend. Van Lent maakt nog vier weken zijn programma in de ochtend en stopt dan.
Perez maakte eerder de ochtendshow voor Kink FM. Ze begon haar loopbaan bij V-Radio, het station van de Veronica Radioschool. Daarna maakte ze programma´s bij FunX.
Van Lent stopt met zijn nachtprogramma omdat hij de passie en de drive is kwijt geraakt. Hij zit sinds 2010 in de ochtend van 3FM. Wat Van Lent nu gaat doen is nog onbekend. Hij weet niet of hij nog op de radio terug zal komen. "Wellicht werken in het magazijn of lasser, zoiets dus."
Balotelli spaart alles op voor de finalequote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zapster, Balotelli is een regelrechte faalneger met een geexplodeerd ego. Hij raakt geen bal goed. Wordt eens wakker
Antonio Di Natale
Die staat hier opquote:
Roel?quote:Wiep (@Wiepmusic)
25-06-12 11:55
Alain Clark kwam vanochtend niet opdagen bij Qmusic, z'n band kan 'm sinds gisteravond niet bereiken. Ik hoop een publiciteitsstunt! #Werkt
Top 1000 allertijden is leuk ja. Net als lijstje vd jaren 80quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die staat hier op
Die hebben voor de verandering weer eens een top-weetikhoeveel allertijde
Maar goed, niet verkeerd zo op de maandagochtend
Mooi, weg met de metroman. Een beetje verzorging is tot daaraan toe, maar sommige mannen slaan er nogal in doorquote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Paul het volgende:
De dj's van 3fm beginnen er steeds wilder uit te zien valt me op
Michiel vandaag, en Sander Lantinga vrijdag was ook een oermens, vet lang en wild haar en baardje hehe
Heb ik net de "Ronaldo-Look" aangenomen, is het weer niet goedquote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mooi, weg met de metroman. Een beetje verzorging is tot daaraan toe, maar sommige mannen slaan er nogal in door
Faggotron ahoyquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb ik net de "Ronaldo-Look" aangenomen, is het weer niet goed
Word ik al dagelijks mee geconfronteerd, zo ongeveer. Inclusief shirtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb ik net de "Ronaldo-Look" aangenomen, is het weer niet goed
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mooi, weg met de metroman. Een beetje verzorging is tot daaraan toe, maar sommige mannen slaan er nogal in door
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:10 schreef Kimberliedje het volgende:
Yayyy me so happy! Eindelijk verlost van m'n opleiding en mag komend schooljaar aan de nieuwe starten! Tijd voor een dansje dus
Ik dacht dat ze het dieptepunt al hadden bereikt met "Pretty fly (for a white guy)" , maar dit is nog wel een aantal keer ergerquote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Sersjee het volgende:
Deze plaat beginnen met "Hey ho, let's go!" is pure heiligschennis. The Offspring is diep gezonken.
Fijn!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:10 schreef Kimberliedje het volgende:
Yayyy me so happy! Eindelijk verlost van m'n opleiding en mag komend schooljaar aan de nieuwe starten! Tijd voor een dansje dus
Ik gok dat laatstequote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef Sersjee het volgende:
Nou, dat was er weer eentje die nog nooit van Google heeft gehoord of een verkapte request deed...
Wel een leuk liedje, tijd niet gehoord.
Ja, dat 'It's weekend'.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat laatste![]()
Heeft Stenders hier ook niet een stukje van gebruikt in een jingle die hij op vrijdagnacht net na middernacht gebruikt?
Vaker gehoord, wel een tof nummerquote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef shifto het volgende:
Voor het 1st dat ik het nummer hoor van mijn signature
Op 3fm dan
quote:
En nooit meer je sig aangepast? Volhouderquote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef shifto het volgende:
[..]Dat nummer luisterde ik 5½ jaar geleden toen ik mijn FOK! account aanmaakte
Goed hèquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En nooit meer je sig aangepast? Volhouder
Ja, maar ik heb die uitspraak gedaan. Het ziet ernaar uit dat ik niemand iets hoef uit te leggen, topic zit vanavond wel dicht. Kan 'ie afzakken naar de kelderquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet doen gekkieh ik heb die tt toch neergezet
Ik heb toch geen idee wat 't betekentquote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die uitspraak gedaan. Het ziet ernaar uit dat ik niemand iets hoef uit te leggen, topic zit vanavond wel dicht. Kan 'ie afzakken naar de kelder
En dat soort opmerkingen vind ik ook erg prettigquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee wat 't betekent
Schijt eraan, .......!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee wat 't betekent
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef minthy het volgende:
Even de Corvette van een vriendin verzetten
Was dat ook niet een beetje het idee?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind al die hits top elke week, maar volgens mij zijn het de 'net niet'-MH's steeds.
Jammer van 3FMquote:Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was dat ook niet een beetje het idee?
Ja net als dat zeiknummer wat dan 3 weken crazyturbotophit wasquote:Op maandag 25 juni 2012 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer van 3FM
"Oh we durven dat niet als MH" (deze van Major Lazer bijv), of "Nee, <insert name> krijgt hier veel meer voor betaald"
is dat Jessica O'Biel?quote:
die heeft me ooit nog verkering gevraagd. maar toen had ik al iets met Kirsten Dunst. achteraf beetje spijt van toen Kirsten ervandoor ging met die zangert van Razorlightquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef borisz het volgende:
Grbml. Zo'n Ipad werkt stiekem wel heel erg prettig
![]()
Mag niemand weten dat ik dat vind want Apple is stom![]()
Al ben ik zelf ook zeer tevreden met mijn asus transformer prime.
Omdat ik nooit uitgepraat benquote:
WTF van die agentenquote:
Ik heb je een paar uur geleden al een antwoord gegeven hoor, dus welk loeder negeert er?quote:
Ja nu dus pasquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb je een paar uur geleden al een antwoord gegeven hoor, dus welk loeder negeert er?
Ik heb er net nog even een vloekje achteraan gegooid, maar dat bericht ervoor heb ik vanmiddag al gestuurdquote:
Nee, ik denk niet dat Giel het leuk vindt als ik ga kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef Paul het volgende:
Hier kan je meepraten als je naar beste songwriter kijkttopic in TAL
De Beste Singer/Songwriter van Nederland
Volgens mij zie je Giel niet eens zoveel, ook veel andere 3fm dj's hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat Giel het leuk vindt als ik ga kijken
Paul gozer, ik hoop echt dat jouw zo geliefde Giel er een top progrmma van maakt. Geniet er met volle teugels van.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef Paul het volgende:
Hier kan je meepraten als je naar beste songwriter kijkttopic in TAL
(Programma van Giel)
De Beste Singer/Songwriter van Nederland
Dus geen 3fmfan hier kijkt, terwijl het programma zit met 3fm dj's NEPPERDS! FAKERS!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Paul gozer, ik hoop echt dat jouw zo geliefde Giel er een top progrmma van maakt. Geniet er met volle teugels van.
Ik heb ff geen zin om naar de TV te kijken
Okee Paul, omdat je een toffe user bent heb ik toch eff mijn tv aangeslingerdquote:Op maandag 25 juni 2012 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus geen 3fmfan hier kijkt, terwijl het programma zit met 3fm dj's NEPPERDS! FAKERS!
Tja, ik ben geen fan van Giel. Daarnaast zit ik naar een programma van Max (ik val nog net buiten de doelgroep, dus geen geintjesquote:Op maandag 25 juni 2012 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus geen 3fmfan hier kijkt, terwijl het programma zit met 3fm dj's NEPPERDS! FAKERS!
JEzus mens ben je al 67?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik ben geen fan van Giel. Daarnaast zit ik naar een programma van Max (ik val nog net buiten de doelgroep, dus geen geintjes) te kijken en me goed te vermaken door een jonkie in het publiek, dat zo stoer mogelijk op tv wil
Nu scheld ik je al genoeg uit via een andere weg. Is dat niet genoeg? Wou je ook hier nog een digitale klap voor je bakkes??quote:
Autist!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu scheld ik je al genoeg uit via een andere weg. Is dat niet genoeg? Wou je ook hier nog een digitale klap voor je bakkes??
Doe mij maar PaDDenstoelensoep... niet anders omschreven...quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij maar PaDDenstoelensoep... niet anders omschreven...
Ik heb er trouwens weinig last vanquote:
Enig meid!quote:
Z;n haar is kortquote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Mijn commentaar is ook briliant!
Mensen hebben dat in veel verschillende vormen, of ervaren soms ineens problemen in een nieuwe situatie. Fijn dat je niet veel last hebt, ik zie het vaak andersquote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens weinig last vanAlleen soms met concentreren en snel afgeleid zijn
De Beste Singer/Songwriter van Nederlandquote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] Waarom zit Moke niet in dat programma?
Lerenquote:
Ik vond hem maar een ramp.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
Ik heb geen idee wat ik zat/lag/liep te doen, Michael Jackson heeft me nooit geboeid. Bij leven niet en nu nog niet
Doe mij maar Take Back the Cityquote:
Vind ik ook ontzettend tof, maar ik ben nu wel in een bui voor dezequote:
Wanne kutreplyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Oh tegengas geven!!!
Snow Patrol, wanne kutmuziek
Eens, kan alleen eerdergenoemd nummer hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Oh tegengas geven!!!
Snow Patrol, wanne kutmuziek
Ja maar ik meen het niet want ik vind Snow Patrol gewoon heel goedquote:
Wijf!!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het niet want ik vind Snow Patrol gewoon heel goed
Het is wel eens tijd voor een goeie zomerse deun.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
Wat een romantiek vanavond... Let's grow old together, and die at the same time
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel eens tijd voor een goeie zomerse deun.
Eens even 1 verzinnen
Omdat het kan. Het enige juiste antwoord in dezenquote:
quote:
PLAGE! VERDOMME PLAGEquote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat het kan. Het enige juiste antwoord in dezen
[..]
Prop die plage maar in je poeperd!!quote:
JE BENT HEEL GEMEEN TEGEN MIJ IK GA HET TEGEN DANNY ZEGGENquote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Prop die plage maar in je poeperd!!![]()
Of ben ik nu weer ongepast?![]()
Task jij nu multi?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Prop die plage maar in je poeperd!!![]()
Of ben ik nu weer ongepast?![]()
Ik eet tegenwoordig Danny's voor ontbijt, dus kom maar opquote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JE BENT HEEL GEMEEN TEGEN MIJ IK GA HET TEGEN DANNY ZEGGEN
Ja, goed hè?quote:
Zeg trut, ik laat me niet uitschelden voor biatsjquote:
hee, das mijn taak!quote:
Hee wat sneu.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou,
[ afbeelding ]
dit mooie beessie is vandaag overleden, dus eigenlijk niet zo goed.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou,
[ afbeelding ]
dit mooie beessie is vandaag overleden, dus eigenlijk niet zo goed.
Oeps. Het was eigenlijk ook echt een oepsje.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee wat sneu.
Gecondoleerd met je katje/poesje. Hoe heette hij/zij?
Doe maar niet, zou ik niet zo tof vindenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
TT #3521: In Memoriam: Oeps (Kat van Pino112) ?
Ok dan zal ik dat iig niet doenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet, zou ik niet zo tof vinden
Kut, dan moet ik het goed gaan maken... Dat wordt fickenquote:
Gelukkig, ik was al bang dat je het niet zo kon waarderen dat ik je net uitschold voor Timotei-meisjequote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huh nee j0h ik ben met nerd pruts dingen bezig
watquote:Op maandag 25 juni 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je het niet zo kon waarderen dat ik je net uitschold voor Timotei-meisje
Whehe, and who`s the failwhale nowquote:Op maandag 25 juni 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik krijg er verdomme geen push melding van kut MSN!!!
Lul!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De groeten je hebt helemaal niks gestuurd troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |