Ik las Batman film meet?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat let je om het zelf te organiseren dan?
Spelletjesmeet stond ook nog op het programma. Veel animo, maar nog geen datum.quote:
Ik heb niet zoveel ruimte. Of een grote tv.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat let je om het zelf te organiseren dan?
Wat kan ik me hier bij voorstellen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spelletjesmeet stond ook nog op het programma. Veel animo, maar nog geen datum.
strippoker gevolgd door naakttwister, en dan orgiequote:
Dudequote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
strippoker gevolgd door naakttwister, en dan orgie
Dat is wel waar we het gisteren over hadden.quote:
Er zijn een aantal spelletjes die we willen spelen, zoals Twister en Triviant. Er komen dan een aantal hosselbazen bij elkaar en dan gaan we spelletjes doen.quote:
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
strippoker gevolgd door naakttwister, en dan orgie
Dat klinkt al wat beterquote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn een aantal spelletjes die we willen spelen, zoals Twister en Triviant. Er komen dan een aantal hosselbazen bij elkaar en dan gaan we spelletjes doen.
Oke dan gaan we alleen triviant doenquote:
Tijnbrein, creating wet pussy's since 1837...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar we het gisteren over hadden.
[..]
Er zijn een aantal spelletjes die we willen spelen, zoals Twister en Triviant. Er komen dan een aantal hosselbazen bij elkaar en dan gaan we spelletjes doen.
Ik word al kurkdroog bij het ideequote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijnbrein, creating wet pussy's since 1837...
Zoiets is al eens geweest. Een meet waar de dobbelsteen bepaald wat je gaat doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
Straks komt de eerste Fok!-speurtocht nog
Wij zijn dan ook enorm leuk en gezellig.quote:
Tijn hosselt iedereen jong.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijnbrein, creating wet pussy's since 1837...
Kom je me wel opzoeken in het ziekenhuis?quote:
Wat heb je in gedachtenquote:
Wie moesten er ook weer vandaag?quote:
Meer dan we kunnen vertellenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Daar ben ik weer.
Heb ik nog wat gemist?
Doe eens een poging...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer dan we kunnen vertellen
Hallee BTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |