quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
Dunno of hij goedgekeurd zal worden...
Check: Gaan we even vanuit dat dit zo is...quote:Regels
De foto dient door deelnemer die hem post gemaakt en nabewerkt te zijn
De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn.
Checkquote:Maximaal 1 foto per deelnemer.
Chronisch tijd te veel op mijn werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Schanulleke het volgende:
Superfijn Rebubbled, dat je alles weer klaar had gezet. Ik wou er net zelf voor gaan zitten, maar dat was dus niet meer nodig.
interesse in de fiscale kant van fusies en overnames?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Chronisch tijd te veel op mijn werk.Mocht je ergens een leuke functie weten, iets met rechten, dan ontvang ik graag een PM!
Inderdaad jammer. Goeie foto! Waar heb je die gemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:04 schreef Cockwhale het volgende:
Jammer dat het al begonnen is. Had geen tijd om mn foto te plaatsen door vakantie..
Heeft Ingrid van P&O niet iets anders leuks voor je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Rebubbled het volgende:
Ik werk nu bij een loterij als medewerker klantenservice en receptioniste. Ik ben net afgestudeerd en dit was mijn bijbaan. Gelukkig kan ik er meer uren gaan werken, maar ideaal is dit natuurlijk niet. -H-I-M-, ik ben in van alles geinteresseerd (behalve mijn huidige baan).
Het geeft mij echt een Dutroux-associatie. Brrr...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Rebubbled het volgende:
Heel freaky, nodigt me uit tot meer willen weten.
Dit geeft mij Dutroux-associaties. Stalk much?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft Ingrid van P&O niet iets anders leuks voor je?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het geeft mij echt een Dutroux-associatie. Brrr...
En ik dacht exact hetzelfde bij die fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dit geeft mij Dutroux-associaties. Stalk much?
Welnee, dat is toevallig de vrouw van een vriend van me. Gewoon toeval.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dit geeft mij Dutroux-associaties. Stalk much?
Oké. Dan ben je weer creep-af.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welnee, dat is toevallig de vrouw van een vriend van me. Gewoon toeval.
Een gratis account op Flickt en dan verschillende sets aanmaken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe we een soort verzameling van de wedstrijden kunnen maken? Ik wil het best maken, maar weet niet wat handig is.
Ik heb verschillende sets in Flickr. En naar mijn weten heb ik nog nooit een cent betaald aan Flickrquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef Rebubbled het volgende:
Heb je voor sets niet een betaald account nodig?
Nee, maar je hebt wel te maken met allerlei andere beperkingen, zoals max 200 foto's die getoond worden, max. resolutie, etc. etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef Rebubbled het volgende:
Heb je voor sets niet een betaald account nodig?
shit, nu weten jullie waar mijn inspiratie vandaan kwam.. http://www.imdb.com/title/tt1167675/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef koentjedrummer het volgende:
bakkerl: 1 punt, dit kan ook een sinterklaas thema zijn?
Het is point of view, daarbinnen zijn weinig andere composities mogelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef koentjedrummer het volgende:
Rebubbled: 2 punten, misschien iets meer aandacht nodig qua compositie? dit lijkt alsof hij even snel is gemaakt? maar hier kan ik helemaal fout bij zitten.
Dat is volgens mij niet altijd zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:04 schreef Schanulleke het volgende:
Groepen aanmaken lijkt me gemakkelijker dan foto's bundelen in sets. Voorwaarde is dan wel dat alle deelnemers een Flickr account hebben.
Dat zou wel tof zijn! En dat er dan een link ofzo komt in de OP. Wellicht dat de foto's op volgorde van hoog naar laag kunnen worden neergezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef Puala het volgende:
Oh ik wil wel een website bouwen ofzo hoor. No problem. Past nog zo op de server.
Bedenk maar ff wat je wilt. Je kan een soort blog doen dat je na afloop van een maand de foto's post. en dan met een gallery zichtbaar maakt. Je kan ook doen dat je en pagina maakt met een soort foto gallery en dat je dan dus per pagina kan navigeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn! En dat er dan een link ofzo komt in de OP. Wellicht dat de foto's op volgorde van hoog naar laag kunnen worden neergezet?
yepquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Alleen MrMonkeyman moet nog stemmen. Toch?
Nr 1 is altijd nr 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef Schanulleke het volgende:
Het is me onduidelijk wie je nu 1 punt geeft en wie 5.
Oké, dus bakkerl is jouw nr 1 en die ken jij 5 punten toe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |