Mits als in alleen als is in deze context gewoon correct hoor.quote:
Sowieso een beetje kinderachtig om zo te doen en het lijkt me dat je zelf niet zo'n houding wilt hebben. En je kunt foto's door van die programma's halen om te kijken wanneer, met wat, op welke standen enzovoorts een foto is genomen.quote:
EXIF editten? Bedoel je datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mits als in alleen als is in deze context gewoon correct hoor.
[..]
Sowieso een beetje kinderachtig om zo te doen en het lijkt me dat je zelf niet zo'n houding wilt hebben. En je kunt foto's door van die programma's halen om te kijken wanneer, met wat, op welke standen enzovoorts een foto is genomen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mits als in alleen als is in deze context gewoon correct hoor.
Tof!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef Coke. het volgende:
OHHH ik heb een vet idee hiervoor. Of nouja, een uitvoerbaar idee voor de verandering. Eens kijken of ik tijd/zin kan maken.
Past wel goed in het thema!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Latex is best duur
En ik denk dat als ik latex verf gebruik het dodelijk kan aflopen
Ik ben ff het één en ander aan het nalezen want heb geen zin dat ik dadelijk stik onder de latex ofzo met allemaal nepbloed over me heen en shitquote:
Dat zou tot uitsluiting leiden, je moet hem zelf gemaakt hebben. Timer een idee?;)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ben ff het één en ander aan het nalezen want heb geen zin dat ik dadelijk stik onder de latex ofzo met allemaal nepbloed over me heen en shit
tenzij iemand dan snel foto's maakt en op mijn naam doet inzenden
Het is meer dat ik niet weet of latex wel of niet ademend is, wel belangrijk als ik dadelijk voor die hete lampen staquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou tot uitsluiting leiden, je moet hem zelf gemaakt hebben. Timer een idee?;)
Maar er zijn ook latex maskers, dus ik mag hopen dat er ook een ademde variant isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
Latex ademt echt niet. Condooms zijn bijvoorbeeld van latex. Als dat zou ademen, zou het een nóg minder betrouwbaar anticonceptiemiddel zijn dan het al is.
Je hebt misschien mijn leven gered!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Die hebben openingen, of stukken van ander materiaal.
Shit, I should be killing the competition, not staving them...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je hebt misschien mijn leven gered!
Het thema is horror hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef koentjedrummer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste wedstrijd foto
dat stukje schimmig ietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:41 schreef koentjedrummer het volgende:
kijk maar eens onderin de foto
Dat zeker, Koen gaat vooralsnog fier aan kop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Naja jongens, koentje post tenminste nog iets!
Daarbij is denkik een zomermaand lastig voor het thema, maar dat is mijn bescheiden mening
ik deel je meningquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Naja jongens, koentje post tenminste nog iets!
Daarbij is denkik een zomermaand lastig voor het thema, maar dat is mijn bescheiden mening
Alleen de titel is voor mij al th3 h0rr0r iddquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:25 schreef Sjiep het volgende:
Nog niet zo veel gepost maar ik wil ook wel eens wat proberen (met een iets andere insteek)
[ afbeelding ]
Ik had ook niet veel inspiratie, vandaar een beetje het thema rekken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alleen de titel is voor mij al th3 h0rr0r idd
Morgen is het de 22e.. *mompel iets met regel en inzenden tm de 21e*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:51 schreef Schanulleke het volgende:
Goeie Rebubbled! Ik hoop morgen eindelijk tijd te vinden om mijn idee te maken, of om mijn zwaktebod up te loaden.
is ze nog warm?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:51 schreef Rebubbled het volgende:
Okidoki. Net nog even mijn buurmeisje voor jullie vermaak vermoord. Iemand interesse in een kilo of 60 aan mensenvlees? Of andere tips over wat te doen met een lijk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
is ze nog warm?Ze ligt nu een beetje stijf te wezen. En mijn airco kan ook niet koud genoeg om haar nog lang vers te houden, ze begint al een beetje te rieken. Evengoed interesse? Wellicht dat ik stukjes kan opwarmen in de magnetron voor je. Hoe warm wil je het hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
35 graden minimaal, lever je het in een potje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ze ligt nu een beetje stijf te wezen. En mijn airco kan ook niet koud genoeg om haar nog lang vers te houden, ze begint al een beetje te rieken. Evengoed interesse? Wellicht dat ik stukjes kan opwarmen in de magnetron voor je. Hoe warm wil je het hebben?
Als je verder had ingezoomd en je penseel kleiner had gemaakt had je hem iets netter erin kunnen shoppen. Wel een tof idee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben teveel in de vakantiesferen om me er volledig op te werpen.
Mijn idee was dit, ik wou een oefening in laagmaskers, omdat ik daar nog geen ene jota van begrijp.
In dat opzicht ben ik wel iets opgeschoten.
En het is meteen het antwoord op de vraag die Rebubbled opwierp. Een lijk is gewoon GFT afval. In de groene bak dus!
[ link | afbeelding ]
Domestic dispute by Gilles 1972, on Flickr
Ja, ik zit hier sowieso zonder muis en met de touchpad van mijn notebook was ik al snel ongeduldig. Maar goed, het is me tenminste weer gelukt om in te zenden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als je verder had ingezoomd en je penseel kleiner had gemaakt had je hem iets netter erin kunnen shoppen. Wel een tof idee.
En wat jij wil Andreas, wat jij wil. Even een zaklamp uithollen.
Ik had wat minder dan 60kg, maar er is altijd wel een soepje van te maken..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:51 schreef Rebubbled het volgende:
Net nog even mijn buurmeisje voor jullie vermaak vermoord. Iemand interesse in een kilo of 60 aan mensenvlees? Of andere tips over wat te doen met een lijk?
Nog een inzending. Fijn!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef bakkerl het volgende:
Deze maand niet echt de tijd gehad om het toestel ter handen te nemen vanwege vakantie en een verbouwing met een deadline. Daarom een greep uit de selectie van wat deze maand nog wel gemaakt is..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
Dunno of hij goedgekeurd zal worden...
Check: Gaan we even vanuit dat dit zo is...quote:Regels
De foto dient door deelnemer die hem post gemaakt en nabewerkt te zijn
De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn.
Checkquote:Maximaal 1 foto per deelnemer.
Chronisch tijd te veel op mijn werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Schanulleke het volgende:
Superfijn Rebubbled, dat je alles weer klaar had gezet. Ik wou er net zelf voor gaan zitten, maar dat was dus niet meer nodig.
interesse in de fiscale kant van fusies en overnames?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Chronisch tijd te veel op mijn werk.Mocht je ergens een leuke functie weten, iets met rechten, dan ontvang ik graag een PM!
Inderdaad jammer. Goeie foto! Waar heb je die gemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:04 schreef Cockwhale het volgende:
Jammer dat het al begonnen is. Had geen tijd om mn foto te plaatsen door vakantie..
Heeft Ingrid van P&O niet iets anders leuks voor je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Rebubbled het volgende:
Ik werk nu bij een loterij als medewerker klantenservice en receptioniste. Ik ben net afgestudeerd en dit was mijn bijbaan. Gelukkig kan ik er meer uren gaan werken, maar ideaal is dit natuurlijk niet. -H-I-M-, ik ben in van alles geinteresseerd (behalve mijn huidige baan).
Het geeft mij echt een Dutroux-associatie. Brrr...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Rebubbled het volgende:
Heel freaky, nodigt me uit tot meer willen weten.
Dit geeft mij Dutroux-associaties. Stalk much?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft Ingrid van P&O niet iets anders leuks voor je?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het geeft mij echt een Dutroux-associatie. Brrr...
En ik dacht exact hetzelfde bij die fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dit geeft mij Dutroux-associaties. Stalk much?
Welnee, dat is toevallig de vrouw van een vriend van me. Gewoon toeval.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dit geeft mij Dutroux-associaties. Stalk much?
Oké. Dan ben je weer creep-af.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welnee, dat is toevallig de vrouw van een vriend van me. Gewoon toeval.
Een gratis account op Flickt en dan verschillende sets aanmaken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe we een soort verzameling van de wedstrijden kunnen maken? Ik wil het best maken, maar weet niet wat handig is.
Ik heb verschillende sets in Flickr. En naar mijn weten heb ik nog nooit een cent betaald aan Flickrquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef Rebubbled het volgende:
Heb je voor sets niet een betaald account nodig?
Nee, maar je hebt wel te maken met allerlei andere beperkingen, zoals max 200 foto's die getoond worden, max. resolutie, etc. etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef Rebubbled het volgende:
Heb je voor sets niet een betaald account nodig?
shit, nu weten jullie waar mijn inspiratie vandaan kwam.. http://www.imdb.com/title/tt1167675/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef koentjedrummer het volgende:
bakkerl: 1 punt, dit kan ook een sinterklaas thema zijn?
Het is point of view, daarbinnen zijn weinig andere composities mogelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef koentjedrummer het volgende:
Rebubbled: 2 punten, misschien iets meer aandacht nodig qua compositie? dit lijkt alsof hij even snel is gemaakt? maar hier kan ik helemaal fout bij zitten.
Dat is volgens mij niet altijd zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:04 schreef Schanulleke het volgende:
Groepen aanmaken lijkt me gemakkelijker dan foto's bundelen in sets. Voorwaarde is dan wel dat alle deelnemers een Flickr account hebben.
Dat zou wel tof zijn! En dat er dan een link ofzo komt in de OP. Wellicht dat de foto's op volgorde van hoog naar laag kunnen worden neergezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef Puala het volgende:
Oh ik wil wel een website bouwen ofzo hoor. No problem. Past nog zo op de server.
Bedenk maar ff wat je wilt. Je kan een soort blog doen dat je na afloop van een maand de foto's post. en dan met een gallery zichtbaar maakt. Je kan ook doen dat je en pagina maakt met een soort foto gallery en dat je dan dus per pagina kan navigeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn! En dat er dan een link ofzo komt in de OP. Wellicht dat de foto's op volgorde van hoog naar laag kunnen worden neergezet?
yepquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Alleen MrMonkeyman moet nog stemmen. Toch?
Nr 1 is altijd nr 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef Schanulleke het volgende:
Het is me onduidelijk wie je nu 1 punt geeft en wie 5.
Oké, dus bakkerl is jouw nr 1 en die ken jij 5 punten toe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |