Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 23-06-2012 12:45:24 ]
verbazingwekkend hoe snel ze uit de boom komen als je een brandweerslang op ze zet
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Guppyfriend het volgende: Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in
this post has restored my faith in humanity
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.
We hebben nog 1 iemand nodig. Je kan je opgeven voor 5, 7,192 of 10 kilometer. Stuur een PM naar MaleDuck als je wil meedoen.
Dat van mij is zojuist weer een beetje afgebrokkeld
quote:
The Safe Person Concept (SPC) is about thinking and acting safely while carrying out your duties as a firefighter. It is designed to help you make the right decisions in any situation.
There are three basic principles to the SPC: Think about the safety of yourself and others first. Think about your roles and responsibilities as a firefighter. Trust in yourself and your training, your team, and the NZFS systems.
Ik denk dat als ik morgen ga lopen ik net de tiende keer erop heb zitten, dus nog even geen Garmin
geeft niets...als hardloopster ben je evengoed "een van ons"
merk dat ik weer aardig of topic raak, tijd om mijn bed op te zoeken... maar eerst de kat nog even eten geven
Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende: merk dat ik weer aardig of topic raak, tijd om mijn bed op te zoeken... maar eerst de kat nog even eten geven
Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende: merk dat ik weer aardig of topic raak, tijd om mijn bed op te zoeken... maar eerst de kat nog even eten geven
Welterusten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Guppyfriend het volgende: Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in
Bridge to Bridge (Arnhem), 6EM, 30 juni 9 september (onder voorbehoud) 10VANCUIJK (Cuijk), 10km, 21 oktober (onder voorbehoud)
[ Bericht 3% gewijzigd door sylvesterrr op 23-06-2012 11:37:49 ]
Zojuist 3 nieuwe brillen opgehaald incl een superlicht brilletje, ideaal voor het hobbelen, de oude viel van ellende uit elkaar en zakte van mijn neus.
Ja, nee, het hééft niet geholpen, fysio moet ik maar 's doen en ik ga er weer een poging aan wagen, denk ook dat zwemmen me wat gaat helpen en nou ja, heb een heel sportplan voor na onze vakantie klaarliggen (ben nu bezig met het een beetje logisch inplannen)