quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Nou zeg
Ik wilde Scheiß drauf, ficken!! in de TT zetten
slaap lekker, ouwe topickaper!quote:
zie ik daar n MinthySandwich ontstaan?quote:
Ik stop em toch echt in de voorkant erin jwzquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie ik daar n MinthySandwich ontstaan?
Nee hoor, prop die worsten maar lekker in een veel te klein broodjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie ik daar n MinthySandwich ontstaan?
* 3rdRock slikt bijdehandte opmerking in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, prop die worsten maar lekker in een veel te klein broodje
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock slikt bijdehandte opmerking in.
ok dan
Radio, wel behalve dit:quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
een trui die hij van LL Cool J had gekregen![]()
lijflied van de behaverbrandsters jaren geleden.quote:
voor mij graag een boterham hazelnootpasta!quote:
quote:
quote:
Ik zag je tweetquote:Kun je blow my whistle baby, baby fluit
Laat het me weten
Meisje ik ga je laten zien hoe het moet
En we beginnen heel langzaam
U hoeft alleen samen te stellen uw lippen
En als je heel dicht
Kun je blow my whistle baby, baby fluit
Daar gaan we
ik hoor nu die translatestem in mijn hoofdquote:
Ik heb em net geluisterdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoor nu die translatestem in mijn hoofd
Ging het over de bedorven mosseltjes van Stenders?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
een trui die hij van LL Cool J had gekregen![]()
mais oui!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ging het over de bedorven mosseltjes van Stenders?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
Freek staat bij goed uitziende vrouwmensch.
Vergelijk hem met toen hij net binnen was (zijn eerste uitzending).... Hij is echt lekker bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Freek vindt de knopjes in de hand. tuurlijk Freek
dat zeker jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vergelijk hem met toen hij net binnen was (zijn eerste uitzending).... Hij is echt lekker bezig.
Ik hield spontaan op met kauwen, zo van: "Oh nee tochquote:
Ik heb niks te kauwen, maar wel hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hield spontaan op met kauwen, zo van: "Oh nee toch"
Lambada staat toch op 1?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer 1?
Woow, Nederland heeft muzieksmaak
Mja, wat Jelmer al zei, tijdens de zaterdagmiddagklusjes staat de radio hier ook altijd aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik het niet, wil ik het niet weten en interesseert het me niet
WTF? Kun je daar alleen maar condooms kopen met een zwart balkje?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
WTF? Kun je daar alleen maar condooms kopen met een zwart balkje?
je bent niet wereldvreemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zeg, willen alle singles hier me even geruststellen dat ik niet wereldvreemd ben? M'n facebooktimeline stroomt de laatste tijd over van de huwelijksaanzoeken, trouwplaatjes, gezamenlijke huisjes en 't allerergste: omrollende kindjes
Die van mij doet dat al heel erg lang... Ik klik erg vaak op "vind ik leuk" maar van binnen huil ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zeg, willen alle singles hier me even geruststellen dat ik niet wereldvreemd ben? M'n facebooktimeline stroomt de laatste tijd over van de huwelijksaanzoeken, trouwplaatjes, gezamenlijke huisjes en 't allerergste: omrollende kindjes
al 2x een dvdlogoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:03 schreef Qunix het volgende:
Dat geklooi van het switchen van de camera's
En dan sta je zo in de super en dan zijn alle verpakkingen bedoeld voor 2 personen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij doet dat al heel erg lang... Ik klik erg vaak op "vind ik leuk" maar van binnen huil ik![]()
Wil ik oohook![]()
99 problems
Eet je gewoon 2 dagen hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan sta je zo in de super en dan zijn alle verpakkingen bedoeld voor 2 personen...
Yup! Of dat je zomaar ineens anoniem condooms wilt gaan bestellen. Omdat het kan, niet omdat het nodig isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan sta je zo in de super en dan zijn alle verpakkingen bedoeld voor 2 personen...
Die porties zijn nooit genoeg voor 2 dagen. Dat is pas irritantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ik dusMaar wellicht snap je m'n punt
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we met alle vrijgezellen hier een commune orgie beginnen?
Minder eten, meer verspreid over de dag. Werkt voor mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die porties zijn nooit genoeg voor 2 dagen. Dat is pas irritant
Zullen we dat maar eens niet doen? Ik hoef geen topicmeetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we met alle vrijgezellen hier een commune beginnen?
t was maar een voorstel. ouwe zuurpruimquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we dat maar eens niet doen? Ik hoef geen topicmeet
Dan maar een oude zuurpruim. Ik ben maar liever duidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was maar een voorstel. ouwe zuurpruim
Kan wel nodig zijn hoor soms.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup! Of dat je zomaar ineens anoniem condooms wilt gaan bestellen. Omdat het kan, niet omdat het nodig is
Dan ga je met een zwart balkje voor je ogen op de webcam mee meeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar een oude zuurpruim. Ik ben maar liever duidelijk
je kunt ook gewoon gezellig naar de kruidvat. kun je meteen aan de verkoopster vragen of ze die dingen met je wil testenquote:
Ze moeten gewoon ook porties maken voor lange mensenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Minder eten, meer verspreid over de dag. Werkt voor mij
Dan koopt de kerel ze maar, ik kook het eten welquote:
Zelfs dat niet, ik heb de schurft aan camera'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga je met een zwart balkje voor je ogen op de webcam mee meeten.
Ik word flauw.
Ik ken zat lange mensen die niet op kunnen wat ik op kan. Niet dat ik zelf een kleintje ben, maar tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ook porties maken voor lange mensen
Via whatsapp dan maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, ik heb de schurft aan camera's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |