SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 23-06-2012 21:16:21 ]![]()
I know what I want, and I want it now!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:33 schreef mosselmossel het volgende:
Calling Dr. Sexy, Calling Mr. Vain....F means you're fucked![]()
quote:
Ik zou OF niet meer kunnen lopen van het lachen, of harder gaan lopen omdat het effect heeft.
Jouw peptalk vanmiddag hielp ook echt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoe kun je die peptalks zien?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Op de workout klikken, dan staat aan de rechterkant een knopje "peptalks", onder de statistieken.quote:
Weet niet of je het kan zien als je geen vriendjes bent...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Tevens: iedereen die zonder garmin loopt respecteert zichzelf niet als serieuze loper...[/info]
![]()
Ik ben even FOKKING (hihi) Blij met mezelf!
Ik ben even een stukje wezen mountainbiken.. maar weinig mountains dus beetje saai tochtje..
8.96 km 20min47 (eigenlijk bedoeld als 'scoutingsroute' voor hardlopen morgen)
Toen was ik weer thuis dacht ik; 'meh.. beetje onvoldaan gevoel, dus ik trek de hardloopschoenen nog ff aan..
4.19 km in 26min18 met 9.65 km/h en 6.16min/km....
Nadat ik dus al tegen de wind in had zitten fietsen op een mountainbike..
Dat voelt even GOEDIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Oh man, de volgende keer dat ik met muziek ga lopen, ga ik echt de jaren 90 muziek downloadenquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef Koepert het volgende:
Ik ben even FOKKING (hihi) Blij met mezelf!
Ik ben even een stukje wezen mountainbiken.. maar weinig mountains dus beetje saai tochtje..
8.96 km 20min47 (eigenlijk bedoeld als 'scoutingsroute' voor hardlopen morgen)
Toen was ik weer thuis dacht ik; 'meh.. beetje onvoldaan gevoel, dus ik trek de hardloopschoenen nog ff aan..
4.19 km in 26min18 met 9.65 km/h en 6.16min/km....
Nadat ik dus al tegen de wind in had zitten fietsen op een mountainbike..
Dat voelt even GOEDgoed zeg!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Tevens: iedereen die zonder garmin loopt respecteert zichzelf niet als serieuze loper...[/info]
![]()
![]()
Ja, ik ga even koken.
Dwz, een Aviko Maaltijdpannetje in een wok flikkeren en wachten tot het warm is
Of de telefoon uitdrukkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou OF niet meer kunnen lopen van het lachen, of harder gaan lopen omdat het effect heeft.
Jouw peptalk vanmiddag hielp ook echt
Die van mij was doelgericht
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Deze loopt lekker;quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh man, de volgende keer dat ik met muziek ga lopen, ga ik echt de jaren 90 muziek downloaden
Ron Hardy - Hardy Classic Mix Tape - 1986 by R_coIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Hoe lang had je zo'n horloge nou?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Als het té erg wordt wel ja. Maar ik wil wel tracken, dus ik zal het waarschijnlijk toch gewoon aan blijven horenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of de telefoon uitdrukken
Die van mij was doelgericht
Had je gezien? Al m'n km-tijden lagen tussen de 6:30 en 6:45
Ik was zo snel vandaag dat ik een bejaarde kon inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
jemig..... twee en half topic teruglezen..... het begint gewoon op werk te lijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Maar wel leuk werkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
jemig..... twee en half topic teruglezen..... het begint gewoon op werk te lijken
F means you're fucked![]()
inderdaad, een goede troll niet herkennenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoelang post/lees jij hier nou mee?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het té erg wordt wel ja. Maar ik wil wel tracken, dus ik zal het waarschijnlijk toch gewoon aan blijven horen
Had je gezien? Al m'n km-tijden lagen tussen de 6:30 en 6:45
Ik was zo snel vandaag dat ik een bejaarde kon inhalenGaat al steeds beter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoelang post/lees jij hier nou mee?!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
ja inderdaadquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Cooling down/douchen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef Yuki het volgende:
Waar blijft Dr.Sexy? Hij is al 13 minuten thuisNiet meer actief op Fok!![]()
Op deze account of mijn originele?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoelang post/lees jij hier nou mee?![]()
Hmm..er zijn aardig wat leden van het Endomondo team die al maanden niets hebben gedaan. Weggooien of..?![]()
Een mes in de rug voor zonnewijzer-eilandquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Kun je bij Endomondo die kleurtjes veranderen " THIS MONTH'S PERFORMANCE" ? Die grijstinten lijken veel te veel op elkaar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh het gaat zo vlot, ik mis soms zeven topics op een avondquote:
Maar ik had nog wel meegekregen dat je 80 pond had betaald voor een horloge van 200![]()
![]()
ja, dat had niet nodig geweest.... terwijl hardlopen met een zonnewijzer onder je arm en broodkruimels om de weg terug te vinden veel lastiger is dan met zo'n overgewardeerde garminquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een mes in de rug voor zonnewijzer-eiland'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh iets met Viking en drama over wie de echtere hardloper is? Is dat (los van Viking) niet een tweewekelijks iets?quote:![]()
![]()
Ik knoop altijd een lint op een haspel om m'n middel. Als ik thuis ben haal ik het lint weer binnen en meet ik hoeveel ik heb gelopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, dat had niet nodig geweest.... terwijl hardlopen met een zonnewijzer onder je arm en broodkruimels om de weg terug te vinden veel lastiger is dan met zo'n overgewardeerde garmin
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nee hoor pop! Ik blijf zonnewijzereiland steunenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een mes in de rug voor zonnewijzer-eiland
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik knoop altijd een lint op een haspel om m'n middel. Als ik thuis ben haal ik het lint weer binnen en meet ik hoeveel ik heb gelopen
Maar wat als je ergens achter blijft haken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik knoop altijd een lint op een haspel om m'n middel. Als ik thuis ben haal ik het lint weer binnen en meet ik hoeveel ik heb gelopen
Niet meer actief op Fok!![]()
Toch wel een lint van Garmin he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik knoop altijd een lint op een haspel om m'n middel. Als ik thuis ben haal ik het lint weer binnen en meet ik hoeveel ik heb gelopenF means you're fucked![]()
Voordat ik vertrek schrijf ik het lint vol met m'n adres en datum. Per post krijg ik vaak stukjes opgestuurd die zijn blijven haken. Het is even wat administratie. Maar zo weet ik wel hoever ik gelopen heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wat als je ergens achter blijft haken?
Laat ik maar niet vertellen hoe ik de tijd opneem
Jij begrijpt _O_![]()
Ja, ik heb een lint van Garmin horloges. Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor pop! Ik blijf zonnewijzereiland steunen![]()
Please do tellquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voordat ik vertrek schrijf ik het lint vol met m'n adres en datum. Per post krijg ik vaak stukjes opgestuurd die zijn blijven haken. Het is even wat administratie. Maar zo weet ik wel hoever ik gelopen heb.
Laat ik maar niet vertellen hoe ik de tijd opneem
Ow. Aan het eind van mijn rondje vandaag riep er een jongen vanuit een groepje fietsers naar me: 'hee Mossel!'
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan weten wij vast welk shirt je aan hadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
Ow. Aan het eind van mijn rondje vandaag riep er een jongen vanuit een groepje fietsers naar me: 'hee Mossel!'
Had je je Mosselshirt aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
De weersvoorspellingen voor morgen zijn niet wat. Hoop dat het toch nog even droog is, anders krijg ik iPhone-drooghoudproblemen morgen tijdens mijn Ronde.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik heb dus een badkuip met een verstopt putje. Nu heb ik dus eens opgenomen hoe lang het duurt voordat een vol bad leeg is gelopen en heb ik tijdsmarkeringen op het bad gezet.quote:
Voordat ik ga hardlopen laat ik het bad vollopen. Terwijl dit gebeurd schrijf ik mijn haspel vol met met de datum en mijn adres en kleed ik mij om.
Wanneer ik klaar ben met m'n voorbereidingen trek ik de stop uit m'n badkuip en ga ik lopen. Nadat m'n rondje er op zit sprint ik naar boven en doe ik de stop weer in m'n badkuip en lees ik de tijd af van de markeringen op de badkuip. Op ie manier weet ik precies hoelang ik gelopen heb
Jij begrijpt _O_![]()
Rechtsedirecte, heel veel succes met je HM vandaag man! Hoe laat mag je starten?F means you're fucked![]()
De techniek staat voor nix!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb dus een badkuip met een verstopt putje. Nu heb ik dus eens opgenomen hoe lang het duurt voordat een vol bad leeg is gelopen en heb ik tijdsmarkeringen op het bad gezet.
Voordat ik ga hardlopen laat ik het bad vollopen. Terwijl dit gebeurd schrijf ik mijn haspel vol met met de datum en mijn adres en kleed ik mij om.
Wanneer ik klaar ben met m'n voorbereidingen trek ik de stop uit m'n badkuip en ga ik lopen. Nadat m'n rondje er op zit sprint ik naar boven en doe ik de stop weer in m'n badkuip en lees ik de tijd af van de markeringen op de badkuip. Op ie manier weet ik precies hoelang ik gelopen hebF means you're fucked![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef YUR het volgende:
Rechtsedirecte, heel veel succes met je HM vandaag man! Hoe laat mag je starten?Ben enorm benieuwd!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb dus een badkuip met een verstopt putje. Nu heb ik dus eens opgenomen hoe lang het duurt voordat een vol bad leeg is gelopen en heb ik tijdsmarkeringen op het bad gezet.
Wanneer ik klaar ben met m'n voorbereidingen trek ik de stop uit m'n badkuip en ga ik lopen. Nadat m'n rondje er op zit sprint ik naar boven en doe ik de stop weer in m'n badkuip en lees ik de tijd af van de markeringen op de badkuip. Op ie manier weet ik precies hoelang ik gelopen heb![]()
Het is een sekte zeg ik je, een sekte!!!11!!quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Een naamtopic! dat mij dit mag gebeuren![]()
![]()
![]()
En ja ik ging bijna op m'n smoel van het lachenJustmattie zat achter mij aan met z'n auto, Een groep vrouwen zat achter me aan etc etc
![]()
Ik houd van jullie , one love
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/g_CsaHzpyjA
12 peptalks, stel stalkers![]()
dank je!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef YUR het volgende:
Rechtsedirecte, heel veel succes met je HM vandaag man! Hoe laat mag je starten?
half negen in de auto.. tien uur inschrijven, elf uur in de bus naar de start, twaalf uur starten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
En ja ik ging bijna op m'n smoel van het lachenStream zat achter mij aan met z'n auto, Een groep vrouwen zat achter me aan etc etc
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/g_CsaHzpyjA![]()
![]()
![]()
![]()
MacGyver kan nog heel veel van je lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met m'n voorbereidingen trek ik de stop uit m'n badkuip en ga ik lopen. Nadat m'n rondje er op zit sprint ik naar boven en doe ik de stop weer in m'n badkuip en lees ik de tijd af van de markeringen op de badkuip. Op ie manier weet ik precies hoelang ik gelopen heb
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Heel veel succes en vooral: heel veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je!
half negen in de auto.. tien uur inschrijven, elf uur in de bus naar de start, twaalf uur starten![]()
Dus over 5 uur mag je starten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je!
half negen in de auto.. tien uur inschrijven, elf uur in de bus naar de start, twaalf uur startenF means you're fucked![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
En ja ik ging bijna op m'n smoel van het lachenJustmattie zat achter mij aan met z'n auto, Een groep vrouwen zat achter me aan etc etc
![]()
![]()
12 peptalks, stel stalkers
Heel veel succes en plezier morgen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je!
half negen in de auto.. tien uur inschrijven, elf uur in de bus naar de start, twaalf uur startenYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
12 peptalks, stel stalkers█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dreigementen van uit het team schoppen![]()
![]()
![]()
![]()
vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hahahahaha
[..]
Heel veel succes en plezier morgen!
Garmin heeft mij al een contract aangeboden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
MacGyver kan nog heel veel van je leren
Ze willen een nieuw horloge maken met een mini badkuip en haspel er in.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
12 peptalks, stel stalkers
Kun je nagaan hoe mijn leven er uit zietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
SuccesPas maar op , als je niet hard genoeg loopt wordt je uit het team geschopt door GotC
Leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je!
half negen in de auto.. tien uur inschrijven, elf uur in de bus naar de start, twaalf uur starten
Heel veel succesen nog meer plezier
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
12 peptalks, stel stalkers![]()
Maareh..ik kan de peptalks niet zien achter je link?
Jij begrijpt _O_![]()
gvdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met m'n voorbereidingen trek ik de stop uit m'n badkuip en ga ik lopen. Nadat m'n rondje er op zit sprint ik naar boven en doe ik de stop weer in m'n badkuip en lees ik de tijd af van de markeringen op de badkuip. Op ie manier weet ik precies hoelang ik gelopen heb![]()
![]()
![]()
Arme arme manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe mijn leven er uit ziet![]()
![]()
Direct duidelijk wie de broek aanheeft
![]()
![]()
Rechtsonderin niet ? En anders moet je vriendjes met me wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Maareh..ik kan de peptalks niet zien achter je link?![]()
![]()
ik weet dat ze dat niet doet...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
SuccesPas maar op , als je niet hard genoeg loopt wordt je uit het team geschopt door GotC
enne YUR, ik probeer een gedegen race te lopen, maar met zo'n 60 deelnemers zal het niet meevallen om bij een goede pacer aan te kunnen sluiten dus het zullen "eenzame" kilometers worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Never gonna turn around and desert you ! En ja dat deed ik zingend onder het hardlopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:10 schreef Yuki het volgende:
Sexy, wat vond je van je laatste peptalk trouwens?![]()
Zo'n mens stond daar zo van:Wat is dat voor waailappe dan
![]()
![]()
dat moet zeker lukken, ik hoop richting de 1.47quote:
boven de 1.50 klopt mijn "rule of thumb" voor de marathon niet meer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Never gonna turn around and desert you ! En ja dat deed ik zingend onder het hardlopen![]()
Zo'n mens stond daar zo van:Wat is dat voor waailappe dan
![]()
![]()
Rickrolled ya!
Ho ho, het hardlooprokje. Broekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Arme arme man![]()
![]()
Direct duidelijk wie de broek aanheeft
![]()
![]()
Ok dan. Nouja, je weet precies wat je kunt. Succes man, ik kan niet wachten op je verslag morgenochtendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet dat ze dat niet doet...
enne YUR, ik probeer een gedegen race te lopen, maar met zo'n 60 deelnemers zal het niet meevallen om bij een goede pacer aan te kunnen sluiten dus het zullen "eenzame" kilometers worden.
Vannacht? Veel succes straks danquote:
Leuk GotC en YUR! Weer een loop
Btw, Nero22 is ook aan het lopen nu
heb nog te weinig ervaring met Zoladz om het echt goed toe te kunnen passen dus puur op pace.... ik heb mijn virtual partner op 5.00min/km gezet en hoop daar in de buurt van te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Ga je nu ook met die zoladz methode lopen rd? of gewoon op een pace?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe krijg je die peptalks eigenlijk door?
...Endomondo Noob
Jij begrijpt _O_![]()
deze HM is voor mij belangrijk want volgende week start officieel mijn trianingsschema en aan de hand van deze tijd wil ik een beetje inzicht krijgen of mijn geplande eindtijd op de marathon van 4 uur realistisch is.
grove indicatie voor een marathontijd is HMtijd x twee plus tien minuten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De Endomondo mevrouw "leest" ze voorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Hoe krijg je die peptalks eigenlijk door?
...Endomondo Noob
Dus als je oortjes in hebt, hoor je het.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb Endomondo geïnstalleerd, morgen maar eens proberen hoe dat loopt (letterlijk en figuurlijk)
Hier wordt vaak gesproken over runners high, maar bij mij is het even runners low na vanmiddag... maar ja, nu weer verder trainen en bij de Ekiden maar een tijd op de 10k neerzetten... als we natuurlijk nog een team vol krijgen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh dat ijskonijn met die robotstemquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
De Endomondo mevrouw "leest" ze voor
Dus als je oortjes in hebt, hoor je het.
Jij begrijpt _O_![]()
Je bent gewoon goed! Accepteer hetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan er maar niet over uit dat ik 28:25 heb gelopen.![]()
![]()
Kop op, eendjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef MaleDuck het volgende:
Hier wordt vaak gesproken over runners high, maar bij mij is het even runners low na vanmiddag... maar ja, nu weer verder trainen en bij de Ekiden maar een tijd op de 10k neerzetten... als we natuurlijk nog een team vol krijgenIedereen heeft wel eens een off-day!
Hoe zit het nu met het Ekiden team trouwens? Missen we nog steeds 1 persoon?
1 persoon voor de 5km?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kop op, eendjeIedereen heeft wel eens een off-day!
Hoe zit het nu met het Ekiden team trouwens? Missen we nog steeds 1 persoon?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vind t rot voor je dat het niet ging vandaag MDquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef MaleDuck het volgende:
Hier wordt vaak gesproken over runners high, maar bij mij is het even runners low na vanmiddag... maar ja, nu weer verder trainen en bij de Ekiden maar een tijd op de 10k neerzetten... als we natuurlijk nog een team vol krijgenWel verstandig dat je na 1 rondje bent gestopt..
![]()
Run explanation mark Run explanation mark Run explanation markquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik keek toen dus wel op de garmin en dacht 'meh, dat moet fout zijn', nog een keer kijken.., en toen heb ik een huppeldansje gemaakt met armen in de lucht alsof ik de marathonfinish overkwam...quote:de mannetjes op de hoek keken me raar aan
Ja doei.![]()
Dan kun je toch niet over een peptalk sprekenquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Accepteer het nou maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan er maar niet over uit dat ik 28:25 heb gelopen.![]()
![]()
Volgende keer willen we 25:00 zien
![]()
![]()
laat ik het zo zeggen... 1.50 tevreden 1.45 blij <1.45 euforischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen1.50 of 1.45. Verkeerd gegokt
Ain't gonna happen! Heb wel echt goed doorgelopen vandaag (omdat 't lekker ging)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Accepteer het nou maarVolgende keer willen we 25:00 zien
Ja doei.![]()
Ach, Brittenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik keek toen dus wel op de garmin en dacht 'meh, dat moet fout zijn', nog een keer kijken.., en toen heb ik een huppeldansje gemaakt met armen in de lucht alsof ik de marathonfinish overkwam...de mannetjes op de hoek keken me raar aan
Meer een live standup comedian show terwijl je rentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet over een peptalk spreken![]()
![]()
Het is af en toe hilarischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet over een peptalk spreken
Maar eeh jongens. Missen jullie nu 1 persoon voor de 5km?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nou, bij dezen zijn peptalks welkomquote:![]()
Morgen ga ik weer rennon mits het droog is
Jij begrijpt _O_![]()
Kan me voorstellen dat je er een dipje van hebt. Ff uithuilen (figuurlijk danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef MaleDuck het volgende:
Hier wordt vaak gesproken over runners high, maar bij mij is het even runners low na vanmiddag... maar ja, nu weer verder trainen en bij de Ekiden maar een tijd op de 10k neerzetten... als we natuurlijk nog een team vol krijgen) en dan weer met frisse moed en gezwinde spoed vooruit!
Dan moeten we eerst allemaal vriendjes met je wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou, bij dezen zijn peptalks welkom![]()
Morgen ga ik weer rennon mits het droog is
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik keek toen dus wel op de garmin en dacht 'meh, dat moet fout zijn', nog een keer kijken.., en toen heb ik een huppeldansje gemaakt met armen in de lucht alsof ik de marathonfinish overkwam...de mannetjes op de hoek keken me raar aan
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ga je gang.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst allemaal vriendjes met je worden
Ik heb geen idee wie, wie is in het Fok teamOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Net even op de weegschaal gestaan.... schrok me dood.4 kilo minder dan ik dacht, geen wonder dat mijn broeken steeds afzakken
Nog even en ik ben weer Slankie 20+![]()
![]()
Blij mee? Of ga je nu flink meer eten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
Net even op de weegschaal gestaan.... schrok me dood.4 kilo minder dan ik dacht, geen wonder dat mijn broeken steeds afzakken
Ik heb vandaag weer een nieuwe spijkerbroek gekocht, - 1 maatje ten opzichte van m'n "oude" spijkerbroeken
Das waar, ik ga zo maar eens slapen denk ik, wellicht voel ik me beter na (eindelijk) een nacht goed slapen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kop op, eendjeIedereen heeft wel eens een off-day!
Hoe zit het nu met het Ekiden team trouwens? Missen we nog steeds 1 persoon?
Ja, we missen inderdaad nog 1 persoon...Ja, want DJMO wilde wel 10 lopen, dus dan is er weer een 5 over...quote:Ja, het is ook wel wijs, maar was erg frustrerend om te zien dat de meesten in plaats van een rondje minder er nog maar een rondje aan plakten...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind t rot voor je dat het niet ging vandaag MDWel verstandig dat je na 1 rondje bent gestopt..
Ja, maar wel heerlijk trouwens dat ik mijn hiel ook niet echt gevoeld heb vandaag, dan maandag maar tussen de 5 en 10 km lopen ofzo...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je er een dipje van hebt. Ff uithuilen (figuurlijk dan) en dan weer met frisse moed en gezwinde spoed vooruit!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heul blijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blij mee? Of ga je nu flink meer eten?
Ik heb vandaag weer een nieuwe spijkerbroek gekocht, - 1 maatje ten opzichte van m'n "oude" spijkerbroeken![]()
![]()
![]()
Na regen komt zonneschijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:20 schreef MaleDuck het volgende:
Hier wordt vaak gesproken over runners high, maar bij mij is het even runners low na vanmiddag... maar ja, nu weer verder trainen en bij de Ekiden maar een tijd op de 10k neerzetten... als we natuurlijk nog een team vol krijgen![]()
![]()
Dan ben ik ook blij voor je!quote:
Gaan we samen vieren dat we nog sexy-erderder worden
Ik heb gewoon zin om nog een keer te rennen vandaag
Jij begrijpt _O_![]()
Uitgaansfoto van mij en m'n vrienden:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ben ik ook blij voor je!
Gaan we samen vieren dat we nog sexy-erderder wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar wil ik ongeveer wel naartoe![]()
![]()
Verstandig. Lekker naar bed, even bijtanken en dan maandag kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar, ik ga zo maar eens slapen denk ik, wellicht voel ik me beter na (eindelijk) een nacht goed slapen...
En vergeet niet: je tijd was super EN je hebt geen last gehad van je hiel. Bright side, alles!Nog maar eens een oproepje erin gooien?quote:Ja, we missen inderdaad nog 1 persoon...
Ik wil ook wel dat t doorgaat eigenlijk...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
@MaleDuck: ipv zo teleurgesteld te zijn moet je juist trots zijn, je hebt immers naar je lichaam geluisterd en dat is de allermooiste wedstrijd die je kan winnen als hardloper zijnde. Want hoe makkelijk is het wel niet om toch door te lopen terwijl het allemaal niet wil? Bovendien zijn hardlopers doodlopers. Liever nu 1x eerder gestopt dan jezelf over de kop te lopen en binnenkort helemaal niet meer te lopen! Echt kop op, je hebt het goed gedaan!!![]()
als jij meedoet, wil ik met xzaz switchen dat hij evt tien doet en ik de 7, of ik de tien als hij niet wil.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
QFT!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Rammelaartje het volgende:
@MaleDuck: ipv zo teleurgesteld te zijn moet je juist trots zijn, je hebt immers naar je lichaam geluisterd en dat is de allermooiste wedstrijd die je kan winnen als hardloper zijnde. Want hoe makkelijk is het wel niet om toch door te lopen terwijl het allemaal niet wil? Bovendien zijn hardlopers doodlopers. Liever nu 1x eerder gestopt dan jezelf over de kop te lopen en binnenkort helemaal niet meer te lopen! Echt kop op, je hebt het goed gedaan!!F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Uitgaansfoto van mij en m'n vrienden:Dude, that's just scary...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar wil ik ongeveer wel naartoe![]()
Ik ga de 5km lopen bij de EkidenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Tof! Dan hoef ik me ook niet schuldig meer te voelen tegenover de andere deelnemers
.
tijd dat ze je er uit schoppenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef YUR het volgende:
Loop je dik 40km in 7 dagen, sta je 4de op het leaderboard
Das waar, thnx allemaal voor de peptalkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef Rammelaartje het volgende:
@MaleDuck: ipv zo teleurgesteld te zijn moet je juist trots zijn, je hebt immers naar je lichaam geluisterd en dat is de allermooiste wedstrijd die je kan winnen als hardloper zijnde. Want hoe makkelijk is het wel niet om toch door te lopen terwijl het allemaal niet wil? Bovendien zijn hardlopers doodlopers. Liever nu 1x eerder gestopt dan jezelf over de kop te lopen en binnenkort helemaal niet meer te lopen! Echt kop op, je hebt het goed gedaan!!
Ja, maar niet zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Brad Pitt![]()
![]()
Zou er bijna gay van worden
TE droog vind ik niks![]()
MaleDuck .. je hebt fantastisch gelopen, en ook al is het voor jou een teleurstelling .. het is toch ook een overwinning![]()
enne, het team is compleet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan schop ik haar er uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijd dat ze je er uit schoppen
Wat goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nog even en ik ben weer Slankie 20+![]()
You're sexy and you know it
.
Hier hetzelfde met 1 broek gehad vandaagWas gewoon eng om te zien. Zat tijdje terug nog precies goed, nu veels te veel ruimte. Kon 'm met 1 hand aan en uit trekken, zonder knopen open te doen
.
![]()
Als ik geblesseerd raak volgende week (oh please, noquote:), mag jij mijn plek. Deal?
Huh?quote:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe jij mee, ja?
Ohh yeah! Dan is het team vol![]()
Hoef je sowieso nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]Tof! Dan hoef ik me ook niet schuldig meer te voelen tegenover de andere deelnemers
.
Bizar!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat goed!You're sexy and you know it
.
Hier hetzelfde met 1 broek gehad vandaagWas gewoon eng om te zien. Zat tijdje terug nog precies goed, nu veels te veel ruimte. Kon 'm met 1 hand aan en uit trekken, zonder knopen open te doen
.
Dat wordt shoppen
Anders is het misschien makkelijker als de Ekiden lopers alle dingen even via de PM regelen? Of is dat gek? Is wat overzichtelijker voor de lopers![]()
![]()
Ik weet niet of ik 5 km ga volhoudenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik geblesseerd raak volgende week (oh please, no), mag jij mijn plek. Deal?
Maar als het echt echt echt niet anders kan, dan ja offer ik mij wel op. Gaat dan geen allemachtig beste tijd worden ben ik bang
![]()
![]()
Nja.. ik zei vandaag nog tegen Yur: Ik wil helemaal niet voor nieuwe kleren shoppen. Shop liever voor nieuwe hardloopkleren!quote:![]()
Rest zal idd gewoon via PM gaan denk ik, maar we zijn even blij dat we door kunnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef GotC het volgende:
Anders is het misschien makkelijker als de Ekiden lopers alle dingen even via de PM regelen? Of is dat gek? Is wat overzichtelijker voor de lopers
quote:leuke!
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rest zal idd gewoon via PM gaan denk ik, maar we zijn even blij dat we door kunnen![]()
![]()
Ik regel de meeste dingen via pm hoor, dus hier is het alleen maar voorpretquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef GotC het volgende:
Anders is het misschien makkelijker als de Ekiden lopers alle dingen even via de PM regelen? Of is dat gek? Is wat overzichtelijker voor de lopers
MD maakte natuurlijk alleen de fout dat hij 's ochtends verkondigde dat hij wel even de 12km zou winnen.... ja dan valt het natuurlijk tegenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar, thnx allemaal voor de peptalk
En nou moet niemand meer afzeggen hoor voor de Ekiden!. Geen blessures krijgen enzo!
.
die is mooiquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik had vandaag ook iets spontaans.. moest m'n dochter naar huis brengen (altijd een behoorlijk frusterend iets voor me) en ik besloot echt twee minuten voor we weg moesten, dat ik wel terug kon gaan rennen![]()
ondanks dat ik een stoplicht tegen had én ergens verdwaalde bij een industrieterrein, heb ik stabieler gelopen dan de afgelopen weken. Ben ik toch wel blij mee
ohjah: bewijs: http://connect.garmin.com/activity/191885703Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt, leer momentjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
MD maakte natuurlijk alleen de fout dat hij 's ochtends verkondigde dat hij wel even de 12km zou winnen.... ja dan valt het natuurlijk tegen
maar heb alsnog de 6 gewonnen
Hadden ze ook niet verwachtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, leer momentje
maar heb alsnog de 6 gewonnen.
Wtf is 'ie nou al terug?![]()
Ik heb trouwens nog een pro-tip voor alle slappe enkels hier!
Poets je tanden voortaan eens terwijl je op 1 been staat. En dan na 1,5 minuut op je andere been.
Core training + enkel + houding verbeteren in 1.![]()
![]()
En dan omvallen en een tandenborstel inslikkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Poets je tanden voortaan eens terwijl je op 1 been staat. En dan na 1,5 minuut op je andere been.
Core training + enkel + houding verbeteren in 1.![]()
![]()
![]()
fixedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Core training + enkel + houding verbeteren + schone tanden in 1.
Ikdachternietaanikdachternietaanikdachternietaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan omvallen en een tandenborstel inslikken![]()
.
Ja of door je oog heenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan omvallen en een tandenborstel inslikken![]()
![]()
En dan later stoere verhalen vertellen aan je kleinkinderen![]()
![]()
Doet mij een beetje denken aan deze foto van de nacht van Groningenquote:
Jij begrijpt _O_![]()
leuke tip.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Core training + enkel + houding verbeteren in 1.
gaat 'm alleen voor mij niet worden
Och heerlijk op nuchtere maag een biertje naar binnen knallen terwijl je fysiek zwaar werk aan het leveren bentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan deze foto van de nacht van Groningen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het mag ook zonder tandenpoetsen hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
leuke tip.
gaat 'm alleen voor mij niet worden![]()
![]()
Het ziet er suf uit, maar dit zijn dus denk ik juist super kicken dingen, die een loop extra leuk maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan deze foto van de nacht van Groningen
[ afbeelding ]
Hmm, als het echt werkt wil ik het wel proberen. Hopen dat ik dan ooit eens kan schaatsen zonder verstevigde schoenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Core training + enkel + houding verbeteren in 1.
Jij begrijpt _O_![]()
Ziet er sowieso wel gezellig uit die nacht van Groningen loopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het ziet er suf uit, maar dit zijn dus denk ik juist super kicken dingen, die een loop extra leuk maken.
Jij begrijpt _O_![]()
Oh, ik heb net iemand geaccepteerd op Endomondo met de initialen MvdM (een vrouw). Dacht dat ze vd Fok!-groep was maar daar zie ik d'r niet in staan.
Edit: oh toch wel. Wie is het dan?
MoBlo, i guess.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik heb net iemand geaccepteerd op Endomondo met de initialen MvdM (een vrouw). Dacht dat ze vd Fok!-groep was maar daar zie ik d'r niet in staan.
It's mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor Endomondo, vandaar
Tsja das wel even lastig. Wie is wie in het Fokteamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Daar hebben we een lijstje voor bij de beschrijving, maar de beheerster loopt achter met bijwerkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja das wel even lastig. Wie is wie in het Fokteam![]()
.
Ah zo. Nou ik loop heel origineel met m'n foknaamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we een lijstje voor bij de beschrijving, maar de beheerster loopt achter met bijwerken![]()
.
Jij begrijpt _O_![]()
Ja inderdaad, ik ben nu toch al wel zo'n 20 minuten lidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we een lijstje voor bij de beschrijving, maar de beheerster loopt achter met bijwerken![]()
.
![]()
ik sta niet in het lijstje, maar mijn nick op endo spreekt voor zichquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja das wel even lastig. Wie is wie in het Fokteam
Toch jammer dat Nike+ niet compatible is met Endomondo! Op nike heb ik nu al 500 km staan dus daar wil ik liever niet vanaf![]()
![]()
En ik heb nog geeneens een uitnodiging ontvangenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben nu toch al wel zo'n 20 minuten lid![]()
handmatig exporteren en dan importeren werkt ook niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Rammelaartje het volgende:
Toch jammer dat Nike+ niet compatible is met Endomondo! Op nike heb ik nu al 500 km staan dus daar wil ik liever niet vanafIk heb er één en ik ben er trots op
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Rammelaartje het volgende:
Toch jammer dat Nike+ niet compatible is met Endomondo! Op nike heb ik nu al 500 km staan dus daar wil ik liever niet vanaf. Ik heb ook ruim een jaar met Nike+ gelopen en nu kom ik nooit een level verder
. Maar toen ik eenmaal had kennisgemaakt met de geneugten van Garmin heb ik Nike+ heel snel aan de wilgen gehangen
![]()
.
Je kunt je data wel handmatig invoeren.
Je kunt jezelf gewoon aanmelden, de beheerster keurt je dan goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik heb nog geeneens een uitnodiging ontvangen
Kun je het niet exporteren naar een ander formaat? Op Endomondo staat namelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Rammelaartje het volgende:
Toch jammer dat Nike+ niet compatible is met Endomondo! Op nike heb ik nu al 500 km staan dus daar wil ik liever niet vanafquote:Choose a file on your computer and press upload to display the workouts contained in the file. Valid file formats are .gpx, .tcx and .fit with a maximum file size of 10 MBVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee, van jou bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je kunt jezelf gewoon aanmelden, de beheerster keurt je dan goed
Als je aan de instapeisen voldoet wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je kunt jezelf gewoon aanmelden, de beheerster keurt je dan goed.
En Maraca staat er allang in?Niet meer actief op Fok!![]()
Dat was jij toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je aan de instapeisen voldoet wel ja.
En Maraca staat er allang in?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
!
Ik ga alweer aan het werk....
![]()
Zit eraan te denken om het kort te knippen. Heel kortquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. En die blonde met laagjeshaar, dat ben jij
.
Volgende week?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Taart voor jou! Zeer binnenkort!?
![]()
Hee, afblijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om het kort te knippen. Heel kort.
Zo'n lekker pittig kapsel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om het kort te knippen. Heel kort
Jij begrijpt _O_![]()
Ik zit volgende week in friesland in het weekend. De week erna zou kunnen. Na de Ekiden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je bent Amazing...... Grace![]()
melig , excuus
![]()
![]()
![]()
![]()
Tondeuseeeequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om het kort te knippen. Heel kort![]()
En wij lopen in Schipluidenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit volgende week in friesland in het weekend. De week erna zou kunnen. Na de Ekiden.
Hmm..!![]()
Ik ookquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Maar jij bent ook écht ene pittig wief.quote:
Kort haar maakt je niet pittighet trieste is dat mensen denken dat dat 'hen lekker pittig en gek' maakt
Ja doei.![]()
Wij kijken Supersize Me, en ik krijg ineens de onbedwingbare behoefte om te gaan rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Moet je nagaan hoeveel grappen je met mijn naam kunt makenquote:![]()
Er zit een banaan in je oor
Ruim je speelgoed toch eens op!
Bid je ook voor bruine bonen?
Komt voor de bakker![]()
![]()
Toen ik m'n haar net had laten knippen kwamen we een buurvrouw tegen in de lift:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook écht ene pittig wief.
Kort haar maakt je niet pittighet trieste is dat mensen denken dat dat 'hen lekker pittig en gek' maakt
Meid, wat een heerlijk pittig kapsel!![]()
![]()
Ik:Ktnxbye.
![]()
Pff, de helft van de wereld is vrouwquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik hoef me er niet uit te kletsen. Ik ga mijn blonde lokken juist kort knippenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Oei oei oei, hoe kletsen jullie je hier nu weer uit?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel grappen je met mijn naam kunt maken![]()
Er zit een banaan in je oor
Ruim je speelgoed toch eens op!
Bid je ook voor bruine bonen?
Komt voor de bakkerF means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Toen ik m'n haar net had laten knippen kwamen we een buurvrouw tegen in de lift:
![]()
.
* ik moest stiekem lichtelijk mijn mondhoeken naar boven laten krullen *quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Toen ik m'n haar net had laten knippen kwamen we een buurvrouw tegen in de lift:
![]()
![]()
Dan scheer ik m'n donkere lokken eraf. Of ik laat zo'n mooi motiefje op m'n hoofd scheren!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoef me er niet uit te kletsen. Ik ga mijn blonde lokken juist kort knippen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn haar één keer kort gehad, toen ik 12 was ofzo. Niemand vond het mooi. Dus sindsdien is het gewoon weer lang
Met ADO Den Haag achteropquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan scheer ik m'n donkere lokken eraf. Of ik laat zo'n mooi motiefje op m'n hoofd scheren!.
![]()
![]()
Kan niet want je hebt krullen. Dan krijg je het nooit meer stijl en in modelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan scheer ik m'n donkere lokken eraf. Of ik laat zo'n mooi motiefje op m'n hoofd scheren!.
Hoeft ook niet. Ik laat het kort. Scheelt weer werk 's ochtendsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan niet want je hebt krullen. Dan krijg je het nooit meer stijl en in model.
En misschien trek ik dan wél vrouwen van mijn soort aan.
Trek dan direct ook werkschoenen en een tuinbroek aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik laat het kort. Scheelt weer werk 's ochtends.
![]()
![]()
Grapje we zijn allemaal fier op je hoorFier zeg ik je
![]()
![]()
Ik heb met lang haar minder werk van mijn haar dan toen ik het kort had. Toen moest ik het föhnen en in model brengen enzo. Nu is het borstel erdoor en dan haarlak erin, of ff een staartje of een knoetje maken en klaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inspiratie website!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://menwholooklikeoldlesbians.blogspot.nl/
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb lang. Heul langquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat is dit, Ik nee, watquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inspiratie website!
http://menwholooklikeoldlesbians.blogspot.nl/![]()
![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inspiratie website!
http://menwholooklikeoldlesbians.blogspot.nl/
What has been seen...
nog maar eentje uit de oude NZ'se doosquote:
Ik ga naar NZ verhuizenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog maar eentje uit de oude NZ'se doos![]()
![]()
Wat voor wedstrijden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef VKV het volgende:
Verdorie, alle resterende E kwadraat wedstrijden zijn op zaterdagDat red ik dus niet
Zoiets heb je in een half uur in elkaar hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef VKV het volgende:
Lekkere kwarktaart, zou er bijna voor naar het zuiden afreizen!![]()
![]()
Lijkt mij eigenlijk ook wel grappig om iemand fysiek aan te moedigen. Dat je iemand ziet lopen op endomondo, dat je er vervolgens heen fietst en gaat juichen langs de kant
Jij begrijpt _O_![]()
Ja..dat probeerde ik dus een keer bij Yur. Zag waar hij liep en ben ernaartoe gefietst. Resultaat: Ik ben z'n hele route afgefietst en kwam 'm 50 meter van ons huis vandaan tegenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook wel grappig om iemand fysiek aan te moedigen. Dat je iemand ziet lopen op endomondo, dat je er vervolgens heen fietst en gaat juichen langs de kant!
![]()
Iets met openingstijden van de supermarktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zoiets heb je in een half uur in elkaar hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook wel grappig om iemand fysiek aan te moedigen. Dat je iemand ziet lopen op endomondo, dat je er vervolgens heen fietst en gaat juichen langs de kant
Ik ben nog nooit live aangemoedigd. Ja, vandaag voor het eerst via Endomondo (waarvoor dankquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook wel grappig om iemand fysiek aan te moedigen. Dat je iemand ziet lopen op endomondo, dat je er vervolgens heen fietst en gaat juichen langs de kant)
![]()
Vorige week wel iemand aangemoedigd, maar dat was een oude vriend van me.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Optimaal benutten van de chipquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/
Ik heb ze tot nu toe allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..dat probeerde ik dus een keer bij Yur. Zag waar hij liep en ben ernaartoe gefietst. Resultaat: Ik ben z'n hele route afgefietst en kwam 'm 50 meter van ons huis vandaan tegengekomen!
Ik woon in Twente, kom maar langsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
Ach gos.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..dat probeerde ik dus een keer bij Yur. Zag waar hij liep en ben ernaartoe gefietst. Resultaat: Ik ben z'n hele route afgefietst en kwam 'm 50 meter van ons huis vandaan tegengekomen!
![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Welcomequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit live aangemoedigd. Ja, vandaag voor het eerst via Endomondo (waarvoor dank)
![]()
Vorige week wel iemand aangemoedigd, maar dat was een oude vriend van me.
Met een bidonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Die route vind ik echt niks aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
En bij de rest heb ik alleen nog twijfels over die in 's Gravenzande
Het zou wel de enige zijn die ik eventueel nog zou kunnen redden als ik op tijd klaar ben met werken.![]()
Ah, nog een iemand oet Twentequote:
echte liefde is ...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..dat probeerde ik dus een keer bij Yur. Zag waar hij liep en ben ernaartoe gefietst. Resultaat: Ik ben z'n hele route afgefietst en kwam 'm 50 meter van ons huis vandaan tegen!
Ik zou mij helemaal de pleuris schrikkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij eigenlijk ook wel grappig om iemand fysiek aan te moedigen. Dat je iemand ziet lopen op endomondo, dat je er vervolgens heen fietst en gaat juichen langs de kant.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: