SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.F means you're fucked![]()
Jah, dan kun je wel hip doen met een Garmin. Maar met een lint op een haspel ben je makkelijker te vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..dat probeerde ik dus een keer bij Yur. Zag waar hij liep en ben ernaartoe gefietst. Resultaat: Ik ben z'n hele route afgefietst en kwam 'm 50 meter van ons huis vandaan tegen!
Weer een plusje voor mijn lint haspel+badkuip systeem
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Iets met spierpijn. Overal.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Kaninhopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef GotC het volgende:
In de herhaling, speciaal voor onze lieve Gup:
[ afbeelding ]![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah, dan kun je wel hip doen met een Garmin. Maar met een lint op een haspel ben je makkelijker te vinden.
Weer een plusje voor mijn lint haspel+badkuip systeem
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:erop
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik wil ook ijsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfoeh, ijs op en een halve zak zaterdagavond chips.... Nou maar hopen dat ik morgen ff kan rennen.!
![]()
ik heb ook nergens last van, als ik maar normaal eetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb geen whey genomen gisteren na m'n wedstrijd en nergens last van...![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, genoeg te verbrandenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfoeh, ijs op en een halve zak zaterdagavond chips.... Nou maar hopen dat ik morgen ff kan rennen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oh dit zouden onze konijnen volgens mij ook geweldig vindenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef GotC het volgende:
In de herhaling, speciaal voor onze lieve Gup:
[ afbeelding ]
Konijn hier doet dat ook wel eensquote:Maar dan zonder hindernissen. YouTube maar eens op "binkies bunny", dan zie het het wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
even bij de Swetsies langs...als ik FB mag gelopen eten ze daar alleen maar ijsquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Steeplechasequote:
Mag ik dan wel zonder hindernissen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:![]()
for the Gupster
quote:![]()
maar jij moet eerst nogals ik lig te maffen
![]()
Succes RD
succes bij je wedstrijd RD!
en jij ook succes morgen Gup!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zit me naar aanleiding van een paar topics terug te verdiepen in die Garmin-dingenHet lijkt wel een virus dat zich verspreidt.
![]()
zo ben ik ook besmet geraaktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef VKV het volgende:
Zit me naar aanleiding van een paar topics terug te verdiepen in die Garmin-dingenHet lijkt wel een virus dat zich verspreidt.
Die van ons ook. Ik had ze vandaag een nieuw speeltje gedaan en ze waren door het dolle heenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Konijn hier doet dat ook wel eensMaar dan zonder hindernissen. YouTube maar eens op "binkies bunny", dan zie het het wel
Nee, daar hoop ik ook niet opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dan mot 't morgen natuurlijk niet de godganselijke dag stortregenen.. Maar ik vrees er wel voor
Ik zei het in een vorig topic al, het is een sektequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef VKV het volgende:
Met een beetje mazzel is het hier net na de middag droog #westenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef MaLo het volgende:
Nee, daar hoop ik ook niet op. Maar ik vrees er wel voor
![]()
Vandaag was het balkon weer geopendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die van ons ook. Ik had ze vandaag een nieuw speeltje gedaan en ze waren door het dolle heengrote party!!
quote:succes en veel plezier!
Ik las seksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zei het in een vorig topic al, het is een sekteNu ben ik voor nix blij
F means you're fucked![]()
quote:
Vast wel iemand aan wie je die 210 voor een mooi prijsje kunt verkopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
bij ijs denk ik aan chocola, vanillie, of hooguit straciatella .. niet aan dit soort dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
grootmoederscake, bitterkoekjes, bastognekoeken, ferrero roche. Dat zijn pas smaken
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
grootmoederscake, bitterkoekjes, bastognekoeken, ferrero roche. Dat zijn pas smaken! Bastogne
. Bitterkoekjes
Ferrero Roche
![]()
![]()
Thanks mom!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je 'm mag, mits je die 210 verkoopt
Dat hoop ik ook niet.. moet er ook aardig wat af rennen morgenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dan mot 't morgen natuurlijk niet de godganselijke dag stortregenen.![]()
![]()
Allen in geen jaren opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]! Bastogne
. Bitterkoekjes
Ferrero Roche
Ja doei.![]()
fixedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je 'm mag, mits je die 210 verkoopt aan mij geeft
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast wel iemand aan wie je die 210 voor een mooi prijsje kunt verkopen![]()
![]()
![]()
Die piepjes zijn ook zo geilquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Word je blij van sex met een garmin dan?![]()
![]()
Bij deze geldt m'n vorige post niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Word je blij van sex met een garmin dan?![]()
![]()
Rebelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarom koop ik een suunto ALS ik al een hardloophorloge koopVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Bij deze geldt m'n vorige post niet meer! Ik kan de Gumtree hier wel 's voor je in de gaten houden, en eens zien of ze goedkoper zijn dan in NL?
Ja doei.![]()
http://www.ijssalonijstijd.nl/ijs-meer/smaken/quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]! Bastogne
. Bitterkoekjes
Ferrero Roche
![]()
Jongen. Whyyyy!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.ijssalonijstijd.nl/ijs-meer/smaken/![]()
En dan maar kijken hoe je hartslag hoger en hoger en hoger en HOGER wordtquote:
Haha kan wel merken dat het weekend is![]()
Ik zwaai af, laatste verjaardags rommel opruimen en lekker filmpje kijken.
@ guppy, succes morgen!
![]()
![]()
Maar de 610 trilt..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan maar kijken hoe je hartslag hoger en hoger en hoger en HOGER wordt![]()
![]()
Mr. Guppy heeft geen ijs gekocht dit weekend. Ik ben hem dankbaar
Ook raarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Bij deze geldt m'n vorige post niet meer
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Shravani het volgende:
@ guppy, succes morgen!
Dank je wel!! Succes met de verjaardagstroepjes!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Shravani het volgende:
@ guppy, succes morgen!
De wut?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ik kan de Gumtree hier wel 's voor je in de gaten houden, en eens zien of ze goedkoper zijn dan in NL?
![]()
Ik zit nu bij de 110, 210 enzo te kijken en die vallen qua prijs wel mee op zich.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarom koop ik een suunto ALS ik al een hardloophorloge koop![]()
![]()
Aan Guppy!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je 'm mag, mits je die 210 verkooptNiet meer actief op Fok!![]()
110 schijnt niet betrouwbaar te zijn, 210 isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef VKV het volgende:
[..]
De wut?![]()
Ik zit nu bij de 110, 210 enzo te kijken en die vallen qua prijs wel mee op zich.maar de 410 heeft wel wat extra's (zoals tegen jezelf lopen) voor niet veel meer.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Gumtree is 't Britse Marktplaats, zeg maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef VKV het volgende:
[..]
De wut?![]()
Ik zit nu bij de 110, 210 enzo te kijken en die vallen qua prijs wel mee op zich.
Ja doei.![]()
http://www.puurchocolade.nl/
Dit is toch echt wel een winkel waar je binnen twee uur moddervet weer uit komt![]()
![]()
![]()
![]()
Handig, dat trillen elke kilometer. Ik vergat anders bijna erop te kijken tijdens het lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lopen jij en Yur samen, doen GotC en ik samen een iets kleiner rondjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom je ijs eten in de zomervakantie. Kunnen we daarna een rondje door het bosch hardlopen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ooooh ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom je ijs eten in de zomervakantie. Kunnen we daarna een rondje door het bosch hardlopen.Lijkt me gezellig!
![]()
even bij centralpoint.nl zoeken op forerunner 110 en je hebt er een voor 170 inclusief hartslagband.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef VKV het volgende:
[..]
De wut?![]()
Ik zit nu bij de 110, 210 enzo te kijken en die vallen qua prijs wel mee op zich.Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed planquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lopen jij en Yur samen, doen GotC en ik samen een iets kleiner rondje![]()
![]()
Ah, nou op Marktplaats heb ik het al niet zo, dus vind je het erg als ik pas?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gumtree is 't Britse Marktplaats, zeg maarWel bedankt voor het aanbod
![]()
![]()
Yur en ik kunnen wel naar Ijstijd lopen en weer terugquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Lopen jij en Yur samen, doen GotC en ik samen een iets kleiner rondje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dit is toch echt wel een winkel waar je binnen twee uur moddervet weer uit komt![]()
![]()
Cho
co
la
Van het kijken alleen al vliegen de kilo's eraanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Verkopen ze daar ook bier?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yur en ik kunnen wel naar Ijstijd lopen en weer terugF means you're fucked![]()
De Garmin Forerunner 110 is uit het assortiment gehaald van hartslagmetershop.nl:
quote:Forerunner 110 serie
Wij hebben de Forerunner 110 uit ons assortiment gehaald. De 110 is ruimschoots achterhaald door de Forerunner 210 en heeft ons inziens de volgende nadelen ten opzichte van de Forerunner 210:
De Forerunner 110 heeft geen weergave van de actuele snelheid, slechts een voortschrijdend gemiddelde van de snelheid. Door deze afvlakking heeft u zelden de juiste snelheid in beeld.
De forerunner 110 wordt geleverd met een harde conventionele borstband. Alle andere nieuwe Garmin hartslagmeters worden uitgevoerd met de Premium soft belt.![]()
Bierijsquote:
waarom zou de 110 niet betrouwbaar zijn? Ik heb er geen klachten over hoor, hij laat haarscherp zien waar ik gelopen hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
110 schijnt niet betrouwbaar te zijn, 210 ismaar de 410 heeft wel wat extra's (zoals tegen jezelf lopen) voor niet veel meer.
Cool kunnen jullie terug in de tijd lopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yur en ik kunnen wel naar Ijstijd lopen en weer terug![]()
![]()
Hoewel, heen en terug is een kilometer of 20 gok ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yur en ik kunnen wel naar Ijstijd lopen en weer terug![]()
![]()
We hebben er ook een in 058, kleine kerkstraatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef VKV het volgende:
[..]
Van het kijken alleen al vliegen de kilo's eraan![]()
![]()
Goedkoop joh
![]()
En lekker ding achter de kassa![]()
![]()
Geen goed idee Swets...geen goed idee...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoewel, heen en terug is een kilometer of 20 gok ikF means you're fucked![]()
Rawr!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben er ook een in 058, kleine kerkstraat![]()
![]()
Goedkoop joh
![]()
![]()
Nou ja, mijn koop vandaag (en de garmin voor 't wandelen die we begin dit jaar hebben gekocht) zijn beide érg goed verlopen, eigenlijk alles tot nu toe via marktplaats/speurders/gumtreequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:31 schreef VKV het volgende:
[..]
Ah, nou op Marktplaats heb ik het al niet zo, dus vind je het erg als ik pas?Wel bedankt voor het aanbod
dus hier helemaal 'verkocht' aan die sites als 't gaat om het kopen van bepaalde (dure!) producten
Ja doei.![]()
Toch goed om te wetenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef GotC het volgende:
De Garmin Forerunner 110 is uit het assortiment gehaald van hartslagmetershop.nl:
[..]![]()
![]()
Is dat lekkere ding ook goedkoop?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben er ook een in 058, kleine kerkstraat![]()
![]()
Goedkoop joh
![]()
Het ijs?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die drinken we wel op de veranda als we terug zijn![]()
![]()
Goed idee Swets...goed idee...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die drinken we wel op de veranda als we terug zijnF means you're fucked![]()
Wees sterk!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja als het goed gaat is het natuurlijk ideaal!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, mijn koop vandaag (en de garmin voor 't wandelen die we begin dit jaar hebben gekocht) zijn beide érg goed verlopen, eigenlijk alles tot nu toe via marktplaats/speurders/gumtreedus hier helemaal 'verkocht' aan die sites als 't gaat om het kopen van bepaalde (dure!) producten
Heb zelf helaas wat mindere ervaringen ermee dus ik doe het niet meer![]()
![]()
En dan ineens: *plof*quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou raak ik in de war. Voor ik het weet staat er bier in de vriezer en ijs in de koelkast![]()
Ik neem nog wat chips, krijg trek van dit topic
en ik ga een biertje pakken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Allemaal blij met de prestaties en/of zin in de volgende runquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:36 schreef VKV het volgende:
Jeez het posttempo gaat hier omhoog naarmate de nachtelijke uren dichterbij komen
Ja doei.![]()
Gemeentepilsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Bier
* motorbloempje is sterk.
Mr.Mo zit aan 't bier. Ik aan 't water![]()
![]()
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1104.htmlquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom zou de 110 niet betrouwbaar zijn? Ik heb er geen klachten over hoor, hij laat haarscherp zien waar ik gelopen hebVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik neem niks meer. Anders moet ik vannacht weer drie keer uit bed om naar de wc te gaan
Morgen misschien al bier in de pub bij de wedstrijd, dus dan vandaag maar even niet. en wil morgenochtend naar de sportschool, dus maar even nietquote:
Ja doei.![]()
Ik twijfel of ik een fles wijn opentrek...
Tot nu toe heb ik me kunnen bedwingen door me te bedenken dat een hele fles te veel is voor mij alleen en het waarschijnlijk "bederft" als ik het open laat staan, want zo vaak drink ik niet thuis.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wtfffffquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Konijn hier doet dat ook wel eensMaar dan zonder hindernissen. YouTube maar eens op "binkies bunny", dan zie het het wel
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Van chips hoef je niet te plassenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik neem niks meer. Anders moet ik vannacht weer drie keer uit bed om naar de wc te gaan
Boing boingquote:
Heeft echt jaren geduurd voordat ik wist dat gemeentepils geen bier uit de gemeente wasquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Chips vind ik niet zo lekkerquote:
Wijn is vies.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef Yuki het volgende:
Ik twijfel of ik een fles wijn opentrek...
Tot nu toe heb ik me kunnen bedwingen door me te bedenken dat een hele fles te veel is voor mij alleen en het waarschijnlijk "bederft" als ik het open laat staan, want zo vaak drink ik niet thuis.
Sowieso, alcohol, bleh![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef YUR het volgende:
LOTR
Maarja...ik heb wel voetbal kunnen kijken. Met bierLord of the Rings is geweldig.
Game of Thrones is NOG beter. Meer tieten en geweld![]()
![]()
Wat gaan jullie snel!
Mijn benen voelen al dagen als spaghetti.. Wil morgenochtend wel rennen maar ik denk dat het pas over 2 week wordEcht geen eerder tijd (werk, paar dagen wandelen in Limburg)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 64quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft echt jaren geduurd voordat ik wist dat gemeentepils geen bier uit de gemeente wasJa doei.![]()
En girl-girl action toch? Als ik iedereen op m'n werk+FB moet geloven..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Lord of the Rings is geweldig.
Game of Thrones is NOG beter. Meer tieten en geweld![]()
Game of Thronesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Lord of the Rings is geweldig.
Game of Thrones is NOG beter. Meer tieten en geweld
Heb ik er al eens gepostquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 64
Jij begrijpt _O_![]()
Roséquote:
Maar zonde, dan kan ik van de week de halve fles weggooien. Dus ik houd het bij water of melk
Ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
En girl-girl action toch? Als ik iedereen op m'n werk+FB moet geloven..![]()
![]()
Gewoon een fles mee naar de Ekiden!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rosé
Maar zonde, dan kan ik van de week de halve fles weggooien. Dus ik houd het bij water of melkZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah joh, gewoon die hele fles leeg. Een beetje vrouw kan datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rosé
Maar zonde, dan kan ik van de week de halve fles weggooien. Dus ik houd het bij water of melk
Hoiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Mijn benen voelen al dagen als spaghetti.. Wil morgenochtend wel rennen maar ik denk dat het pas over 2 week wordEcht geen eerder tijd (werk, paar dagen wandelen in Limburg)
Wandelen in Limburg ja? Wat leuk! Waar in Limburg?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik faal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon die hele fles leeg. Een beetje vrouw kan dat![]()
Dat jaquote:Nog 9,5 maand wachten tot het volgende seizoen
Uniekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat gaan jullie snel!
![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik moet seizoen 6 nog steeds kijkenquote:
Mwoa, ik ben helemaal niet zo van de series en de films. Ik wil altijd alleen maar sport kijken
Ik ga maar eens een film kijken, zoals ik een paar uur geleden ook van plan wasWelterusten alvast
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
VI oranje
Jij begrijpt _O_![]()
Dat wordt een latertje dan hahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
Ik ga maar eens een film kijken, zoals ik een paar uur geleden ook van plan wasWelterusten alvast
![]()
![]()
![]()
Idem!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik ga dood van het wachten en nieuwsgierig zijn. @%#cliffhanger
Zelfde bij wel meer series.
gelukkig is![]()
![]()
Falling Skies
![]()
![]()
weer terug.
Ja doei.![]()
Goed planquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon een fles mee naar de Ekiden!
Maare... die is wel lauw dan, tegen de tijd dat we finishenIk kan het wel. Maar dan ben ik de rest van het weekend geen cent meer waard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon die hele fles leeg. Een beetje vrouw kan dat
Laatste keer dat ik zoveel gedronken heb was euh... niet voor herhaling vatbaar![]()
Ik kijk weinig sport. Tennis volg ik, en de voorjaarsklassiekers met wielrennen, en het Nederlands elftal met voetbal, en dat was het welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik ben helemaal niet zo van de series en de films. Ik wil altijd alleen maar sport kijken. Oh ja en Olympische spelen straks weer, dat kijk ik ook graag.
Welterusten voor straks!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
Ben vooral benieuwd of seizoen 4 ooit nog overtroffen wordt. Die was echt zoo geweldig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem!
Zelfde bij wel meer series.
gelukkig is![]()
![]()
Falling Skies
![]()
![]()
weer terug.
![]()
Ik wil alles volgenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kijk weinig sport. Tennis volg ik, en de voorjaarsklassiekers met wielrennen, en het Nederlands elftal met voetbal, en dat was het wel. Oh ja en Olympische spelen straks weer, dat kijk ik ook graag.
trusten maraca!Ik heb er één en ik ben er trots op
Limburg, lekker ouderwets gewoon in Valkenburg, ik hou ervan
Series, films.. ik kom er niet aan toe
Jullie zijn toppers, jullie rennen wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Zo veel beter dan dat overrated voetbalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kijk weinig sport. Tennis volg ik, en de voorjaarsklassiekers met wielrennen, en het Nederlands elftal met voetbal, en dat was het wel. Oh ja en Olympische spelen straks weer, dat kijk ik ook graag.
Helemaal na de prestaties van ons team
![]()
![]()
Sporten doe ik liever zelf, voetbal kijk ik alleen tijdens de grotere toernooien (EK/WK)
Series kijken, ik volg echt TE veel
Ja doei.![]()
Ik heb mezelf maar even getrakteerd op een Sol (Mexicaans biertje) en nu ff lekker chill afleverinkje Murdoch Mysteries kijken. Mezelf zojuist uit bad gehesen.. ook lekker..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik moet het vorige seizoen van Dexter nog kijkenMaar eigenlijk weinig tijd voor/gun mezelf geen tijd ervoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Sporten doe ik liever zelf, voetbal kijk ik alleen tijdens de grotere toernooien (EK/WK)
Series kijken, ik volg echt TE veel![]()
Waarom tref ik het altijd met vrouwen die GTST helemaal het einde vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
Dexter gaat bij mij best wel voor heel veel andere dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
Ik moet het vorige seizoen van Dexter nog kijkenMaar eigenlijk weinig tijd voor/gun mezelf geen tijd ervoor
![]()
![]()
quote:
Leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Limburg, lekker ouderwets gewoon in Valkenburg, ik hou ervan
Series, films.. ik kom er niet aan toe
Jullie zijn toppers, jullie rennen wel. Wij gaan ieder najaar naar Zuid-Limburg, ook in de buurt van Valkenburg. Daar kun je echt schitterend wandelen!
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Waarom tref ik het altijd met vrouwen die GTST helemaal het einde vinden
![]()
![]()
![]()
zoals?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hou alleen van mindfuck films en series. Die zijn er te weinig.Ik heb er één en ik ben er trots op
De laatste serie die ik volgde was Gooische Vrouwen
*knipOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Mja.. huishouden, 40+ uur werken, hardlopen 3x per week, familie bezoeken, sociaal doen.. mehquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Dexter gaat bij mij best wel voor heel veel andere dingen![]()
![]()
en die daarvoor Dallas en Dynastie geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef E.T. het volgende:
De laatste serie die ik volgde was Gooische Vrouwen
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Ierland moet vast meedoen voor de sfeerDie kunnen zingen
![]()
![]()
Ik heb pas 1 keer gewandeld. In Schotland, een stuk van de Ben Nevis opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leuk hoor. Wij gaan ieder najaar naar Zuid-Limburg, ook in de buurt van Valkenburg. Daar kun je echt schitterend wandelen!
qft ... waarom is mijn man er wel verslaafd aan?quote:die heeft echt moeite om te kiezen tussen gtst en voetbal
En we gaan snel weer..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer gewandeld. In Schotland, een stuk van de Ben Nevis opEven een berg uitkiezen
![]()
![]()
de eerste keer dat ik The Matrix zag was het briljant natuurlijk. Vanilla sky, The Game, Paycheck, Minority Report, Sphere. Dat werk.quote:![]()
Was voor VI topic bedoeldquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Je weet zeker dat ie straight is?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
qft ... waarom is mijn man er wel verslaafd aan?die heeft echt moeite om te kiezen tussen gtst en voetbal
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik The Matrix zag was het briljant natuurlijk. Vanilla sky, The Game, Paycheck, Minority Report, Sphere. Dat werk.
Matrixquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik The Matrix zag was het briljant natuurlijk. Vanilla sky, The Game, Paycheck, Minority Report, Sphere. Dat werk.. Vanilla Sky heb ik vroegah 3x gekeken en kwam er niet uit. Binnenkort maar eens kijken of ik het nu wel begrijp
.
![]()
Ok das vreemdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
qft ... waarom is mijn man er wel verslaafd aan?die heeft echt moeite om te kiezen tussen gtst en voetbal
![]()
![]()
Wat is een beetje gay?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Beetje gay is oké. Behalve met soaps![]()
![]()
matrix serie is geweldig inderdaad. als je nog een goede film wil zien dan raad ik je seven pounds aan ..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik The Matrix zag was het briljant natuurlijk. Vanilla sky, The Game, Paycheck, Minority Report, Sphere. Dat werk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Metrosexueelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Beetje gay is oké. Behalve met soaps![]()
![]()
Is dexter nog een beetje leuk ja?
Heb het wel gevolgd maar kom er gewoon echt niet aan toe, herfst en winter misschien als ik boven op de hometrainer zit.
Cola-berenburg
Chipito chips en zoute stokjes... NOMNOMNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Hij lijkt ingewikkelder dat het isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Matrix. Vanilla Sky heb ik vroegah 3x gekeken en kwam er niet uit. Binnenkort maar eens kijken of ik het nu wel begrijp
.
![]()
![]()
Hehe, truequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Beetje gay is oké. Behalve met soaps
Precies. Het oppervlakkige deel snapte ik wel..maar er zit veel meer achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij lijkt ingewikkelder dat het is![]()
Joah eennalaatste seizoen vond ik niet zo, maar het laatste welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb het wel gevolgd maar kom er gewoon echt niet aan toe, herfst en winter misschien als ik boven op de hometrainer zit.
Cola-berenburg![]()
![]()
Zoutje stokjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Cola-berenburg
Chipito chips en zoute stokjes... NOMNOM!
![]()
Wij gaan de laatste jaren iedere zomer wandelen in Oostenrijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer gewandeld. In Schotland, een stuk van de Ben Nevis op. Niet zulke lange wandelingen ivm dochter die mee is, maar wat is dát mooi zeg
Beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Beetje gay is oké. Behalve met soaps
Jij begrijpt _O_![]()
en jhaquote:ik snap ook echt niet hoe hij gtst leuk kan vinden, maar goed .. het staat op en ik zit lekker achter de pc te klooien ..
(tegenwoordig plan ik m'n loopjes zo dat ik er precies op uit ben als gtst bezig is .. heb ik rust en hij ook
)
Ow 12 Monkeys ook geweldig natuurlijk. Jammer dat I am Legend minder mind fuckend verfilmd is dan het boek.![]()
Ik vind het niet meer dan normaal dat een man wat aandacht spendeert aan z'n uiterlijk (haar, huid, kleding).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Dan ben je gewoon verwijfd in mijn ogen.
Ik heb niks tegen gay btw.![]()
![]()
Ook niet met mij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet er echt niet aan denken om met een kerel... nee echt niet
![]()
Wat aandacht is wel een verschil met man purse + gelbek + spraytan + skinnyjeans + pedi/mani curequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat een man wat aandacht spendeert aan z'n uiterlijk (haar, huid, kleding).![]()
![]()
Dat is stof voor een peptalkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet er echt niet aan denken om met een kerel... nee echt niet
![]()
Jij begrijpt _O_![]()
Kak, had ik toch moeten zeggen dat er een kudde MANNEN achter hem aan zatquote:
Dat is gewoon Jersey sexueelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat aandacht is wel een verschil met man purse + gelbek + spraytan + skinnyjeans + pedi/mani cure![]()
![]()
MaLo, jullie vinden wandelen ook leuk dus? En je kleine/grote meid ook?
Zoute stokjes blijven geniaalNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Jij de eerste 5km lopen, ik de tweede. Dan hebben de anderen in elk geval geen lauwe rosé. Geen kouwe ook meer overigens...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed plan
Maare... die is wel lauw dan, tegen de tijd dat we finishenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
"Pas op, YUR komt achter je aan met getuite lipjes, REN DOOR! "quote:
daar ging m'n drinkenquote:
Kebab? Mijn voornaam schijnt Noors te zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alleen als het van GotC magAl denk ik bij jou naam wel steeds aan kebab
sorry
En mn achternaam is Tjechisch/Hongaars
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij de eerste 5km lopen, ik de tweede. Dan hebben de anderen in elk geval geen lauwe rosé. Geen kouwe ook meer overigens...I like the way you're thinking
Kling!
Ja, F vindt het leuk zolang er wat te doen is onderweg. En dat is er in Oostenrijk bijna altijd welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
MaLo, jullie vinden wandelen ook leuk dus? En je kleine/grote meid ook?
Zoute stokjes blijven geniaal. Je hebt daar ook speciale kinderwandelingen met opdrachten en klimtoestellen e.d. onderweg, die zijn altijd wel een succes bij F
.
We hebben een kebab zaak in het dorp met jouw naam er opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Kebab? Mijn voornaam schijnt Noors te zijnEn mn achternaam is Tjechisch/Hongaars
Niks mis mee. Maar dan moet ik wel wat knoflooksaus van je af likken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Goodbye everyone, battery life 10%....
![]()
![]()
Da's weer een andere vorm van haas zijn voor iemandquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Pas op, YUR komt achter je aan met getuite lipjes, REN DOOR! "
Overigens denk ik dat ik direct op m'n kop sta als ik GELIJK na de 5km een glas wijn neem.
Maar dat terzijde
Zoek een kamer!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben een kebab zaak in het dorp met jouw naam er opNiks mis mee. Maar dan moet ik wel wat knoflooksaus van je af likken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Goodbye everyone, battery life 10%....
Oehhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben een kebab zaak in het dorp met jouw naam er opNiks mis mee. Maar dan moet ik wel wat knoflooksaus van je af likken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whut?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij een foto van die tent
Ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd al achterna gezeten door een autoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kak, had ik toch moeten zeggen dat er een kudde MANNEN achter hem aan zat![]()
Lijkt me wel een vette streek trouwens![]()
Als je weet dat iemand loopt, heel langzaam voorbij rijden en aanstaren en dan zo'n im watching you gebaar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word al nerveus als er iemand langzaam naast me gaat rijden en dan later bleek te willen gaan inparkerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik werd al achterna gezeten door een auto![]()
Als je weet dat iemand loopt, heel langzaam voorbij rijden en aanstaren en dan zo'n im watching you gebaar![]()
![]()
Ik ga afsluiten mensen, fijne avond verder!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
die je hopelijk alleen aan GotC serveert?quote:
Fijne avond!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef MaLo het volgende:
Ik ga afsluiten mensen, fijne avond verder!![]()
![]()
En aan Dr.Sexy dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die je hopelijk alleen aan GotC serveert?
Ja, de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer. Maar als je eenmaal weet hoe het moet..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is ie toevallig warm en moet je en paar keer ''pompen'' ?F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn kapsalon smaakt nooit meer hetzelfde...!
Zet het vochtig toilet papier maar alvast klaar, vette bendequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef GotC het volgende:
Hm, ik moet echt nog kapsalon proberen. Ooit. Maar alleen na het stappen.![]()
![]()
Snoetenpoetsersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zet het vochtig toilet papier maar alvast klaar, vette bende![]()
![]()
btw vraagje ..
ik heb nu m'n nieuwe schoenen 'ingelopen' door er gewoon een paar km op te wandelen (boodschappen doen dat soort zaken). Maar ik vind ze vrij strak zitten .. strakker dan m'n eerste paar. Word dat met de loop (!) der tijd beter of kan ik beter teruggaan? (ze zitten dus zo strak dat het bijna afknellend voelt)Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik word al nerveus als er iemand langzaam naast me gaat rijden en dan later bleek te willen gaan inparkeren![]()
![]()
Heb je alweer nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
btw vraagje ..
ik heb nu m'n nieuwe schoenen 'ingelopen' door er gewoon een paar km op te wandelen (boodschappen doen dat soort zaken). Maar ik vind ze vrij strak zitten .. strakker dan m'n eerste paar. Word dat met de loop (!) der tijd beter of kan ik beter teruggaan? (ze zitten dus zo strak dat het bijna afknellend voelt)![]()
![]()
Wordt beter, schoen gaat zich naar je voet vormen, en anders wat minder strak strikken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
btw vraagje ..
ik heb nu m'n nieuwe schoenen 'ingelopen' door er gewoon een paar km op te wandelen (boodschappen doen dat soort zaken). Maar ik vind ze vrij strak zitten .. strakker dan m'n eerste paar. Word dat met de loop (!) der tijd beter of kan ik beter teruggaan? (ze zitten dus zo strak dat het bijna afknellend voelt)![]()
Ik zie nu 2 vingertjes voor me, van jouw ogen en dan op zijn/haar ogen gerichtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik werd al achterna gezeten door een auto![]()
Als je weet dat iemand loopt, heel langzaam voorbij rijden en aanstaren en dan zo'n im watching you gebaar
niet meegekregen dat ik een tweede paar heb gehaald doordat we een financiele meevaller hadden (teruggave stookkosten vorig huis) en ik sowieso niet op één paar de marathon volgend jaar haal?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn kapsalon smaakt nooit meer hetzelfde...
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet meegekregen dat ik een tweede paar heb gehaald doordat we een financiele meevaller hadden (teruggave stookkosten vorig huis) en ik sowieso niet op één paar de marathon volgend jaar haal?Maar heb je niet hetzelfde merk en type gekocht dan?
![]()
Gek genoeg posten er ook nog meer mensen hier dingen. Ja, best bizar..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet meegekregen dat ik een tweede paar heb gehaald doordat we een financiele meevaller hadden (teruggave stookkosten vorig huis) en ik sowieso niet op één paar de marathon volgend jaar haal?![]()
Uitgepraat over de eiwitten?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef mosselmossel het volgende:
Ik niet. Ik zit nog vol van de lasagna en de taart.![]()
![]()
Zeker op dit soort avondenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Gek genoeg posten er ook nog meer mensen hier dingen. Ja, best bizar..
GE-MEEN!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef mosselmossel het volgende:
Ik niet. Ik zit nog vol van de lasagna en de taart.
vet idee voor een nieuwe UIquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie nu 2 vingertjes voor me, van jouw ogen en dan op zijn/haar ogen gericht![]()
![]()
VI Oranje ook! Net een heueueueuueerlijk verhaal van Bart Chabot.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
eerste paar is mizuno wave ultima 2 en tweede paar is mizuno wave rider 13 . ze hadden dezelfde niet meer, maar volgens de loopanalyse waren ze prima. al vind ik ze nu dus wat strak zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NeeMaar heb je niet hetzelfde merk en type gekocht dan?
Oeh zo'n lekker nummerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Elke regel uit mijn hoofd! Die ga ik draaien op mijn 5 km !![]()
Dat album van LP..
![]()
![]()
Zal ik ook even spammen?
Nee, dat is niet netjesJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: