Top dat je meteen reageertquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks voor je DM
ik ga er nu even goed voor zitten
Maak je het lijstje nog even compleet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
Dank voor de feedback; ja, dit was een megasnelle foto met mijn GSM (ik had toen niet eens een camera) geschoten, niet met het idee met een wedstrijd mee te doen. De enige foto op dat moment in juli gemaakt ook.
Mooiste foto van de maand vind ik die van Cockwhale
vond kozijn mooierquote:Op zondag 22 juli 2012 20:43 schreef Rebubbled het volgende:
T42: 5 Leuk dat je een locatie hebt weten te vinden. Ik vind het echter storend dat de molen niet scherp is, maar het kozijn. De molen is toch wel echt het onderwerp van de foto, een kozijn is nu eenmaal niet erg interessant, hoe vervallen hij ook is. Kon je niet in de molen?
had ik toch een andere moetten kiezenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef -Techno- het volgende:
T42: 4 De compositie van de foto vind ik erg geslaagd maar het is zo jammer dat je niet de molen scherp hebt maar wel het stopcontact.
vond het afbladderen juist mooi met de scheur (stond in het hokje van de weegbrug van de maalderij die nu een sporthal is)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Ssytse het volgende:
7 pt. T42
Het verval goed weten vast te leggen, niets in de foto is nog in goede staat. De barst in het raam maakt het beeld aan de rechterkant interessanter. Echter vind ik het storend dat de molen niet scherp is, maar juist het stopcontact. Maar de molen scherp en het kozijn juist niet maakt het beeld volgens mij niet (veel) sterker. Helaas mis ik het thema wel wat - molens associeer ik met polders.
Yea zag de post te laat (een maand ofzo)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Tof! Jammer dat je na de sluiting aankomt, dat zijn mooie foto's.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:53 schreef Inscriviti het volgende:
Misschien een beetje laat maar wil ze toch graag delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij waren lekker bezig met urban exploren en belande uiteindelijk op het politie bureau, als bazen met een kop koffie!
Cockwhale! Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
Dames en heren,
Na lang wachten heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en een eindstand opgemaakt. Omdat El_Matador en Alledaagsewaanzin al enkele dagen niet adequaat reageren op pm/dm hebben ze iedereen 12 punten toegekend, behalve henzelf. Op die manier is het 't gemakkelijkste te verwerken.
Cockwhale, van harte gefeliciteerd met deze overwinning.
Suggesties voor volgende maand om op te nemen in de wedstrijdvoorwaarden:
1 Door inzending verklaar je jezelf akkoord met de wedstrijdregels
2 Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen. (Uiterlijk tot de 27ste 23:59:59 dus.)
3 Wie niet stemt kent bij verstek 12 punten toe aan iedereen behalve hemzelf.
Ook mee eens, maar vwb het laatste mits een goede verklaring (bijv. ban, vakantie, ziekte, anderzins oid)quote:Op maandag 30 juli 2012 11:12 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Cockwhale! Van harte gefeliciteerd!!Ik ben erg benieuwd naar je onderwerp.
Ik ben het er mee eens dat je de puntentelling hebt opgemaakt en ik ben het eens met de extra voorwaarden. Wellicht ook uitsluiting van deelname aan de volgende maand door mensen die niet stemmen?
Tenzij bedoel jequote:Op maandag 30 juli 2012 11:15 schreef BrandX het volgende:
Super Schanulleke, thanks!
[..]
Ook mee eens, maar vwb het laatste mits een goede verklaring (bijv. ban, vakantie, ziekte, anderzins oid)
De Nederlandse taal en ik zijn geen gigantische maatjesquote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tenzij bedoel je
Maar, die ban hoeft van mij niet eens zo. Door een uiterste datum en een oplossing voor de punten hoeven de mensen die op dat moment even de kar trekken (het wisselt wie dat zijn), tenminste geen negatieve energie te steken in het achter de broek zitten van deelnemers. Dat scheelt al genoeg.
Deze 2 zouden eigenlijk andersom moeten staan.. Schanulleke heeft 6x een 12 punten gekregen en Mr. Monkeyman heeft 5x een 12 punten gekregenquote:2. Mr. Monkeyman 123
2. Schanulleke 123
Niet vast 12, maar de hoogste score die op dat moment uit te delen is. Deze keer dus 12 omdat er 13 inzendingen waren...quote:3 Wie niet stemt kent bij verstek 12 punten toe aan iedereen behalve hemzelf.
Gelijk=gelijk toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Deze 2 zouden eigenlijk andersom moeten staan.. Schanulleke heeft 6x een 12 punten gekregen en Mr. Monkeyman heeft 5x een 12 punten gekregen
[..]
Niet vast 12, maar de hoogste score die op dat moment uit te delen is. Deze keer dus 12 omdat er 13 inzendingen waren...
Daar heb je natuurlijk gelijk in. De maximale score aan alle deelnemers behalve henzelf, dat zou de regel moeten zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:59 schreef bakkerl het volgende:
Niet vast 12, maar de hoogste score die op dat moment uit te delen is. Deze keer dus 12 omdat er 13 inzendingen waren...
Dat is hem inderdaad. Top!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Wie niet stemt kent bij verstek het maximale aantal punten toe aan iedereen, behalve zichzelf.
Zo dus? Als er een nieuw thema is gaarne ff naar mij pmen, dan kan ik de op enzulks aanpassen.
Ik wil anders wel model staan. Ik weet iig hoe je nepbloed kan maken. Als jij anders voor wat latex zorgt dan kunnen we iets vets maken:quote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb diverse lijntjes uitstaan nu. Hopen dat iemand bijt.
Als je een vagina en borsten groeit zeg ik ja!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik wil anders wel model staan. Ik weet iig hoe je nepbloed kan maken. Als jij anders voor wat latex zorgt dan kunnen we iets vets maken:
Ik zal eens kijken, ik heb sowieso al een hoop foto's die onder het thema vallen dus in principe hoef ik geen nieuwe foto te schieten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:54 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als je een vagina en borsten groeit zeg ik ja!
Filmpje geklikt. Weirdly enough krijg ik er de hibbyjibbies van.![]()
Oh en ik wil je eventueel wel helpen hoor. Ik ga echter geen dingen voor je aanschaffen.
Nou, de foto moet in augustus zijn gemaakt. Dus mits je beschikt over een tijdmachine, zul je een nieuwe foto moeten maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, ik heb sowieso al een hoop foto's die onder het thema vallen dus in principe hoef ik geen nieuwe foto te schieten.
Jij bedoelt ook 'tenzij'.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, de foto moet in augustus zijn gemaakt. Dus mits je beschikt over een tijdmachine, zul je een nieuwe foto moeten maken.
Hoe willen ze dat controleren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, de foto moet in augustus zijn gemaakt. Dus mits je beschikt over een tijdmachine, zul je een nieuwe foto moeten maken.
Uiteraard gaat iedereen er daarbij vanuit dat mensen die hier posten zelf oud en wijs genoeg zijn om in te staan voor het eigen gedrag.quote:
Let the games begin!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Uiteraard gaat iedereen er daarbij vanuit dat mensen die hier posten zelf oud en wijs genoeg zijn om in te staan voor het eigen gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |