En ik alles maar uitleggen aan je broer zeker...quote:
Ik zal af en toe wel een windje laten, zodat ik mezelf straf omdat hij mij wenscht te vergassen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik alles maar uitleggen aan je broer zeker...
Dat moest ik doen. Het duurde even voor ik de koppeling had gemaakt naar een gaskamer...quote:Op maandag 25 juni 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal af en toe wel een windje laten, zodat ik mezelf straf omdat hij mij wenscht te vergassen.
Ofzo
Lux is my main man. Wij hebben eckt geen ruzie hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat moest ik doen. Het duurde even voor ik de koppeling had gemaakt naar een gaskamer...![]()
Anders praat jij het maar met hem uit, ik trek ruzie slecht
Misschien ik welquote:Op maandag 25 juni 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lux is my main man. Wij hebben eckt geen ruzie hoor
Hoop het, anders moet ik het ook nog goed gaan makenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Achgut. Komt wel goed!
Nou toedeldokels en zulks!
Huh? Geen idee?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hey waarom kan ik jouw tweets niet meer lezen mint
Ze heeft je geblokkeerd?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hey waarom kan ik jouw tweets niet meer lezen mint
Rolfje tweet niet zoveel, geen reden tot blokkerenquote:
Jong toch, het is niet waar!quote:
Rustig... Volgens mij wordt er meer achter dan voor de schermen gecommuniceerdquote:
en 24 jaar geleden won NL het EK voetbal!quote:
gingen die op dezelfde dag uit elkaar als de dag waarop MJ stierf? Wat een zwarte dag in de muziekgeschiedenis!quote:
Goededagquote:
Ik volg je nu ook hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 08:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gingen die op dezelfde dag uit elkaar als de dag waarop MJ stierf? Wat een zwarte dag in de muziekgeschiedenis!
Doen er ook nonnen auditie dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel met z'n non-programma op tv. Origineel, de zoveelste talentenjacht
![]()
.
Hou je bek over Gielquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel met z'n non-programma op tv. Origineel, de zoveelste talentenjacht
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |