SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
GMTA op de seconde afquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef DaMart het volgende:
Het gaat wel erg hard hier... deel 61 binnen een seconde vol.
nou ik had het laatst ook toen ik een nieuw topic opende dat hij er een extra bij optelde...quote:
Ik wist niet eens dat hij dat automatisch deedquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nou ik had het laatst ook toen ik een nieuw topic opende dat hij er een extra bij optelde...
Boven onsquote:
Het staat er zelfs bijquote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij dat automatisch deed
Je stond toch boven die steen?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij dat automatisch deed
Pas maar op, daar had ik vandaag nog een note voorquote:
Jaja, iemand afrekenen op een foutje wat kan gebeurenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef douche-eendje het volgende:
zeg thijs, dit foutje van jou bewijst wel wat ik net al dacht....
Nog altijdquote:
Dunno, ik zou het gewoon proberen. Ben benieuwd welke je in gedachten hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef NaRRaToR het volgende:
Is die fokpol ook geschikt als datumprikker? dan doe ik meteen wat data voor de motormeet.
Nu is het ineens een foutje...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, iemand afrekenen op een foutje wat kan gebeuren
ik dacht eerder aan iets als datumprikken.nl ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dunno, ik zou het gewoon proberen. Ben benieuwd welke je in gedachten hebt.
Als dat bij elk foutje zou moetenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jaja, iemand afrekenen op een foutje wat kan gebeuren
Dan waren we er niet meerquote:
Ik heb hier nog geen pol opgezet dus zou het niet weten hoe het hier zou werken. Je kan hem toch dichtgooien als het niet werkt?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan iets als datumprikken.nl ofzo
Dat mannen op 1 manier denken?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu is het ineens een foutje...je durft het gewoon niet te accepteren dat ik gelijk heb.
Heb ik iets gemist in dit topic?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben er vandoor, tijd om met sol te knuffelen
Knuffelaarquote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben er vandoor, tijd om met sol te knuffelen
ik weet ook niet hoe dat pollen op fok werkt. ik doe wel via zo'n site.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen pol opgezet dus zou het niet weten hoe het hier zou werken. Je kan hem toch dichtgooien als het niet werkt?
Gelukkig want het is geen date-topicquote:
Is goed, ben benieuwd hoe het werktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe dat pollen op fok werkt. ik doe wel via zo'n site.
Niets, dit is geen datingtopic dus moet buiten topic omquote:
We hebben de foto's nog...quote:
Van voor, tijdens of naquote:
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een weekquote:
hahaha....quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een week
Daarom doe ik het altijd safequote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus wie houden jullie eigenlijk voor de gek? als hier iemand chlamydia heeft, heeft de rest het binnen een week
Allemaalquote:
gezien de fokmentaliteit zal het hooguit een pcvirusje worden...quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey, dat jij hier met alle vrouwen wil scharenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Chlamydiaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel een veilig geval van pussyquote:
4,95 per stukquote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef Solique het volgende:
[..]
ChlamydiaIk kom nooit in een tuincentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |