quote:
De CD-box van 'Mooi was die tijd'?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef Xiance het volgende:
MOOOOOOOI WAS DIE TIIIJJJDDDDD SHAAALLAAALLIIIIISHHAAALLLAAALLLAAAAA
Even kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zijn Stroekie en Steve al weer walgelijk vroeg op zeg!
ff kijken als je dit gemist hebt
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1264671
was bij mij nog opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zijn Stroekie en Steve al weer walgelijk vroeg op zeg!
ff kijken als je dit gemist hebt
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1264671
weer zo extreem lang koffie gedronken dan?quote:
was omstreeks 5.45 uur thuis maar trof nog wat mensen in san fransisco die actief op skype waren en waar ik "even" mee moest bijkletsen. dus om 8.15 uur ging ik pitten en toen belde mijn zusje me om 11.30 uur alweer wakkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weer zo extreem lang koffie gedronken dan?
was het nog niet licht genoeg voor je?
straks voor de tv zal dat wel inkakken ja, en dan omstreeks 01.00 uur weer wakker en niet naar bed willenquote:
You're backquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:48 schreef Yoppie het volgende:
Maareh heren van het goede leven,
Ik ben naar bed...trusten allemaal!
Dan kun je nog altijd skypen met deze kant van de wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks voor de tv zal dat wel inkakken ja, en dan omstreeks 01.00 uur weer wakker en niet naar bed willen
ik ben gewoon ingewisseldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd skypen met deze kant van de wereld.
Alsof ik de enige ben aan deze kant van de wereld. Hij zit toch net te vertellen dat hij met mensen uit San Francisco zat te skypen...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:51 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben aan deze kant van de wereld. Hij zit toch net te vertellen dat hij met mensen uit San Francisco zat te skypen...
Je bent niet inwisselbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |