SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Vergeet je vleugeltjes nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Kan natuurlijk ook als elf gaan rennen tijdens mijn 5km, puntoren alles![]()
TT![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gouden ring boven je hoofd? Waait die niet afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Kan natuurlijk ook als elf gaan rennen tijdens mijn 5km, puntoren alles
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik heb net de loopgroep gemaild of ze zomerstop hebben enzo..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Met lang blond haar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Kan natuurlijk ook als elf gaan rennen tijdens mijn 5km, puntoren alles![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor als ik geld over heb![]()
![]()
en ik had witte chocola-ijs.. en strawberry cheesecake en Tiramisu ijs
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gouden ring boven je hoofd? Waait die niet afOf als Nazgulquote:![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef E.T. het volgende:
Ik heb net de loopgroep gemaild of ze zomerstop hebben enzo..Denk dat ze geen zomerstop hebben toch?
![]()
Ben ik ff blij dat ik dit niet meer lees...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef E.T. het volgende:
en ik had witte chocola-ijs.. en strawberry cheesecake en Tiramisu ijsF means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat met een dooie kat als handtas de finish over?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
jij bent die onderste?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
*meldt!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat met een dooie kat als handtas de finish over?![]()
![]()
![]()
oh .. een barnevelder legkip?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bruin met rooie gloed, semi krullendIk heb er één en ik ben er trots op
Liefchens, ik ga ook proberen te slapen. Tot morgen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
GotC deed een bestelling knoflooksaus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, YUR ligt al naakt op bed met de pener in de aanslag!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Welterusten afhakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef justmattie het volgende:
Welterusten afhakersGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeg, nou doe je net of dat een stomme naam isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, nou doe je net of dat een stomme naam isNou ben ik de sjaak natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
QFT.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zaterdagavond is wel dé avond voor midnight-shoarma!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Yur gaat zijn knoflooksaus in het broodje shoarma van GotC eh deponerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zaterdagavond is wel dé avond voor midnight-shoarma!![]()
![]()
Je wilde een ander werkwoord gebruiken, he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Yur gaat zijn knoflooksaus in het broodje shoarma van GotC eh deponeren
Early morning bedoel jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zaterdagavond is wel dé avond voor midnight-shoarma!
Doe eens een suggestiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je wilde een ander werkwoord gebruiken, he?![]()
![]()
*trying to erase mental image ...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Yur gaat zijn knoflooksaus in het broodje shoarma van GotC eh deponerenIk heb er één en ik ben er trots op
Jupquote:
De eerste keer dat ik dat thuis zei, "Dan ben je flink de Sjaak", keken m'n ouders zo raar
een , duo , trio , quatro , ohja kut Pendret ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, whut?
http://en.wiktionary.org/wiki/quadret ?![]()
Ik zit zoquote:naar een docu te kijken.
Zou ook nog op stap, wordt 'm denk ik niet meer
Zie edit: kwintetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
een , duo , trio , quatro , ohja kut Pendret ?
Rellen in de Doelesteegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit zonaar een docu te kijken.
Zou ook nog op stap, wordt 'm denk ik niet meer![]()
![]()
Welke docu?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit zonaar een docu te kijken.
Zou ook nog op stap, wordt 'm denk ik niet meer
Lekker naar bed dan zoGa ik ook wel denk ik, niet zoals vannacht tot 1 uur opblijven terwijl ik al moe ben
Afhakersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke docu?
Lekker naar bed dan zoGa ik ook wel denk ik, niet zoals vannacht tot 1 uur opblijven terwijl ik al moe ben
![]()
![]()
![]()
![]()
Doelesteegquote:Nee, Shooters he
Zeitgeist.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke docu?
En waarom blijf je dan ook wakker terwijl je moe bent
helmaal mee eens, behalve punt driequote:het is niet nodig, maar als je t goed wil doen heb je op z'n minst een paar schoenen nodig ..en die zijn niet goedkoop
Zo, toch nog even met de hand zoveel mogelijk in endomodo zetten, voor 't leaderboard enzoÁls ik dan meedoe, dan doe ik 't goed. Nou ja, gewoon zoals altijd dus eigenlijk.
Ja doei.![]()
Shootersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
DoelesteegNee, Shooters he
[..]
Zeitgeist.
En waarom blijf je dan ook wakker terwijl je moe bent![]()
![]()
Zeitgeist![]()
![]()
![]()
quote:
Ging jij net niet naar bed?Ken ik niet, zo eens googlenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Zeitgeist.
En ik was iemand "gezelschap" aan het houden die 3 uur in de trein moest zitten
Groningen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Zeitgeist.
Jij begrijpt _O_![]()
Gezelschap hmhmmmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ging jij net niet naar bed?
[..]
Ken ik niet, zo eens googlen
En ik was iemand "gezelschap" aan het houden die 3 uur in de trein moest zitten![]()
![]()
![]()
![]()
En google Club Noa/Soa dan ook eens![]()
![]()
mijn eindsprint
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja hoor, nudge nudge, wink winkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gezelschap hmhmmm![]()
![]()
![]()
![]()
En google Club Noa/Soa dan ook eens![]()
en nu?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Als je denkt dat het niet erger kanquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Die nieuwe locatie is topquote:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ging jij net niet naar bed?
[..]
Ken ik niet, zo eens googlen
En ik was iemand "gezelschap" aan het houden die 3 uur in de trein moest zittenWas dat een verplichting
?
Leeuwarden!quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Club Noa is toch dicht jongeeeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gezelschap hmhmmm![]()
![]()
![]()
![]()
En google Club Noa/Soa dan ook eens
Oh, en ik zou dus Zeitgeist googlenquote:
Ik zie mezelf niet snel stappen in LiwwaddenUtrecht is wat ver, midden in de nacht
heb je 'n rood shirt aan ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
zoek de verschillen[/img]
Ecosia
WOWquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef Jumparound het volgende:
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/img]
Die eerste had je t zwaaaaaaaaaaaaar, of niet?
Supermooie foto, die onderste. En je eindsprint was echt geniaal
Ik heb nog ruimte overquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, en ik zou dus Zeitgeist googlen
Ik zie mezelf niet snel stappen in LiwwaddenUtrecht is wat ver, midden in de nacht
Onder m'n bed in mn 20 4kante meter![]()
Ligt het aan mij of heb je op die 2e nog energie overquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef Jumparound het volgende:
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/img]![]()
En een dunner bekkie![]()
![]()
Onder je bed? Beetje stof happen zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb nog ruimte over
Onder m'n bed in mn 20 4kante meter
Dank je de koekkoek
Zelfs ik heb zat ruimte buiten m'n bed, in m'n kamer van 25 m2
op de eerste foto zat je er compleet doorheen, want kapot van de hitte doordat je te warm gekleed was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef Jumparound het volgende:
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/img]tweede foto is mooi
Wat ben jij nou voor heerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb nog ruimte over
Onder m'n bed in mn 20 4kante meter![]()
Dan zeg je: Slaap jij in mijn bed, ga ik onder mijn bed.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor heer![]()
Dan zeg je: Slaap jij in mijn bed, ga ik onder mijn bed.
Bij deze heb je een slaapplek Yukiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor heer![]()
Dan zeg je: Slaap jij in mijn bed, ga ik onder mijn bed.![]()
![]()
Blij dat ik twee kussens hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ga jij voor me onder je bed liggen?![]()
![]()
ook inderdaad, en voer wat niet echt goed is om op te rennenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
op de eerste foto zat je er compleet doorheen, want kapot van de hitte doordat je te warm gekleed was.tweede foto is mooi
Ecosia
thanks, ik ben idd veel afgevallenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
WOW
Die eerste had je t zwaaaaaaaaaaaaar, of niet?
Supermooie foto, die onderste. En je eindsprint was echt geniaalniet heel veel meer, dat tempo op het einde was 3:45... dat doe ik liever niet zo lang ;-)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb je op die 2e nog energie over![]()
En een dunner bekkiezo voelde het iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef Yuki het volgende:
Jump, jij vliegt ook al!Net als YUR gisteren
Thanksquote:
Ecosia
Wat is eigenlijk de 'standaard training' in de endomondo app?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Dan gaat ie gewoon bijhouden hoe hard je loopt/ welke afstand je doet etc etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk de 'standaard training' in de endomondo app?
Gewoon een heel geavanceerde stopwatch.![]()
Ik zag dat je het zwaar HAD, niet dat je het wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
thanks, ik ben idd veel afgevallenHoewel je er op de tweede foto wel in alle opzichten beter uit ziet
Mooi zoquote:[..]
zo voelde het idd
dat is gewoon op tijd. zonder poespasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk de 'standaard training' in de endomondo app?
Ecosia
niks bijzonders, gewoon rennen en je laptipmes a 1 km opnemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk de 'standaard training' in de endomondo app?Ik heb er één en ik ben er trots op
Morgen maar eens wat trainingsopties uittestenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
niks bijzonders, gewoon rennen en je laptipmes a 1 km opnemen.
Jij begrijpt _O_![]()
heb je de pro-versie aangeschaft dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Morgen maar eens wat trainingsopties uittestenIk heb er één en ik ben er trots op
ik was het ook, want dat was volgens mij de laaste week van de zware fase van mn dieet... Ik deed een low carb dieet, dat merk je wel met hardlopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag dat je het zwaar HAD, niet dat je het wasHoewel je er op de tweede foto wel in alle opzichten beter uit ziet
Ecosia
Nee dat niet. Geen creditcardquote:![]()
Maar de free versie heeft ook een aantal opties. Zoals challenge met vrienden, volg route etc
Jij begrijpt _O_![]()
volg route is wel prettig als je een nieuwe route loopt, zo kun je in de gaten houden of je nog 'on track' zit. Challenge vrienden heb ik nog niet getest, wel een goal van een bepaald aantal km's, maar ook die is niet heel spannend moet ik zeggen. Het enige voordeel van endo is voor nog steeds de peptalksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geen creditcard![]()
Maar de free versie heeft ook een aantal opties. Zoals challenge met vrienden, volg route etcIk heb er één en ik ben er trots op
Ja route volgen lijkt mij wel handig. Ik heb nu een vrij complexe route geplandquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
volg route is wel prettig als je een nieuwe route loopt, zo kun je in de gaten houden of je nog 'on track' zit. Challenge vrienden heb ik nog niet getest, wel een goal van een bepaald aantal km's, maar ook die is niet heel spannend moet ik zeggen. Het enige voordeel van endo is voor nog steeds de peptalks![]()
Maar wanneer heb je nu iets geselecteerd in de app.Als iets groen is, of als iets grijs is?
Jij begrijpt _O_![]()
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik was het ook, want dat was volgens mij de laaste week van de zware fase van mn dieet... Ik deed een low carb dieet, dat merk je wel met hardlopen
Ik heb al bedacht dat ik komende vrijdagavond pasta wil eten (mams even lief aankijken) en zaterdag overdag niet te veel vezels maar wel koolhydraten
en eiwitten, alvast.
BBQ meetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:50 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij ging ik weg bij deel 183
Nog iets belangrijks gemist?![]()
![]()
ja, het was allemaal on topic! Verplicht leesvoer!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:50 schreef LieLie het volgende:
Nog iets belangrijks gemist?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Euh, MoBlo heeft een Garmin.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:50 schreef LieLie het volgende:
Nog iets belangrijks gemist?
YUR wil Dr.Sexytime
Mosselmossel is gemeen
Jumparound kan vliegen
Oh, en Ekiden gaat door
Bij te houden op Endomondoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan de hamburgers er gezamenlijk weer af lopen?
Klinkt (bijna) allemaalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, MoBlo heeft een Garmin.
YUR wil Dr.Sexytime
Mosselmossel is gemeen
Jumparound kan vliegen
Oh, en Ekiden gaat door![]()
![]()
+ drank wordt dat heel lang lopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan de hamburgers er gezamenlijk weer af lopen?![]()
![]()
het doel dat je gesteld hebt staat in het grote grijze middenvak (in het midden boven de start en pauzeknop) in endo .. helpt dat je genoeg ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja route volgen lijkt mij wel handig. Ik heb nu een vrij complexe route gepland![]()
Maar wanneer heb je nu iets geselecteerd in de app.Als iets groen is, of als iets grijs is?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik begin alweer te kwijlenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
En ik was alleen maar gemeen, vanwege deze foto
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga ook pitten.
Je zal het wel niet meer lezen, maar succes RD!
Ik ga zo ook die kant maar eens op... Kijken of ik een beetje bij kan tanken dit weekend, qua energie.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Stalkertquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik ga zo ook die kant maar eens op... Kijken of ik een beetje bij kan tanken dit weekend, qua energie.
Jij begrijpt _O_![]()
quote:
Damn, ik ben hyper omdat ik zo'n zin heb in volgende week. En dat is mede door dit topic.
*stuiter stuiter**boink boink*
Wat is er volgende week dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn, ik ben hyper omdat ik zo'n zin heb in volgende week. En dat is mede door dit topic.
*stuiter stuiter**boink boink*
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Utregse Meidenloop
M'n eerste loopevenement sinds de Marikenloop in 2007
Meidenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]Utregse Meidenloop
M'n eerste loopevenement sinds de Marikenloop in 2007![]()
![]()
Meisje: checkquote:
Meiden van alle leeftijden trouwens. Collega die me overgehaald heeft ook te gaan lopen is 51en er zijn ook meisjes die met hun moeder mogen lopen, da's vanaf 6 jaar geloof ik
ik ga ze allemaal hosselen ;-)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oeh, lekker! Maar ik ben nog vol van het eten bij de pizzeriaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:54 schreef mosselmossel het volgende:
En ik was alleen maar gemeen, vanwege deze foto
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ga ze allemaal hosselen ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je kunt ook gewoon niet eens op vakantie gaan!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:14 schreef Wiehoe het volgende:
Zoo, nou 3,5 topic ga ik niet teruglezenEven een avondje weg
Hele werelden vergaan in 2 weken!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
thats it; ook ik ben een sjaak-afhaak...
truste!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jullie zijn in een halve dag 4 topics verder, da's 8 per dag. Ik ga straks 30 dagen op vakantie
Autsj..![]()
We printen het uit en sturen het opquote:Op zondag 24 juni 2012 00:19 schreef LieLie het volgende:
Jullie zijn in een halve dag 4 topics verder, da's 8 per dag. Ik ga straks 30 dagen op vakantie
Autsj..![]()
![]()
waarom quote je mijn post?quote:
Ecosia
Ik doe mee. En nu echt.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef Jumparound het volgende:
thats it; ook ik ben een sjaak-afhaak...
truste!
Slaap lekker, lopers![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wou er op reageren maar was het alweer vergeten wat ik wou zeggen![]()
Heb ik wel vaker.
Ecosia
Ik ga m'n mandje ook opzoeken
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Frustrerendheb op 15km na al m'n loopjes dit jaar weten te traceren (afstandmeten.nl, topics, etc. maar kan de laatste 3 loopjes niet vinden
gevonden
![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door motorbloempje op 24-06-2012 00:45:08 ]Ja doei.![]()
Zo, en de garmin gaat dus ook mee hikenwant dat kun je ook zo invoeren, hoe hip
![]()
beetje duidelijk de route terugzien die we gelopen hebben op de kaart!
En nu zo maar 's slapen: mag om half 10 richting sportschool![]()
Ja doei.![]()
Goeiemorgen!!
Wat een weertje. Geen wind, wel regen, this just might be my day!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goeiemorgen!!
Wat een weertje. Geen wind, wel regen, this just might be my day!!![]()
![]()
go guppy go!! en mama Gup en Gup jr natuurlijk
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nog niet!! Eerst over jezelf vertellen!!quote:Op zondag 24 juni 2012 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
![]()
go guppy go!! en mama Gup en Gup jr natuurlijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen!quote:Op zondag 24 juni 2012 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goeiemorgen!!
Wat een weertje. Geen wind, wel regen, this just might be my day!!
Net een nachtje gewerkt maar ik ga dat echt niet bijlezen...![]()
![]()
Yes, do tell!quote:Op zondag 24 juni 2012 08:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog niet!! Eerst over jezelf vertellen!!![]()
![]()
working on it as we speak....quote:Op zondag 24 juni 2012 08:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog niet!! Eerst over jezelf vertellen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was veel zaterdag avond meligheid, dus ik denk niet dat iemand je dat kwalijk neemtquote:Op zondag 24 juni 2012 08:04 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Morgen!
Net een nachtje gewerkt maar ik ga dat echt niet bijlezen...
Nou ja, heb de highlights gelezen over Yur en Sexy...quote:Op zondag 24 juni 2012 08:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het was veel zaterdag avond meligheid, dus ik denk niet dat iemand je dat kwalijk neemt![]()
![]()
Dank jequote:![]()
Overigens lopen Saninl en Slacker ook vandaag. Succes!
lopen met Garmin heeft ook zijn nadelen.... je werkt opeens dat de Halve Marathon 297 meter te kort is dan de officiele afstand van 21.195km...
Maar ja, omdat het een officiele wedstrijd was onder Athletics New Zealand regels gaat hij bij mij toch maar de boeken in als een HM.
prachtig weer om te lopen... 5 graden en een heerlijk winterzonnetje, met een licht briesje in de rug.
Er was niet allen een HM maar ook een 10km walk/run., aan de HM deden ongeveer zo'n 70 loopsters en lopers mee.
Vanaf Balcutha met de bus richting Clydevale, 16km upstream de Clutha river.
Snelle start, ook omdat de eerste kilometer geleidelijk heuvel af ging en dit tempo wist ik goed vast te houden.
Na twee kilometer vormden zich de eerste groepjes met lopers en ik kon aanpikken bij vier anderen, het tempo bleef er prima inzitten en met 22.31 minuten op de klok passeerden we het eerste water station op het 5km punt.
Het tempo voor dit groepje ging geleidelijk iets achteruit... per kilometer moesten we ongeveer 5 seconden prijs geven maar dankzij de snelle start geen probleem...
Nog steeds als groepje bij elkaar, soms met een meter of 20 tussen elkaar maar wel als een trein, passeerden we in een tijd van een kleine 47 minuten het 10km punt en vanaf dat moment viel de groep langzaam uit elkaar., het tempo was ondertussen gezakt naar 5.0min/km.
Naar nog steeds een lekker looptempo in de benen en op naar de 15km.... dit ging prima alleen merkte ik wel dat de snelle start begon mee te spelen.... water aanpakken bij het 15km station en door voor het laatste gedeelte...
Balcutha kwam in zicht....maar wat ik niet zag is dat hij daar stond....de man met de hamer, net na het 16km punt.
Tempo zakte in elkaar en bij elke kilometer werden de duimschroeven aangedraait.....wat mij gaande hield was de gedachte hoe ver 5km is tijdens mij normale rondjes...makkie dus... door met benen die aardig beginnen te verzuren.
17.5km en heuvel op richting de Clutha bridge... een lang stuk vals plat de brug op... even op de tanden bijten...
Daarna nog 2.5km door Balclutha....mooi vlak stuk maar "het wordt tijd dat we er zijn" en dan mensen die roepen...kom op, nog maar 2km en dan ben je er.... ja, dat weet ik zelf ook wel, ik wil helemaal niet weten hoever ik nog moet, ik wil alleen maar finishen.
Ze zeggen wel eens, het venijn zit in de staart en hier was dat niet anders.. op 20km begon de klim naar de finish... 40meter omhoog over 800 meter.. met al 20km in de benen is dat zeker geen pretje.
maar zo gauw als je de finish over bent is alle pijn verdwenen en is er alleen maar tevredenheid... dikke tevredenheid.
Oke, met een betere pacing was de man met de hamer misschien wat later om de hoek gekomen en had het misschien iets sneller gekunt, maar dat zie ik maar als een puntje waar we aan kunnen schaven.
tijd... 1.47.07 en bekertje op alle afstandenm.u.v. HM thanks South Otago Athletics Club
http://www.endomondo.com/workouts/lqfama9hVbQ
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-06-2012 08:35:21 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ondanks de 300meter, kan ik alleen maar eenbuiging maken!
![]()
idd. Ik doe het je niet na
.
Maar een HM-afstand is toch niet 21,195 maar 21,1? (scheelt toch weer 100 meter)
Niet meer actief op Fok!![]()
Zou je misschien beter/lekkerder rennen als je niet de tijd in de gaten houdt bij zo'n (halve) marathon? Dat je gewoon je eigen tempo loopt die goed voelt op dat moment?How can I make this topic about me?![]()
ik denk dat je een heel klein beetje teveel vertrouwen hebt in de GPS technologie.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
lopen met Garmin heeft ook zijn nadelen.... je werkt opeens dat de Halve Marathon 297 meter te kort is dan de officiele afstand van 21.195km...
een afwijking van minder dan 300 meter op een afstand van 21 km is echt peanuts en te verklaren door bochtjes afsnijden tov de ideale route waarmee de officiële afstand berekend wordt en/of minimale ontvangst issues.![]()
Langzaam lopen doe ik tijdens mijn lange duurlopen in het weekend, gewoon 25km lekker in een ontspannen tempo maar volgende week begint mijn officiele training voor de marathon dus ik wilde hier een goede tijd lopen om deze tijd "door te kunnen rekenen" naar een marathon om te zien of mijn doelstelling voor de marathon realistisch is of dat ik mijn training zou moeten aanpassen..quote:Op zondag 24 juni 2012 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je misschien beter/lekkerder rennen als je niet de tijd in de gaten houdt bij zo'n (halve) marathon? Dat je gewoon je eigen tempo loopt die goed voelt op dat moment?
afgaande op het resultaat van vandaag zit ik nog steeds "on track"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
in een verschil van 100 meter kan ik me vinden maar 200 meter vind ik echt te veel voor een officiele wedstrijd, er was nagenoeg geen mogelijkheid om af te snijden...maar verder is het voor mij een kleinigheidje hoor, ik ben blijquote:Op zondag 24 juni 2012 08:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik denk dat je een heel klein beetje teveel vertrouwen hebt in de GPS technologie.
een afwijking van minder dan 300 meter op een afstand van 21 km is echt peanuts en te verklaren door bochtjes afsnijden tov de ideale route waarmee de officiële afstand berekend wordt en/of minimale ontvangst issues.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-06-2012 08:53:37 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je hebt gelijk Vik... pppfffffquote:Op zondag 24 juni 2012 08:39 schreef Viking84 het volgende:
idd. Ik doe het je niet na
.
Maar een HM-afstand is toch niet 21,195 maar 21,1? (scheelt toch weer 100 meter)
Eigenlijk is een marathon bij RD nog zwaarder want het is niks dan heuvels daar.... En de beste man die duizenden jaren geleden die 42km rende had alleen maar vlak terrein.How can I make this topic about me?![]()
ik speel wel een beetje vals hoor...mijn eerste marathon is redelijk vlakquote:Op zondag 24 juni 2012 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Eigenlijk is een marathon bij RD nog zwaarder want het is niks dan heuvels daar.... En de beste man die duizenden jaren geleden die 42km rende had alleen maar vlak terrein.
Boeiend, alsof dat afdoet aan de prestatiequote:Op zondag 24 juni 2012 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik speel wel een beetje vals hoor...mijn eerste marathon is redelijk vlak
RD
Ik ga binnenkort op vakantie. Dat wordt mijn eerste vakantie sinds ik hardloop. Ik ben van plan om daar ook te gaan lopen, maar waarschijnlijk niet zo frequent als nu. Iemand nog tips & tricks?![]()
Vergeet je schoenen nietquote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef sylvesterrr het volgende:
RD
Ik ga binnenkort op vakantie. Dat wordt mijn eerste vakantie sinds ik hardloop. Ik ben van plan om daar ook te gaan lopen, maar waarschijnlijk niet zo frequent als nu. Iemand nog tips & tricks?
inderdaad, alvast succes voor beiden!quote:Op zondag 24 juni 2012 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank je![]()
Overigens lopen Saninl en Slacker ook vandaag. Succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tof verslagquote:Op zondag 24 juni 2012 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
Maar ja, omdat het een officiele wedstrijd was onder Athletics New Zealand regels gaat hij bij mij toch maar de boeken in als een HM.
prachtig weer om te lopen... 5 graden en een heerlijk winterzonnetje, met een licht briesje in de rug.
Er was niet allen een HM maar ook een 10km walk/run., aan de HM deden ongeveer zo'n 70 loopsters en lopers mee.
Snelle start, ook omdat de eerste kilometer geleidelijk heuvel af ging en dit tempo wist ik goed vast te houden.
Na twee kilometer vormden zich de eerste groepjes met lopers en ik kon aanpikken bij vier anderen, het tempo bleef er prima inzitten en met 22.31 minuten op de klok passeerden we het eerste water station op het 5km punt.
Het tempo voor dit groepje ging geleidelijk iets achteruit... per kilometer moesten we ongeveer 5 seconden prijs geven maar dankzij de snelle start geen probleem...
Nog steeds als groepje bij elkaar, soms met een meter of 20 tussen elkaar maar wel als een trein, passeerden we in een tijd van een kleine 47 minuten het 10km punt en vanaf dat moment viel de groep langzaam uit elkaar., het tempo was ondertussen gezakt naar 5.0min/km.
Naar nog steeds een lekker looptempo in de benen en op naar de 15km.... dit ging prima alleen merkte ik wel dat de snelle start begon mee te spelen.... water aanpakken bij het 15km station en door voor het laatste gedeelte...
Balcutha kwam in zicht....maar wat ik niet zag is dat hij daar stond....de man met de hamer, net na het 16km punt.
Tempo zakte in elkaar en bij elke kilometer werden de duimschroeven aangedraait.....wat mij gaande hield was de gedachte hoe ver 5km is tijdens mij normale rondjes...makkie dus... door met benen die aardig beginnen te verzuren.
17.5km en heuvel op richting de Clutha bridge... een lang stuk vals plat de brug op... even op de tanden bijten...
Daarna nog 2.5km door Balclutha....mooi vlak stuk maar "het wordt tijd dat we er zijn" en dan mensen die roepen...kom op, nog maar 2km en dan ben je er.... ja, dat weet ik zelf ook wel, ik wil helemaal niet weten hoever ik nog moet, ik wil alleen maar finishen.
Ze zeggen wel eens, het venijn zit in de staart en hier was dat niet anders.. op 20km begon de klim naar de finish... 40meter omhoog over 800 meter.. met al 20km in de benen is dat zeker geen pretje.
maar zo gauw als je de finish over bent is alle pijn verdwenen en is er alleen maar tevredenheid... dikke tevredenheid.
Oke, met een betere pacing was de man met de hamer misschien wat later om de hoek gekomen en had het misschien iets sneller gekunt, maar dat zie ik maar als een puntje waar we aan kunnen schaven.
tijd... 1.47.07 en bekertje op alle afstandenm.u.v. HM thanks South Otago Athletics Club
En sowieso chapeau! Wat een geweldige prestatie dit
Trouwens RD, ook supermooi vlak gelopen. Ja, er was verval, maar het is een vrijwel rechte lijn (hellend) naar beneden.
Hoop ook op dat punt te komen, na mijn 2 zwabberloopjes van deze week.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Sorry, verder is op vakantie lopen niet zoveel anders als in NL. Houd er rekening mee dat je de route niet vergeet. Of dat je op plekken blijft waar je de weg kan vragen. En denk ook aan de eventuele temperatuursverschillen waar je niet aan gewend bent. En neem drinken mee, voor het geval dat. En zorg dat iemand weet dat je aan het lopen bent, en bij voorkeur in welk gebied. Dat was het wel zo'n beetje?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
moet ook allemaal nog hoor Gup, maar op dit moment ben ik optimistischquote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Boeiend, alsof dat afdoet aan de prestatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
is zou zeggen, kijk of je een lokale loper tegenkom en vraag gewoon of je mee mag lopen...niet geschoten is altijd mis en zo zie je waarschijnlijk wel de mooiere looproutesquote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef sylvesterrr het volgende:
RD
Ik ga binnenkort op vakantie. Dat wordt mijn eerste vakantie sinds ik hardloop. Ik ben van plan om daar ook te gaan lopen, maar waarschijnlijk niet zo frequent als nu. Iemand nog tips & tricks?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet ik, maar een vlakke marathon is ook een marathonquote:Op zondag 24 juni 2012 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moet ook allemaal nog hoor Gup, maar op dit moment ben ik optimistischdus als je dat gaat doen is het sowieso al reuze stoer!!
Niet alleen lopers kunnen bochtjes afsnijden, een GPS kan dat ook. Dat ding staat waarschijnlijk niet continu je positie te meten maar met kleine intervalletjes. Als er een positiebepaling vlak voor een bocht wordt gedaan, en eentje iets na die bocht, dan mis je wat meters.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
... er was nagenoeg geen mogelijkheid om af te snijden...![]()
En neem je Garmin mee. Kun je ons jaloers maken met mooie kaartjesquote:. Waar ga je eigenlijk naartoe?
nooit bij na gedacht maar klinkt logisch..!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet alleen lopers kunnen bochtjes afsnijden, een GPS kan dat ook. Dat ding staat waarschijnlijk niet continu je positie te meten maar met kleine intervalletjes. Als er een positiebepaling vlak voor een bocht wordt gedaan, en eentje iets na die bocht, dan mis je wat meters.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben nu op het punt van, wat moet ik aaaaaaaaaaanik heb nu twee setjes kleding in m'n tas gegooid
en al drie keer gecheckt of ik niks vergeten ben
Kleding? Startnummer? Schoenen?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben nu op het punt van, wat moet ik aaaaaaaaaaanik heb nu twee setjes kleding in m'n tas gegooid
en al drie keer gecheckt of ik niks vergeten ben
Dan heb je feitelijk alles, toch?
Succes straks
Wat een verhaal! Maar je hebt het gehaald en ook nog eens met allemaal bekertjesquote:Fierder dan fier kunnen wij niet zijn op u!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kleding, checkquote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kleding? Startnummer? Schoenen?
Dan heb je feitelijk alles, toch?
Succes straks![]()
Schoenen, check![]()
Nummer en chip, heeft m'n moederen daar gaan we zo eerst heen. Maken er maar gelijk een dagje ouders van. Nu we er toch zijn
Wat je niet hoeft mee te nemen om hard te lopen op vakantie is regenkleding.
Jemig het regent hier alweer.How can I make this topic about me?![]()
Veel plezier!!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kleding, check![]()
Schoenen, check![]()
Nummer en chip, heeft m'n moederen daar gaan we zo eerst heen. Maken er maar gelijk een dagje ouders van. Nu we er toch zijn
allemaal bedankt voor jullie complimenten!
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kleding, check![]()
Schoenen, check![]()
en gezellig
Hoe laat starten jullie?
De verzuring komt nog natuurlijk, morgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
allemaal bedankt voor jullie complimenten!How can I make this topic about me?![]()
Want op vakantie regent het nooit?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat je niet hoeft mee te nemen om hard te lopen op vakantie is regenkleding.
Jemig het regent hier alweer.
16:30 uurquote:
Tenzij je naar Engeland gaatquote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans is in principe kleiner....
Ligt er maar net aan waar je heen gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans is in principe kleiner....♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeg dat welquote:Op zondag 24 juni 2012 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog even voor de zenu... Euh, voorpretik start liever in de ochtend!!
en daarom staat er nogochtend om half 7 ook een herstelloop op het programmaquote:Op zondag 24 juni 2012 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verzuring komt nog natuurlijk, morgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
da's waar. Maar de meeste vakanties gaan toch naar droge landen. Naar Engeland zou ik gaan voor het Engeland zijn en de cultuur enzo, niet om het mooie weer.quote:How can I make this topic about me?![]()
Verstandig.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daarom staat er nogochtend om half 7 ook een herstelloop op het programmaHow can I make this topic about me?![]()
dit dus. Rechtsedirecte heeft teveel vertrouwen in de accuraatheid van de Garminquote:Op zondag 24 juni 2012 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet alleen lopers kunnen bochtjes afsnijden, een GPS kan dat ook. Dat ding staat waarschijnlijk niet continu je positie te meten maar met kleine intervalletjes. Als er een positiebepaling vlak voor een bocht wordt gedaan, en eentje iets na die bocht, dan mis je wat meters.![]()
Ik ben bang dat ik ik de weg terug niet kan vinden. De temperatuurverschillen ga ik duidelijk merken, ik ga namelijk een weekje naar Istanbul (en daarna midden-Turkije en vervolgens naar badplaatsen).quote:Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sorry, verder is op vakantie lopen niet zoveel anders als in NL. Houd er rekening mee dat je de route niet vergeet. Of dat je op plekken blijft waar je de weg kan vragen. En denk ook aan de eventuele temperatuursverschillen waar je niet aan gewend bent. En neem drinken mee, voor het geval dat. En zorg dat iemand weet dat je aan het lopen bent, en bij voorkeur in welk gebied. Dat was het wel zo'n beetje?
Kan ik op FOK! vertrouwen? Mocht ik opeens van de radar verdwijnen geven jullie vast wel een gil hè?Even serieus, aan iemand laten weten dat en waar ik ga lopen is een goede tip!
Oeh, dat is inderdaad een goede tip!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is zou zeggen, kijk of je een lokale loper tegenkom en vraag gewoon of je mee mag lopen...niet geschoten is altijd mis en zo zie je waarschijnlijk wel de mooiere looproutesWelke Garmin?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En neem je Garmin mee. Kun je ons jaloers maken met mooie kaartjes. Waar ga je eigenlijk naartoe?
Endomondo ftw! Voor de bestemming, zie hierboven.
![]()
Een stappenteller zou ook wel interessant zijn om om te doen bij zo'n marathon.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
dit dus. Rechtsedirecte heeft teveel vertrouwen in de accuraatheid van de Garmin![]()
ik heb alleen vertrouwen in mijn eigen kunnen en daar ben ik vandaag tevreden over'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een mobiel mee. De extra ballast is heel makkelijk weg te strepen tegen de zekerheid van bereikbaar gaan zijn in zo'n vreemd land.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ik de weg terug niet kan vinden. De temperatuurverschillen ga ik duidelijk merken, ik ga namelijk een weekje naar Istanbul (en daarna midden-Turkije en vervolgens naar badplaatsen).
Kan ik op FOK! vertrouwen? Mocht ik opeens van de radar verdwijnen geven jullie vast wel een gil hè?Even serieus, aan iemand laten weten dat en waar ik ga lopen is een goede tip!
How can I make this topic about me?![]()
Nou, ik spring in de auto, op naar de oudersben dus minder op Fok! vandaag, maar zet vanmiddag wel Endomondo aan tijdens het rennen.
Doeii
Veel succes en natuurlijk veel plezierquote:Op zondag 24 juni 2012 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, ik spring in de auto, op naar de oudersben dus minder op Fok! vandaag, maar zet vanmiddag wel Endomondo aan tijdens het rennen.
Doeii
Dat ken ook in de regen.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Harde wind en regen... hopelijk klaart het na de middag wat op. Ik wil eigenlijk 15 lopen
How can I make this topic about me?![]()
Ik snap je!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg dat welik start liever in de ochtend!!
Meidenloop start pas om 19:00
Nogmaals succes!!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Doeiien veel plezier!
Als ik nog ff 26KM loop in de komende week heb ik voor het eerst meer dan 100KM in een maand gelopen![]()
![]()
Ik heb mijn smartphone (voor Endomondo) bij me. Dat komt goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mobiel mee. De extra ballast is heel makkelijk weg te strepen tegen de zekerheid van bereikbaar gaan zijn in zo'n vreemd land.![]()
Succes!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Doeii![]()
![]()
Dat kan jijquote:Op zondag 24 juni 2012 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik nog ff 26KM loop in de komende week heb ik voor het eerst meer dan 100KM in een maand gelopen
Loop je dan met GPS maar zonder mobiele data? En dan uploaden zodra je wifi hebt ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb mijn smartphone (voor Endomondo) bij me. Dat komt goed.
dank je Swetsquote:moet te realiseren zijn toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik nog ff 26KM loop in de komende week heb ik voor het eerst meer dan 100KM in een maand gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook in Frankrijk en Spanje kan het klote weer zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's waar. Maar de meeste vakanties gaan toch naar droge landen. Naar Engeland zou ik gaan voor het Engeland zijn en de cultuur enzo, niet om het mooie weer.
Met Vodafone kan ik voor ¤ 2,50 per dag enkele tientallen MB's verstoken in het buitenland. Of ik regel gewoon een SIM-kaart in Turkije (voor twee tientjes heb je 1GB tot je beschikking).quote:Op zondag 24 juni 2012 09:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Loop je dan met GPS maar zonder mobiele data? En dan uploaden zodra je wifi hebt ofzo?
Jullie kunnen me dan gewoon live volgen wanneer ik loop. Ik verwacht dus wel peptalks.![]()
![]()
quote:Ja hoor.quote:
In principe kan ik nog 4 keer lopen in die week. Vandaag, dinsdag, donderdag en indien noodzakelijk zaterdag ipv zondag.
![]()
Nice!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met Vodafone kan ik voor ¤ 2,50 per dag enkele tientallen MB's verstoken in het buitenland. Of ik regel gewoon een SIM-kaart in Turkije (voor twee tientjes heb je 1GB tot je beschikking).
Jullie kunnen me dan gewoon live volgen wanneer ik loop. Ik verwacht dus wel peptalks.
En die peptalks komen dan wel
Ik loop komende week voor het eerst 15+ km in een week
Morgen en woensdag tussen de 5 en 6 km, zaterdag 5 km met de Meidenloop.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik denk dat ik m'n Garmin badkuip maar vast vol laat lopen![]()
Ik ga zo weer even 5 lopen
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ga me klaarmaken voor hardlopen voor alcoholisten. Bedje ligt echt veels te lekker.... *rolt uit bed en strompelt richting badkamer*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:33 schreef Yuki het volgende:
Morgen en woensdag tussen de 5 en 6 km, zaterdag 5 km met de Meidenloop.
Vandaag of morgen weer lopen![]()
Komende weken zijn redelijk druk, lopen moet dus steeds 'tussendoor' moetenDaarna schoolvakantie, dus moet dan ook nog ff kijken hoe dat gaat lopen.
Wel al mail terug van de loopgroep, geen zomerstopIk denk dat ik toch volgende week ga kijken daar. (deze week is de training op de dag dat we 10 jaar getrouwd zijn en lekker uit eten gaan om dat te vieren
)
Dat lukt je wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:33 schreef Yuki het volgende:
Morgen en woensdag tussen de 5 en 6 km, zaterdag 5 km met de Meidenloop.![]()
![]()
Leuk verslag RD en hele mooie tijd gelopen! Als je zo doorloopt voor je marathon komt het helemaal goed met jouWanneer start je je marathon training? Misschien eerst een paar dagen vrij?
![]()
Succesquote:Op zondag 24 juni 2012 09:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik denk dat ik m'n Garmin badkuip maar vast vol laat lopen![]()
Ik ga zo weer even 5 lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:37 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor hardlopen voor alcoholisten. Bedje ligt echt veels te lekker.... *rolt uit bed en strompelt richting badkamer*
Koud water in je gezicht, ben je zo wakker
ja, sommige dingen zijn nog belangrijker dan lopen!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:37 schreef E.T. het volgende:
deze week is de training op de dag dat we 10 jaar getrouwd zijn en lekker uit eten gaan om dat te vieren
Wat een beest! Lekker hoor! En gewoon op schema om de marathon dik binnen de 4 uur te gaan lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:37 schreef E.T. het volgende:
Vandaag of morgen weer lopen![]()
Komende weken zijn redelijk druk, lopen moet dus steeds 'tussendoor' moetenDaarna schoolvakantie, dus moet dan ook nog ff kijken hoe dat gaat lopen.
Wel al mail terug van de loopgroep, geen zomerstopIk denk dat ik toch volgende week ga kijken daar. (deze week is de training op de dag dat we 10 jaar getrouwd zijn en lekker uit eten gaan om dat te vieren
)
![]()
officieel op 1 juli omdat ik er 3 weken vakantie heb in gepland (schoenen gaan wel mee hoor)...het is een schema van 16 weken.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:39 schreef Rammelaartje het volgende:
Leuk verslag RD en hele mooie tijd gelopen! Als je zo doorloopt voor je marathon komt het helemaal goed met jouWanneer start je je marathon training? Misschien eerst een paar dagen vrij?
En echt vrij neem ik niet, alleen iets minder intensief denk ik.... eerst maar kijken hoe de benen morgen voelen want op dit moment kan ik merken dat ze aardig aan de slag geweest zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In 16 weken van de HM naar de marathon?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
officieel op 1 juli omdat ik er 3 weken vakantie heb in gepland...het is een schema van 16 weken
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen RD! Ik weet nog wel dat ik echt helemaal krankjorem werd van aaaaaaal die trainingen die mijn vriend liep. Die was vaker aan het lopen dan dat ik hem zag. Vooral die lange duurlopen op de zondag waren erg. Hoeveel trainingen per week ga je doen?![]()
Gaat dat zo snel RD?
van 5 nu naar 10 in maart vind ik al een behoorlijke uitdaging
Lekker bezig RD en die HM kan je ook nog verbekeren als je de afstand in Endo aanpast. Mag gewoon hoor (want als ze hun HM hebben laten testen dan is ie gewoon 21,iets lang en zit Garmin fout). Dat kan gebeuren he!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, das waar. Herken ik van m'n vader.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:43 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Je traint maar tot een max van 35 km hooguit! Dat is dus maar 14 km meer dan nu.
Maar +14 km vind ik ook heel wat hoor
True, is een roteind voor ons maar als je het op zijn afstand bekijkt is het relatief gezien een stuk minder natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 09:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, das waar. Herken ik van m'n vader.
Maar +14 km vind ik ook heel wat hoorEn volgens mij liep RD zelfs al duurlopen van 25 km? Dan is het nog minder. Nee ik denk dat 16 weken voor RD echt heel goed haalbaar is
![]()
![]()
quote:'maar'.... 14KM is echt een teringeind om méér te lopen. En dan moet je tijdens je wedstrijd NOG eens 7KM méér.
![]()
Ja, das dus ook mijn gedachtengangquote:Op zondag 24 juni 2012 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]'maar'.... 14KM is echt een teringeind om méér te lopen. En dan moet je tijdens je wedstrijd NOG eens 7KM méér.
Topquote:Op zondag 24 juni 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
Als het straks droog wordt ga ik straks even een rondje hobbelen...
Hoe is t met je buik?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ik hoop hetquote:
deze marathon was in principe onderdeel van de training.... ik ben de laatste maand ook al aardig het aantal kilometers op aan het voeren....en dan vooral lange duurlopen er in stoppen.... komende zondag staat er bijv. zo'n 25-30km op het programma, vooral om te wennen aan 4 uur achter elkaar hard lopen...maar dat gaat in een heel ander tempo van de HM van vandaag hoor
Hahaha written words hoerig haha, tuuurlijk is 14 een tyfuseind om te lopen en je hebt helemaal gelijk met die 7km extra! Mijn 'maar' komt van het rekensommetje in die 16 wekenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]'maar'.... 14KM is echt een teringeind om méér te lopen. En dan moet je tijdens je wedstrijd NOG eens 7KM méér.
Dan is het minder dan een km per week die je extra gaat lopen. Maar natuurlijk is het ontzettend ver, ik doe het hem niet na, en betwijfel of ik ooit die hm zelfs maar ga halen
![]()
![]()
Succes vandaag Gup! En Saninl ook, als ik me niet vergis.
Ik ga vanmiddag direct al de volgende training doen, omdat ik anders met de planning in de knoei kom. Vrijdag werken en naar Friesland, zaterdag wadlopen en zondag weet ik niet of ik het dan trek om nog te gaan hardlopen. En ik voel lekker niks van de 6,5km van gisterZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm even tot 11.00 wachten zodat de buien voorbij zijn
Jij begrijpt _O_![]()
Én slackerquote:Op zondag 24 juni 2012 09:49 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag direct al de volgende training doen, omdat ik anders met de planning in de knoei kom. Vrijdag werken en naar Friesland, zaterdag wadlopen en zondag weet ik niet of ik het dan trek om nog te gaan hardlopen. En ik voel lekker niks van de 6,5km van gister
Ga je dan vandaag, dinsdag en donderdag? Lekker hoor, dat je geen last hebt van gisteren
inderdaad Swets, toen ik over de lijn kwam dacht ik gelijk....shit, een marathon is het dubbele...quote:Op zondag 24 juni 2012 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
maar de snelheid las vandaag op 5.08min/km terwijl voor een tijd van 4 uur op de marathon een snelheid van 5.41min/km vereist is.
En 4 uur is een streeftijd waar ik heel blij mee zou zijn maar uitlopen is het hoofddoel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Idd in 16 weken is het goed te doen, denk ik. Zeker als je rd heetquote:Op zondag 24 juni 2012 09:49 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Hahaha written words hoerig haha, tuuurlijk is 14 een tyfuseind om te lopen en je hebt helemaal gelijk met die 7km extra! Mijn 'maar' komt van het rekensommetje in die 16 wekenDan is het minder dan een km per week die je extra gaat lopen. Maar natuurlijk is het ontzettend ver, ik doe het hem niet na, en betwijfel of ik ooit die hm zelfs maar ga halen
.
Ik moet nog zien of ik ooit een marathon ga lopen. Die verhalen die ik heb gelezen... niet echt gezond hoor.
Als ik de 3-dagen verwachting mag geloven duurt dat tot 23.00..quote:Op zondag 24 juni 2012 09:51 schreef henkde_j het volgende:
Hmm even tot 11.00 wachten zodat de buien voorbij zijn![]()
Liep jij gisteren nou een wedstrijd/intensieve training? Dan zou ik vandaag een rustige hersteltraining doenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:49 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag direct al de volgende training doen, omdat ik anders met de planning in de knoei kom. Vrijdag werken en naar Friesland, zaterdag wadlopen en zondag weet ik niet of ik het dan trek om nog te gaan hardlopen. En ik voel lekker niks van de 6,5km van gister.
en Slackerquote:Op zondag 24 juni 2012 09:49 schreef mosselmossel het volgende:
Succes vandaag Gup! En Saninl ook, als ik me niet vergis.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind een HM binnen 2 uur al opportunistischquote:Op zondag 24 juni 2012 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Swets, toen ik over de lijn kwam dacht ik gelijk....shit, een marathon is het dubbele...
maar de snelheid las vandaag op 5.08min/km terwijl voor een tijd van 4 uur op de marathon een snelheid van 5.41min/km vereist is.
En 4 uur is een streeftijd waar ik heel blij mee zou zijn maar uitlopen is het hoofddoel. Die 15KM lopen blijft nog elke keer een uitdaging.
![]()
Eerste marathon?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Swets, toen ik over de lijn kwam dacht ik gelijk....shit, een marathon is het dubbele...
En 4 uur is een streeftijd waar ik heel blij mee zou zijn maar uitlopen is het hoofddoelDacht dat je er al meer had gelopen
. Hoe lang loop jij eigenlijk al, rd?
Hoe gaat het met jouw buik Yuki?
Een gewone training. 6,5km t3. En de training die op het schema staat is 6-5-4-3-2 in sjoktempo, dus die ga ik inderdaad doenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Liep jij gisteren nou een wedstrijd/intensieve training? Dan zou ik vandaag een rustige hersteltraining doen.
Okéquote:Op zondag 24 juni 2012 09:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een gewone training. 6,5km t3. En de training die op het schema staat is 6-5-4-3-2 in sjoktempo, dus die ga ik inderdaad doen![]()
.
Ik ga vandaag schoonmaken. Ook een soort training.
En m'n tape is eraf. Mooie strook haartjes eronder
.
Eerst benen scheren dan!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké![]()
.
Ik ga vandaag schoonmaken. Ook een soort training.
En m'n tape is eraf. Mooie strook haartjes eronder
.
Wat gaat het hard hier in dit topic... In een halve ochtend 2 pagina's erbij.How can I make this topic about me?![]()
Da's niks. Gister ging er een heel topic doorheen in 40 minuten.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat gaat het hard hier in dit topic... In een halve ochtend 2 pagina's erbij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heb tot 15 jaar terug veel gelopen, met ongeveer de zelfde intensiteit als nu, maar dat is toen door emigratie in de benen gezakt.. (no pun intended)quote:Op zondag 24 juni 2012 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerste marathon?Dacht dat je er al meer had gelopen
. Hoe lang loop jij eigenlijk al, rd?
Heb de loopschoenen op 1 juni 2011 weer aangetrokken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Prima hoor, sinds vorige week zondag nergens last meer van.quote:
Ook geen whey meer gedronken
.....quote:Op zondag 24 juni 2012 10:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb tot 15 jaar terug veel gelopen, met ongeveer de zelfde intensiteit als nu, maar dat is toen door emigratie in de benen gezakt.. (no pun intended)
Heb de loopschoenen op 1 juni 2011 weer aangetrokken![]()
Hmmm..quote:Op zondag 24 juni 2012 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima hoor, sinds vorige week zondag nergens last meer van.
Ook geen whey meer gedronken
* Maraca ziet een verband
Wat is sjoktempo voor jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een gewone training. 6,5km t3. En de training die op het schema staat is 6-5-4-3-2 in sjoktempo, dus die ga ik inderdaad doen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goh!quote:
Ik ga het na de Meidenloop nog 1 keer proberen. Dan weer gedonder? Dan mag iemand bij Ekiden mijn pakket met 13 overgebleven zakjes overnemen voor een zacht prijsje
Hoewel, misschien is het nog wel een stuk trager, maar Runkeeper gaf meestal dat tempo aan. Maar gister bleek dat mijn Garmin vindt dat ik trager loop dan dat Runkeeper vindt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Okquote:
6:30 is mijn eerste snelheidsdoel de komende tijd... Afgesproken met een vriend dat als ik steady 6:30 kan lopen, wij samen een training gaan doen
* Yuki voelt zich langzaam
Welke telefoon had je daarvoor?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:04 schreef mosselmossel het volgende:
Hoewel, misschien is het nog wel een stuk trager, maar Runkeeper gaf meestal dat tempo aan. Maar gister bleek dat mijn Garmin vindt dat ik trager loop dan dat Runkeeper vindt.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 10:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb tot 15 jaar terug veel gelopen, met ongeveer de zelfde intensiteit als nu, maar dat is toen door emigratie in de benen gezakt.. (no pun intended)
Heb de loopschoenen op 1 juni 2011 weer aangetrokkenik kan me niet voorstellen dat ik zomaar 15 jaar zou ophouden met hardlopen
.
Je bent sowieso sneller dan iedereen die op de bank blijft zittenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok
6:30 is mijn eerste snelheidsdoel de komende tijd... Afgesproken met een vriend dat als ik steady 6:30 kan lopen, wij samen een training gaan doen
* Yuki voelt zich langzaamEn volgens mij ben je ook sneller dan ik, dus niet miepen
True. En weet ik niet, maar boeit nietquote:Op zondag 24 juni 2012 10:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je bent sowieso sneller dan iedereen die op de bank blijft zittenEn volgens mij ben je ook sneller dan ik, dus niet miepen
we zijn iig allebei geen couch potato
Ik ben soms gewoon een beetje jaloers op de snelle lopers hier. Ooit kon ik ook 10 km/uur volhouden, nu lukt dat niet
Vind ik wel jammer
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: