quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Nou zeg
Ik wilde Scheiß drauf, ficken!! in de TT zetten
slaap lekker, ouwe topickaper!quote:
zie ik daar n MinthySandwich ontstaan?quote:
Ik stop em toch echt in de voorkant erin jwzquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie ik daar n MinthySandwich ontstaan?
Nee hoor, prop die worsten maar lekker in een veel te klein broodjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie ik daar n MinthySandwich ontstaan?
* 3rdRock slikt bijdehandte opmerking in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, prop die worsten maar lekker in een veel te klein broodje
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock slikt bijdehandte opmerking in.
ok dan
Radio, wel behalve dit:quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
een trui die hij van LL Cool J had gekregen![]()
lijflied van de behaverbrandsters jaren geleden.quote:
voor mij graag een boterham hazelnootpasta!quote:
quote:
quote:
Ik zag je tweetquote:Kun je blow my whistle baby, baby fluit
Laat het me weten
Meisje ik ga je laten zien hoe het moet
En we beginnen heel langzaam
U hoeft alleen samen te stellen uw lippen
En als je heel dicht
Kun je blow my whistle baby, baby fluit
Daar gaan we
ik hoor nu die translatestem in mijn hoofdquote:
Ik heb em net geluisterdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoor nu die translatestem in mijn hoofd
Ging het over de bedorven mosseltjes van Stenders?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
een trui die hij van LL Cool J had gekregen![]()
mais oui!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ging het over de bedorven mosseltjes van Stenders?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
Freek staat bij goed uitziende vrouwmensch.
Vergelijk hem met toen hij net binnen was (zijn eerste uitzending).... Hij is echt lekker bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Freek vindt de knopjes in de hand. tuurlijk Freek
dat zeker jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vergelijk hem met toen hij net binnen was (zijn eerste uitzending).... Hij is echt lekker bezig.
Ik hield spontaan op met kauwen, zo van: "Oh nee tochquote:
Ik heb niks te kauwen, maar wel hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hield spontaan op met kauwen, zo van: "Oh nee toch"
Lambada staat toch op 1?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer 1?
Woow, Nederland heeft muzieksmaak
Mja, wat Jelmer al zei, tijdens de zaterdagmiddagklusjes staat de radio hier ook altijd aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik het niet, wil ik het niet weten en interesseert het me niet
WTF? Kun je daar alleen maar condooms kopen met een zwart balkje?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
WTF? Kun je daar alleen maar condooms kopen met een zwart balkje?
je bent niet wereldvreemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zeg, willen alle singles hier me even geruststellen dat ik niet wereldvreemd ben? M'n facebooktimeline stroomt de laatste tijd over van de huwelijksaanzoeken, trouwplaatjes, gezamenlijke huisjes en 't allerergste: omrollende kindjes
Die van mij doet dat al heel erg lang... Ik klik erg vaak op "vind ik leuk" maar van binnen huil ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zeg, willen alle singles hier me even geruststellen dat ik niet wereldvreemd ben? M'n facebooktimeline stroomt de laatste tijd over van de huwelijksaanzoeken, trouwplaatjes, gezamenlijke huisjes en 't allerergste: omrollende kindjes
al 2x een dvdlogoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:03 schreef Qunix het volgende:
Dat geklooi van het switchen van de camera's
En dan sta je zo in de super en dan zijn alle verpakkingen bedoeld voor 2 personen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij doet dat al heel erg lang... Ik klik erg vaak op "vind ik leuk" maar van binnen huil ik![]()
Wil ik oohook![]()
99 problems
Eet je gewoon 2 dagen hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan sta je zo in de super en dan zijn alle verpakkingen bedoeld voor 2 personen...
Yup! Of dat je zomaar ineens anoniem condooms wilt gaan bestellen. Omdat het kan, niet omdat het nodig isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan sta je zo in de super en dan zijn alle verpakkingen bedoeld voor 2 personen...
Die porties zijn nooit genoeg voor 2 dagen. Dat is pas irritantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ik dusMaar wellicht snap je m'n punt
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we met alle vrijgezellen hier een commune orgie beginnen?
Minder eten, meer verspreid over de dag. Werkt voor mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die porties zijn nooit genoeg voor 2 dagen. Dat is pas irritant
Zullen we dat maar eens niet doen? Ik hoef geen topicmeetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we met alle vrijgezellen hier een commune beginnen?
t was maar een voorstel. ouwe zuurpruimquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we dat maar eens niet doen? Ik hoef geen topicmeet
Dan maar een oude zuurpruim. Ik ben maar liever duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was maar een voorstel. ouwe zuurpruim
Kan wel nodig zijn hoor soms.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup! Of dat je zomaar ineens anoniem condooms wilt gaan bestellen. Omdat het kan, niet omdat het nodig is
Dan ga je met een zwart balkje voor je ogen op de webcam mee meeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar een oude zuurpruim. Ik ben maar liever duidelijk
je kunt ook gewoon gezellig naar de kruidvat. kun je meteen aan de verkoopster vragen of ze die dingen met je wil testenquote:
Ze moeten gewoon ook porties maken voor lange mensenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Minder eten, meer verspreid over de dag. Werkt voor mij
Dan koopt de kerel ze maar, ik kook het eten welquote:
Zelfs dat niet, ik heb de schurft aan camera'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga je met een zwart balkje voor je ogen op de webcam mee meeten.
Ik word flauw.
Ik ken zat lange mensen die niet op kunnen wat ik op kan. Niet dat ik zelf een kleintje ben, maar tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ook porties maken voor lange mensen
Via whatsapp dan maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, ik heb de schurft aan camera's
Nou, dat wordt een gezellig groepsgesprek als jullie letterlijk gaan typen wat er gebeurtquote:
Zullen we maar gewoon in 't topic blijven? Wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een gezellig groepsgesprek als jullie letterlijk gaan typen wat er gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Lijkt me een strak plan! En het scheelt weer enorm veel telefoonnummers uitwisselenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon in 't topic blijven? Wel zo makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn wel erg makkelijk vanavond.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
i 2nd that...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn wel erg makkelijk vanavond.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik vind dat meevallen, kan dit nummer ook waarderenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:20 schreef TheZapster het volgende:
Wat heeft die gozer van gbttz toch een vreselijke stem
Zelfs Dinand klinkt nog goed vergeleken bij deze gozerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat meevallen, kan dit nummer ook waarderen
Nee, dat nooit!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Dinand klinkt nog goed vergeleken bij deze gozer
We weten 't nou wel. Ieder z'n eigen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Dinand klinkt nog goed vergeleken bij deze gozer
owja! en een vette plaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Idd dat is een goed nummer juistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
en dan niet Celine draaien. beetje jammer
die is erg leuk jaquote:
"I got Dorothy in a tank and I ain't afraid to show it"quote:
slaap lekker popje!quote:
oooooooooeeeeeeeeeeetwitter:
ik heb al een doos kleenex erdoor gejastquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al een doos kleenex erdoor gejast
Waarom verbaast me dat helemaal niets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al een doos kleenex erdoor gejast
quote:
mijn neus is het enige dat gegroeid is hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat helemaal niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
oppas kind van Rob al 1,5 jaar.quote:
twitter:SharidUp twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 08:53:08Hoogzwanger wakker worden in een tentje met @wijnand3fm. Ik vind dat ik het een stuk slechter zou kunnen treffen. #ennualsdedonderuitloggen reageer retweet
twitter:Teameaux twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 08:58:51@SharidUp Dus @wijnand3fm wordt vader? Verwarrend... reageer retweet
twitter:SharidUp twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 09:04:59@Teameaux nee, waarom moet ik nou weer per se met de vader van mn kind in een tent liggen? #hopeloosouderwets :-p reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:23 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Nog 5 minuten de tijd om er alles aan te doen om er wakker uit te zien. Je verslapen is kut![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
Jeetje, ik hoop dat ik het haal om tot 1u te luisteren... De luiken vallen haast dicht
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zeker na de nachten die ik gehad heb, kan wel een goede nacht slaap gebruiken... Maar niet te vroeg gaan, anders ben ik om 5u weer wakker
Yup, toch weer een uur of 4 zien worden, ik zuig in slapen op het moment...quote:
je had toch naar Ome Rockie moeten luisteren gisterenavondquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, toch weer een uur of 4 zien worden, ik zuig in slapen op het moment...
Ik vraag het me af, heb wel vaker een klotenacht na een slaapdienst. Heb nu alleen de pech dat er 2 dagdiensten achteraan komenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je had toch naar Ome Rockie moeten luisteren gisterenavondhad je hoogstwaarschijnlijk al geslapen voor je het 4uur zag worden, als je je dat al gezien had.....
goedemorgen
je had het kunnen proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, heb wel vaker een klotenacht na een slaapdienst. Heb nu alleen de pech dat er 2 dagdiensten achteraan komen
Had gekund. Aan de andere kant ben ik aardig in staat om zelf keuzes te maken en heb ik daarbij geen bemoeienis nodig van "ome Rockie"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je had het kunnen proberenmaar werk ze! (en niet "werkse". de josti die dat heeft bedacht moeten ze afschieten!)
Jep. Ik was me toch wel even aan 't afvragen of ik niet per ongeluk op de afstandsbediening heb gezeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
PPK-Resurrection. lang geleden. best lekker eigenlijk
en al ruim 10 jaar oud!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Ik was me toch wel even aan 't afvragen of ik niet per ongeluk op de afstandsbediening heb gezeten.
Dan kunnen ze beter So Fine! van Waltari megahit makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welgeteld 9 keer gedraaid op 3FM. Ik zeg: megahit!![]()
6 keer. Achjaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter So Fine! van Waltari megahit maken
het leukste onderdeel van de 3fm!quote:
Cookiesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het leukste onderdeel van de 3fm!
ola, nu jij hier toch bent... is het je opgevallen dat de cijfers op http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 al bijna 20 topics niet meer bijgehouden worden.
Mwah, das overdrevenquote:
Ja, en gaat voorlopig ook niet gebeuren.quote:ola, nu jij hier toch bent... is het je opgevallen dat de cijfers op http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 al bijna 20 topics niet meer bijgehouden worden.
die cookiewet? ah, ik dacht dat het iets te maken had met het 3500e topic ofzoquote:
ah, jammerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, das overdreven
[..]
Ja, en gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Jepquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
die zag ik al aankomen. haar "nooit meer van gehoord" klonk alsof ze dat jammer vond
Ja zoals ik het begreep was de buit al binnen, hoe je het erna nog kan verneuken is best knap.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zoals ik het begreep was de buit al binnen, hoe je het erna nog kan verneuken is best knap.
Jammer dat we die date niet op de stream kunnen zien, misschien is die super awkward door zijn dating-skillz
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
GheheIk ben iig weer voor een terugkoppelings-aflevering, de vorige heb ik gemist. Ik ben altijd zo nieuwsgierig of sommige dates ook echt wat worden
Getrouwd, wat leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat was leuk ja! Was zelfs een stelletje getrouwd![]()
![]()
Misschien moet ik ook een keer gaan flirten via 3fm
Ik weet niet met wiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Getrouwd, wat leuk![]()
Nou, hup, smsen naar Timur en Ramon
Superstar DJ, Here we go!quote:
En we hebben de hele songtekst weer gehad.quote:
Want Gary van Snow Patrol kan een Nederlands meisje niet leuk vinden? Tis ook een mens hoorquote:
ja, net nadat jij het typte hoorde ik het ook!quote:
Ik lig voor hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, net nadat jij het typte hoorde ik het ook!
was niet lullig bedoeldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lig voor hèTis dat henkdej er nog 'town' achteraan typte, anders had ik 't zo gemist
Ik bedoelde 't ook niet lullig, anders had ik geenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was niet lullig bedoeldweet dat ik achter lig. meer dat ik jouw post las en precies toen koortslip town hoorde
en Britney![]()
ik vind eenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't ook niet lullig, anders had ik geengepost
Eenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind eenbozig en een een
vriendelijk..... maar goed, dat is natuurlijk een verschil van interpretatie
owquote:
Oh my, dat zou toch niet nodig moeten zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow![]()
is er eigenlijk een smileybetekenislijst?
ja, maar wat is dan het verschil tussen bijvquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh my, dat zou toch niet nodig moeten zijn't zijn allemaal gezichtjes
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wat is dan het verschil tussen bijven
?
en wanneer gebruik je?
ik vindquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef CindieY het volgende:
[..]vind ik zo'n "Duhhh"poppetje. En
is gewoon cool
.
Kijk zequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vindook wel een coolheid uitstralen....
maar goed, ik ben ervantussen. er komt een film op Één
Ik heb net een minuut gezien en ik kan nu al concluderen dat 't niet best zou zijn voor m'n ritmequote:
Zou ook een rare whiggle wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar bij Adele doe ik dat niet hoor!
Ik vind hem nog best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb net een minuut gezien en ik kan nu al concluderen dat 't niet best zou zijn voor m'n ritme
Helemaal dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:43 schreef minthy het volgende:
Niggas in Paris![]()
Ik haat dit soort muziek, maar dit vind ik op de een of andere manier erg aanstekelijk
Geen idee, nog nooit geluisterdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Helemaal dat.
Al moet ik toegeven dat ik het vorige album van Kanye West ook best geniaal vond
geweldig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:31 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
"Neuken gaat je aardig af, meiden lopen als ganzen achter je aan"
Echt een aanrader ditquote:
Ik zal hem zo thuis gaan luisteren, eerst even bijlezen hierquote:
Is al afgelopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
Minthy ga je ook hier naar toe?
http://www.sintposium.com/
Ja! Ik moet wel toegeven dat ik nu pas inschakel...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij ben je fan van Sander H
ik ook hoor zie net pas dat hij zijn kuif heeft ingekort!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik moet wel toegeven dat ik nu pas inschakel...![]()
Oh, daar let ik nooit zo op. Ik vind zijn programma leuk om naar te luisteren en hij doet het leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ook hoor zie net pas dat hij zijn kuif heeft ingekort!
En dat terwijl mijn lijflied erop is... Insomniaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Zelfs zo rustig dat ik moet gapen. Maar dat is meer van de vermoeidheid. Tijd voor wat nachtrust. Morgen 30km fietsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |