Ik heb verschillende sets in Flickr. En naar mijn weten heb ik nog nooit een cent betaald aan Flickrquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef Rebubbled het volgende:
Heb je voor sets niet een betaald account nodig?
Nee, maar je hebt wel te maken met allerlei andere beperkingen, zoals max 200 foto's die getoond worden, max. resolutie, etc. etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef Rebubbled het volgende:
Heb je voor sets niet een betaald account nodig?
shit, nu weten jullie waar mijn inspiratie vandaan kwam.. http://www.imdb.com/title/tt1167675/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef koentjedrummer het volgende:
bakkerl: 1 punt, dit kan ook een sinterklaas thema zijn?
Het is point of view, daarbinnen zijn weinig andere composities mogelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef koentjedrummer het volgende:
Rebubbled: 2 punten, misschien iets meer aandacht nodig qua compositie? dit lijkt alsof hij even snel is gemaakt? maar hier kan ik helemaal fout bij zitten.
Dat is volgens mij niet altijd zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:04 schreef Schanulleke het volgende:
Groepen aanmaken lijkt me gemakkelijker dan foto's bundelen in sets. Voorwaarde is dan wel dat alle deelnemers een Flickr account hebben.
Dat zou wel tof zijn! En dat er dan een link ofzo komt in de OP. Wellicht dat de foto's op volgorde van hoog naar laag kunnen worden neergezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef Puala het volgende:
Oh ik wil wel een website bouwen ofzo hoor. No problem. Past nog zo op de server.
Bedenk maar ff wat je wilt. Je kan een soort blog doen dat je na afloop van een maand de foto's post. en dan met een gallery zichtbaar maakt. Je kan ook doen dat je en pagina maakt met een soort foto gallery en dat je dan dus per pagina kan navigeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn! En dat er dan een link ofzo komt in de OP. Wellicht dat de foto's op volgorde van hoog naar laag kunnen worden neergezet?
yepquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Alleen MrMonkeyman moet nog stemmen. Toch?
Nr 1 is altijd nr 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef Schanulleke het volgende:
Het is me onduidelijk wie je nu 1 punt geeft en wie 5.
Oké, dus bakkerl is jouw nr 1 en die ken jij 5 punten toe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |