Ik ben zoooo blij dat ik drie weken vakantie heb geboekt naar een regio met gegarandeerd mooi weer.quote:
Adelaide.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja Steve, Americain Horror story is een goede serie, maar wat heeft Ryan Murphy met mongooltjes?
Recent nog bij de opticien geweest? Monitor schoongepoetst?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Even voor de duidelijkheid: meneer 2 heeft geen "haar op z'n bakkes". Dat kuiken-dons is nauwelijks haar te noemen
Ja hoor. En dat noem ik dons. Die paar stoppels op die kinderkin.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Recent nog bij de opticien geweest? Monitor schoongepoetst?
Gegarandeerd mooi weer? Nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ben zoooo blij dat ik drie weken vakantie heb geboekt naar een regio met gegarandeerd mooi weer.
webbingquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor Kug een cosplaytje
[ afbeelding ]
Hij heeft al een tijdje een huisje op de Caribbean met een zwembad, een buitenkeuken en een waterscooter.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Gegarandeerd mooi weer? Nu ben ik benieuwd.
Je moet nodig weer eens langskomen! Pedro heeft nieuwe massage technieken geleerd, en tegenwoordig is er ook een sauna & jacuzzi.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een huisje op de Caribbean met een zwembad, een buitenkeuken en een waterscooter.
...Pedro!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet nodig weer eens langskomen! Pedro heeft nieuwe massage technieken geleerd, en tegenwoordig is er ook een sauna & jacuzzi.
Zo'n reservaat lijkt me niets, maar ik ben wel erg toe aan vakantie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
...Pedro!!
Ik ben eigenlijk wel toe aan zo'n reservaat.Zo van even he-le-maal niets en alles wordt voor je gedaan door iemand die na zijn shift uit het luxe resort terugsjokt naar zijn lemen hutje in zo'n buurt waar Derk Bolt vaak komt.
Heb me altijd voorgenomen nooit naar zo'n toeristenoord met bedieningsslaven te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zo'n reservaat lijkt me niets, maar ik ben wel erg toe aan vakantie.
Ik voel me al ongemakkelijk als de cv-monteur langs komt. Of in een hotel, als je je kamer in wilt waar dan de schoonmaakster net bezig is de bedden te verschonen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik zou me bepaald ongemakkelijk voelen, eerlijk gezegd, met een bediende.
Ja, ik ook!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik voel me al ongemakkelijk als de cv-monteur langs komt. Of in een hotel, als je je kamer in wilt waar dan de schoonmaakster net bezig is de bedden te verschonen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
Wil ik gaan slapen, krijg in een facebookmelding. Telefoon maar weer op stil en dooorrrr.
Danku Angel!
Ik heb het zelfs een keer gehad dat een vriend van vroeger ineens op het werk mijn bureau stond te poetsen. DAT was pas awkwardquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik voel me al ongemakkelijk als de cv-monteur langs komt. Of in een hotel, als je je kamer in wilt waar dan de schoonmaakster net bezig is de bedden te verschonen.
Wat zei je? "Je vergeet een stukje?"quote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs een keer gehad dat een vriend van vroeger ineens op het werk mijn bureau stond te poetsen. DAT was pas awkward
"Kom je thuis ook ff 'poetsen'? "quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat zei je? "Je vergeet een stukje?"
Hetero. Ooit gezoend. Jepquote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat zei je? "Je vergeet een stukje?"
Aaaaanvalluuhhhquote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik keek ook al.. Maar deze zit al langer op Fok!.
Een stel valse incrowd nichten?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ach, hij zoekt een plekje, wie zijn wij om hem dat niet te gunnen.
Wij zijn [HOMO], dus van TV mag ie bv geen hoedje hebben. En van mij mag ie geen fantasieverhalen verzinnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ach, hij zoekt een plekje, wie zijn wij om hem dat niet te gunnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn [HOMO], dus van TV mag ie bv geen hoedje hebben. En van mij mag ie geen fantasieverhalen verzinnen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Balletjes rollen naar het laagste punt, maar dat is theorie..
D66 heeft zich altijd al meer ingezet voor homo-emancipatie dan andere partijen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk het is natuurlijk net een treetje hoger qua netwerk ook, je weet maar nooit hoe een balletje rolt, toch?
wijsheid komt met de jarenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen, dit is nieuws wat ik graag hier als eerste exclusief wereldkundig wil maken, ik stop bij de PvdA, was door studie sowieso niet meer beschikbaar voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen, maar ik ben gevraagd om voor Vera Bergkamp haar campagne mee te draaien, dat wil dus zeggen voor D66
Vera is wel heel erg de juiste vrouw op het juiste moment voor mij nu, ik ken haar persoonlijk, dat helpt.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef Renesite het volgende:
Ik zie wel. Ik doe wel 20 stemwijzers en haal daar een gemiddelde uit.
van wie moet ik dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Je moet niet op een persoon stemmen, maar op een partij. Ook al ken je iemand persoonlijk
Bij de PVV heb je geen keus. Dat is een vereniging. En die moet wettelijk bestaan uit minimaal twee oprichters en één lid. Het enige lid is Geert Wilders. De oprichters zijn respectievelijk Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders. Die stichting heeft één bestuurslid: Geert Wilders.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Je moet niet op een persoon stemmen, maar op een partij. Ook al ken je iemand persoonlijk
ik heb wel een beetje kaas gegeten van politiek de afgelopen jarenquote:
Je kan ook op andere lui stemmen van de kieslijst van de PVV stemmen. Uiteindelijk gaat het erom, wat zijn de standpunten van een partij en ben ik het ermee eens. Terwijl tegenwoordig zoveel meer op de personen wordt gelet.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bij de PVV heb je geen keus. Dat is een vereniging. En die moet wettelijk bestaan uit minimaal twee oprichters en één lid. Het enige lid is Geert Wilders. De oprichters zijn respectievelijk Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders. Die stichting heeft één bestuurslid: Geert Wilders.
Congrats, beweer ik soms anders?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje kaas gegeten van politiek de afgelopen jaren
ja wat is ze jong daar hequote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Och hè, ruth Fischer in american horror story
Dat dacht ik ook alquote:
ja je beweert beter te weten door te zeggen dat ik niet op een persoon maar op een partij moet stemmen, iedereen heeft recht op zijn eigen meningquote:
Een beetje gelijk heeft hij dan ook wel. Die ene persoon staat niet persé voor het beleid dat hij/zij moet gaan uitvoeren voor zijn/haar partij. Uiteindelijk bepaalt de partij wat er gedaan wordt, en niet de persoon. Hoe aardig, slim, leuk, knap, intelligent iemand ook is, als hij/zij van een partij is die me niet aan staat dan stem ik er niet op.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je beweert beter te weten door te zeggen dat ik niet op een persoon maar op een partij moet stemmen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Alweer. heb ik gezegd dat je geen recht hebt op een eigen mening?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je beweert beter te weten door te zeggen dat ik niet op een persoon maar op een partij moet stemmen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Maar waarom dan niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef MisterO het volgende:
Moeten. Zou Moeten. Formulering.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou nee... Ik was had meer dezelfde gedachte als TMMquote:
Dat snap ik ook welllllllquote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou nee... Ik was had meer dezelfde gedachte als TMM
Misschien kun je een advies meer als advies brengen in plaats van dat je het op een ietwat dwingende manier postquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Alweer. heb ik gezegd dat je geen recht hebt op een eigen mening?![]()
Ik ga alweer weg.
dat idee heb ik een beetjequote:
Dat ook nog. Je kunt niet eens op een partij stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef Peter het volgende:
Je kiest een persoon, die zich heeft aangesloten bij een partij. Als iemand uit de partij stapt blijft deze als gekozen persoon in de kamer..
zo kun je het ook bekijken jaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef Peter het volgende:
Net het Nederlands Elftal.. Vooral zelf scoren als ego en niet aan het team denken
Ik zou niet zo snel voor een persoon stemmen maar wel op een partij en gedachtengoed... dat is denk ik wat MisterO ook bedoeld... ik bedoel er zit wel wat verschil tussen het gedachtengoed van PvdA en D66, en het lijkt nu alsof je switcht alleen om een persoon...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Och, en Russel Edgington ook alquote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Och hè, ruth Fischer in american horror story
Dat vond ik ook 1 vd ergste dingenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig en wil steun en toeverlaat.
[ afbeelding ]
Politiek en Religie zijn 2 dingen die je sowieso niet aan tafel moet besprekenquote:
zei mijn oma altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek en Religie zijn 2 dingen die je sowieso niet aan tafel moet bespreken
Politiek en religie zijn inmiddels een ding...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek en Religie zijn 2 dingen die je sowieso niet aan tafel moet bespreken
en Sylar, ja het is een heerlijke serie, bij de eerste aflevering dacht ik even dat hij te eng zou zijn voor mij, maar ik vind hem erg goed, maar goed, het is pas het eerste seizoenquote:
Hoofdpijntje.quote:
Hmmz, jammer dat ie niet te eng voor je is. Had hem graag eng gehad!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en Sylar, ja het is een heerlijke serie, bij de eerste aflevering dacht ik even dat hij te eng zou zijn voor mij, maar ik vind hem erg goed, maar goed, het is pas het eerste seizoen
En dat is nog steeds zo.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef wonderer het volgende:
*heeft in het Heren we willen jullie naakt zien-topic gepost*
hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef Renesite het volgende:
Heeft iemand nog een afwezigheidsmelding van Erik gekregen?
Ga je the wizz kijken of echt de oude film, is toch eigenlijk niet nodig aangezien het een prequel is, ik ben het boek aan het lezen, maar kom er gaandeweg achter dat daaruit ook enorm veel weggelaten isquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Steve het volgende:
Ik as. zaterdag, erg zin in..
Wel The Wizard of Oz nog een keer kijken, is alweer even geleden..
Nergens voor nodig, tenzij je de significantie van het leeuwtje en alles wilt kunnen volgen. Het verhaal en zo is in ieder geval wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Steve het volgende:
Ik as. zaterdag, erg zin in..
Wel The Wizard of Oz nog een keer kijken, is alweer even geleden..
Wij zitten in de logequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Over een maand zitten Ang3l en ik bij Wicked
op rij 2 in het midden!
ga jij ook dit weekend?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, tenzij je de significantie van het leeuwtje en alles wilt kunnen volgen. Het verhaal en zo is in ieder geval wel duidelijk.
Dat is dus pal tegen de orkestbak aan. Ik zat 1,5 week geleden op rij 3. (Rij 1 bestaat alleen aan de zijkanten, in het midden zit een leemte.)quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Over een maand zitten Ang3l en ik bij Wicked
op rij 2 in het midden!
dat is dus niet fijn?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat is dus pal tegen de orkestbak aan. Ik zat 1,5 week geleden op rij 3. (Rij 1 bestaat alleen aan de zijkanten, in het midden zit een leemte.)
Is Friso morgen? Misschien wel, even vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij ook dit weekend?
kom je naar Friso morgen?
Kan je op de gastenlijst zetten
als je het me tijdig laat weten kan ik je op de gastenlijst zettenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Friso morgen? Misschien wel, even vragen
Geef me tien minuten (even mijn vriendin vragen of ze ook mee wilquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je het me tijdig laat weten kan ik je op de gastenlijst zetten
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het veel te heet voor een blanke
Die heeft gewoon ff pauze. Gister nog IRL gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mis hem al een tijdje op het internet.
And stuff. Australie was in januari manquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ga je the wizz kijken of echt de oude film, is toch eigenlijk niet nodig aangezien het een prequel is, ik ben het boek aan het lezen, maar kom er gaandeweg achter dat daaruit ook enorm veel weggelaten is
heb jij ook een pauzedrankjes en hapjes arrangement? wij wel vond ik wel festelijk aangezien het een verjaardagskaod voor Ang3l was nog, ja dat was vertraagd door Australie en stuff, ik vond het dinerarrangement erg ver gaan
Gelukkig zijn we voor de rest superieur en rijker en kunnen we dus airco veroorlovenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het veel te heet voor een blanke
Good to knowquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft gewoon ff pauze. Gister nog IRL gezien.
Dat kan ik niet voor je beoordelen. Ik vond rij 3 erg fijn, maar je moet wel meer met je hoofd bewegen om alles op het podium te zien. Als je wat verder naar achteren zit heb je meer overzicht.quote:
Losse muntjes om metrokaartjes te kunnen kopen? Condooms & glijmiddel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Xiance het volgende:
ik heb nu alweer stress over wat ik mee moet nemen naar Keulen
toch fijn als een geroutineerde rot in de scène hier zijn tips komt delen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Losse muntjes om metrokaartjes te kunnen kopen? Condooms & glijmiddel?
Ik probeerde mij in te leven in de situatie van Xiance. Wat zou die nou nodig hebben tijdens een hete zomerse zaterdag in een stad vol (hitsige) Duitse homo's?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
toch fijn als een geroutineerde rot in de scène hier zijn tips komt delen!
United States of tara leek me leuker dan het uiteindelijk was.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok door mijn lopende serie's heen waar nu mee te beginnen?Advies?
Entourage
Dexter
Pann Am
Sex and the City
Homeland
Weeds
Unitestates of Tara
Of iets heel anders?
Continuumquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok door mijn lopende serie's heen waar nu mee te beginnen?Advies?
Entourage
Dexter
Pann Am
Sex and the City
Homeland
Weeds
Unitestates of Tara
Of iets heel anders?
Ja!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat United gestopt was na 1![]()
Omdat er amper iemand naar keek. Dus ben ik ook gestopt
Gelukkig is er nog een film van gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja!
Het is echt een schande dat die serie bij één seizoen is gebleven.
Wat vind je van Suits, jij als jurist zijnde?(Ik vind Patrick Adams ("Mike Ross") redelijk cute.
)
Het is vroeg in de middag voor mij en etenspauze is om, dus ik ben zo ook weer weg...quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:05 schreef Yoppie het volgende:
Goh... T was hier wel eens drukker op een door-de-weekse avond.
Klinkt als ergens ten westen van Nederland?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is vroeg in de middag voor mij en etenspauze is om, dus ik ben zo ook weer weg...
Drukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk dus!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is vroeg in de middag voor mij en etenspauze is om, dus ik ben zo ook weer weg...
Dat is een limerick!quote:
Dat is toch zoiets, een limmerick:quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:17 schreef Yoppie het volgende:
Er was eens een man die vroeg "Alles Kits"
Jazeker zei ik, vooral achter d' rits
Hij doet het zeer goed
Op t moment dat het moet
Vraag het maar na aan mijn oom Frits
Laaaa lala la laaaa laaaa
En jij ook trouwensquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is een limerick!
Ome Frits naast de boom van z'n stulp,
trok een haar in de rits van z'n gulp
door de pijn aan z'n giek
raakte Frits in paniek
en trok heel zijn geval in de pulp.
Ooit eens uit mijn hoofd geleerd, toen ik nog een klein ambiguïteitje was.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is een limerick!
Ome Frits naast de boom van z'n stulp,
trok een haar in de rits van z'n gulp
door de pijn aan z'n giek
raakte Frits in paniek
en trok heel zijn geval in de pulp.
Ooit eens uit mijn hoofd geleerd, toen ik nog een klein ambiguïteitje was.
Nee, dat deed ik vroeger misschien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vrees dat Waxxer nu limericks aan het dichten is voor Fok'ers.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik vroeger misschien.Waar ik de energie vandaan haalde....
![]()
Mjaaaaa nou, kijk, want, eh....quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nah, als je nu dezelfde energie aan nutterige zaken besteedt...
heb ik allemaal alquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Losse muntjes om metrokaartjes te kunnen kopen? Condooms & glijmiddel?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:25 schreef Xiance het volgende:
Cloud.. eigenlijk betekend het "alleswatnietopjeeigenpcstaat"
maar ik heb gewoon een VPS bij een hostingprovider
quote:
De CD-box van 'Mooi was die tijd'?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Xiance het volgende:
MOOOOOOOI WAS DIE TIIIJJJDDDDD SHAAALLAAALLIIIIISHHAAALLLAAALLLAAAAA
Even kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zijn Stroekie en Steve al weer walgelijk vroeg op zeg!
ff kijken als je dit gemist hebt
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1264671
was bij mij nog opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zijn Stroekie en Steve al weer walgelijk vroeg op zeg!
ff kijken als je dit gemist hebt
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1264671
weer zo extreem lang koffie gedronken dan?quote:
was omstreeks 5.45 uur thuis maar trof nog wat mensen in san fransisco die actief op skype waren en waar ik "even" mee moest bijkletsen. dus om 8.15 uur ging ik pitten en toen belde mijn zusje me om 11.30 uur alweer wakkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weer zo extreem lang koffie gedronken dan?
was het nog niet licht genoeg voor je?
straks voor de tv zal dat wel inkakken ja, en dan omstreeks 01.00 uur weer wakker en niet naar bed willenquote:
You're backquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:48 schreef Yoppie het volgende:
Maareh heren van het goede leven,
Ik ben naar bed...trusten allemaal!
Dan kun je nog altijd skypen met deze kant van de wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks voor de tv zal dat wel inkakken ja, en dan omstreeks 01.00 uur weer wakker en niet naar bed willen
ik ben gewoon ingewisseldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd skypen met deze kant van de wereld.
Alsof ik de enige ben aan deze kant van de wereld. Hij zit toch net te vertellen dat hij met mensen uit San Francisco zat te skypen...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben aan deze kant van de wereld. Hij zit toch net te vertellen dat hij met mensen uit San Francisco zat te skypen...
Je bent niet inwisselbaar.
Nou hier gaat het er anders wild aan toequote:
hoe weet jij dat Tom gisterennachtquote:
Zucht.quote:Er is veel misgegaan prive... En ik had niet zo moeten doen zoals ik deed. Ik weet niet of je kwaad of teleurgesteld bent maar wilde mijn excuses aanbieden....
en welk topic is dat dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zit vandaag vooral in een topic over verwijfde homo's , maar moet zo weer aan de gang en kan dus vanavond pas weer reageren, dat is vanacht op Fok. Dan zit er haast ook niemand.
Is al dicht. tenzij er nog een ander is *gluurt in PoHi*quote:
Kom op, je kent Yoppie toch wel??quote:
Ik vind dat er alweer met zoveel vooroordelen en generalisaties gesmeten wordtquote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Verwijfde homo's
Het was een herstarter. Het andere was vrij snel gesloten wegens afdwalen.
Voor de meesten hier ligt die link er tussen Haarlem en iets leuks daar doen de komende dagen er op dit moment niet, maar Tha_Erik en ik gaan zaterdagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En gaan jullie nog wat leuks doen in Haarlem aankomende dagen?
Ik denk dat ik overdag wel ff ga, en we zouden 's avonds mss nog naar Pann, maar dat laat ik maar gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor de meesten hier ligt die link er tussen Haarlem en iets leuks daar doen de komende dagen er op dit moment niet, maar Tha_Erik en ik gaan zaterdag
Jawel mensen ik houd jullie niet langer in spanning het is roze zaterdag in Haarlem dit jaar
Neh. Het trekt me absoluut niet. De stad niet noch het evenement.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En gaan jullie nog wat leuks doen in Haarlem aankomende dagen?
Ja, eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik tegen hetero's zeg dat ze niet moeten zeiken als een homo ze mooi vindt want een compliment is een compliment... zo zeg ik t nu ook tegen jou![]()
[david-mode] Nou ik hoop dat het keihard regent, is die onzin zo afgelopen! [/david-mode]quote:
Heb hier in het verleden ook wel eens gepost, maar niet echt superactief.quote:
Evenals de meeste posters.quote:
Welke datum?quote:
Oh, ver over de datum. Maar net zoals met veel dingen is het nog best te gebruiken. Kwaliteit kan alleen niet gegarandeerd worden, maar dat kon vanaf het begin al niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |