Ik heb hier nog geen pol opgezet dus zou het niet weten hoe het hier zou werken. Je kan hem toch dichtgooien als het niet werkt?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan iets als datumprikken.nl ofzo
Dat mannen op 1 manier denken?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu is het ineens een foutje...je durft het gewoon niet te accepteren dat ik gelijk heb.
Heb ik iets gemist in dit topic?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben er vandoor, tijd om met sol te knuffelen
Knuffelaarquote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben er vandoor, tijd om met sol te knuffelen
ik weet ook niet hoe dat pollen op fok werkt. ik doe wel via zo'n site.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen pol opgezet dus zou het niet weten hoe het hier zou werken. Je kan hem toch dichtgooien als het niet werkt?
Gelukkig want het is geen date-topicquote:
Is goed, ben benieuwd hoe het werktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe dat pollen op fok werkt. ik doe wel via zo'n site.
Niets, dit is geen datingtopic dus moet buiten topic omquote:
We hebben de foto's nog...quote:
Van voor, tijdens of naquote:
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een weekquote:
hahaha....quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een week
Daarom doe ik het altijd safequote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een week
Allemaalquote:
gezien de fokmentaliteit zal het hooguit een pcvirusje worden...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey, dat jij hier met alle vrouwen wil scharenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Chlamydiaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel een veilig geval van pussyquote:
4,95 per stukquote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef Solique het volgende:
[..]
ChlamydiaIk kom nooit in een tuincentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |