Mits als in alleen als is in deze context gewoon correct hoor.quote:
Sowieso een beetje kinderachtig om zo te doen en het lijkt me dat je zelf niet zo'n houding wilt hebben. En je kunt foto's door van die programma's halen om te kijken wanneer, met wat, op welke standen enzovoorts een foto is genomen.quote:
EXIF editten? Bedoel je datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mits als in alleen als is in deze context gewoon correct hoor.
[..]
Sowieso een beetje kinderachtig om zo te doen en het lijkt me dat je zelf niet zo'n houding wilt hebben. En je kunt foto's door van die programma's halen om te kijken wanneer, met wat, op welke standen enzovoorts een foto is genomen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mits als in alleen als is in deze context gewoon correct hoor.
Tof!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef Coke. het volgende:
OHHH ik heb een vet idee hiervoor. Of nouja, een uitvoerbaar idee voor de verandering. Eens kijken of ik tijd/zin kan maken.
Past wel goed in het thema!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Latex is best duur
En ik denk dat als ik latex verf gebruik het dodelijk kan aflopen
Ik ben ff het één en ander aan het nalezen want heb geen zin dat ik dadelijk stik onder de latex ofzo met allemaal nepbloed over me heen en shitquote:
Dat zou tot uitsluiting leiden, je moet hem zelf gemaakt hebben. Timer een idee?;)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ben ff het één en ander aan het nalezen want heb geen zin dat ik dadelijk stik onder de latex ofzo met allemaal nepbloed over me heen en shit
tenzij iemand dan snel foto's maakt en op mijn naam doet inzenden
Het is meer dat ik niet weet of latex wel of niet ademend is, wel belangrijk als ik dadelijk voor die hete lampen staquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou tot uitsluiting leiden, je moet hem zelf gemaakt hebben. Timer een idee?;)
Maar er zijn ook latex maskers, dus ik mag hopen dat er ook een ademde variant isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
Latex ademt echt niet. Condooms zijn bijvoorbeeld van latex. Als dat zou ademen, zou het een nóg minder betrouwbaar anticonceptiemiddel zijn dan het al is.
Je hebt misschien mijn leven gered!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Die hebben openingen, of stukken van ander materiaal.
Shit, I should be killing the competition, not staving them...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je hebt misschien mijn leven gered!
Het thema is horror hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef koentjedrummer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste wedstrijd foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |