SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
GMTA op de seconde afquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef DaMart het volgende:
Het gaat wel erg hard hier... deel 61 binnen een seconde vol.
nou ik had het laatst ook toen ik een nieuw topic opende dat hij er een extra bij optelde...quote:
Ik wist niet eens dat hij dat automatisch deedquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nou ik had het laatst ook toen ik een nieuw topic opende dat hij er een extra bij optelde...
Boven onsquote:
Het staat er zelfs bijquote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij dat automatisch deed
Je stond toch boven die steen?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij dat automatisch deed
Pas maar op, daar had ik vandaag nog een note voorquote:
Jaja, iemand afrekenen op een foutje wat kan gebeurenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef douche-eendje het volgende:
zeg thijs, dit foutje van jou bewijst wel wat ik net al dacht....
Nog altijdquote:
Dunno, ik zou het gewoon proberen. Ben benieuwd welke je in gedachten hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef NaRRaToR het volgende:
Is die fokpol ook geschikt als datumprikker? dan doe ik meteen wat data voor de motormeet.
Nu is het ineens een foutje...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, iemand afrekenen op een foutje wat kan gebeuren
ik dacht eerder aan iets als datumprikken.nl ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dunno, ik zou het gewoon proberen. Ben benieuwd welke je in gedachten hebt.
Als dat bij elk foutje zou moetenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, iemand afrekenen op een foutje wat kan gebeuren
Dan waren we er niet meerquote:
Ik heb hier nog geen pol opgezet dus zou het niet weten hoe het hier zou werken. Je kan hem toch dichtgooien als het niet werkt?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan iets als datumprikken.nl ofzo
Dat mannen op 1 manier denken?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu is het ineens een foutje...je durft het gewoon niet te accepteren dat ik gelijk heb.
Heb ik iets gemist in dit topic?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben er vandoor, tijd om met sol te knuffelen
Knuffelaarquote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben er vandoor, tijd om met sol te knuffelen
ik weet ook niet hoe dat pollen op fok werkt. ik doe wel via zo'n site.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen pol opgezet dus zou het niet weten hoe het hier zou werken. Je kan hem toch dichtgooien als het niet werkt?
Gelukkig want het is geen date-topicquote:
Is goed, ben benieuwd hoe het werktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe dat pollen op fok werkt. ik doe wel via zo'n site.
Niets, dit is geen datingtopic dus moet buiten topic omquote:
We hebben de foto's nog...quote:
Van voor, tijdens of naquote:
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een weekquote:
hahaha....quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een week
Daarom doe ik het altijd safequote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een week
Allemaalquote:
gezien de fokmentaliteit zal het hooguit een pcvirusje worden...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey, dat jij hier met alle vrouwen wil scharenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Chlamydiaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel een veilig geval van pussyquote:
4,95 per stukquote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef Solique het volgende:
[..]
ChlamydiaIk kom nooit in een tuincentrum
QFT!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey, dat jij hier met alle vrouwen wil scharen
Jij met autoquote:
Als ik maar korting krijg bij een kistje volquote:
ze is nog onderweg maar dat gaat zeker goed komenquote:
Zet ze buiten neer, dan hebben ze genoeg waterquote:Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zijn dat binnen of buiten dingen? en hoe vaak water per week?
Nee, dat is inpluggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef douche-eendje het volgende:
je pixels ergens in willen stoppen telt niet als iets scharen he....
Doe haar de groeten van mijquote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze is nog onderweg maar dat gaat zeker goed komen![]()
zodadelijk even opfrissen enzo.
daar vergis je je stevig in hoor denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
gezien de fokmentaliteit zal het hooguit een pcvirusje worden...
In jouw geval wel de goede kabel pakken danquote:
de watquote:Op zondag 24 juni 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar vergis je je stevig in hoor denk ik
ja er zitten genoeg zolderautisten maar er zitten ook genoeg echte fok-sletten
ken je de map van boebiedoe of zoiets niet?
en daar staat maar de helft op als je het mij vraagt!
echt lang niet alle hoor!!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey, dat jij hier met alle vrouwen wil scharen
En de andere helft klopte niet, toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar vergis je je stevig in hoor denk ik
ja er zitten genoeg zolderautisten maar er zitten ook genoeg echte fok-sletten
ken je de map van boebiedoe of zoiets niet?
en daar staat maar de helft op als je het mij vraagt!
Geen kabel nodigquote:Op zondag 24 juni 2012 14:28 schreef Solique het volgende:
[..]
In jouw geval wel de goede kabel pakken dan
Precies, jij snapt het!quote:
Over welke lijst gaat het hier?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
lol, boe's lijst klopt sowieso niet.
En is hopeloos outdatedquote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
iemand heeft ooit zo mooi lijntjes en zo in kaart gebracht wie met wie heeft geneuktquote:
Netwerkkabel toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
allebei een vib met een usb kabel of zo?
Kloptquote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha serieusquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand heeft ooit zo mooi lijntjes en zo in kaart gebracht wie met wie heeft geneukt
ik zal eens zoeken
Want jij staat er nog niet op?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
nee er missen er gewoon kei veelquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef STING het volgende:
[..]Ken er nauwelijks een user van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat er wel staat klopt lang niet altijd.quote:
nee joh, laatste topic dat ik zo snel net voorbij zag komen met de zoekfunctie is 2011quote:
nee oke maar het geeft wel aan dat hier flink wat af geneukt wordquote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat er wel staat klopt lang niet altijd.
Dat topic is idd uit 2011, maar dat diagram is al veel ouder.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh, laatste topic dat ik zo snel net voorbij zag komen met de zoekfunctie is 2011
hij word toch wel aangevuld neem ik aan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dat topic is idd uit 2011, maar dat diagram is al veel ouder.
weet je hoe veel werk!!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
We kunnen overnieuw beginnen met een lijst
Dat ontken ik nietquote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee oke maar het geeft wel aan dat hier flink wat af geneukt word
Neequote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij word toch wel aangevuld neem ik aan?
nou wie heb je geneukt dan? behalve solique?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
die lijst is al jaaaaaaaaren dicht
saaaaaaiquote:
Als iedereen een PM stuurt met vermoedens/feitenquote:
ja doe maar naar mijquote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als iedereen een PM stuurt met vermoedens/feiten
neuken, iewl. Vies gedoe.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wie heb je geneukt dan? behalve solique?
Jij weet alle ins en outs dus al een beetjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja doe maar naar mij
ik beloof dat ik er vertrouwelijk mee om zal gaan
ik zal het alleen in een heel groot schema verwerken maar that's it
Ok, de liefde bedreven dan.quote:
Ins en outs...uhuh, uhuh.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij weet alle ins en outs dus al een beetje
Dat is waarquote:
Vandaar de vraag om tissues?quote:
Outs en ins dan, sheesh.quote:
Daar is ze nog niet uitquote:
OH vertelquote:
uiteraard niet!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Hoor jij op die lijst te staan?
Weet ikquote:
Als je het goed doet niet.quote:
Ik ook niet. Oh wacht dat heeft andere redenenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard niet!
ik ben de onschuld zelve
daarom wil ze hem samenstellen kan ze zichzelf buiten de picture houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard niet!
ik ben de onschuld zelve
Solique lees je datquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daarom wil ze hem samenstellen kan ze zichzelf buiten de picture houden
Suc6quote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef NaRRaToR het volgende:
goed... eventjes afk....eten en opfrissen enzo
een borrel, nu al?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed, ik zie de pms wel verschijnen
ik ga een borrel doen
natuurlijk niet mariaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
nee omdat ik geen belangen heb omdat ik zelf nooit neuk![]()
De bank is geen bed hoor.quote:
Is het al weer de tijd van de maand?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed, ik zie de pms wel verschijnen
ik ga een borrel doen
het is ergens 5 uurquote:
ik heb geen kind! thank godquote:
Ja, zijn mooie pixelsquote:
voor borrels?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het al weer de tijd van de maand?
Je kan er wel op slapen, behalve jij danquote:
Nee PMSquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor borrels?
tijd van de dag bedoel je
Lol wutquote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
klopklop
sting
klopklop
sting
klopklop
sting
Ik kan wel andere dingen op de bankquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Je kan er wel op slapen, behalve jij dan
Eendje?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
klopklop
sting
klopklop
sting
klopklop
sting
Nu even niet......quote:
Nog niet klaarquote:
Wordt weer eens tijd voor nieuwe afleveringen!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
klopklop
sting
klopklop
sting
klopklop
sting
Helemaal niet jongedame, snap er alleen geen hol vanquote:
jaaaaa. Kunnen we weer samen kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd voor nieuwe afleveringen!
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal niet jongedame, snap er alleen geen hol van
jaja. Ik heb toch gelijk gekregen nuquote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal niet jongedame, snap er alleen geen hol van
Ok, helderquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
jaaaaa. Kunnen we weer samen kijken
Ik kijk die serie nooitquote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
jaja. Ik heb toch gelijk gekregen nu
Jij bent Penny?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kijk niet naar de TBBT te confronterendik zou bijna denken dat de schrijvers mij als voorbeeld hebben genomen
quote:
Kloptquote:
Ik ben een man van mysteriesquote:
Geen idee, zou goed kunnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:59 schreef NaRRaToR het volgende:
owjah... het is festival mundial vandaag of niet?
Alleen maar goed tochquote:
Verplaatst die locatie elke keer? Ik meen allemaal dat het vaak of altijd in Tilburg is.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zie zoiets op omroep brabant volgens mij...
(Be)rij zequote:
Enjoyquote:
Op zondag?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef STING het volgende:
Ook eens wat nuttigs doen, op naar de woonboulevard. Tot later
Ik was al bang dat iedereen hem gesmeerd wasquote:
Nee, ik zit op de bank met de laptop op schoot en ben zelfs te lui om te gaan verzitten of om op te staan om de playstation aan te zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iedereen hem gesmeerd was
Playstationquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik zit op de bank met de laptop op schoot en ben zelfs te lui om te gaan verzitten of om op te staan om de playstation aan te zetten
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Ik ga een voorstel bij de forum-admins indienen om deze SC-reeks te sluiten.
Dit, dat walgelijke post-gedrag; (debiele gekwijl, constante 1-richtings-verkeer-aandachtspost-naar-vrouwelijke-users-toe, achterlijke dagboekposts) is nooit mijn bedoeling geweest toen ik met het idee kwam mensen de ruimte te geven voor wat luchtige heen en weer geklets.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Dit, dat walgelijke post-gedrag; (debiele gekwijl, constante 1-richtings-verkeer-aandachtspost-naar-vrouwelijke-users-toe, achterlijke dagboekposts) is nooit mijn bedoeling geweest toen ik met het idee kwam mensen de ruimte te geven voor wat luchtige heen en weer geklets.
Aslanım!!!!!!!! Kim tutar seni!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Dan gaan we toch ergens anders heenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lief dagboek:
Vandaag dee Weissman heel gemeen in het topic.
Einde bericht
Welkom terug in het land der levende Fok!kersquote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, met kleerscheuren.
Dat doe ik idd niet meer op een zondag
Thanks!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der levende Fok!kers
Zielige jiquote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, met kleerscheuren.
Dat doe ik idd niet meer op een zondag
Klopt, ik heb ook zo'n kussen. Duur ding inderdaad, was 100 euro. Maar hij slaapt heerlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ik ben geslaagd.
Jij had toch ook een Silvana kussen? Die krengen zijn best prijzig
Toen de dame in de winkel de naam zei, schoot me idd te binnen dat jij ook dat merk kussen hadquote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook zo'n kussen. Duur ding inderdaad, was 100 euro. Maar hij slaapt heerlijk![]()
En whuuu heb je dat onthouden?
Nou ja, toch komisch dat je het onthouden hebt. Maar je hebt er nu ook eentje?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef STING het volgende:
[..]
Toen de dame in de winkel de naam zei, schoot me idd te binnen dat jij ook dat merk kussen had
Jep, de gelequote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, toch komisch dat je het onthouden hebt. Maar je hebt er nu ook eentje?
Ah, ik heb de paarse. De gele is geloof ik net iets steviger, die was voor mij net téveel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, de gele
Zal wel ff wennen worden, ik mag mezelf gaan afleren om met m'n arm onder m'n kussen te slapen, wat ik al jaren doe
Man, ik zat laatst voor een concert van de toppers in de trein van Utrecht naar Arena. Met de volledige Toppers fanclub.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks!
Toch liever Fok!kers dan al dat 'Toppers'achtige volk wat daar rondzwierf
Wheheeh vreselijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Man, ik zat laatst voor een concert van de toppers in de trein van Utrecht naar Arena. Met de volledige Toppers fanclub.
Tegenover mij zat een vrouw die gezellig aan haar vriendin naast haar zat te vertellen dat ze haar 6-jarige dochter adviseerde om op haar 16de van school te gaan. Had zij zelf ook gedaan en zij had het ook gered.
De toekomst van ons landquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Man, ik zat laatst voor een concert van de toppers in de trein van Utrecht naar Arena. Met de volledige Toppers fanclub.
Tegenover mij zat een vrouw die gezellig aan haar vriendin naast haar zat te vertellen dat ze haar 6-jarige dochter adviseerde om op haar 16de van school te gaan. Had zij zelf ook gedaan en zij had het ook gered.
Ja, dat zal echt een toppertje worden danquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat moet dan voor ons gaan zorgen als wij oud zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt een toppertje worden dan.
Kan ik me goed voorstellen, ik heb gezien wat er op af kwam in de trein laatstquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef STING het volgende:
[..]!
Ik werk in de buurt van de Arena, als de Toppers hier optreden is dat goed te zien
Top of flopsquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je toch maar hangen in deze SC mart?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor schoonmaken heb je geen opleiding nodig. Probleem opgelostquote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat moet dan voor ons gaan zorgen als wij oud zijn
Thuiszorg is (oa) ook schoonmaken, daar heb je óók geen opleiding voor nodig. Neemt niet weg dat je wél een belangrijke functie heb. Een functie waarin ik dat soort types niet graag zie.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor schoonmaken heb je geen opleiding nodig. Probleem opgelost
Waarin dan wel?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg is (oa) ook schoonmaken, daar heb je óók geen opleiding voor nodig. Neemt niet weg dat je wél een belangrijke functie heb. Een functie waarin ik dat soort types niet graag zie.
Nee, die hebben een instelling van likmevestje. Ben je liever kwijt dan rijk. Misschien is de dienstplicht toch niet zo'n gek idee.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg is (oa) ook schoonmaken, daar heb je óók geen opleiding voor nodig. Neemt niet weg dat je wél een belangrijke functie heb. Een functie waarin ik dat soort types niet graag zie.
Van mij mogen ze ergens kantoren gaan poetsen ofzo. WC's schoonmaken op Utrecht CS, zoiets.quote:
Als vuilnisman/vrouw.quote:
Dat moet ook gebeurenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ergens kantoren gaan poetsen ofzo. WC's schoonmaken op Utrecht CS, zoiets.
Echt hè.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
Weekend is voorbij voor je er erg in hebt.
Jep... t had nog wel een dag langer mogen duren. Zo maar eens eten maken en vanavond nog even uurtje harp oefenen. En was in de machine mikken.quote:
ik heb gisteren de was enzo gedaan... nu eventjes lammen in bedquote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep... t had nog wel een dag langer mogen duren. Zo maar eens eten maken en vanavond nog even uurtje harp oefenen. En was in de machine mikken.
T is echt voorbij gevlogen inddquote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
Weekend is voorbij voor je er erg in hebt.
Kokenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:31 schreef NaRRaToR het volgende:
waar is iedereen heen? het is hier zo rustig......
Met auto?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb gisteren de was enzo gedaan... nu eventjes lammen in beden dadelijk iets van eten scoren
ja je krijgt de groetjes van haar... ze ligt lekker knus tegen me aan.....quote:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 24 juni 2012 18:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja je krijgt de groetjes van haar... ze ligt lekker knus tegen me aan.....
Stomme aanname ja. Maar ik heb sol vandaag wel gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht dat ie bij jou was....stomme aannames
Doe eens aardig jij!quote:
Oja? Sinds wanneer is slettenbakken lief...?quote:
Rustig aan het lurken her en derquote:Op zondag 24 juni 2012 18:31 schreef NaRRaToR het volgende:
waar is iedereen heen? het is hier zo rustig......
Welkom? ik zie een nieuwe nick....quote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Rustig aan het lurken her en der.
* Gaat nu trouwens even wat koffie zetten
Slettenbak is niet lief..quote:
Nee, ik ben nog jong *proest* en onschuldigquote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je het weer over jezelf schat?
Delete en opnieuw installerenquote:
Auw, mn buikspieren doen nu pijn van het lachen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:05 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog jong *proest* en onschuldig
Kusje erop?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Auw, mn buikspieren doen nu pijn van het lachen.
Daar gaan de problemen echt niet weg van hoorquote:
Dat kan ook, ik jou toch nog niet op Facebook dus doe maarquote:Op zondag 24 juni 2012 19:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Daar gaan de problemen echt niet weg van hoor
Misschien delete en nooit meer installeren een betere optie
Nee dankje.quote:
Zaterdag, zie op.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
He mensjes, wanneer is de volgende meet?
Ik heb vanaf volgende week vakantie, dus ik kan eindelijk eens meedoen.
Gezelligquote:Op zondag 24 juni 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
He mensjes, wanneer is de volgende meet?
Ik heb vanaf volgende week vakantie, dus ik kan eindelijk eens meedoen.
Boh, zaterdag heb ik al een meet. Volgende keer dan maar.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dankje.
[..]
Zaterdag, zie op.
Ja, wij lopen elkaar iedere keer mis.quote:
En wat gaan wij daar aan doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, zaterdag heb ik al een meet. Volgende keer dan maar.
[..]
Ja, wij lopen elkaar iedere keer mis.
Dat is een optiequote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar de Batmanfilmmarathonmeet komen?
Andere meet mag ookquote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, niemand wil het organiseren lijkt het.
Wat let je om het zelf te organiseren dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, niemand wil het organiseren lijkt het.
Ik las Batman film meet?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat let je om het zelf te organiseren dan?
Spelletjesmeet stond ook nog op het programma. Veel animo, maar nog geen datum.quote:
Ik heb niet zoveel ruimte. Of een grote tv.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat let je om het zelf te organiseren dan?
Wat kan ik me hier bij voorstellen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spelletjesmeet stond ook nog op het programma. Veel animo, maar nog geen datum.
strippoker gevolgd door naakttwister, en dan orgiequote:
Dudequote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
strippoker gevolgd door naakttwister, en dan orgie
Dat is wel waar we het gisteren over hadden.quote:
Er zijn een aantal spelletjes die we willen spelen, zoals Twister en Triviant. Er komen dan een aantal hosselbazen bij elkaar en dan gaan we spelletjes doen.quote:
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
strippoker gevolgd door naakttwister, en dan orgie
Dat klinkt al wat beterquote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn een aantal spelletjes die we willen spelen, zoals Twister en Triviant. Er komen dan een aantal hosselbazen bij elkaar en dan gaan we spelletjes doen.
Oke dan gaan we alleen triviant doenquote:
Tijnbrein, creating wet pussy's since 1837...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar we het gisteren over hadden.
[..]
Er zijn een aantal spelletjes die we willen spelen, zoals Twister en Triviant. Er komen dan een aantal hosselbazen bij elkaar en dan gaan we spelletjes doen.
Ik word al kurkdroog bij het ideequote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijnbrein, creating wet pussy's since 1837...
Zoiets is al eens geweest. Een meet waar de dobbelsteen bepaald wat je gaat doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
Straks komt de eerste Fok!-speurtocht nog
Wij zijn dan ook enorm leuk en gezellig.quote:
Tijn hosselt iedereen jong.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijnbrein, creating wet pussy's since 1837...
Kom je me wel opzoeken in het ziekenhuis?quote:
Wat heb je in gedachtenquote:
Wie moesten er ook weer vandaag?quote:
Meer dan we kunnen vertellenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Daar ben ik weer.
Heb ik nog wat gemist?
Doe eens een poging...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer dan we kunnen vertellen
Hallee BTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |