Voor de meesten hier ligt die link er tussen Haarlem en iets leuks daar doen de komende dagen er op dit moment niet, maar Tha_Erik en ik gaan zaterdagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En gaan jullie nog wat leuks doen in Haarlem aankomende dagen?
Ik denk dat ik overdag wel ff ga, en we zouden 's avonds mss nog naar Pann, maar dat laat ik maar gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor de meesten hier ligt die link er tussen Haarlem en iets leuks daar doen de komende dagen er op dit moment niet, maar Tha_Erik en ik gaan zaterdag
Jawel mensen ik houd jullie niet langer in spanning het is roze zaterdag in Haarlem dit jaar
Neh. Het trekt me absoluut niet. De stad niet noch het evenement.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En gaan jullie nog wat leuks doen in Haarlem aankomende dagen?
Ja, eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik tegen hetero's zeg dat ze niet moeten zeiken als een homo ze mooi vindt want een compliment is een compliment... zo zeg ik t nu ook tegen jou![]()
[david-mode] Nou ik hoop dat het keihard regent, is die onzin zo afgelopen! [/david-mode]quote:
Heb hier in het verleden ook wel eens gepost, maar niet echt superactief.quote:
Evenals de meeste posters.quote:
Welke datum?quote:
Oh, ver over de datum. Maar net zoals met veel dingen is het nog best te gebruiken. Kwaliteit kan alleen niet gegarandeerd worden, maar dat kon vanaf het begin al niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |