Geef me tien minuten (even mijn vriendin vragen of ze ook mee wilquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je het me tijdig laat weten kan ik je op de gastenlijst zetten
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het veel te heet voor een blanke
Die heeft gewoon ff pauze. Gister nog IRL gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mis hem al een tijdje op het internet.
And stuff. Australie was in januari manquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ga je the wizz kijken of echt de oude film, is toch eigenlijk niet nodig aangezien het een prequel is, ik ben het boek aan het lezen, maar kom er gaandeweg achter dat daaruit ook enorm veel weggelaten is
heb jij ook een pauzedrankjes en hapjes arrangement? wij wel vond ik wel festelijk aangezien het een verjaardagskaod voor Ang3l was nog, ja dat was vertraagd door Australie en stuff, ik vond het dinerarrangement erg ver gaan
Gelukkig zijn we voor de rest superieur en rijker en kunnen we dus airco veroorlovenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het veel te heet voor een blanke
Good to knowquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft gewoon ff pauze. Gister nog IRL gezien.
Dat kan ik niet voor je beoordelen. Ik vond rij 3 erg fijn, maar je moet wel meer met je hoofd bewegen om alles op het podium te zien. Als je wat verder naar achteren zit heb je meer overzicht.quote:
Losse muntjes om metrokaartjes te kunnen kopen? Condooms & glijmiddel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef Xiance het volgende:
ik heb nu alweer stress over wat ik mee moet nemen naar Keulen
toch fijn als een geroutineerde rot in de scène hier zijn tips komt delen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Losse muntjes om metrokaartjes te kunnen kopen? Condooms & glijmiddel?
Ik probeerde mij in te leven in de situatie van Xiance. Wat zou die nou nodig hebben tijdens een hete zomerse zaterdag in een stad vol (hitsige) Duitse homo's?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
toch fijn als een geroutineerde rot in de scène hier zijn tips komt delen!
United States of tara leek me leuker dan het uiteindelijk was.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok door mijn lopende serie's heen waar nu mee te beginnen?Advies?
Entourage
Dexter
Pann Am
Sex and the City
Homeland
Weeds
Unitestates of Tara
Of iets heel anders?
Continuumquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok door mijn lopende serie's heen waar nu mee te beginnen?Advies?
Entourage
Dexter
Pann Am
Sex and the City
Homeland
Weeds
Unitestates of Tara
Of iets heel anders?
Ja!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat United gestopt was na 1![]()
Omdat er amper iemand naar keek. Dus ben ik ook gestopt
Gelukkig is er nog een film van gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja!
Het is echt een schande dat die serie bij één seizoen is gebleven.
Wat vind je van Suits, jij als jurist zijnde?(Ik vind Patrick Adams ("Mike Ross") redelijk cute.
)
Het is vroeg in de middag voor mij en etenspauze is om, dus ik ben zo ook weer weg...quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:05 schreef Yoppie het volgende:
Goh... T was hier wel eens drukker op een door-de-weekse avond.
Klinkt als ergens ten westen van Nederland?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is vroeg in de middag voor mij en etenspauze is om, dus ik ben zo ook weer weg...
Drukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk dus!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is vroeg in de middag voor mij en etenspauze is om, dus ik ben zo ook weer weg...
Dat is een limerick!quote:
Dat is toch zoiets, een limmerick:quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:17 schreef Yoppie het volgende:
Er was eens een man die vroeg "Alles Kits"
Jazeker zei ik, vooral achter d' rits
Hij doet het zeer goed
Op t moment dat het moet
Vraag het maar na aan mijn oom Frits
Laaaa lala la laaaa laaaa
En jij ook trouwensquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is een limerick!
Ome Frits naast de boom van z'n stulp,
trok een haar in de rits van z'n gulp
door de pijn aan z'n giek
raakte Frits in paniek
en trok heel zijn geval in de pulp.
Ooit eens uit mijn hoofd geleerd, toen ik nog een klein ambiguïteitje was.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat is een limerick!
Ome Frits naast de boom van z'n stulp,
trok een haar in de rits van z'n gulp
door de pijn aan z'n giek
raakte Frits in paniek
en trok heel zijn geval in de pulp.
Ooit eens uit mijn hoofd geleerd, toen ik nog een klein ambiguïteitje was.
Nee, dat deed ik vroeger misschien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik vrees dat Waxxer nu limericks aan het dichten is voor Fok'ers.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik vroeger misschien.Waar ik de energie vandaan haalde....
![]()
Mjaaaaa nou, kijk, want, eh....quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nah, als je nu dezelfde energie aan nutterige zaken besteedt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |