Ik ben een man van mysteriesquote:
Geen idee, zou goed kunnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:59 schreef NaRRaToR het volgende:
owjah... het is festival mundial vandaag of niet?
Alleen maar goed tochquote:
Verplaatst die locatie elke keer? Ik meen allemaal dat het vaak of altijd in Tilburg is.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zie zoiets op omroep brabant volgens mij...
(Be)rij zequote:
Enjoyquote:
Op zondag?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef STING het volgende:
Ook eens wat nuttigs doen, op naar de woonboulevard. Tot later
Ik was al bang dat iedereen hem gesmeerd wasquote:
Nee, ik zit op de bank met de laptop op schoot en ben zelfs te lui om te gaan verzitten of om op te staan om de playstation aan te zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iedereen hem gesmeerd was
Playstationquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik zit op de bank met de laptop op schoot en ben zelfs te lui om te gaan verzitten of om op te staan om de playstation aan te zetten
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Ik ga een voorstel bij de forum-admins indienen om deze SC-reeks te sluiten.
Dit, dat walgelijke post-gedrag; (debiele gekwijl, constante 1-richtings-verkeer-aandachtspost-naar-vrouwelijke-users-toe, achterlijke dagboekposts) is nooit mijn bedoeling geweest toen ik met het idee kwam mensen de ruimte te geven voor wat luchtige heen en weer geklets.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Dit, dat walgelijke post-gedrag; (debiele gekwijl, constante 1-richtings-verkeer-aandachtspost-naar-vrouwelijke-users-toe, achterlijke dagboekposts) is nooit mijn bedoeling geweest toen ik met het idee kwam mensen de ruimte te geven voor wat luchtige heen en weer geklets.
Aslanım!!!!!!!! Kim tutar seni!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef Weissman het volgende:
Dan gaan we toch ergens anders heenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |