Inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lief dagboek:
Vandaag dee Weissman heel gemeen in het topic.
Einde bericht
Welkom terug in het land der levende Fok!kersquote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, met kleerscheuren.
Dat doe ik idd niet meer op een zondag
Thanks!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom terug in het land der levende Fok!kers
Zielige jiquote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, met kleerscheuren.
Dat doe ik idd niet meer op een zondag
Klopt, ik heb ook zo'n kussen. Duur ding inderdaad, was 100 euro. Maar hij slaapt heerlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ik ben geslaagd.
Jij had toch ook een Silvana kussen? Die krengen zijn best prijzig
Toen de dame in de winkel de naam zei, schoot me idd te binnen dat jij ook dat merk kussen hadquote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook zo'n kussen. Duur ding inderdaad, was 100 euro. Maar hij slaapt heerlijk![]()
En whuuu heb je dat onthouden?
Nou ja, toch komisch dat je het onthouden hebt. Maar je hebt er nu ook eentje?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef STING het volgende:
[..]
Toen de dame in de winkel de naam zei, schoot me idd te binnen dat jij ook dat merk kussen had
Jep, de gelequote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, toch komisch dat je het onthouden hebt. Maar je hebt er nu ook eentje?
Ah, ik heb de paarse. De gele is geloof ik net iets steviger, die was voor mij net téveel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, de gele
Zal wel ff wennen worden, ik mag mezelf gaan afleren om met m'n arm onder m'n kussen te slapen, wat ik al jaren doe
Man, ik zat laatst voor een concert van de toppers in de trein van Utrecht naar Arena. Met de volledige Toppers fanclub.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks!
Toch liever Fok!kers dan al dat 'Toppers'achtige volk wat daar rondzwierf
Wheheeh vreselijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Man, ik zat laatst voor een concert van de toppers in de trein van Utrecht naar Arena. Met de volledige Toppers fanclub.
Tegenover mij zat een vrouw die gezellig aan haar vriendin naast haar zat te vertellen dat ze haar 6-jarige dochter adviseerde om op haar 16de van school te gaan. Had zij zelf ook gedaan en zij had het ook gered.
De toekomst van ons landquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Man, ik zat laatst voor een concert van de toppers in de trein van Utrecht naar Arena. Met de volledige Toppers fanclub.
Tegenover mij zat een vrouw die gezellig aan haar vriendin naast haar zat te vertellen dat ze haar 6-jarige dochter adviseerde om op haar 16de van school te gaan. Had zij zelf ook gedaan en zij had het ook gered.
Ja, dat zal echt een toppertje worden danquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat moet dan voor ons gaan zorgen als wij oud zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt een toppertje worden dan.
Kan ik me goed voorstellen, ik heb gezien wat er op af kwam in de trein laatstquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef STING het volgende:
[..]!
Ik werk in de buurt van de Arena, als de Toppers hier optreden is dat goed te zien
Top of flopsquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je toch maar hangen in deze SC mart?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor schoonmaken heb je geen opleiding nodig. Probleem opgelostquote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat moet dan voor ons gaan zorgen als wij oud zijn
Thuiszorg is (oa) ook schoonmaken, daar heb je óók geen opleiding voor nodig. Neemt niet weg dat je wél een belangrijke functie heb. Een functie waarin ik dat soort types niet graag zie.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor schoonmaken heb je geen opleiding nodig. Probleem opgelost
Waarin dan wel?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg is (oa) ook schoonmaken, daar heb je óók geen opleiding voor nodig. Neemt niet weg dat je wél een belangrijke functie heb. Een functie waarin ik dat soort types niet graag zie.
Nee, die hebben een instelling van likmevestje. Ben je liever kwijt dan rijk. Misschien is de dienstplicht toch niet zo'n gek idee.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg is (oa) ook schoonmaken, daar heb je óók geen opleiding voor nodig. Neemt niet weg dat je wél een belangrijke functie heb. Een functie waarin ik dat soort types niet graag zie.
Van mij mogen ze ergens kantoren gaan poetsen ofzo. WC's schoonmaken op Utrecht CS, zoiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |