SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 24-06-2012 18:17:51 ]![]()
Zag het, maar dan betaal je in 1x voor een retour en ik heb de terugweg niet nodigquote:dus wel tram 9 gepakt.
Thanks though!
En LoLa: goed dat je doorgezet hebt dat laatste stuk
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Volgens mij heb jij nog niet gelopen vandaagquote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen een paar druppels regen kunnen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Thnxquote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zag het, maar dan betaal je in 1x voor een retour en ik heb de terugweg niet nodigdus wel tram 9 gepakt.
Thanks though!
En LoLa: goed dat je doorgezet hebt dat laatste stukIk had had miezerregen,,, nu ga ik een echte douche nemenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen een paar druppels regen kunnen![]()
![]()
Gister al geweestquote:Op zondag 24 juni 2012 14:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog niet gelopen vandaagIn de aankomende onweersbui. Precies in de stilte van de storm gelopen
![]()
![]()
Aan buienradar.nl te zien ga ik voorlopig nog niet lopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor alle liefhebbers van in de regen rennen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben er weg van!
YUR en GotC: ik zal wel even zwaaien als ik er ben, het is praktisch jullie achtertuin toch?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geen excuus. Ik ook. Rennen met je donderquote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gister al geweestIn de aankomende onweersbui. Precies in de stilte van de storm gelopen
Jij begrijpt _O_![]()
Praktisch welquote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef Yuki het volgende:
Ik ben er weg van!
YUR en GotC: ik zal wel even zwaaien als ik er ben, het is praktisch jullie achtertuin toch?Het Zuiderpark was altijd een mooi rondje om te gaan hardlopen
Fijn voor interval
.
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:12 schreef DJMO het volgende:
Elke hit is een euro voor je hardloop gadget spaarpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor alle liefhebbers van in de regen rennen
Jij begrijpt _O_![]()
Ik zal vanavond eens kijken hoe mijn benen aanvoelen, als alles oké is doe ik nog een rondjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen excuus. Ik ook. Rennen met je donder![]()
![]()
Snailmageddonquote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elke hit is een euro voor je hardloop gadget spaarpot![]()
![]()
Het gebeurd mij elke zomer wel dat ik met blote voeten op zo'n unit stapquote:![]()
Heerlijk dat gevoel tussen je tenen
Jij begrijpt _O_![]()
Slakkenslijm is goed voor de huid, zeggen ze op tellsellquote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het gebeurd mij elke zomer wel dat ik met blote voeten op zo'n unit stap![]()
Heerlijk dat gevoel tussen je tenen![]()
![]()
Ik heb dan ook hele poezelige voetjesquote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Slakkenslijm is goed voor de huid, zeggen ze op tellsell
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ga straks voor 3 weken in frankrijk werken. Wil daar eigenlijk wel gaan lopen. Alleen hoe voorkom je dat je daar enorm verdwaald.![]()
smartphone met navigate . of een forerunner 610 die je terug stuurt naar je startpuntIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oldschool kompas en een kaart. 20 euro en je bent klaarquote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef DJMO het volgende:
smartphone met navigate . of een forerunner 610 die je terug stuurt naar je startpunt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik ga straks voor 3 weken in frankrijk werken. Wil daar eigenlijk wel gaan lopen. Alleen hoe voorkom je dat je daar enorm verdwaald.
Jij begrijpt _O_![]()
Hoe ging t?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, nat tot op mijn panty, maar 10.2KM in 59:13... nog 16KM tot de 100 deze maand![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, nat tot op mijn panty, maar 10.2KM in 59:13... nog 16KM tot de 100 deze maand
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Als je daar 3 weken bent lijkt me de kans dat je zwaar verdwaald niet zo heel aanwezig.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik ga straks voor 3 weken in frankrijk werken. Wil daar eigenlijk wel gaan lopen. Alleen hoe voorkom je dat je daar enorm verdwaald.
Probeer dan vooral rechte stukken te lopen, let op herkenningspunten. Een rots langs de weg, een bepaald raar huis, of een verkeersbord.![]()
Zo, nat tot op mijn panty, maar 10.2KM in 59:13... nog 16KM tot de 100 deze maand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of gewoon idd 10 km rechtdoor, en weer 10 km dezelfde weg terug.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je daar 3 weken bent lijkt me de kans dat je zwaar verdwaald niet zo heel aanwezig.
Probeer dan vooral rechte stukken te lopen, let op herkenningspunten. Een rots langs de weg, een bepaald raar huis, of een verkeersbord.![]()
Ik heb ze beide. Smartphone gebruikt dan data en heb ik geen in een dikke rekening. Een goede offline map zou moeten kunnen werken. Nu nog een app vinden op android.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef DJMO het volgende:
smartphone met navigate . of een forerunner 610 die je terug stuurt naar je startpunt
Die functie op de 610 stuurt alleen een richting op en hoe ver je er nog vandaan zit. Beter dan niks maar niet ideaal.![]()
Kon je de regendruppels niet ontwijken?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Orux maps. Kun je google maps kaarten downloaden. En de route later exporteren naar Google mapsquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb ze beide. Smartphone gebruikt dan data en heb ik geen in een dikke rekening. Een goede offline map zou moeten kunnen werken. Nu nog een app vinden op android.
Die functie op de 610 stuurt alleen een richting op en hoe ver je er nog vandaan zit. Beter dan niks maar niet ideaal.
Jij begrijpt _O_![]()
Ow geen last meer van lichamelijke ongemakken zoals klutsknieen en slingerenkels. Nu de snelheid er weer een beetje in, een paar keer die 15 weer lopen en kom maar op met die halve marathon.![]()
Super dat je geen last meer hebt van pijntjes/ongemakken. Daar wegen die paar druppels regen niet tegenop toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow geen last meer van lichamelijke ongemakken zoals klutsknieen en slingerenkels. Nu de snelheid er weer een beetje in, een paar keer die 15 weer lopen en kom maar op met die halve marathon.![]()
Zelf zou ik nog iets meer dan die 15 lopen. Ik zou eerder denken aan 19 a 20 in een lekker rustig tempo.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow geen last meer van lichamelijke ongemakken zoals klutsknieen en slingerenkels. Nu de snelheid er weer een beetje in, een paar keer die 15 weer lopen en kom maar op met die halve marathon.
Heb je eigenlijk een bepaalde eindtijd in gedachten?![]()
Ik zit omgekleed en wel klaar.. zie alleen nog wel een heftig lijntje met onweer dat binnen nu en een half uur over gaat trekken... Die wacht ik mooi ff af![]()
enne GotC: www.runningschool.nl .. loopgroepje waar ik misschien bij ga lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Per week 10% erbij (in minuten of in kilometers). Dus als je normaal 5 + 5 + 10 (=20 km) loopt, mag je de week erop maximaal 22 km (20+2) lopen in totaalquote:.
Maar kan ook met aantal minuten. Gewoon een manier om te voorkomen dat je te snel opbouwt
.
Droog gebleven.
Overigens was de AH XL 'wegens omstandigheden' gesloten. Vraag me af wat er gebeurd is. Er was wel gewoon personeel binnen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Viking84 op 24-06-2012 15:09:36 ]Niet meer actief op Fok!![]()
5+5+10 is toch 20? en dan de week erna toch 22?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Per week 10% erbij (in minuten of in kilometers). Dus als je normaal 5 + 5 + 10 loopt, mag je de week erop maximaal 16,5 lopen in totaal.
Droog gebleven.
Overigens was de AH XL 'wegens omstandigheden' gesloten. Vraag me af wat er gebeurd is. Er was wel gewoon personeel binnen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oh ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 15:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
5+5+10 is toch 20? en dan de week erna toch 22?/rekenwonder
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik zou ervoor kiezen om 1x per week 5 km te lopen (rustig tempo), 1x per week interval te doen en 1x per week steeds iets verder te lopen, 1 km per 2 weken erbij.![]()
terug geweest naar run2day en ben terug gestuurd met saucony's. ze hebben ernaar gekeken en het paar dat Ik had was veel te smal.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan ookquote:Op zondag 24 juni 2012 15:08 schreef GotC het volgende:
Ik zou ervoor kiezen om 1x per week 5 km te lopen (rustig tempo), 1x per week interval te doen en 1x per week steeds iets verder te lopen, 1 km per 2 weken erbij.. In principe is 10% goed, maar ik heb ook gelezen dat veel mensen op een bepaald moment een soort drempel bereiken, waardoor 10% eigenlijk te veel wordt. Dan kun je dus ook gewoon 5% erbij doen. Gewoon wat voor jou goed voelt
.
Leukquote:Op zondag 24 juni 2012 14:59 schreef E.T. het volgende:
Ik zit omgekleed en wel klaar.. zie alleen nog wel een heftig lijntje met onweer dat binnen nu en een half uur over gaat trekken... Die wacht ik mooi ff af![]()
enne GotC: www.runningschool.nl .. loopgroepje waar ik misschien bij ga lopenBen benieuwd meid! Denk dat het je wel gaat bevallen!
![]()
17/18 schijnt wel genoeg te zijn?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelf zou ik nog iets meer dan die 15 lopen. Ik zou eerder denken aan 19 a 20 in een lekker rustig tempo.
Heb je eigenlijk een bepaalde eindtijd in gedachten?.
Nja..het is maximaal 10%, dus minder is altijd goedquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ook. In principe is 10% goed, maar ik heb ook gelezen dat veel mensen op een bepaald moment een soort drempel bereiken, waardoor 10% eigenlijk te veel wordt. Dan kun je dus ook gewoon 5% erbij doen. Gewoon wat voor jou goed voelt
.
.
![]()
Wat is eigenlijk een nette tijd voor een 4mijl?
Voor een beginner.
35-40 minuten?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Om hem uit te lopen wel. Uitlopen met een bepaalde tijd in je hoofd, ben ik wat minder zeker van. Als je onder de 2 uur wil lopen is 16 km lopen met 5:40 wel mogelijk maar dan is die extra 6 km misschien toch iets te lang.quote:
Kijk maar naar rechtsedirecte, toch niet de minste en loopt in principe de hm afstand met gemak. Hij kwam alleen wel de man met de hamer tegen omdat het tempo toch iets te zwaar was om 21,1 km vol te houden.![]()
Verschilt echt per persoonquote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk een nette tijd voor een 4mijl?
Voor een beginner.. Loop wat voor jou goed voelt. Indien het een wedstrijd is, is voor een beginner het doel: Uitlopen zonder te moeten wandelen. Dat is veel belangrijker dan een tijd.
Moet ook zeggen dat ik veel meer respect heb voor iemand die in 40 min zonder te wandelen 5 km uitloopt, dan iemand die het in 26 min doet maar om de haverklap moet wandelen.![]()
Dank uquote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Verschilt echt per persoon. Loop wat voor jou goed voelt. Indien het een wedstrijd is, is voor een beginner het doel: Uitlopen zonder te moeten wandelen. Dat is veel belangrijker dan een tijd.
Moet ook zeggen dat ik veel meer respect heb voor iemand die in 40 min zonder te wandelen 5 km uitloopt, dan iemand die het in 26 min doet maar om de haverklap moet wandelen..
* Viking84 denkt aan de meneer bij de Golden Ten.
Klopt natuurlijk helemaal. Maar ik wil natuurlijk wel een beetje een benchmark/doel hebben voor de motivatie.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Verschilt echt per persoon. Loop wat voor jou goed voelt. Indien het een wedstrijd is, is voor een beginner het doel: Uitlopen zonder te moeten wandelen. Dat is veel belangrijker dan een tijd.
Moet ook zeggen dat ik veel meer respect heb voor iemand die in 40 min zonder te wandelen 5 km uitloopt, dan iemand die het in 26 min doet maar om de haverklap moet wandelen.
Jij begrijpt _O_![]()
Hoeveel heb je nu gelopen, hoe lang loop je al, heb je al wedstrijden gelopen etc?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk helemaal. Maar ik wil natuurlijk wel een beetje een benchmark/doel hebben voor de motivatie.![]()
Ik loop nu 5 km in zo'n 22-26 minuten. Nooit echt langdurig regelmatig getraind. Nog nooit een wedstrijd gelopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu gelopen, hoe lang loop je al, heb je al wedstrijden gelopen etc?
Maar ik heb nu eindelijk het gevoel voor tempo om een stabiele snelheid te lopen zonder te moeten wandelen
Jij begrijpt _O_![]()
Ok, mooiquote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik loop nu 5 km in zo'n 22-26 minuten. Nooit echt langdurig regelmatig getraind. Nog nooit een wedstrijd gelopen.
Maar ik heb nu eindelijk het gevoel voor tempo om een stabiele snelheid te lopen zonder te moeten wandelen. Mja..nogal lastig om te zeggen dus. Zou eerst regelmatig gaan trainen, rustdagen ertussen plakken. Of een schema gaan volgen.
Zie in je Endomondo namelijk maar 4 trainingen. 2 trainingen vorige maand, en gisteren en vandaag..![]()
Lopen!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Werken
. Afleiding
.
Waarom heb jij er zin in?
en boodschappen doen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ja, het heeft nog wat tijd nodig natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ok, mooi. Mja..nogal lastig om te zeggen dus. Zou eerst regelmatig gaan trainen, rustdagen ertussen plakken. Of een schema gaan volgen.
Rennen met Evy zie ik niet meer zitten. Ik loop liever op een tempo waarbij ik mij goed voel en stabiel kan doorlopen. Ik ben van plan om nu door te gaan met 5km te lopen een daarmee m'n tijd aan te scherpen. (elke training wat van m'n tijd af)
Vervolgens wil ik gaan trainen voor 6.5km en dan later voor de 10km
Jij begrijpt _O_![]()
Zo! Dat was even een leuk loopje (ondanks de regen).
Was gisteravond niet uitgechecked, dus dat gebeurde toen ik wilde inchecken en heb toen moeten haasten met het kopen van een normaal kaartje om op tijd in Weesp te geraken.
Uiteindelijk 54:49 gelopen, met een leuke laatste 4 km. Daar versnel ik van 5:3x naar 5:22 en 5:00 in de laatste km. Dat klinkt niet als versnellen, maar het was vol beuken in de tegenwind. De trein liep lekker op dat moment (letterlijk, want je loopt langs spoor) en heerlijk wat mensen ingehaald. De laatste km nog even vol gas en net voor de finish bijna een schoen verloren in de blubber (I shit you not).
Was trouwens m'n maatje kwijtgeraakt toen m'n veter los ging en het ding moest strikken, ze liep 100m voor me en heb er 3,5km over gedaan om gelijk te komen. Vervolgens een klopje op der rug gegeven, je loopt nu 5:30, gaat goed en toen erover gegaan. Sociaal inhalen noemen ze datSPOILER: graphsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door slacker_nl op 24-06-2012 15:44:15 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Training betekent niet op je wedstrijdtempo lopen he, dat weet jequote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, het heeft nog wat tijd nodig natuurlijk.
Rennen met Evy zie ik niet meer zitten. Ik loop liever op een tempo waarbij ik mij goed voel en stabiel kan doorlopen. Ik ben van plan om nu door te gaan met 5km te lopen een daarmee m'n tijd aan te scherpen. (elke training wat van m'n tijd af)
Vervolgens wil ik gaan trainen voor 6.5km en dan later voor de 10km. Maar! Je moet het helemaal zelf weten.
![]()
Hahaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef slacker_nl het volgende:
Zo! Dat was even een leuk loopje (ondanks de regen).
Was gisteravond niet uitgechecked, dus dat gebeurde toen ik wilde inchecken en heb toen moeten haasten met het kopen van een normaal kaartje om op tijd in Weesp te geraken.
Uiteindelijk 54:49 gelopen, met een leuke laatste 4 km. Daar versnel ik van 5:3x naar 5:22 en 5:00 in de laatste km. Dat klinkt niet als versnellen, maar het was vol beuken in de tegenwind. De trein liep lekker op dat moment (letterlijk, want je loopt langs spoor) en heerlijk wat mensen ingehaald. De laatste km nog even vol gas en net voor de finish bijna een schoen verloren in de blubber (I shit you not).
Was trouwens m'n maatje kwijtgeraakt toen m'n veter los ging en het ding moest strikken, ze liep 100m voor me en heb er 3,5km over gedaan om gelijk te komen. Vervolgens een klopje op der rug gegeven, je loopt nu 5:30, gaat goed en toen erover gegaan. Sociaal inhalen noemen ze datNetjes versneld hoor, in die laatste paar km. Ben benieuwd naar je Garmin
.
En bijna een schoen verloren![]()
Edit: Mooi! Je ziet de stijgende lijn incl de sprint aan het einde. Stabiel gelopen.![]()
Klopt. Maar ik wil mijzelf kunnen blijven uitdagen en vooruitgang blijven zien. Daar haal ik m'n voldoening uitquote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Training betekent niet op je wedstrijdtempo lopen he, dat weet je. Maar! Je moet het helemaal zelf weten.
Jij begrijpt _O_![]()
http://media.dehoop.org/d(...)/DSC_9967_large.html
http://media.dehoop.org/d(...)/DSC_9954_large.html
Wat foto's van mijn lopen van gister
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil mijzelf kunnen blijven uitdagen en vooruitgang blijven zien. Daar haal ik m'n voldoening uit![]()
Leukquote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Wat foto's van mijn lopen van gister![]()
![]()
Daarvoor hoef je echt niet elke training tot het naadje te gaan hoor. Sterker nog: het is efficiënter als je variatie aanbrengt in je trainingen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil mijzelf kunnen blijven uitdagen en vooruitgang blijven zien. Daar haal ik m'n voldoening uit
Als je elke training alles eruit haalt, heb je tijdens de wedstrijd niets meer te geven, zo las ik eens.
Leuk hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Wat foto's van mijn lopen van gister.
Leuk!!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Wat foto's van mijn lopen van gister█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat nou als wedstrijden niet je doel is? maar gewoon lekker lopen met wat uitdaging?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet elke training tot het naadje te gaan hoor. Sterker nog: het is efficiënter als je variatie aanbrengt in je trainingen.
Als je elke training alles eruit haalt, heb je tijdens de wedstrijd niets meer te geven, zo las ik eens.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Neeeee, niet dit weerquote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat nou als wedstrijden niet je doel is? maar gewoon lekker lopen met wat uitdaging?. Wel henks doel volgens mij? Of ik heb ergens overheen gelezen
.
* Viking84 even terugscrollen gaat.
Edit: lees niets over wedstrijden. Nou, dan geldt het voor andere mensen die wel wedstrijden lopen.
Dan is het gewoon niet verstandig om continu op het hoogste tempo dat voor jou mogelijk is te lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat nou als wedstrijden niet je doel is? maar gewoon lekker lopen met wat uitdaging?Dan zal je merken: Je wordt niet sneller. Het klinkt onlogisch, maar om sneller te kunnen lopen (als dat je uitdaging is), zal je langzamer moeten gaan. Je kan jezelf dan uitdagen door bv 1x per 2 weken of 1x per maand een echte tempoloop te doen.
![]()
Variatie is de sleutelquote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan is het gewoon niet verstandig om continu op het hoogste tempo dat voor jou mogelijk is te lopenDan zal je merken: Je wordt niet sneller. Het klinkt onlogisch, maar om sneller te kunnen lopen (als dat je uitdaging is), zal je langzamer moeten gaan. Je kan jezelf dan uitdagen door bv 1x per 2 weken of 1x per maand een echte tempoloop te doen.
. Met alleen maar langzame lopen in een comfortabel tempo kom je er ook niet (dat heb ik eigenlijk gedaan tot een paar maanden geleden, toen sloeg ik de andere kant op
)
Wat is je uiteindelijke hoofddoel? 10 km blijven loop of voor een halve marathon of meer gaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil mijzelf kunnen blijven uitdagen en vooruitgang blijven zien. Daar haal ik m'n voldoening uit![]()
Hoofddoel? Ehm, plezier hebben in het lopen en daarbij m'n conditie verbeteren. Plezier haal ik uit het verslaan van mezelf. En wellicht eens de 4 mijl in Groningen lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat is je uiteindelijke hoofddoel? 10 km blijven loop of voor een halve marathon of meer gaan?
Mijn hoofddoel is eigenlijk m'n conditie verbeteren zodat ik bij het wandelen in de bergen minder snel buiten adem raak.
Jij begrijpt _O_![]()
Gezien je laatste opmerking zou ik me zeker niet beperken tot zo snel mogelijk de 5 kilometer willen lopen, maar juist lange duurlopen op relatief lage intensiteit gaan doen. En dan de lange en de snelle trainingen afwisselen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoofddoel? Ehm, plezier hebben in het lopen en daarbij m'n conditie verbeteren. Plezier haal ik uit het verslaan van mezelf. En wellicht eens de 4 mijl in Groningen lopen.
Mijn hoofddoel is eigenlijk m'n conditie verbeteren zodat ik bij het wandelen in de bergen minder snel buiten adem raak.
Maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten, jij bent tenslotte degene die het naar zijn zin moet hebben
F means you're fucked![]()
Dat klinkt wel als een goede tussenwegquote:Op zondag 24 juni 2012 16:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Gezien je laatste opmerking zou ik me zeker niet beperken tot zo snel mogelijk de 5 kilometer willen lopen, maar juist lange duurlopen op relatief lage intensiteit gaan doen. En dan de lange en de snelle trainingen afwisselen.
Maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten, jij bent tenslotte degene die het naar zijn zin moet hebben
Jij begrijpt _O_![]()
Lopen door de regen
3.85 gelopen nu, met een paar keer wandelen dus volgens dat schema in de op. 77% van de 5km die ik in september wil kunnen lopen zonder te wandelen. De tijd werken we daarna wel aan.
Ik merk wel dat ik in deze 4 weken nu van 8:30min/km gemiddeld, nu al op 7:10min/km zit. Ik ga steeds sneller, zonder dat ik het merk.Ik voel ook dat ik in een betere houding loop als je snapt wat ik bedoel. Lekker rechtop, schouders naar achter, iets meer op de buitenkant van mijn voeten (heb nogal x-benen en erg de neiging om op de binnenkant van mijn voeten te leunen) bekken naar achter en buik licht aangespannen. Dat loopt gewoon zoveel lekkerder dan hoe ik in het begin liep.
En ik voel mijn spieren beter tijdens het lopen. Meer gecontroleerd als jullie snappen wat ik bedoel.![]()
![]()
Dat klinkt goed! Die 5 kilometer in september ga je natuurlijk helemaal opvretenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Silmarwen het volgende:
Lopen door de regen
3.85 gelopen nu, met een paar keer wandelen dus volgens dat schema in de op. 77% van de 5km die ik in september wil kunnen lopen zonder te wandelen. De tijd werken we daarna wel aan.
Ik merk wel dat ik in deze 4 weken nu van 8:30min/km gemiddeld, nu al op 7:10min/km zit. Ik ga steeds sneller, zonder dat ik het merk.Ik voel ook dat ik in een betere houding loop als je snapt wat ik bedoel. Lekker rechtop, schouders naar achter, iets meer op de buitenkant van mijn voeten (heb nogal x-benen en erg de neiging om op de binnenkant van mijn voeten te leunen) bekken naar achter en buik licht aangespannen. Dat loopt gewoon zoveel lekkerder dan hoe ik in het begin liep.
En ik voel mijn spieren beter tijdens het lopen. Meer gecontroleerd als jullie snappen wat ik bedoel.
Dit dusquote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Die 5 kilometer in september ga je natuurlijk helemaal opvreten![]()
En misschien dat je tempo sneller wordt omdat je nu minder wandelt? Of..?![]()
Ik heb nu eigenlijk echt veel zin en energie om nog een keer te gaan lopen (vannochtend al 5km gelopen).
Is dit nu heel onverstandig? Of kan het geen kwaad?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Just don'tquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb nu eigenlijk echt veel zin en energie om nog een keer te gaan lopen (vannochtend al 5km gelopen).
Is dit nu heel onverstandig? Of kan het geen kwaad?.
Als je dat soort dingen gaat doen, kun je binnen de kortste keren je hardloopschoenen achterin je kast gooien, vrees ik...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef henkde_j het volgende:
Is dit nu heel onverstandig? Of kan het geen kwaad?F means you're fucked![]()
^^quote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen gaat doen, kun je binnen de kortste keren je hardloopschoenen achterin je kast gooien, vrees ik...
Sowieso is het, als je ongetraind bent, niet erg verstandig om 2 dagen achter elkaar te lopen.
![]()
Laat staan twee keer op één dagquote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef GotC het volgende:
[..]
^^
Sowieso is het, als je ongetraind bent, niet erg verstandig om 2 dagen achter elkaar te lopen.
.
Sowieso wel leuk om, als je met je telefoon loopt, eventjes beetje in te zoomen op de route @ Endomondo. Wat een GPS fuckups zie je overal! Of mensen moeten over huizen heen kunnen lopen etc![]()
Ik liep ooit slalommend over het spoorquote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef GotC het volgende:
Sowieso wel leuk om, als je met je telefoon loopt, eventjes beetje in te zoomen op de route @ Endomondo. Wat een GPS fuckups zie je overal! Of mensen moeten over huizen heen kunnen lopen etc
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ikga met yur mee in dit.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Gezien je laatste opmerking zou ik me zeker niet beperken tot zo snel mogelijk de 5 kilometer willen lopen, maar juist lange duurlopen op relatief lage intensiteit gaan doen. En dan de lange en de snelle trainingen afwisselen.
Maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten, jij bent tenslotte degene die het naar zijn zin moet hebben![]()
Tijd vergetenbijna 2 uur in de sportschool geweest en maar 's naar huis gegaan toen ik honger kreeg
![]()
dus zit nu met een éxtra grote bak yoghurt maar 's te lunchen
Ja doei.![]()
quote:Verwachtte ik al. Dan maar weer studerenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen gaat doen, kun je binnen de kortste keren je hardloopschoenen achterin je kast gooien, vrees ik...
Jij begrijpt _O_![]()
Da's veel verstandiger inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Verwachtte ik al. Dan maar weer studeren
Heenweg en terugweg met de Garmin gefietst, de rest handmatig in endomodo ingevoerd.
Was echt héérlijk, dinsdag weer
Wel stom: ik wilde bij 't steppen ook m'n hartslag doen enzo, máár omdat het allebei 'other' was ging hij gewoon door waar hij mee bezig was; dus bij m'n vorige training. Eens zien hoe dat werkt
Ja doei.![]()
Nu is Gup rennen mensen!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij spriet! leuk!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Wat foto's van mijn lopen van gisterJa doei.![]()
m'n GPS vond het boterhamzakje niet leuk geloof ik![]()
En ik vond de wind niet leuk![]()
En ik heb me verstapt en m'n enkel doet zeer, dus het coldpack maar weer uit de koelkast gehaaldI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Pfff, rennen, slippers, alcohol. Geen goede combinatie. Gisteren genadeloos op mijn bek gevallen. Wilde een groepje inhalen waar ik mee was, dacht even een sprintje te trekken. Slipper bleef hangen, voorover op mijn gezicht. Nu zie ik er er net uit of ik gevochten heb. Gelukkig heb ik al mijn tanden nog. Wel dikke en geschaafde lip en wang.![]()
RPM ging heerlijk vandaagNormaal ben ik helemaal kapot na zo'n les, maar dat viel nu wel mee
Alleen wel stom dat mijn Garmin niet wilde connecten met de loopband
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik twijfel tussenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff, rennen, slippers, alcohol. Geen goede combinatie. Gisteren genadeloos op mijn bek gevallen. Wilde een groepje inhalen waar ik mee was, dacht even een sprintje te trekken. Slipper bleef hangen, voorover op mijn gezicht. Nu zie ik er er net uit of ik gevochten heb. Gelukkig heb ik al mijn tanden nog. Wel dikke en geschaafde lip en wang.en
. Overmoedig volk, hardlopers.
Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:36 schreef Maraca het volgende:
RPM ging heerlijk vandaagNormaal ben ik helemaal kapot na zo'n les, maar dat viel nu wel mee
Alleen wel stom dat mijn Garmin niet wilde connecten met de loopband
![]()
En jammer! Maar je kunt de boel ook handmatig invoeren (in endomodo)!
Ja doei.![]()
Ja, nu maar gedaan. Maar stom dat mijn cheap ass Sigma wel kan connecten met de loopbandquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
En jammer! Maar je kunt de boel ook handmatig invoeren (in endomodo)!
Bloody mary dusquote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff, rennen, slippers, alcohol. Geen goede combinatie. Gisteren genadeloos op mijn bek gevallen. Wilde een groepje inhalen waar ik mee was, dacht even een sprintje te trekken. Slipper bleef hangen, voorover op mijn gezicht. Nu zie ik er er net uit of ik gevochten heb. Gelukkig heb ik al mijn tanden nog. Wel dikke en geschaafde lip en wang.
Jij begrijpt _O_![]()
Mijn ergernis van de dag:
Kwam op een gegeven moment in de sportschool een gezin binnen:
vader: wat te dik maar sportte wel vaker. Dunne beentjes, grote bierpens.
moeder: véél te dik, totaal geen conditie
zoontje: jaar of 11, véél te dik voor z'n leeftijd.
Voor hen an sich niets dan lof: ze gaan naar de sportschool en willen gezonder worden.
Alleen de sportschool... *zucht* alles wat ze deden deden ze maar half of niet goed en dat allemaal onder het oog van de gym-beheerder die daar vooral met een vriendin stond te kletsen. In m'n oude sportschool kwam er zodra je ook maar iets fout deed iemand naar je toe met een vriendelijke 'hoi! je doet 't niet helemaal goed zo, en voor optimaal resultaat / om blessures te voorkomen, zou je..'..
Maar hier is 't echt 'leven en laten leven' en dat vind ik een beetje jammer. Súper dat dat gezin de stap naar de sportschool heeft gezet, maar vervolgens doe de sportschool er niet zoveel aan om ze te helpen. Zonde.Ja doei.![]()
Ja, letterlijk. Al viel het bloeden nog wel mee, meer schaafwonden en dik in mijn gezicht, maar mijn hand bloedde wel, lekker zo op het asfalt.quote:![]()
Ochermquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, letterlijk. Al viel het bloeden nog wel mee, meer schaafwonden en dik in mijn gezicht, maar mijn hand bloedde wel, lekker zo op het asfalt.
En E.T. hopelijk ook niet teveel/-lang last van de verstapping.
Ja doei.![]()
Ouchquote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff, rennen, slippers, alcohol. Geen goede combinatie. Gisteren genadeloos op mijn bek gevallen. Wilde een groepje inhalen waar ik mee was, dacht even een sprintje te trekken. Slipper bleef hangen, voorover op mijn gezicht. Nu zie ik er er net uit of ik gevochten heb. Gelukkig heb ik al mijn tanden nog. Wel dikke en geschaafde lip en wang.
Wel kut, kan dinsdag misschien niet lopen. Morgen gaat er een melkkies uit. Mag eigenlijk 48 uur niet sporten. Ik kijk wel eventjes hoe het gaat enzo.![]()
Je zou dit gewoon kunnen zeggen tegen die beheerder natuurlijk. Zo van dat gezin heeft hulp nodig, kun je hun assisteren?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ergernis van de dag:
Kwam op een gegeven moment in de sportschool een gezin binnen:
vader: wat te dik maar sportte wel vaker. Dunne beentjes, grote bierpens.
moeder: véél te dik, totaal geen conditie
zoontje: jaar of 11, véél te dik voor z'n leeftijd.
Voor hen an sich niets dan lof: ze gaan naar de sportschool en willen gezonder worden.
Alleen de sportschool... *zucht* alles wat ze deden deden ze maar half of niet goed en dat allemaal onder het oog van de gym-beheerder die daar vooral met een vriendin stond te kletsen. In m'n oude sportschool kwam er zodra je ook maar iets fout deed iemand naar je toe met een vriendelijke 'hoi! je doet 't niet helemaal goed zo, en voor optimaal resultaat / om blessures te voorkomen, zou je..'..
Maar hier is 't echt 'leven en laten leven' en dat vind ik een beetje jammer. Súper dat dat gezin de stap naar de sportschool heeft gezet, maar vervolgens doe de sportschool er niet zoveel aan om ze te helpen. Zonde.
Vreemd dat het moet maarja iemand moet het doen.How can I make this topic about me?![]()
Een melkkies??? Wist niet dat hier ook kinderen meeliepen en meeposten. Nee, je bent vast een van de weinige volwassenen met een melkkies?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Wel kut, kan dinsdag misschien niet lopen. Morgen gaat er een melkkies uit. Mag eigenlijk 48 uur niet sporten. Ik kijk wel eventjes hoe het gaat enzo.![]()
Mja, dat had ik ook in mijn sportschool. Degene die me hielp keek niet eens of ik het wel goed deed, daar moest ik zelf om vragen.
Dat is idd wel zonde Moblo..Hebben zulke mensen de stap gezet, schieten ze er nog niets mee op
En die ouders zal me een zorg zijn, maar dat jochie van elf ...
BloodyMaryZuipen? Kermis? Westfriesland?
Mss eerder al aangesproken en afgeblaft, you don't knowquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou ja, dit was de eerste keer dat ik 't zag, wellicht heeft hij ze een hele instructie gegeven en hebben ze er schijt aan, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou dit gewoon kunnen zeggen tegen die beheerder natuurlijk. Zo van dat gezin heeft hulp nodig, kun je hun assisteren?
Vreemd dat het moet maarja iemand moet het doen.maar zo op 't eerste gezicht vind ik dat dan zó zonde van hun tijd! Het gaat ze namelijk 0,0 verder helpen. En daarbij is het ook mijn plek niet en wordt dat hier een stuk minder gewaardeerd, die directheid en bemoeienis dan in Nederland.
Ja doei.![]()
Ja suf he... Ik had er nog een maar die is tijdens de beugel getrokken.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een melkkies??? Wist niet dat hier ook kinderen meeliepen en meeposten. Nee, je bent vast een van de weinige volwassenen met een melkkies?
Zit ook geen volwassenkies voor in de plaats. Het komt wel vaker voor, maar het is vrij zeldzaam, en volwassene met melkkiezen. Mijn nichtje en broertje hebben hetzelfde probleem. Alleen redden melkkiezen het dus niet echt tot na je 30ste (word 14 augustus 30) en zit er nu een ontsteking onder waar ze niets meer aan kunnen doen. Een wortelkanaal kan namelijk niet omdat er geen weet ik veel wat zit bij een melkkies. Enige optie... Trekken.
Maar die schijnen er gemakkelijk uit te gaan omdat de wortel anders is ofzo. Ik ben geen tandarts. Hij wordt maandag om 14:00 getrokken, je mag een dag niet sporten. Dus dinsdag na 19:00 kan misschien wel. Vraag het nog wel even na.
ET, klote van je enkel. Klinkt pijnlijk.
In mijn sportschool krijgt iedereen een instructie van een uur, en er lopen altijd iets van 3 a 4 mensen rond om te kijken of je goed traint.
Volgens mij is verkeerd trainen nog erger dan niets doen.![]()
Au! Hoe kwam dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef E.T. het volgende:
m'n GPS vond het boterhamzakje niet leuk geloof ik![]()
En ik vond de wind niet leuk![]()
En ik heb me verstapt en m'n enkel doet zeer, dus het coldpack maar weer uit de koelkast gehaald![]()
Ik wou dat ik het wistquote:![]()
Heb wel vaker zo'n pijntje in m'n enkel dat je net je voet ff niet lekker hebt neergezet, maar dat loopt er snel uit en een km verder voel je er niets meer van. Maar nu ging het pijntje niet weg en leek het wel steeds erger te worden..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Balen!! hopen maar dat het snel over is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist![]()
Heb wel vaker zo'n pijntje in m'n enkel dat je net je voet ff niet lekker hebt neergezet, maar dat loopt er snel uit en een km verder voel je er niets meer van. Maar nu ging het pijntje niet weg en leek het wel steeds erger te worden..![]()
Ik verveel me en geef rare pep talksquote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef GotC het volgende:
Ik zit continu te kijken naar Gup d'r 10 kmBen zo benieuwd!
Ja doei.![]()
Doe je weleens je voet oprekken? Ik had namelijk ook last van mijn enkels en ben er zelfs voor naar de fysio geweest. Sinds hij me dat heeft laten zien heb ik nergens meer last van! Niet doen als het erg pijn doet natuurlijk, maar zo moet ie:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist![]()
Heb wel vaker zo'n pijntje in m'n enkel dat je net je voet ff niet lekker hebt neergezet, maar dat loopt er snel uit en een km verder voel je er niets meer van. Maar nu ging het pijntje niet weg en leek het wel steeds erger te worden..
Je gaat op een stoel zitten en plaatst een been over het ander, op de aso-mannen manier. Dan pak je met 1 hand je voet beet en met de andere je been net boven je enkel. Je trekt je tenen dan naar je toe met je hand terwijl je je enkel omlaag probeert te duwen. Zal er ook een plaatje van zoeken.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik verveel me en geef rare pep talks
Deze vind ik ook leuk:
"Why do I run? Why do I breathe?"![]()
![]()
Lekker, ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef STING het volgende:
Zo, eindelijk is m'n hardloopkledinggerei compleet, Falke RU4 sokken gekocht![]()
![]()
In het duits! Of russisch!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
pep talks in steenkolen engels geven![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Doe je weleens je voet oprekken? Ik had namelijk ook last van mijn enkels en ben er zelfs voor naar de fysio geweest. Sinds hij me dat heeft laten zien heb ik nergens meer last van! Niet doen als het erg pijn doet natuurlijk, maar zo moet ie:
Je gaat op een stoel zitten en plaatst een been over het ander, op de aso-mannen manier. Dan pak je met 1 hand je voet beet en met de andere je been net boven je enkel. Je trekt je tenen dan naar je toe met je hand terwijl je je enkel omlaag probeert te duwen. Zal er ook een plaatje van zoeken.![]()
![]()
Ik vind die flauwe peptalks wel grappig, maar niet als iemand voor het eerst een 10km wedstrijdje aan het doen is...F means you're fucked![]()
die moet ik ff ontcijferenquote:![]()
met linkerhand naar beneden duwen? en zelf je tenen omhoog trekken?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik moest op Endomondo eerst door alle meldingen over Rammelaartje heen voor ik bij Gup d'r run was.
zo het is droog, kleren aan -> tijd op te lopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
En dit jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest op Endomondo eerst door alle meldingen over Rammelaartje heen voor ik bij Gup d'r run was.
![]()
![]()
Alleen lopen wij niet met Endomondoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Yur en GotC zijn voortaan ook aan de beurt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel jammer dat je met een Garmin niet kunt zien dat iemand aan het lopen is op Endomondo. Of kan dat met duurdere Garmins wel?Niet meer actief op Fok!![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je met een Garmin niet kunt zien dat iemand aan het lopen is op Endomondo. Of kan dat met duurdere Garmins wel?
Ja daaag, heb niet voor niets een Garminquote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan loop je voortaan maar MET EndomondoPepstalkers
2 jaar met Endomondo gelopen, dus je had genoeg tijd
![]()
![]()
Ben Guppy dan ook niet aan het peptalkenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef YUR het volgende:
Ik vind die flauwe peptalks wel grappig, maar niet als iemand voor het eerst een 10km wedstrijdje aan het doen is...MaLo!! (die is nu misschien wel onder de does!)
Ja doei.![]()
Hoe wil je dat doen? Garmin moet praten met ANT voordat Endomondo snapt dat er wat aan de hand is. Plus, Garmin's hebben geen dataverbinding, waardoor eea weer wat lastiger wordt. Maw, nee dat kan niet met een Garmin.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je met een Garmin niet kunt zien dat iemand aan het lopen is op Endomondo. Of kan dat met duurdere Garmins wel?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja leek mij ook al niet mogelijk. Zo'n geweldig apparaat is de 610 dus ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Garmin moet praten met ANT voordat Endomondo snapt dat er wat aan de hand is. Plus, Garmin's hebben geen dataverbinding, waardoor eea weer wat lastiger wordt. Maw, nee dat kan niet met een Garmin..
^^.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Garmin moet praten met ANT voordat Endomondo snapt dat er wat aan de hand is. Plus, Garmin's hebben geen dataverbinding, waardoor eea weer wat lastiger wordt. Maw, nee dat kan niet met een Garmin.
Ergens wel jammer, gezien ik nog weleens alleen loop. Maargoed, kwestie van goed communiceren waar ik ga lopen.![]()
Maar ik ben hier nog maar 6 wekenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daaag, heb niet voor niets een Garmin2 jaar met Endomondo gelopen, dus je had genoeg tijd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik had gewacht tot het droog was en was toen mijn ronde gaan doen. Les 4 van Evy. Dank voor de peptalks. Maar bij runrunrunrun X 2000 ofzo
wilde ik mijn oortjes afrukken
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef MaLo het volgende:
Zo, ik had gewacht tot het droog was en was toen mijn ronde gaan doen. Les 4 van Evy. Dank voor de peptalks. Maar bij runrunrunrun X 2000 ofzo
.
![]()
Arme Guppy![]()
![]()
.
![]()
![]()
Nee, eerst ff drinken en dan douchenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben Guppy dan ook niet aan het peptalkenMaLo!! (die is nu misschien wel onder de does!)
. Eerst mijn inwendige van water voorzien, dan mijn uitwendige
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik??quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Ben ik zo vervelend![]()
"
Jeumig GotC anders post je even 10 peptalks![]()
![]()
Kijk eens naar jezelf joh
![]()
![]()
En dat heeft Gup ook gekregenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef MaLo het volgende:
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
.
.
Ik zou toch geen klap verstaan van die peptalks.
Och jee, arme Gup! Bij een les 4 van Evy kun je zoiets nog wel hebben, bij een echte run lijkt het me niet zo'n pretje. Maar hopelijk leidt het haar niet teveel afquote:
Dit zou voor mij een reden zijn om peptalks uit te zetten (tijdens wedstrijden). Mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen. Tis een wedstrijd idioot, ga elders grappen maken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb je de oude of de nieuwe versie van Evy? Als je de oude hebt kun je je vast verheugen op een nummer waarin 284 keer achter elkaar Jealousy wordt gezegd, ergens les 7 of 8 is dat (en later ook nog een paar keer).quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef MaLo het volgende:
.
![]()
aaaaaaaaaaaaaaahaaahaaaaaaaaaaaa Jealousy!
Maar anders kunnen we dat natuurlijk alsnog in haar peptalk posten
[/kidding]Ja doei.![]()
Wat een negativiteitquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
Dit zou voor mij een reden zijn om peptalks uit te zetten (tijdens wedstrijden). Mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen. Tis een wedstrijd idioot, ga elders grappen maken.
Jij begrijpt _O_![]()
quote:En het is sowieso erg irritant. hoe komt 't in je op om zoiets te 'peptalken', want dat is geen peptalk meer...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Gup is wel een wedstrijd aan het lopen waar ze al maanden voor traint he.
Ja doei.![]()
Nee, besef van waar iemand mee bezig is. Snappen wat een 10km lopen met je doet, snappen dat het een race is waar je naar toe leeft en je wilt presteren. Eikels zoals Dr.Sexy snappen dat niet.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ooh, dat was mij onbekend. (en wellicht wel meerdere)quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Gup is wel een wedstrijd aan het lopen waar ze al maanden voor traint he.
Tijdens trainingen zou ik er persoonlijk geen problemen mee hebben. Ik vind een beetje lachen tijdens het trainen wel fijn. Heb ook wel eens getraind met Herman Finkers op m'n ipod
Jij begrijpt _O_![]()
Een beetje lachen is ok, 20000x een geautomatiseerd uitgesproken 'runrunrun' horen is gewoon vervelend kan ik me zo indenkenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ooh, dat was mij onbekend. (en wellicht wel meerdere)
Tijdens trainingen zou ik er persoonlijk geen problemen mee hebben. Ik vind een beetje lachen tijdens het trainen wel fijn. Heb ook wel eens getraind met Herman Finkers op m'n ipod
Ja doei.![]()
Tsja, je kan je dan ook afvragen waarom ze dan achteloos iedereen als vriend toevoegt als het zo belangrijk is..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, besef van waar iemand mee bezig is. Snappen wat een 10km lopen met je doet, snappen dat het een race is waar je naar toe leeft en je wilt presteren. Eikels zoals Dr.Sexy snappen dat niet.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Gast, echt?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, je kan je dan ook afvragen waarom ze dan achteloos iedereen als vriend toevoegt als het zo belangrijk is..
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, je kan je dan ook afvragen waarom ze dan achteloos iedereen als vriend toevoegt als het zo belangrijk is..
Ja doei.![]()
Ah ok, ja dat is gewoon kut. Maar ik heb dan ook geen zicht op de pepstalksquote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een beetje lachen is ok, 20000x een geautomatiseerd uitgesproken 'runrunrun' horen is gewoon vervelend kan ik me zo indenken
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, je kan je dan ook afvragen waarom ze dan achteloos iedereen als vriend toevoegt als het zo belangrijk is..![]()
![]()
![]()
Je gaat nu het gedrag van een idioot lopen verdedigen? Srsly? Je verwacht, misschien verkeerd, zo blijk nu, dat men zich volwassen gedraagt als je ze toevoegt.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, je kan je dan ook afvragen waarom ze dan achteloos iedereen als vriend toevoegt als het zo belangrijk is..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat was ook een beetje mijn gedachte. Zou dat op zo'n moment niet heel grappig vinden denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
Dit zou voor mij een reden zijn om peptalks uit te zetten (tijdens wedstrijden). Mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen. Tis een wedstrijd idioot, ga elders grappen maken.![]()
![]()
ik ook! VLEESCH eten.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dus omdat sexy er niet zo bij heeft stilgestaan dat die peptalks misschien wat irritant waren is hij meteen een eikel en een idioot? Hmm...Niet meer actief op Fok!![]()
Nee, ik verdedig het gedrag niet. Zeker niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je gaat nu het gedrag van een idioot lopen verdedigen? Srsly? Je verwacht, misschien verkeerd, zo blijk nu, dat men zich volwassen gedraagt als je ze toevoegt.
Maar als iets belangrijk voor je is sluit je risico's/ belemmeringen uit.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ga zo Turkse tortilla's eten![]()
![]()
.
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Ik heb mijn huisgenoot overgehaald ze vanavond te maken en gezegd dat ik dan de hele week kook.
Dat er nog eea in de vriezer zit en ik voor meerdere dagen kook heb ik er maar niet bij gezegd.
Jep. Actie == reactie.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Dus omdat sexy er niet zo bij heeft stilgestaan dat die peptalks misschien wat irritant waren is hij meteen een eikel en een idioot? Hmm...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eet, heel gezond, pannekoeken. Oh well, weekend eten was sowieso al fucked up. Maandag schone lei, en dan eet ik weer 4 weken heel gezond, val ik zeker 2 a 3 kilo af, om die week erna er een halve bij te eten.
Het dieet van een vrouw gaat niet over rozen.![]()
zo, ff nog een blokkie om gedaan in een slakkengang! nu genieten van het weekend!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hete gele curry met kip en rijst![]()
(wel een restje van gisteren)
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb Evy 2011. Tenminste allemaal muziek van "nu" dus het zal niet de oude zijn. En ik loop drie keer dezelfde les, dat heeft volgens mij ook de nieuwe Evy.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heb je de oude of de nieuwe versie van Evy? Als je de oude hebt kun je je vast verheugen op een nummer waarin 284 keer achter elkaar Jealousy wordt gezegd, ergens les 7 of 8 is dat (en later ook nog een paar keer).
Ik ga ook douchen nu
Misschien een idee om elke keer dat iemand vriendjes wordt, dat newsfeed te wissen.
Moet nu op mijn gsm zowat 3 paginas door scrollen...![]()
Ja klopt, oude Evy heeft niet die blokken zeg maar, dan verschilt het per les of per 2 lessen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb Evy 2011. Tenminste allemaal muziek van "nu" dus het zal niet de oude zijn. En ik loop drie keer dezelfde les, dat heeft volgens mij ook de nieuwe Evy.
Ik ga ook douchen nuOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
ik heb anders wennemars wel voor je.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef Silmarwen het volgende:
Ik geloof niet dat Evy doet aan mijn smaak qua muziek...Ik heb er één en ik ben er trots op
Slim idee! Heb mijn recente alvast gewistquote:Op zondag 24 juni 2012 17:36 schreef streamnl het volgende:
Misschien een idee om elke keer dat iemand vriendjes wordt, dat newsfeed te wissen.
Moet nu op mijn gsm zowat 3 paginas door scrollen....
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
O.oquote:
Wat voor muziek is dat....
Het moet wel ala Disturbed/Prodigy/Muse/Rammstein'erig zijn hoor.![]()
![]()
Die stottert je de 5km door?quote:
Jij begrijpt _O_![]()
Alles behalve datquote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
O.o
![]()
Waar een beetje peptalk irritatie wel niet goed voor is.quote:![]()
*kruipt in z'n schuilkelderOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Lekker! Gewoon je even door Evy doorworstelen dan, kun je daarna op je eigen muziek gaan lopen. Dat is zo heerlijk die omschakeling, weet nog dat ik toen ineens veel sneller was per km. Ik loop op wat jij daar noemt en verder nog Underworld, Qotsa, Editors. Beter dan die slome R&B van Evy.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
O.o
Ik heb de discussie half gevolgt maar dit is TE...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waar een beetje peptalk irritatie wel niet goed voor is.![]()
*kruipt in z'n schuilkelder![]()
Ik loop met mijn Samsung Note. Die draait mijn MP3's terwijl Runkeeper er mijn tijden en kilometers door heen blert. Ideaal!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waar een beetje peptalk irritatie wel niet goed voor is.![]()
*kruipt in z'n schuilkelder![]()
![]()
Oh, hou op! Was op vakantie toen de voorverkoop voor A'dam en Antwerpen was. Vrienden hebben het nog wel voor me geprobeerd maar kwamen er niet doorheen. Zou de eerste keer sinds 1999 zijn dat ik een Museconcert misquote:![]()
Maar hoe dan ook, ik ga er heen. Desnoods maar dokken of ergens in het buitenland.![]()
Jeetje wat een wind! Op sommige stukken was er echt geen doorkomen aan, maar dat betekend extra veel verbranden![]()
Moet alleen niet meer voor het eten gaan lopen want ik heb nu totaal geen honger...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh damn ik had niet door dat het een wedstrijd was![]()
![]()
Sorry Gup
![]()
Ja doei.![]()
Heb je Gup beledigd?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Sorry Gup
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Komt goed schatje!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Sorry Gup
![]()
![]()
Herkenbaar! Ik probeer steeds naar de 57 kg te gaan maar het wil maar niet echt lukken.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef Silmarwen het volgende:
Ik eet, heel gezond, pannekoeken. Oh well, weekend eten was sowieso al fucked up. Maandag schone lei, en dan eet ik weer 4 weken heel gezond, val ik zeker 2 a 3 kilo af, om die week erna er een halve bij te eten.
Het dieet van een vrouw gaat niet over rozen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Maal 2!!quote:
jij gaat vanavond een extra rondje rennen voor Gub
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 24-06-2012 18:08:02 ]![]()
Vind hem niet slecht.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef Silmarwen het volgende:
Ik geloof niet dat Evy doet aan mijn smaak qua muziek...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dus Gup mag nog een rondje omdat Sexy last van een cognitieve breakdown had?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maal 2!!
Wordt vanavond een extra rondje rennen voor Gub!
Ja doei.![]()
Zo, hardloopkleding aan, sportarmband om, ik ga lopen. Bye
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
* CantFazeMe broek weer omhoog hijst na billenkoekquote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:59 schreef justmattie het volgende:
Zo, hardloopkleding aan, sportarmband om, ik ga lopen. Bye
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wie heeft er trouwens een gouden tip voor een opbouw schema van de 5 naar 10 km?
Ik weet niet of ik evy's muziek nog ga trekken nu ik op mijn eigen muziek zoals tenacious D en sugarcult loop.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat voor sportarmband heb je? Voor de tijd?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:59 schreef justmattie het volgende:
Zo, hardloopkleding aan, sportarmband om, ik ga lopen. ByeWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Welk type/voor welke telefoon?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik heb nog een sportarmband te koop voor de liefhebber. Nooit gebruikt!Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Een Griffin Adidas micoach voor m'n iPhone. Endomondo aan, muziekje aan en lekker lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor sportarmband heb je? Voor de tijd?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Wat kun je er aan aflezen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik heb nog een sportarmband te koop voor de liefhebber. Nooit gebruikt!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee? Ik heb juist altijd schreeuwende honger na het lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moet alleen niet meer voor het eten gaan lopen want ik heb nu totaal geen honger...![]()
Oh moet zo'n sportarmband aan een telefoon gekoppeld worden?
Hmm dan heb ik er neits aan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Fuck, heb ik mijzelf per ongeluk uit het Fok team geflikkerd
Jij begrijpt _O_![]()
Ja gek he.. Ik heb dat altijd, terwijl ik wel duidelijk voel dat mijn suikers verbrand zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee? Ik heb juist altijd schreeuwende honger na het lopen.
Dus ik ga maar gewoon een lichte maaltijd koken, misschien dat het me toch smaakt als ik eenmaal aan het eten ben.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
* CantFazeMe broek weer omhoog hijst na billenkoek.
![]()
![]()
![]()
Niks, het is zo'n armband om je telefoon in te doen.quote:
Het is deze: Belkin DualFit Armband Apple iPod Touch 4G
Wou ermee gaan lopen maar raakte geblesseerd en loop nu met een nano.![]()
Nee, je doet je foon IN zo'n sportarmbandquote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh moet zo'n sportarmband aan een telefoon gekoppeld worden?
Hmm dan heb ik er neits aan.. Al kan er wat spraakverwarring ontstaan: wordt er een hoesje bedoeld waar je je foon in doet of een armband die zelf de tijden registreert, zoals de MiCoach
.
Ik kruip naar de keuken en alles binnen een straal van 5 meter gaat opquote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee? Ik heb juist altijd schreeuwende honger na het lopen.![]()
![]()
Ik heb ook nooit honger als ik hardgelopen heb en heb dan ook altijd moeite om mezelf aan te zetten tot koken.
Psst... Renatequote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wie heeft er trouwens een gouden tip voor een opbouw schema van de 5 naar 10 km?
Ik weet niet of ik evy's muziek nog ga trekken nu ik op mijn eigen muziek zoals tenacious D en sugarcult loop.
Althans, vind ik goed te doen.
Vraag maar aan DJMO.![]()
Oh oke, ik dacht aan een sporthorloge dan.
Die houden wel alles zelf bij.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat voor soort muziek gebruikt zij?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Psst... Renate
Vraag maar aan DJMO.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Laat die belgische tothola maar voor wat het is en kies voor mijquote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Psst... Renate
Vraag maar aan DJMO.![]()
In plaats van zoetjes toefluisteren zal ik je eens flink aanzetten tot prestaties waar je u tegen zegt
![]()
![]()
Stel slappelingen die denken dat ze door mijn mp3 cursus kunnen hardlopen :')![]()
Volgens mij is dit Dr. Sexy, wat denken jullie?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef RenateW het volgende:
[..]
Laat die belgische tothola maar voor wat het is en kies voor mij![]()
In plaats van zoetjes toefluisteren zal ik je eens flink aanzetten tot prestaties waar je u tegen zegt
![]()
![]()
.
Kun je als man zijnde dan nog wel zonder schaamte je rondje lopen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef RenateW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij begrijpt _O_![]()
Aangepastquote:Op zondag 24 juni 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus Gup mag nog een rondje omdat Sexy last van een cognitieve breakdown had?!
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Dr. Sexy, wat denken jullie?.
Niet alle troep komt van mijn kant
![]()
Van alles en nog wat. YMCA, ABBA, Justin Timberlake, Donna Summer, Lady Gaga...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek gebruikt zij?
Dat zijn degene die ik weet...
Zoals je ziet, niet te vergelijken met Evy...![]()
OF je koopt het boek van Honselaar en maakt een schema voor jezelf! Weet je dat het goed is EN je kan op je eigen muziek lopen.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef RenateW het volgende:
[..]
![]()
Die signaturequote:Signature
Stel slappelingen die denken dat ze door mijn mp3 cursus kunnen hardlopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Honselaarquote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef Rammelaartje het volgende:
OF je koopt het boek van Honselaar en maakt een schema voor jezelf! Weet je dat het goed is EN je kan op je eigen muziek lopen..
http://www.escrick10k.co.uk/quote:Thank you for your online entry for Escrick 10k on 19/Aug/2012. IMPORTANT INFORMATION FOLLOWSJa doei.![]()
Nounounou zo'n klootviool ben ik nou ook weer nietquote:
Let dan wel op het juiste aantal BPM's. Anders raak je misschien uit tempo.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef Rammelaartje het volgende:
OF je koopt het boek van Honselaar en maakt een schema voor jezelf! Weet je dat het goed is EN je kan op je eigen muziek lopen.![]()
Hoeft niet. Ik loop niet op het tempo van m'n muziek.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nounounou zo'n klootviool ben ik nou ook weer niet
[..]
Let dan wel op het juiste aantal BPM's. Anders raak je misschien uit tempo.Niet meer actief op Fok!![]()
En hij doet het goed ookquote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik lees steeds Hosselaar, want dat doet ie, hardloopers/sters hosselen.
Hopsakee. lekker relaxed wat aan het sjokken geweest. 6-5-4-3-2
http://www.endomondo.com/workouts/sFJUgm8QCRsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het lekker dat ik tot de 15km nergens over na hoef te denken...dus loop ik lekker op Renate.quote:Honselaar heb ik ook...
![]()
Lekker gelopen...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/sFJUgm8QCRs![]()
![]()
Die iPod touch zit er strak in denk ik he?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:04 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Niks, het is zo'n armband om je telefoon in te doen.
Het is deze: Belkin DualFit Armband Apple iPod Touch 4G
Wou ermee gaan lopen maar raakte geblesseerd en loop nu met een nano.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ben een beetje van het lopen met muziek af. Vind het zonder veel fijner momenteel. En dan maakt het niet uit wat je gebruikt natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik vind het lekker dat ik tot de 15km nergens over na hoef te denken...dus loop ik lekker op Renate.Honselaar heb ik ook...
![]()
![]()
Buggerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over dit soort paden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]! Now I'm really jealous!
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/sFJUgm8QCRs
Ja doei.![]()
Persoonlijke voorkeur...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van het lopen met muziek af. Vind het zonder veel fijner momenteel. En dan maakt het niet uit wat je gebruikt natuurlijk![]()
![]()
Snug! Maar het is neopreen dus het rekt flink. Krijg mijn blackberry torch er ook nog wel in als het moet.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die iPod touch zit er strak in denk ik he?![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/sFJUgm8QCRs![]()
![]()
Ga je *straks* ook weer met Renate beginnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik vind het lekker dat ik tot de 15km nergens over na hoef te denken...dus loop ik lekker op Renate.Honselaar heb ik ook...
Ik heb een Samsung S2, zou dan op zich wel moeten passen toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:17 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Snug! Maar het is neopreen dus het rekt flink. Krijg mijn blackberry torch er ook nog wel in als het moet.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Oeh gaaf!!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over dit soort paden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yup.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je *straks* ook weer met Renate beginnen?
Ik was op de 10km testloop aangeland van het 15km schema. Ik ga straks aanpikken met een losse training hier en daar... en dan zal ik wel zien hoe het gaat.![]()
Ik denk het wel maar durf het je echt niet te garanderen...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung S2, zou dan op zich wel moeten passen toch?![]()
Welke Blackberry prop je erin?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:21 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar durf het je echt niet te garanderen...Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
meten is wetenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung S2, zou dan op zich wel moeten passen toch?![]()
Wat past er in en wat wil jij er in doen?![]()
Ik had de maten van de telefoon en de iPod al vergeleken, maar als het materiaal mee rekt.. dat scheelt wel natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
meten is weten![]()
Wat past er in en wat wil jij er in doen?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Een bold past er qua breedte en dikte in, maar de hoogte niet, dan gaat het klepje niet goed dicht bovenin. Ken ook niemand die een S2 heeft dus kan het ook niet uitproberen voor je. Waar woon je als ik vragen mag?quote:![]()
meestal is het gemaakt van neopreen dus dat rekt wel iets.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had de maten van de telefoon en de iPod al vergeleken, maar als het materiaal mee rekt.. dat scheelt wel natuurlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: