SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 23-06-2012 12:45:24 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens een katje gered?![]()
verbazingwekkend hoe snel ze uit de boom komen als je een brandweerslang op ze zet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
verbazingwekkend hoe snel ze uit de boom komen als je een brandweerslang op ze zet
Ja doei.![]()
One of us! One of us!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
gemaild voor de garmin
eens zien of de verkoper 'm nog heeft.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
this post has restored my faith in humanityquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
halsbrekende toeren uithalen voor een kat....quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
this post has restored my faith in humanityDat van mij is zojuist weer een beetje afgebrokkeldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
verbazingwekkend hoe snel ze uit de boom komen als je een brandweerslang op ze zet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
21 pictures that will restore your faith in humanity
I lost it at 13![]()
![]()
Maakt me niet uit wat voor dierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
halsbrekende toeren uithalen voor een dier in nood![]()
![]()
![]()
@ RD
Ik denk dat als ik morgen ga lopen ik net de tiende keer erop heb zitten, dus nog even geen Garmin![]()
![]()
We hebben nog 1 iemand nodig. Je kan je opgeven voor 5, 7,192 of 10 kilometer. Stuur een PM naar MaleDuck als je wil meedoen.quote:Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Dat van mij is zojuist weer een beetje afgebrokkeldquote:The Safe Person Concept (SPC) is about thinking and acting safely while carrying out your duties as a firefighter. It is designed to help you make the right decisions in any situation.
There are three basic principles to the SPC:
Think about the safety of yourself and others first.
Think about your roles and responsibilities as a firefighter.
Trust in yourself and your training, your team, and the NZFS systems.
I knowquote:just kidding
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
verbazingwekkend hoe snel ze uit de boom komen als je een brandweerslang op ze zetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:22 schreef LieLie het volgende:
@ RD
Ik denk dat als ik morgen ga lopen ik net de tiende keer erop heb zitten, dus nog even geen Garmin![]()
geeft niets...als hardloopster ben je evengoed "een van ons"
merk dat ik weer aardig of topic raak, tijd om mijn bed op te zoeken...
maar eerst de kat nog even eten geven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het waait stevig. Storm niet echt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar eerst de kat nog even eten geven![]()
Heet dat beestje toevallig brandweerslang ?
![]()
En weltrusten natuurlijk![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar eerst de kat nog even eten geven
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
geeft niets...als hardloopster ben je evengoed "een van ons"![]()
![]()
De hele dag alleen crackertjes eten zodat je spijsvertering blijft gaan, en dan vanavond.......quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:29 schreef STING het volgende:
Me vanavond misdragen in een Indonesisch restaurant, rijsttafel![]()
![]()
![]()
Ik sliep als kind altijd bij de hond in de mand![]()
![]()
Ik ben zó jaloersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:29 schreef STING het volgende:
Me vanavond misdragen in een Indonesisch restaurant, rijsttafel![]()
Ja doei.![]()
Bridge to Bridge (Arnhem), 6EM, 30 juni 9 september (onder voorbehoud)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in
10VANCUIJK (Cuijk), 10km, 21 oktober (onder voorbehoud)
[ Bericht 3% gewijzigd door sylvesterrr op 23-06-2012 11:37:49 ]![]()
Cute.foto!
Zojuist 3 nieuwe brillen opgehaald incl een superlicht brilletje, ideaal voor het hobbelen, de oude viel van ellende uit elkaar en zakte van mijn neus.
Ik ben blij![]()
De BtB is niet op 30 juniquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bridge to Bridge (Arnhem), 6EM, 30 juni (onder voorbehoud)
10VANCUIJK (Cuijk), 10km, 21 oktober (onder voorbehoud)![]()
Maar ik ga je toevoegen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die is echt zo lief!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De hele dag alleen crackertjes eten zodat je spijsvertering blijft gaan, en dan vanavond.......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik sliep als kind altijd bij de hond in de mand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De BtB is niet op 30 juni![]()
Maar ik ga je toevoegen
Verkeerd gekwoot gekopiëerd?![]()
![]()
Ah joh, ik heb zelden geluk met dit soort dingen, dus die garmin zal al wel verkocht zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:36 schreef GotC het volgende:
Jeetje, voor we het weten hebben alle 'beginners' hier een Garminwees niet bang
Ja doei.![]()
Alsof jij nog een beginner bentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb zelden geluk met dit soort dingen, dus die garmin zal al wel verkocht zijnwees niet bang
Nopequote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:36 schreef GotC het volgende:
Jeetje, voor we het weten hebben alle 'beginners' hier een Garmin![]()
![]()
Da's toch supergoedquote:
Jij bent al eeuwen geen beginner meerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb zelden geluk met dit soort dingen, dus die garmin zal al wel verkocht zijnwees niet bang
mocht je willen!
![]()
![]()
Core oefeningen helpen niet? Of fysio? Oid?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
M'n onderrug houdt me eeuwig een beginner. Hoop echt dat 't vandaag beter gaat...![]()
![]()
Ja, nee, het hééft niet geholpen, fysio moet ik maar 's doen en ik ga er weer een poging aan wagen, denk ook dat zwemmen me wat gaat helpen en nou ja, heb een heel sportplan voor na onze vakantie klaarliggen (ben nu bezig met het een beetje logisch inplannen)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Core oefeningen helpen niet? Of fysio? Oid?
Ja doei.![]()
Ondanks dat ik gisteren enorm kut liep heb ik wel voor het eerst in weken geen last van mijn knieen the day after
Dat geeft hoop.![]()
Wat top!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ondanks dat ik gisteren enorm kut liep heb ik wel voor het eerst in weken geen last van mijn knieen the day after
Dat geeft hoop.![]()
Nu nog je vrouw naar buiten gooien
![]()
![]()
Hmpf... Plaatsingen willen we horen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:40 schreef GotC het volgende:
Nog steeds geen uitslagen online vd Oranjeloop @ Kwintsheul.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lastig meis! Ik hoop zeker dat zwemmen je gaat helpenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, het hééft niet geholpen, fysio moet ik maar 's doen en ik ga er weer een poging aan wagen, denk ook dat zwemmen me wat gaat helpen en nou ja, heb een heel sportplan voor na onze vakantie klaarliggen (ben nu bezig met het een beetje logisch inplannen). Wel lastig of niet, 3 sporten combineren?
![]()
![]()
Oh meid, dat zal wel laag zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hmpf... Plaatsingen willen we horen!Maar ik wil mn tijd weten
![]()
![]()
Dat zijn de betere berichtenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat geeft hoop.![]()
![]()
4/5quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastig meis! Ik hoop zeker dat zwemmen je gaat helpen. Wel lastig of niet, 3 sporten combineren?
spinning
hardlopen
zwemmen
en dan nog een krachttraining-les erbij 2 keer in de week als 't kan: plannen is lastig![]()
Ga in ieder geval terug naar één keer spinning in de week voorlopig ipv 2
Ja doei.![]()
Boeiendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh meid, dat zal wel laag zijnMaar ik wil mn tijd weten
je bent toch ook niet laatste!! En tijd is ook belangrijk ja.
Oh damn, de wasmachine heeft de tweede was ook al klaar, en ik heb m'n pyjama nog aanlazy saturday!
En dan maar klagen over die (mooie) gespierde rug/schouders die we gister in een jurkje zagenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4/5
spinning
hardlopen
zwemmen
en dan nog een krachttraining-les erbij 2 keer in de week als 't kan: plannen is lastig![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4/5
spinning
hardlopen
zwemmen
!
Damn, dat is wel lastig ja
Ik heb nu al een fijne planning:
Ma: Loopgroep
Di: Krachttraining
Wo: Loopgroep
Do: Krachttraining
Vr: Niks
Za: Loopgroep
Zo: Niks
En zo vaak mogelijk fietsen naar werk.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Boeiendje bent toch ook niet laatste!! En tijd is ook belangrijk ja.
Oh damn, de wasmachine heeft de tweede was ook al klaar, en ik heb m'n pyjama nog aanlazy saturday!
Heb me net pas aangekleed. Wel ff als een wervelwind het huis schoongemaakt..
Nu nog wachten op Yur.. zal wel gezellig zijn @ loopgroep.![]()
Dat was geen spier hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan maar klagen over die (mooie) gespierde rug/schouders die we gister in een jurkje zagen![]()
Ja doei.![]()
Zit nu een beetje met dit (zwemtijden liggen vast op di/do/za) en ik wil per se naar de donderdag spinles omdat dan de beste docente lesgeeft
Ma:
Di: zwemmen + hardlopen
Wo:
Do: spinning + zwemmen
Vr: circuit-les (alleen tijdens vakantie)
Za: zwemmen + hardlopen
Zo: circuit-les (krachttraining)
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 23-06-2012 12:14:00 ]Ja doei.![]()
In 4 uur tijd, valt wel mee tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:49 schreef Yuki het volgende:
Zo, mogguh
Sinds vanmorgen 8 uur een heel topic erdoor gejaagdBedoel met dat Whey/Garmin/eigen SC ging er elk half uur een topic doorheen ongeveer
Wat zul jij een monsterlijke conditie hebben na de zomerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nu een beetje met dit (zwemtijden liggen vast op di/do/za) en ik wil per se naar de donderdag spinles omdat dan de beste docente lesgeeft
Ma:
Wo:
Vr:
Zo: circuit-les (krachttraining)![]()
![]()
![]()
![]()
Op een zaterdag, meeste activiteit is doordeweeks toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In 4 uur tijd, valt wel mee tochBedoel met dat Whey/Garmin/eigen SC ging er elk half uur een topic doorheen ongeveer
[..]
Wat zul jij een monsterlijke conditie hebben na de zomer![]()
![]()
Maar maakt niet uit, ik lees straks wel even bij. Nu eerst schoenen aan, telefoon om m'n arm en hobbelen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
No wayquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week is een geluksweek: ik kan de garmin op komen halengefeliciteerd!!
Nice! Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week is een geluksweek: ik kan de garmin op komen halenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hobbelen doe je op een paardquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op een zaterdag, meeste activiteit is doordeweeks toch?
Maar maakt niet uit, ik lees straks wel even bij. Nu eerst schoenen aan, telefoon om m'n arm en hobbelen![]()
![]()
Oooh nice! Welcome to the club!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week is een geluksweek: ik kan de garmin op komen halen![]()
![]()
Op zaterdagen heb je de discussie of er niet beter een SC kan komen, dat ebt door naar de zondag/maandag en daarna lullen we weer over Garmins, katten, en bespreken we de aankomende loopjes en pijntjes en dan is het weer zaterdag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:49 schreef Yuki het volgende:
Zo, mogguh
Sinds vanmorgen 8 uur een heel topic erdoor gejaagdIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welnee, gewoon doen!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nog niet besloten! Ben nog aan het twijfelen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op zaterdagen heb je de discussie of er niet beter een SC kan komen, dat ebt door naar de zondag/maandag en daarna lullen we weer over Garmins, katten, en bespreken we de aankomende loopjes en pijntjes en dan is het weer zaterdag.goede samenvatting!
Oh excuus. Ik ga hardlopenquote:
Doei
Overbelast je nu niet jezelf? Kijk wel uit he. Bewegen is goed maar met matequote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ma:
Wo:
Vr:
Zo: circuit-les (krachttraining).
Ik wil ook teveel sporten doen, zo herkenbaar...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
![]()
Door uw verslaggeefster is er vernomen dan een BH'ster (bekend hardloopster) zeer binnenkort een Garmin gaat aanschaffen. Ze weet nog niet welk model het gaat worden, maar dat de Garmin familie uitgebreid gaat worden is zeker. Indien er meer duidelijk wordt zullen we de naam en het type onthullen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou klinkt het net alsof bewegen echt dodelijk isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Overbelast je nu niet jezelf? Kijk wel uit he. Bewegen met mate.
![]()
![]()
Heuj die troep lees ik alleen bij de kapperquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Door uw verslaggeefster is er vernomen dan een BH'ster (bekend hardloopster) zeer binnenkort een Garmin gaat aanschaffen. Ze weet nog niet welk model het gaat worden, maar dat de Garmin familie uitgebreid gaat worden is zeker. Indien er meer duidelijk wordt zullen we de naam en het type onthullen.![]()
![]()
Een echte roddelaar noemt gewoon naam en rugnummerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Door uw verslaggeefster is er vernomen dan een BH'ster (bekend hardloopster) zeer binnenkort een Garmin gaat aanschaffen. Ze weet nog niet welk model het gaat worden, maar dat de Garmin familie uitgebreid gaat worden is zeker. Indien er meer duidelijk wordt zullen we de naam en het type onthullen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zie minstens drie rustdagen, dus hoezo overbelasten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Overbelast je nu niet jezelf? Kijk wel uit he. Bewegen is goed maar met mate.
Ik wil ook teveel sporten doen, zo herkenbaar...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb klassequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een echte roddelaar noemt gewoon naam en rugnummer
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit was dan ook een stille hint jouw kant op...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heuj die troep lees ik alleen bij de kapperIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je heel erg veel doet op één dag (kende BB collega die 4 uur achter elkaar trainde met verschillende sporten en die kreeg me toch een hoop blessures. Hij maakte het gewoon iets te bont.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie minstens drie rustdagen, dus hoezo overbelasten?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ok, heel slecht geformuleerd danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof bewegen echt dodelijk isBewegen is goed. Zo beter?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Denk dat het allemaal wel mee gaat vallen als je het rustig opbouwt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je heel erg veel doet op één dag (kende BB collega die 4 uur achter elkaar trainde met verschillende sporten en die kreeg me toch een hoop blessures. Hij maakte het gewoon iets te bont.
Maar a.u.b niet weeeeeeeer deze discussie want die is al 1000 keer voorbij gekomen.
Laat MoBlo zelf aanvoelen wat het beste voor dr is.![]()
zwemmen is sowieso andere manier van belasten en dan in combinatie met hardlopen of spinnen moet dat prima kunnen. En dan nog 2 keer circuit erbij (heb de vrijdag er ook nog bijgezet) dus heb nu 2 rustdagen én ik ga ook gewoon kijken of 't bevalt en goed gaat: het is geen vast schema, gewoon zien hoe 't werkt en of ik 't volhoud. Wil in ieder geval lekker gebruik gaan maken van die twee maanden dat ik niets te doen heb door lekker veel sporten uit te proberen
Ja doei.![]()
als je twee keer traint en 4 uur rust neemt tussen beide sessies is er niks aan het handje. Met genoeg rust uiteraard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je heel erg veel doet op één dag (kende BB collega die 4 uur achter elkaar trainde met verschillende sporten en die kreeg me toch een hoop blessures. Hij maakte het gewoon iets te bont.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
610?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Door uw verslaggeefster is er vernomen dan een BH'ster (bekend hardloopster) zeer binnenkort een Garmin gaat aanschaffen. Ze weet nog niet welk model het gaat worden, maar dat de Garmin familie uitgebreid gaat worden is zeker. Indien er meer duidelijk wordt zullen we de naam en het type onthullen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Beweeg met mate, Bewegen is dodelijk, Bewegen veroorzaakt dodelijke spieren en conditie, Bewegen maakt gezond en vruchtbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ok, heel slecht geformuleerd danBewegen is goed. Zo beter?
![]()
![]()
Daarover kunnen we op dit moment alleen maar speculeren.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Heb al een tijd geen last meer van mijn blessure met lopen, dus ik was aan het denken over een klein rondje dit weekend. Krijg ik er gewoon een klein beetje last van wanneer ik er aan denk. Is dat angst, dat het fout gaat?
Feyenoord Rotterdam![]()
4 uur is de minimale wachttijd trouwens, dan is je lichaam in principe herstelt van de vorige training.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ieder mens is verschillend maar 2x trainen en 4 uur rust vind ik pers. wel krap.
Rust is belangrijk daar zijn we iedergeval over eens.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aaaahhhh ik heb net bericht geëdit toen zag ik dat al gepost had. Je hebt gelijk. Verkeers gelezen, excuusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
4 uur is de minimale wachttijd trouwens, dan is je lichaam in principe herstelt van de vorige training..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zit er stiekem aan te denken om weer te gaan boksen. Mis die kick toch erger dan verwacht. Heb er op het moment echter niet het geld voor helaas.![]()
![]()
![]()
Koop je toch zelf een zak?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik zit er stiekem aan te denken om weer te gaan boksen. Mis die kick toch erger dan verwacht. Heb er op het moment echter niet het geld voor helaas.![]()
[ afbeelding ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja.. Ik ga maar richtig het circuit!![]()
![]()
Zin in?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:25 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja.. Ik ga maar richtig het circuit!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zou zeggen, probeer eens een stukje te lopen. Ik herken het wel maar goed, als je niet loopt weet je het niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Heb al een tijd geen last meer van mijn blessure met lopen, dus ik was aan het denken over een klein rondje dit weekend. Krijg ik er gewoon een klein beetje last van wanneer ik er aan denk. Is dat angst, dat het fout gaat?![]()
![]()
Ik heb een grote zak hangen in de garage, maar die slaat niet terug en leer ik ook niet zo veel van.quote:
Behalve dat ik mijn stoot techniek en snelheid kan blijven oefenen. Al ga ik dan wel op klassiek boksen i.p.v. muay thai, want daar trap je voornamelijk met je schenen, hetgeen niet zo lekker te combineren is met hardlopen![]()
![]()
Succes!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:25 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat ga ik morgen of later vanmiddag proberen. Ik ga maar 10 minuten lopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer eens een stukje te lopen. Ik herken het wel maar goed, als je niet loopt weet je het niet..., om het niet te forceren.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wil je best wel slaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik heb een grote zak hangen in de garage, maar die slaat niet terug en leer ik ook niet zo veel van.
Behalve dat ik mijn stoot techniek en snelheid kan blijven oefenen. Al ga ik dan wel op klassiek boksen i.p.v. muay thai, want daar trap je voornamelijk met je schenen, hetgeen niet zo lekker te combineren is met hardlopen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Succes!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:27 schreef Wiehoe het volgende:
Zeker
[..]
Zeker wel. Wel lichtelijk gespannend. Maargoed█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zet 'm op!! Veel plezierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:25 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Prima idee lijkt me! Ga zelf ook met zoiets beginnen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat ga ik morgen of later vanmiddag proberen. Ik ga maar 10 minuten lopen, om het niet te forceren.
Gewoon goed opletten en niks forceren...![]()
Super!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week is een geluksweek: ik kan de garmin op komen halen
Er zijn mensen die dat fijn vinden he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan ook terug sla he![]()
![]()
Je hebt geen idee wat voor kick het geeft om een vuist op je af zien te komen en op het allerlaatste moment te duiken en terug te slaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat fijn vinden he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan ook terug sla he
Zal zo mijn springtouw eens er bij pakken![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee dat heb ik niet... Ik ben niet zo snelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor kick het geeft om een vuist op je af zien te komen en op het allerlaatste moment te duiken en terug te slaan![]()
![]()
En op zachte ondergrond lopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat ga ik morgen of later vanmiddag proberen. Ik ga maar 10 minuten lopen, om het niet te forceren.
.
Niet meer actief op Fok!![]()
mag ik ook in de OP
21 oktober de tienvancuijk 10km
18 november de zevenheuvelenloop 15kmhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
by the way
hardloopkleding aan check!
telefoon in oplader check!
goede buitentemperatuur mwoaaahhh te warm voor mij dan maar half check!
zin in lopen check!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Fixed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef winterstorm666 het volgende:
mag ik ook in de OP
21 oktober de tienvancuijk 10km
18 november de zevenheuvelenloop 15km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is een hele nette prijs. Zeker als je kijkt naar de functies van de 305. Als mijn onderbuikgevoel een beetje goed was had ik ook de 305 gekocht gisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is ook echt een spotprijs volgens mij
Nou 2 vliegen in 1 klap toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet 'm ophalen in een pub
(hij schijnt wel de eigenaar van de pub te zijn)
Met de Garminquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ga geen pint drinken natuurlijkmoet rennen vanmiddag!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Ach, 1 pintje maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ga geen pint drinken natuurlijkmoet rennen vanmiddag!
Nah, denk 't niet, die zal wel op moeten laden. Heb jaren zonder gerend, dan kan deze run er ook nog wel bij, geen haastquote:
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef Yuki het volgende:
4 (VIER!!!) bekertjes
http://www.endomondo.com/workouts/65925869
Wauw, dat was lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good busy!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef Yuki het volgende:
4 (VIER!!!) bekertjes
Wauw, dat was lekker
Ja doei.![]()
4 (VIER!!!) bekertjes
![]()
Super gedaan!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef Yuki het volgende:
4 (VIER!!!) bekertjes
Vloeken in de kerk...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nah, denk 't niet, die zal wel op moeten laden. Heb jaren zonder gerend, dan kan deze run er ook nog wel bij, geen haast
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vraag of hij hem gelijk op wil ladenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nah, denk 't niet, die zal wel op moeten laden. Heb jaren zonder gerend, dan kan deze run er ook nog wel bij, geen haast
Jompelenquote:Volgens het grafiekje heb ik niet heel stabiel gelopen, maar het was voor m'n gevoel wel heel stabiel. En da's denk ik toch ook wel belangrijk.quote:
Pace van 6:30 - 6:45, yay!!Voor het eerst geen pace van 7+ minuten
Ga je me met dat vlaggetje aanmoedigen volgende week?quote:Thanks!!quote:
4 (VIER!!!) bekertjes
![]()
Ik ben ook net terug. Mijn vrouw wou een keer zonder Evy lopen en met mij door de bossen.
Zij heeft het tempo bepaald en zij heeft de pauzes bepaald.
Resultaat: http://www.endomondo.com/workouts/65915594
![]()
![]()
![]()
(ze zit nu ongeveer op de helft van de lessen van Evy)![]()
Yay voor mevrouw Streamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:07 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben ook net terug. Mijn vrouw wou een keer zonder Evy lopen en met mij door de bossen.
![]()
![]()
![]()
(ze zit nu ongeveer op de helft van de lessen van Evy)
Wauwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:07 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ze zit nu ongeveer op de helft van de lessen van Evy)
Hmm, even terugkomen op dat stabiel lopen...
Ik heb dus regelmatig tóch boven de 7 min/km gezeten. Zelfs 7:30 per km
Hij wil toch verkopen?quote:
Ja, maar ik heb verder geen haast. De enige 'haast' was zorgen dat hij nog niet weg was voor deze prijs![]()
Ja doei.![]()
Goed puntquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar ik heb verder geen haast. De enige 'haast' was zorgen dat hij nog niet weg was voor deze prijs![]()
MoBlo aan de Garmin, ik loop een vier trainings PR's... It's a day of miracles!
Ik heb in mijn rondje trouwens voor het eerst iemand ingehaald
Heb er ongeveer een km over gedaan om 'm te passeren (en hij liep in eerste instantie denk ik 100 meter voor me)![]()
Maar, ik heb 'm ingehaald!
Nou, als ik 'm niets vind en de postbode je garmin opgegeten heeft mag je die van mij wel overkopen mossel
Ja doei.![]()
je bent de liefste!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, als ik 'm niets vind en de postbode je garmin opgegeten heeft mag je die van mij wel overkopen mosselZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Want, dat kan natuurlijk ook nog! Dat ik 't maar niets vind![]()
Zit wel een hartslagmeter bij overigens, dus wel meteen het complete setje
Ja doei.![]()
Is ook beterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Want, dat kan natuurlijk ook nog! Dat ik 't maar niets vind![]()
Zit wel een hartslagmeter bij overigens, dus wel meteen het complete setje
Anders heb je straks een GPS en moet je nog een aparte band kopen of worst case een hartslagmeter
Loop je met 2 horloges
Doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook beterAnders heb je straks een GPS en moet je nog een aparte band kopen of worst case een hartslagmeter
Loop je met 2 horloges
. Garmin links, Polar rechts. Dikke vriendjes
,
Hoop dat deze hartslagmeter wel wat beter zit. Bij mijn zonnewijzerstopwatch zit er ook een maar die levert wondjes opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook beterAnders heb je straks een GPS en moet je nog een aparte band kopen of worst case een hartslagmeter
Loop je met 2 horloges
Ja doei.![]()
Wondjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoop dat deze hartslagmeter wel wat beter zit. Bij mijn zonnewijzerstopwatch zit er ook een maar die levert wondjes op? Door schuren?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Moet je ook maar niet sneller dan het licht lopenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet sneller dan het licht lopen
Zitten rare verbindingsstukjes op en ook 't dekseltje waar de batterij in gaat is niet helemaal kosjerquote:
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet sneller dan het licht lopen
Ja doei.![]()
Dus heb je mossel's garmin maar tot maandag laten liggen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:40 schreef VKV het volgende:
Oke postbezorgen was minder comfortabel vandaagJa doei.![]()
Da's vast geen brievenbuspostquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus heb je mossel's garmin maar tot maandag laten liggen?![]()
![]()
Ow, nice! Doe je goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
Voor het eerst in 10 maanden weer 5km non stop gelopen!! Ben zo fucking blij!!
Tof, netjes hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
![]()
![]()
Yaaaaaaayquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
Dus, Meidenloop?
Ja Zeeland he met al die weidse vlakten... kan nog even durenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef mosselmossel het volgende:
Er staat al uren dat de chauffeur onderweg is![]()
![]()
Maar dan komt ie wel vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef mosselmossel het volgende:
Er staat al uren dat de chauffeur onderweg is
fijn hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
![]()
Ja doei.![]()
Goed gedaan!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
![]()
![]()
Feli!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef Rammelaartje het volgende:
Oh, dat is dan wel een goed tekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:44 schreef mosselmossel het volgende:
Er staat al uren dat de chauffeur onderweg is![]()
Met een beetje pech gooit hij gewoon een "Niet thuis"-kaartje door de brievenbus zonder aan te bellen.quote:![]()
Of dat jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech gooit hij gewoon een "Niet thuis"-kaartje door de brievenbus zonder aan te bellen.
Ja doei.![]()
Tip voor iedereen..
Tijgerbalsem op de binnenkant van je bovenbeen/lies smeren is een risico
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ah mossel, komt goed schatje!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb ook geen haast, maar vind dat de postbode NU moet komen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech gooit hij gewoon een "Niet thuis"-kaartje door de brievenbus zonder aan te bellen.
Dat zou onze pakjesman nooit doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje pech gooit hij gewoon een "Niet thuis"-kaartje door de brievenbus zonder aan te bellen.Hij komt zo vaak dat hij me inmiddels ook gedag zegt als ik hem ergens anders tegenkom
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef henkde_j het volgende:
Tip voor iedereen..
Tijgerbalsem op de binnenkant van je bovenbeen/lies smeren is een risico![]()
![]()
![]()
Ja, want ik wil ook nog naar de supermarkt, want ik wil nog een kwarktaart maken!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zie je, dat WEET die postbode. Van kwarktaart word je vadsig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, want ik wil ook nog naar de supermarkt, want ik wil nog een kwarktaart maken!
Ja doei.![]()
Kwarktaart!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, want ik wil ook nog naar de supermarkt, want ik wil nog een kwarktaart maken!
Goes was het, toch?
Wehe, dat zou flauw zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik de mijne straks nog eerder dan mosselzo maar 's naar de pub (
)
Dat loop ik er wel weer vanaf!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie je, dat WEET die postbode. Van kwarktaart word je vadsig.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Net is trouwens even bevestigd dat ik wil verhuizen.
Ik woon in een HAT-eenheid en heb dus buren die achter dezelfde voordeur wonen. 3 kamers/appartementen achter 1 voordeur. Ik heb een studio en mijn buren, die samenwonen, hebben zowel een studio als het 2 kamerappartement.
M'n buren hebben visite vandaag. Zal er wel een jarig zijn ofzo... Dan begint het dus al dat ik wakker word als de visite aanbelt. Nou ben ik daar zo weer overheen, want ik val toch zo weer in slaap
Maar net kwam een van de gasten van mijn buren zo m'n kamer in gewandeldwas denk ik op zoek naar de wc... Maar ik stond eigenlijk op het punt om me om te kleden en te gaan douchen. Hij had dus gewoon de deur open kunnen gooien terwijl ik (half) naakt was!
Damn, ben echt geschrokken. En ik wil dus weg hier, naar een plek met 100% privacy.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Een beetje off topic:quote:
Mm, klinkt net zo erg als je lensen uit en in doen om ze schoon te maken net nadat je spaanse pepers hebt gesneden... ook niet leuk![]()
![]()
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Yuki het volgende:
(..)
Damn, ben echt geschrokken. En ik wil dus weg hier, naar een plek met 100% privacy.Been there, done that.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Een beetje off topic:
Mm, klinkt net zo erg als je lensen uit en in doen om ze schoon te maken net nadat je spaanse pepers hebt gesneden... ook niet leuk![]()
![]()
![]()
Rammelaartje, yay, 5K!
Ik heb last van mijn knieTegen de wind in geploegd met 3 kinderen in een bakfiets en nou voelt -ie niet lekker. Helemaal niet lekker zelfs. Maargoed, vanavond weer een rondje lopen, hopelijk is het dan nog een beetje fatsoenlijk weer.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Pas je wel op, lopen met een zere knie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef Webkim het volgende:
Rammelaartje, yay, 5K!
Ik heb last van mijn knieTegen de wind in geploegd met 3 kinderen in een bakfiets en nou voelt -ie niet lekker. Helemaal niet lekker zelfs. Maargoed, vanavond weer een rondje lopen, hopelijk is het dan nog een beetje fatsoenlijk weer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Yuki het volgende:
Ik woon in een HAT-eenheid en heb dus buren die achter dezelfde voordeur wonen. 3 kamers/appartementen achter 1 voordeur. Ik heb een studio en mijn buren, die samenwonen, hebben zowel een studio als het 2 kamerappartement.
M'n buren hebben visite vandaag. Zal er wel een jarig zijn ofzo... Dan begint het dus al dat ik wakker word als de visite aanbelt. Nou ben ik daar zo weer overheen, want ik val toch zo weer in slaap
Maar net kwam een van de gasten van mijn buren zo m'n kamer in gewandeldwas denk ik op zoek naar de wc... Maar ik stond eigenlijk op het punt om me om te kleden en te gaan douchen. Hij had dus gewoon de deur open kunnen gooien terwijl ik (half) naakt was!
Damn, ben echt geschrokken. En ik wil dus weg hier, naar een plek met 100% privacy.
Begrijpelijk zou ik ook willen. Waar woon je? En waar wil je heen?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bodempje van volkorenkoekjes en boter maken en in een springvormquote:
kwark met citroensap en suiker gladstrijken, slagroom kloppen en door water met gelatine heen mixen, aardbeien door de blender. Alles mixen, in de koelkast een uur of 5 en daarna garneren met de rest van je aardbeien. En slagroom als je dat wil, maar dat hoeft niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Woon in Utrecht. Wil in Utrecht blijven of naar Den Haag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Begrijpelijk zou ik ook willen. Waar woon je? En waar wil je heen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nomnomnomquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bodempje van volkorenkoekjes en boter maken en in een springvorm
kwark met citroensap en suiker gladstrijken, slagroom kloppen en door water met gelatine heen mixen, aardbeien door de blender. Alles mixen, in de koelkast een uur of 5 en daarna garneren met de rest van je aardbeien. En slagroom als je dat wil, maar dat hoeft niet.Klinkt goed!!
Wat een werk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kwark met citroensap en suiker gladstrijken, slagroom kloppen en door water met gelatine heen mixen, aardbeien door de blender. Alles mixen, in de koelkast een uur of 5 en daarna garneren met de rest van je aardbeien. En slagroom als je dat wil, maar dat hoeft niet.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bastognekoekjes gebruiken!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kwark met citroensap en suiker gladstrijken, slagroom kloppen en door water met gelatine heen mixen, aardbeien door de blender. Alles mixen, in de koelkast een uur of 5 en daarna garneren met de rest van je aardbeien. En slagroom als je dat wil, maar dat hoeft niet.![]()
![]()
Ook het Zalandovirus opgelopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zou onze pakjesman nooit doenHij komt zo vaak dat hij me inmiddels ook gedag zegt als ik hem ergens anders tegenkom
![]()
![]()
Daar zit veel meer (kandij)suiker in dan in volkorenkoekjes. Bovendien kun je als hardloper beter volkorenkoekjes etenquote:Welnee. Half uurtje. Daarna alleen lang in de koelkastquote:
Zo'n Dr. Oetker kwarktaart bevalt niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kwark met citroensap en suiker gladstrijken, slagroom kloppen en door water met gelatine heen mixen, aardbeien door de blender. Alles mixen, in de koelkast een uur of 5 en daarna garneren met de rest van je aardbeien. En slagroom als je dat wil, maar dat hoeft niet.![]()
![]()
Sowieso, als je taart eet moet je het echt goed doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:07 schreef Rammelaartje het volgende:
Maar is wel lekkerderEn als je toch ook al slagroom eet kan je ook wel bastogne eten
![]()
![]()
![]()
Idd, zonder kwark dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:12 schreef VKV het volgende:
[..]
Sowieso, als je taart eet moet je het echt goed doen![]()
![]()
Ik ga me klaarmaken voor een middag lang bier drinken in een bierproeflokaal. En dan morgen 10km rennen. Zij die gaan waggelen groeten u!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I'm shocked!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Idd, zonder kwark dus![]()
Ik ga me klaarmaken voor een middag lang bier drinken in een bierproeflokaal. En dan morgen 10km rennen. Zij die gaan waggelen groeten u!![]()
![]()
One only lives once, have fun!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, dat is zuurquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Yuki het volgende:
Damn, ben echt geschrokken. En ik wil dus weg hier, naar een plek met 100% privacy.Kun je geen slot op die andere deur zetten? Had ik ook in mijn studentenkamer..
One of usquote:
Ik heb alleen nog maar de basisgegevens ingevoerd in mijn GarminGa vanavond ermee lopen
One does not simply live twicequote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik kan m'n kamerdeur wel op slot doen, maar ik vind het eigenlijk te zot voor woorden dat ik m'n eigen kamer op slot moet doen terwijl ik thuis ben...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo, dat is zuurKun je geen slot op die andere deur zetten? Had ik ook in mijn studentenkamer..
Kan ik me goed voorstellen .. wel rotquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan m'n kamerdeur wel op slot doen, maar ik vind het eigenlijk te zot voor woorden dat ik m'n eigen kamer op slot moet doen terwijl ik thuis ben...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! back!!!
wat ging het ondanks de warmte lekker!
ging voor long slow distance maar werd tempo duurloop.
7km in nieuw pr van 40.09!
hondje wel aan de lijn maar overwegend slappe lijn.
zit even happy te wezen hier.
winterstorm komt terug!
http://runkeeper.com/user(...)049690?&mobile=falsehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef winterstorm666 het volgende:
winterstorm komt terug!
http://runkeeper.com/user(...)049690?&mobile=false![]()
![]()
winterstorm komt terug!
http://runkeeper.com/user(...)049690?&mobile=false
winterstorm komt terug!
http://runkeeper.com/user(...)049690?&mobile=falseSuper!!
Lekker rustig gelopen, en we gaan weer verder... en verder, zonder pijntjes
Distance: 11.05 km
Time: 1:17:30
Avg Speed: 8.6 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Top!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker rustig gelopen, en we gaan weer verder... en verder, zonder pijntjes
Distance: 11.05 km
Time: 1:17:30
Avg Speed: 8.6 km/h
Mooie afstand, dik 11 km
thankxs iedereen! ja ging zo lekker! en hond wilde ook de goede richting op haha!
had nooit kunnen denken dat ik na mijn wedstrijd periode na plus 10 jaar weer terug aan het komen ben.
na een blessure moest ik toen stoppen en heb het nooit meer opgepakt.
toen met mijn vorige hond Yuma en het trainingsschema van mijn pa die trainer is de liefde voor sporten en hardlopen weer hervonden. na de dood van mijn maatje een half jaar niks meer gedaan en nu.......
kan er bijna om gaan janken.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Bekomen van de schrikgedoucht, aangekleed, gegeten... Tijd om richting stad te fietsen voor een nieuwe spijkerbroek en daarna borrelen met een collega
Tot later!
bekend gevoel is datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef winterstorm666 het volgende:
winterstorm komt terug!
http://runkeeper.com/user(...)049690?&mobile=falsegefeliciteerd!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zolang het tranen van geluk zijn, waarom niet?!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:00 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs iedereen! ja ging zo lekker! en hond wilde ook de goede richting op haha!
had nooit kunnen denken dat ik na mijn wedstrijd periode na plus 10 jaar weer terug aan het komen ben.
na een blessure moest ik toen stoppen en heb het nooit meer opgepakt.
toen met mijn vorige hond Yuma en het trainingsschema van mijn pa die trainer is de liefde voor sporten en hardlopen weer hervonden. na de dood van mijn maatje een half jaar niks meer gedaan en nu.......
kan er bijna om gaan janken.
Hartstikke fijn om te lezen dat je er zo van geniet
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef winterstorm666 het volgende:
winterstorm komt terug!
http://runkeeper.com/user(...)049690?&mobile=false
Welcome to the clubquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hahaquote:ben benieuwd hoe ik 't ga vinden. Hij is wel zwaarder dan ik dacht!
Nu nog uitzoeken hoe ik 'm van lbs naar kg krijg, al wil ik dat eigenlijk helemaal niet wetenquote:
Ja doei.![]()
Daar liep ik ook tegenaan jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hahaben benieuwd hoe ik 't ga vinden. Hij is wel zwaarder dan ik dacht!
[..]
Nu nog uitzoeken hoe ik 'm van lbs naar kg krijg, al wil ik dat eigenlijk helemaal niet wetenabsoluut geen idee
Ondanks de pijn in de rug die al na 5 minuten begon op te spelen ben ik stug doorgegaan. Wel enkele keren een looppauze ingelast, maar toch:
56m53s, 10,06km, 5:39min/km, 721 cal.
PIJN IS FIJN!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Ondanks de pijn in de rug die al na 5 minuten begon op te spelen ben ik stug doorgegaan. Wel enkele keren een looppauze ingelast, maar toch:
PIJN IS FIJN!!
Ja doei.![]()
Kan het ook niet in de owners guide vindenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar liep ik ook tegenaan jaabsoluut geen idee
Ja doei.![]()
Ik denk dat MoBlo duidelijk probeert te maken dat het niet verstandig is om dit soort signalen van je lichaam te negeren.quote:
Einstellungenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan het ook niet in de owners guide vinden
allgemein
Einheiten
metrisch
Volgens een Duitse 305 eigenaar zou het daar moeten zitten. Probeer eens?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
dat was de eerste deceptie in mn hardlopersbestaan... was van plan om 12 km te lopen, maar het was toch echt even niet haalbaar vandaag, dus na 6 km (eerste rondje) maar gestopt, maar wel sneller dan vorig jaar (nu 24:30, toen 25:45)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh, ik had ergens anders wat veranderd (in de auto) en nu staat er wel kgwas dus al opgelost
Ja doei.![]()
Welkom bij de échte mensen MD! *aaioverdebol*quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
dat was de eerste deceptie in mn hardlopersbestaan... was van plan om 12 km te lopen, maar het was toch echt even niet haalbaar vandaag, dus na 6 km (eerste rondje) maar gestopt, maar wel sneller dan vorig jaar (nu 24:30, toen 25:45)
Ja doei.![]()
Je had toch een wedstrijd vandaag?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
Maar toch wel als eerste over de finishquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welkom bij de échte mensen MD! *aaioverdebol*Maar die wind, echt niet normaal, wat kan dat je slopen zeg...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ben benieuwd of je dat ook nog vindt als je helemaal niet meer kunt lopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
PIJN IS FIJN!!. Ga eens naar een dokter jij!
Een sponsorloop, maar had het benaderd als wedstrijd, alleen was de organisatie niet vlekkeloosquote:
Die heeft het goed gehouden, die vond het helemaal niet erg dat ik er maar 6 liep, in plaats van 12, dus dat is wel fijnquote:
Ah zoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een sponsorloop, maar had het benaderd als wedstrijd, alleen was de organisatie niet vlekkeloos. Wat was er mis met de organisatie dan? /aagje
Pijn heeft gradaties en dit was een pijn waar mee te leven valt (ik heb vanaf zondag expres al rust gehouden tot nu). Ik weet absoluut wanneer ik aan pijn toe moet geven, dus de reactie van MoBlo is goed bedoelt maar niet echt nodig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat MoBlo duidelijk probeert te maken dat het niet verstandig is om dit soort signalen van je lichaam te negeren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:00 schreef VKV het volgende:
Tijden staan online, m'n uiteindelijke tijd gisteren is 29:42
Ja doei.![]()
Kleedkamers waren slecht te bereiken, duurde tot kwartier voor wedstrijd voordat we de kleedkamers in konden. Er was geen tijdwaarneming, de route was op een paar punten niet duidelijk, bij de waterpunten waren er flesjes (dicht) met soort spa rood, finish was niet duidelijk gemarkeerd, waren verbaasd dat er al een loper aan kwam bij de finish toen ik aan kwam...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah zo. Wat was er mis met de organisatie dan? /aagje
Nette tijd!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:00 schreef VKV het volgende:
Tijden staan online, m'n uiteindelijke tijd gisteren is 29:42quote:
Is gewoon een plaatje van internet. Je wilt gewoon bij de garmin sekte horen. Alleen foto's zoals van motorbloem voldoen, het liefst ook nog met de krant van vandaag erbij.quote:![]()
![]()
Kan jij dat niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef Ach3r0n het volgende:
6 KM in minder dan 25 minuten een deceptie noemenwacht nog maar even met meeposten dan
![]()
Ja doei.![]()
M'n moeder heeft m'n nummertje en chip voor morgen vast opgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Snap ik, voor veel mensen zou dat echt een super resultaat noemen, maar voor mij was het wel een deceptie...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef Ach3r0n het volgende:
6 KM in minder dan 25 minuten een deceptie noemen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gele championchipsMaar ben je nu tot winnaar benoemd? Kan me voorstellen dat andere deelnemers best pissig zouden zijn...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik, voor veel mensen zou dat echt een super resultaat noemen, maar voor mij was het wel een deceptie...![]()
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=349
Wow, suggested retail price bijna 200gbp![]()
ja, het is mijn geluksweek
Ja doei.![]()
Hoe kreeg je hem voor de prijs??quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=349
Wow, suggested retail price bijna 200gbp![]()
ja, het is mijn geluksweek
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het was een sponsorloop, dus het ging meer om het uitlopen en niet om het zetten van een tijd, als eerste over de streep komen, dus ik kreeg net als iedereen die mee gedaan heeft een medaillequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:27 schreef Ach3r0n het volgende:
Gele championchips
[..]
Maar ben je nu tot winnaar benoemd? Kan me voorstellen dat andere deelnemers best pissig zouden zijn...
En daarbij hoefde je ook niet van tevoren op te geven wat je ging lopen, dus denk niet dat er iemand pissig was hoor
I'll raise your 610 with a 410quote:![]()
Hoeft niet per se fijner te zijn; persoonlijke voorkeur. Wat ik zelf boven een horloge (garmin of niet) prefereer is sowieso de grootte en de manier van meenemen: gewoon om de polsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er nu zo fijn aan een garmin t.o.v. een smartphone?![]()
En voor mij een van de redenen: m'n telefoon pakt geen (goed) gps signaal op.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: