Deze 2 zouden eigenlijk andersom moeten staan.. Schanulleke heeft 6x een 12 punten gekregen en Mr. Monkeyman heeft 5x een 12 punten gekregenquote:2. Mr. Monkeyman 123
2. Schanulleke 123
Niet vast 12, maar de hoogste score die op dat moment uit te delen is. Deze keer dus 12 omdat er 13 inzendingen waren...quote:3 Wie niet stemt kent bij verstek 12 punten toe aan iedereen behalve hemzelf.
Gelijk=gelijk toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Deze 2 zouden eigenlijk andersom moeten staan.. Schanulleke heeft 6x een 12 punten gekregen en Mr. Monkeyman heeft 5x een 12 punten gekregen
[..]
Niet vast 12, maar de hoogste score die op dat moment uit te delen is. Deze keer dus 12 omdat er 13 inzendingen waren...
Daar heb je natuurlijk gelijk in. De maximale score aan alle deelnemers behalve henzelf, dat zou de regel moeten zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef bakkerl het volgende:
Niet vast 12, maar de hoogste score die op dat moment uit te delen is. Deze keer dus 12 omdat er 13 inzendingen waren...
Dat is hem inderdaad. Top!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Wie niet stemt kent bij verstek het maximale aantal punten toe aan iedereen, behalve zichzelf.
Zo dus? Als er een nieuw thema is gaarne ff naar mij pmen, dan kan ik de op enzulks aanpassen.
Ik wil anders wel model staan. Ik weet iig hoe je nepbloed kan maken. Als jij anders voor wat latex zorgt dan kunnen we iets vets maken:quote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb diverse lijntjes uitstaan nu. Hopen dat iemand bijt.
Als je een vagina en borsten groeit zeg ik ja!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik wil anders wel model staan. Ik weet iig hoe je nepbloed kan maken. Als jij anders voor wat latex zorgt dan kunnen we iets vets maken:
Ik zal eens kijken, ik heb sowieso al een hoop foto's die onder het thema vallen dus in principe hoef ik geen nieuwe foto te schieten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:54 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als je een vagina en borsten groeit zeg ik ja!
Filmpje geklikt. Weirdly enough krijg ik er de hibbyjibbies van.![]()
Oh en ik wil je eventueel wel helpen hoor. Ik ga echter geen dingen voor je aanschaffen.
Nou, de foto moet in augustus zijn gemaakt. Dus mits je beschikt over een tijdmachine, zul je een nieuwe foto moeten maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, ik heb sowieso al een hoop foto's die onder het thema vallen dus in principe hoef ik geen nieuwe foto te schieten.
Jij bedoelt ook 'tenzij'.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, de foto moet in augustus zijn gemaakt. Dus mits je beschikt over een tijdmachine, zul je een nieuwe foto moeten maken.
Hoe willen ze dat controleren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, de foto moet in augustus zijn gemaakt. Dus mits je beschikt over een tijdmachine, zul je een nieuwe foto moeten maken.
Uiteraard gaat iedereen er daarbij vanuit dat mensen die hier posten zelf oud en wijs genoeg zijn om in te staan voor het eigen gedrag.quote:
Let the games begin!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Uiteraard gaat iedereen er daarbij vanuit dat mensen die hier posten zelf oud en wijs genoeg zijn om in te staan voor het eigen gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |