quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef wonderer het volgende:
*heeft in het Heren we willen jullie naakt zien-topic gepost*
hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef Renesite het volgende:
Heeft iemand nog een afwezigheidsmelding van Erik gekregen?
Ga je the wizz kijken of echt de oude film, is toch eigenlijk niet nodig aangezien het een prequel is, ik ben het boek aan het lezen, maar kom er gaandeweg achter dat daaruit ook enorm veel weggelaten isquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Steve het volgende:
Ik as. zaterdag, erg zin in..
Wel The Wizard of Oz nog een keer kijken, is alweer even geleden..
Nergens voor nodig, tenzij je de significantie van het leeuwtje en alles wilt kunnen volgen. Het verhaal en zo is in ieder geval wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Steve het volgende:
Ik as. zaterdag, erg zin in..
Wel The Wizard of Oz nog een keer kijken, is alweer even geleden..
Wij zitten in de logequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Over een maand zitten Ang3l en ik bij Wicked
op rij 2 in het midden!
ga jij ook dit weekend?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, tenzij je de significantie van het leeuwtje en alles wilt kunnen volgen. Het verhaal en zo is in ieder geval wel duidelijk.
Dat is dus pal tegen de orkestbak aan. Ik zat 1,5 week geleden op rij 3. (Rij 1 bestaat alleen aan de zijkanten, in het midden zit een leemte.)quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Over een maand zitten Ang3l en ik bij Wicked
op rij 2 in het midden!
dat is dus niet fijn?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat is dus pal tegen de orkestbak aan. Ik zat 1,5 week geleden op rij 3. (Rij 1 bestaat alleen aan de zijkanten, in het midden zit een leemte.)
Is Friso morgen? Misschien wel, even vragenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij ook dit weekend?
kom je naar Friso morgen?
Kan je op de gastenlijst zetten
als je het me tijdig laat weten kan ik je op de gastenlijst zettenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Friso morgen? Misschien wel, even vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |