de holquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja maar dat komt omdat een string vrij diep de hol in gaat. Daar kom je tenzij je goed je best doet met pleepapier niet altijd bij.
Als je niet normaal je reet af kan vegen, ben je te dik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja maar dat komt omdat een string vrij diep de hol in gaat. Daar kom je tenzij je goed je best doet met pleepapier niet altijd bij.
Dat moet het zijn inderdaad. Wat ben ik blij dat mijn vriendin nooit strings droeg zeg, dan was ik dit ongetwijfeld vaker tegengekomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo aardig als ik ben heb ik haar er niet mee geconfronteerd. Ik neem aan dat ze het uiteindelijk wel zelf gezien heeft. Dus ik hoop maar dat ze er iets van leert en voortaan gaat douchen na het schijten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef Geelman het volgende:
Geneerde die knappe chick zich dan niet?!
Waarom vind ik dit erotischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw... niet alle vrouwen zijn zo hoor...
Mijn strings zijn zo schoon na een dag dragen, je zou er in principe van kunnen eten...
lekker hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Mijn strings zijn zo schoon na een dag dragen, je zou er in principe van kunnen eten...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:
Nee gelukkig niet. En ik had de lampen niet aan gelukkig. Moet je je voorstellen dat je nog restjes ziet zitten rond haar anus, dan krijg ik hem echt niet meer stijf de rest van de avond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heb je niks geroken toen ze op haar knieën voor je zat?
Mensen die hun string als bord gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat, mogen mannen geen strings dragen?quote:
Dat moet wel een flinke string zijn dan om er een maaltijd op kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee. Behalve String Emil, die mag dat wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat, mogen mannen geen strings dragen?
Er staat in principequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Mensen die hun string als bord gebruiken.
Zie bovenstaandequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat moet wel een flinke string zijn dan om er een maaltijd op kwijt te kunnen.
Maagd alert.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Gellarboy het volgende:
Een string heeft toch alleen maar stof aan de VOORKANT?! Hoe kan daar nou stront zitten? Of zaten er echt grote klonten aan dat touwtje ofzo?.
Mwhahahahaha. Ik ben op zeker geen maagd.quote:
Hahahahquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Gellarboy het volgende:
Een string heeft toch alleen maar stof aan de VOORKANT?! Hoe kan daar nou stront zitten? Of zaten er echt grote klonten aan dat touwtje ofzo?.
tfoe dieren neukerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mwhahahahaha. Ik ben op zeker geen maagd.
Ik neuk alleen niet met vrouwen.
Dan maar weer over op de Bjorn Borg boxers?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een string lijkt mij ook bijzonder oncomfortabel zitten trouwens. Zo'n touwtje de hele tijd in je kanaal. Nee, lijkt mij niet prettig.
Touwtje gaat op zich niet IN je kanaal hoor, alleen er langs. Zoveel weet ik dan nog net wél.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een string lijkt mij ook bijzonder oncomfortabel zitten trouwens. Zo'n touwtje de hele tijd in je kanaal. Nee, lijkt mij niet prettig.
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt hoe een string eruit ziet? Wtf man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Homo's die nooit een string hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar nooit bestudeerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt hoe een string eruit ziet? Wtf man.
Dus het was jouw schuld dat de seks matig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef HeroischeRobben het volgende:
Ik ben nu al een half jaartje verlost van een lange relatie met matige seks
Dan ben ik altijd bang dat ze d'r kont niet goed heeft afgeveegd en dat er nog wat zit ofzo, ik kan dan iig nooit echt genieten van de seks.![]()
Ik vind het ook niet lekker zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klopt. Ik vind van die hipster broekjes veel fijner en mooier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker zitten
Maar bij Hunkemöller zijn ze nog wel te doen.
Jij verdiept je als hetero wel enorm in homodingen?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind van die hipster broekjes veel fijner en mooier.
Echt he, mezelf nooit overheen kunnen zetten. Dan klinkt een realdoll zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Flurry het volgende:
Terechte klacht, vooral dat poepen, niet douchen en dan van achter genomen willen worden
Als homo kun je toch ook een mooie latex string aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij verdiept je als hetero wel enorm in homodingen?
Ik vind die ook wel leuker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind van die hipster broekjes veel fijner en mooier.
En ts, vertel eens over jouw remsporen iedere dag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Echt he, mezelf nooit overheen kunnen zetten. Dan klinkt een realdoll zo gek nog niet.
Homo's dragen jockstraps, geen strings. Had je je daar niet even in kunnen verdiepen ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef Equites het volgende:
Als homo kun je toch ook een mooie latex string aan.
Mensen die van poepseks houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef Geelman het volgende:
Er zijn toch ook mensen die dat wel opwindend vinden?
Wellicht wat voor ts om zich over zijn angsten omtrent vrouwenpoepjes te zetten.quote:
Ach ja, moet kunnen en allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wellicht wat voor ts om zich over zijn angsten omtrent vrouwenpoepjes te zetten.
Nou ja, het wordt te familiair als de ander rustig gaat zitten schijten terwijl jij in de badkamer bezig bent. Daar ligt de grens. Een remspoortje in een string kan ik nog wel meeleven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn relaties stoppen ook altijd zodra zij moet poepen in mijn bijzijn. Mentaal niet te handelen voor mij.
Lijkt me ook een vreemde gewaarwording.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt te familiair als de ander rustig gaat zitten schijten terwijl jij in de badkamer bezig bent. Daar ligt de grens. Een remspoortje in een string kan ik nog wel meeleven.
Strins zijn helemaal geen heteroding.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij verdiept je als hetero wel enorm in homodingen?
Dat deed mijn meisje ook een keer, toen heb ik ff duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Er zijn grenzen voor een man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt te familiair als de ander rustig gaat zitten schijten terwijl jij in de badkamer bezig bent. Daar ligt de grens. Een remspoortje in een string kan ik nog wel meeleven.
Ik geloof er niets van. Of die meiden van jou vegen helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Als je chick niet gedoucht heeft en dan ben je al een tijdje aan het ketsen dus lekker bezweet, dan komt het: doggy stijl waardoor haar anus en asscrack lekker open gaan staan en je die heerlijk aroma's ruikt die er vandaan komen. De kenker, dan is mijn stijfje gelijk verleden tijd.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Als je chick niet gedoucht heeft en dan ben je al een tijdje aan het ketsen dus lekker bezweet, dan komt het: doggy stijl waardoor haar anus en asscrack lekker open gaan staan en je die heerlijk aroma's ruikt die er vandaan komen. De kenker, dan is mijn stijfje gelijk verleden tijd.
Wat hebben wij mannen toch te lijden als dames zichzelf niet goed schoon houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Dat bestaat al n00bquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Wat hebben wij mannen toch te lijden als dames zichzelf niet goed schoon houden.![]()
Wat misschien wel een goede oplossing zou zijn voor dit probleem, is om zo'n toilet aan te schaffen met zo'n kraan erop, zodat ze d'r anus meteen kan wassen na het schijten. En dan moet je ook geen WC papier meer aanschaffen, zodat ze wordt gedwongen om die kraan te gebruiken.
Ik snap mensen die zich na het poepen/plassen alleen "schoonmaken" met wc-papier echt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Wat hebben wij mannen toch te lijden als dames zichzelf niet goed schoon houden.![]()
Wat misschien wel een goede oplossing zou zijn voor dit probleem, is om zo'n toilet aan te schaffen met zo'n kraan erop, zodat ze d'r anus meteen kan wassen na het schijten. En dan moet je ook geen WC papier meer aanschaffen, zodat ze wordt gedwongen om die kraan te gebruiken.
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik bedenk me nu pas dat het een oplossing zou kunnen zijn. Dit had mijn relatie misschien wel kunnen redden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat bestaat al n00b
Alsof mannen zo schoon zijn.
idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je echt geil bent eet je zelfs poep op man
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik bedenk me nu pas dat het een oplossing zou kunnen zijn. Dit had mijn relatie misschien wel kunnen redden.
Trololololololquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik bedenk me nu pas dat het een oplossing zou kunnen zijn. Dit had mijn relatie misschien wel kunnen redden.
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat bestaat al n00b
Alsof mannen zo schoon zijn.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Bedankt voor het mededelen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.
Vies ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
sex is lekker vies, en poep is gewoon vies.
vies = vies
Dit ja. Als jij je dan voor de spiegel staat te schermen heb je toch zoiets van 'mwah, wellicht moeten er wat grenzen gesteld worden'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat deed mijn meisje ook een keer, toen heb ik ff duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Er zijn grenzen voor een man.
Dat verklaart een hoop, Sapstengelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
TS die niet gewoon de string pakt en schoonlikt. Tip voor de volgende keer, vrouwen vinden dat sexy.
Zo bedoelde ik het idd ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vies ja, maar ook niet meer dan dat.
Zit het aan je dop of aan je handen, dan ga je hem/ze wassen en dan is het er weer van af.
I do believe you will survive.
2x per dag douchen is slecht voor je huid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.
Eigenlijk is 1x per dag al veel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
2x per dag douchen is slecht voor je huid.
En ongelukjes gebeuren zeker nooit?
Dit klopt wel. Ik douche ook twee per dag en heb regelmatig last van een droge huid, voornalijk in mijn gezicht. Maar douchen is gewoon lekker. De beste ideeën komen ook tot stand onder de douche.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor ongelukjes?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel wat filmpjes opzoeken om je het tegendeel te bewijzen!quote:
Dat iemand op je jizzed.quote:
Een droge huid in je gezicht is bijzonder hinderlijk. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen. Douchen is wel relaxt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik douche ook twee per dag en heb regelmatig last van een droge huid, voornalijk in mijn gezicht. Maar douchen is gewoon lekker. De beste ideeën komen ook tot stand onder de douche.
Mijn ex gebruikte altijd een extra voedende dagcreme van nivea. Kreeg hij echt een fijne huid vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een droge huid in je gezicht is bijzonder hinderlijk. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen. Douchen is wel relaxt inderdaad.
Ik zal het eens uittesten!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mijn ex gebruikte altijd een extra voedende dagcreme van nivea. Kreeg hij echt een fijne huid van![]()
Misschien moet je dat eens proberen?
Die gebruik ik ook. Desondanks blijf ik soms nog steeds een schrale huid houden waardoor er rode vlekken in mijn gezicht kunnen ontstaan doordat de huid een beetje rauw is dan. Dat moet ik dan toch weer wegwerken met wat anders, met wat ga ik niet zeggen daar het te gay overkomt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mijn ex gebruikte altijd een extra voedende dagcreme van nivea. Kreeg hij echt een fijne huid van![]()
Misschien moet je dat eens proberen?
Met al die modenichten op tv en in radioprogramma's is het toch al lang obvious dat je concealer bedoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Desondanks blijf ik soms nog steeds een schrale huid houden waardoor er rode vlekken in mijn gezicht kunnen ontstaan doordat de huid een beetje rauw is dan. Dat moet ik dan toch weer wegwerken met wat anders, met wat ga ik niet zeggen daar het te gay overkomt.
Frank gebruikt make upquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Desondanks blijf ik soms nog steeds een schrale huid houden waardoor er rode vlekken in mijn gezicht kunnen ontstaan doordat de huid een beetje rauw is dan. Dat moet ik dan toch weer wegwerken met wat anders, met wat ga ik niet zeggen daar het te gay overkomt.
En dan nog? Is toch mooi dat de man ook tijd aan zijn uiterlijk spendeert!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met al die modenichten op tv en in radioprogramma's is het toch al lang obvious dat je concealer bedoelt.
MENSEN FRANK DREBIN GEBRUIKT CONCEALER!!!
Welk make-up merk gebruik je? Mac is erg goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal een speciaal soort concealer van Estée Lauder, die haal ik altijd bij de Beijenkorf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Welk make-up merk gebruik je? Mac is erg goed.
Overigens gebruikte mijn ex ook nachtcreme, (beetje een ijdeltuitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee Estée Lauder is ook erg goed. Goede keus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal een speciaal soort concealer van Estée Lauder, die haal ik altijd bij de Beijenkorf.
Waarschijnlijk heeft TS zoveel schijt, dat ie stront tekort komtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:37 schreef Tinos85 het volgende:
Zijn je lakens nog wel schoon TS? Of zitten daar ook allemaal schijtvlekken op?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Ik vetrouw mensen die standaard 2 keer per dag douchen niet. Wat voor smerige dingen voeren jullie zoal uit dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Make-up gaat wel iets te ver vind ik, maar eigenlijk is het niet meer dan eerlijk. Jullie doen het ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En dan nog? Is toch mooi dat de man ook tijd aan zijn uiterlijk spendeert!
Poep aan je dop krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vies ja, maar ook niet meer dan dat.
Zit het aan je dop of aan je handen, dan ga je hem/ze wassen en dan is het er weer van af.
I do believe you will survive.
Spelen met de douchekop.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vetrouw mensen die standaard 2 keer per dag douchen niet. Wat voor smerige dingen voeren jullie zoal uit dan?
Man man, kom nou toch op zeg... Dat is echt zo vreselijk gay, als je nog meer van de verkeerde kant bent kom je zowat weer goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Overigens gebruikte mijn ex ook nachtcreme, (beetje een ijdeltuit)
Misschien dat zowel dag en nachtcreme je huid ietswat kalmeert?
quote:
Doe jij dat?!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Doe jij dat weleens eigenlijk? Of ben ik dan te nieuwsgierig?
Bijna elke dag, en ik denk dat iedere vrouw dat wel doetquote:
Probeer ik, maar mijn huid blijft schraal. Minder douchen is ook geen optie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Overigens gebruikte mijn ex ook nachtcreme, (beetje een ijdeltuit)
Misschien dat zowel dag en nachtcreme je huid ietswat kalmeert?
Ja hallo. Ik ben hier de kenner, doe wat ik zeg. Dode zee dag en nacht creme van de tuinen kopen jij, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer ik, maar mijn huid blijft schraal. Minder douchen is ook geen optie.
Serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Bijna elke dag, en ik denk dat iedere vrouw dat wel doet
Minder alcohol nuttigen en meer water drinken helpt ook heel goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer ik, maar mijn huid blijft schraal. Minder douchen is ook geen optie.
Excuus, ik las er overheen. Zal dat van de week eens halen ja. Hopelijk werkt dat wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben hier de kenner, doe wat ik zeg. Dode zee dag en nacht creme van de tuinen kopen jij, probleem opgelost.
Ja. Niet goed?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar doe je dan ook nog weleens aan zelfbevrediging als je niet onder de douche staat?
Ik laat hem ook nog even in MyAT staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit topic gaat nu iig de goeie richting in
Tsja, jij noemt het gay maar ik noem het gewoon goed voor jezelf zorgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Man man, kom nou toch op zeg... Dat is echt zo vreselijk gay, als je nog meer van de verkeerde kant bent kom je zowat weer goed uit
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik laat hem ook nog even in MyAT staan.
Ja hoor geen probleemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Haha je gaat wel overal serieus op in
Nou dat moet je helemaal zelf weten, maar als alle vrouwen zo zijn vind ik het niet gek dat mannen vaker aan seks denken dan vrouwen.quote:
Is ook serieuze interesse.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Haha je gaat wel overal serieus op in
Prikkelende vraag,,,quote:
Make-up gebruiken is niet goed voor jezelf zorgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Tsja, jij noemt het gay maar ik noem het gewoon goed voor jezelf zorgen.
Hij zag er idd altijd goed uit
Ik snap het nietquote:
Ik probeer je niet te passeren hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben hier de kenner, doe wat ik zeg. Dode zee dag en nacht creme van de tuinen kopen jij, probleem opgelost.
Elegant en toch banaal. Mooi plaatje.quote:
Ah nee hoor meid, ik doe soms graag een beetje dramatisch hier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:51 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik probeer je niet te passeren hoor!
Werk jij in de richting van visagie ofzoiets?
Ik noem dag en nachtcreme dan ook geen make-up.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Make-up gebruiken is niet goed voor jezelf zorgen.
FOK!Players!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh meisje toch, ik zou je tenen likken en de warme chocola van je tepels aflikken.
Wie ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh meisje toch, ik zou je tenen likken en de warme chocola van je tepels aflikken.
Ik dacht dat het om de concealer ging, mijn fout.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik noem dag en nachtcreme dan ook geen make-up.
Concealer daarentegen wel maar als je een goede creme eronder smeert en een concealer van goede kwaliteit gebruikt is dat ook niet zo'n probleem.
En werkt dit nou ooit? Of zit je dadelijk weer met de puddingbuks in de hand?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mmmmm tenenkaas, iets verfijnder dan een remspoor qua smaakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen als jij denkt dat ik de ambachtelijk geur van je mooie haren verdien, om vervolgens ons in het zweet te werken en af te sluiten met vloeiende koude champagne op onze prachtige lichamen.quote:
Tenenkaas, ik eet het elke avond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
mmmmm tenenkaas, iets verfijnder dan een remspoor qua smaak
Ik vind het altijd erg knap dat visagisten van de 'minder' mooie vrouw met de juiste make-up en goede techniek vrijwel een modellengezicht kan maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah nee hoor meid, ik doe soms graag een beetje dramatisch hier.![]()
Nee, wou ik wel een tijdje doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als jij denkt dat ik de ambachtelijk geur van je mooie haren verdien, om vervolgens ons in het zweet te werken en af te sluiten met vloeiende koude champagne op onze prachtige lichamen.
Je hebt ook nog een ander soort kaas wat je kunt eten. Is iets zouter van smaak.quote:
Ah nee, mijn hart ligt er niet zo. Hele dag bezig zijn met haar en make-up lijkt me niks, al ben ik het wel met je eens dat het heel knap is wat ze zoal kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg knap dat visagisten van de 'minder' mooie vrouw met de juiste make-up en goede techniek vrijwel een modellengezicht kan maken.
Nooit te laat voor een carriereswitch?!
Warme chocolade van je eigen puddingbuks likken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En werkt dit nou ooit? Of zit je dadelijk weer met de puddingbuks in de hand?
quote:
Het topic ging net zo goed manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Warme chocolade van je eigen puddingbuks likken.
Dat vraag ik me soms ook af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En werkt dit nou ooit? Of zit je dadelijk weer met de puddingbuks in de hand?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het topic ging net zo goed man![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHquote:
Hahahahahahaahah echt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Hij misschien welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
HAHAHAHAH![]()
[..]
Hahahahahahaahah echt niet
Ik voel mij vereerd, echter zul jij mijn goddelijkheid nooit kunnen beproeven.quote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, echter zul jij mijn goddelijkheid nooit kunnen beproeven.
Groeten,
Zoon van Zeus.
Niet ver genoeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
TS is blijkbaar niet met z'n hoofd naar beneden gegaan
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is TS toevallig degene die alle wc-papaier verstopt zodat, als er een meisje op bezoek is en moet poepen, hij even naar haar kutje kan gluren als ze om wc-papier vraagt?
Goede hossel tip was dat zegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is TS toevallig degene die alle wc-papaier verstopt zodat, als er een meisje op bezoek is en moet poepen, hij even naar haar kutje kan gluren als ze om wc-papier vraagt?
Vraag me af welke Fok!kers het hebben uitgeprobeerdquote:
jaa jaa, deze kennen we al, laat dit een les voor u zijn, en veeg uw cloaca af op een degelijke manierquote:
Stront zat aan het wc kleedje, geen succesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af welke Fok!kers het hebben uitgeprobeerd
Smerige wijven, bahquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Stront zat aan het wc kleedje, geen succes
Ik durf best toe te geven dat ik dit (helaas zonder succes) heb uitgetest.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af welke Fok!kers het hebben uitgeprobeerd
lol doe eens een link?quote:
het lukt vast wel een keer, hoe had ze het geregeld dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik dit (helaas zonder succes) heb uitgetest.
DAFAK IEWquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef HeroischeRobben het volgende:
Ik ben nu al een half jaartje verlost van een lange relatie met matige seks en ik moet zeggen dat er een wereld voor me open gaat. Toegegeven, het zijn niet de allermooiste dames waar ik de afgelopen maanden het bed mee heb mogen delen, maar de kwaliteit van de seks is ver boven wat ik gewend was, heerlijk.![]()
Afgelopen weekend was echter een bijzonder weekend, want het lukte me zowaar om een meid mee naar huis te krijgen die echt ontzettend knap was! Mooi strak lichaam, redelijk gebruinde tint en een knap ondeugend koppie. Seks was erg lekker, maar nu komen we bij mijn klacht:
Toen ik naar de badkamer strompelde om mijn condoom weg te gooien, zag ik haar string op de grond liggen, en daar zaten dus gewoon remsporen in, van die smerige bruine poepvlekken, dikke klodders dat het waren.![]()
![]()
Wat ontzettend smerig zeg, het herinnerde me weer eens aan het feit dat ook vrouwen moeten poepen, en deze dame in kwestie veegt haar reet dus niet goed af. Zo zonde. Hopelijk lopen er niet veel meer van dat soort dames rond.![]()
Doet me trouwens denken aan iets anders wat ook wel klachtwaardig is: als je in een relatie zit en vaak samen bent, dan ontkom je er niet aan dat je je vriendin er weleens op betrapt dat ze zit te schijten. Heeft me op zich al veel tijd en moeite gekost om me daar overheen te zetten, maar dan willen ze later op de avond ook nog ineens seks met je, en jij weet dat ze niet meer gedoucht heeft daarna. Dan ben ik altijd bang dat ze d'r kont niet goed heeft afgeveegd en dat er nog wat zit ofzo, ik kan dan iig nooit echt genieten van de seks.![]()
Conclusie: vrouwen moeten voortaan maar gewoon gaan douchen na het schijten, vooral als ze strings dragen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie haar string niet tijdig laat zakken, zal haar stront in tweeën kakken.quote:
Dit op een tegeltjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie haar string niet tijdig laat zakken, zal haar stront in tweeën kakken.
We hebben dezelfde oom?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit op een tegeltjeGezien bij mijn oom. Echt waar
Deze?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit op een tegeltjeGezien bij mijn oom. Echt waar
Ik hoop het niet voor jouquote:
Ja dat ja.quote:
Ik ben hem wel een keer of drie tegengekomen al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zal hem maar op je toilet hebben hangen
Hij is beter dan de standaard tegeltjes op menig wcquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben hem wel een keer of drie tegengekomen al.
Begint zijn naam met een P?quote:
"Denk niet bij het laatste vel, diegene na mij redt zich wel."quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hij is beter dan de standaard tegeltjes op menig wc
Noem de 2e letter eens dan.quote:
WTFquote:
L.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
WTF
Getrouwd met A... (2e letter van jou)
quote:
Drie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
dit kan toch niet.
Hoeveel kinderen?
WTF even dmenquote:
Leuk om de rest van de familie uit te leggen dat deze reunie is te danken aan een poeptopic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, volgens heeft verloren familie elkaar gevonden hier.
Kan ik mij voorstellen. Doet mij aan dat programma van de KRO denken.quote:
Nee inderdaad, godzijdank niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
Maar we hebben niet hetzelfde bloed dus..
Jammer, dat had het nog mooier gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
Maar we hebben niet hetzelfde bloed dus..
Daar heb je op een lugubere manier wel gelijk in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, dat had het nog mooier gemaakt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb je op een lugubere manier wel gelijk in.
Menen jullie dit echt trouwens?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:
We hebben vroeger wel samen zandtaartjes gemaakt in de zandbak
Bizar.
Nogal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:
We hebben vroeger wel samen zandtaartjes gemaakt in de zandbak
Bizar.
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Menen jullie dit echt trouwens?
Ik ken de kinderen van de aangetrouwde oom niet, en ik zie die oom ook niet zoveel want die woont niet in de buurt. Alleen als kind kwam ik daar echt veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef sthomass het volgende:
en jullie herkenden elkaar dan niet via foto o.i.d.?
Ok toevallig welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ken de kinderen van de aangetrouwde oom niet, en ik zie die oom ook niet zoveel want die woont niet in de buurt. Alleen als kind kwam ik daar echt veel
Ik herinner me jou echt als een warhoofd eigenlijk. Ik vond je broer trouwens echt een eikelquote:
ben je zo 1 die poep eet zodat je meer ken hendelequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik douche 1 keer in de 2 dagen. Direct na het schijten dus. Waarom zou je vaker douchen? Zo'n goor leven heb je toch niet? Ik in ieder geval niet.
Het is trouwens ook slecht voor je weerstand.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik herinner me jou echt als een warhoofd eigenlijk. Ik vond je broer trouwens echt een eikelMet die hawai shirts
Mooie familireunie hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]_!!!
Hij was ook een wrede barbaar. En ik herinner mezelf ook zo.
Ok.. Vaag staat deze afbeelding me wel bij.quote:
boeit toch niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef najazeg het volgende:
en nog steeds geen link naar dat ene topic
Je weerstandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik douche 1 keer in de 2 dagen. Direct na het schijten dus. Waarom zou je vaker douchen? Zo'n goor leven heb je toch niet? Ik in ieder geval niet.
Het is trouwens ook slecht voor je weerstand.
Tis iig duidelijk wat de fetish van Thezeurminator isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Ook zonder pics is de TT al goed genoeg voor te stellen.
Geen 101 posts per pagina hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef ikjijallebei het volgende:
Mijn ogen constateren enge rariteiten op pagina 9.
15 jarige meisjes met een stringquote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:46 schreef Madame_Paon het volgende:
- topic niet gelezen -
Strings gaan ook zo diep in je reet zitten.
Die dingen draag ik dan ook sinds mijn 15e niet meer.
quote:
quote:
Huh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:
Als je ze nog hebt liggen kan je ze op bepaalde websites voor een mooi bedrag kwijtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:46 schreef Madame_Paon het volgende:
- topic niet gelezen -
Strings gaan ook zo diep in je reet zitten.
Die dingen draag ik dan ook sinds mijn 15e niet meer.
Heb ooit een string voor $125 verkocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt liggen kan je ze op bepaalde websites voor een mooi bedrag kwijt
Whut?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Heb ooit een string voor $125 verkocht.
Met remsporen? Mooie bijverdienstequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Meer het onsmakelijkste dat ik in tijden heb gelezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Waaghals het volgende:
Niet gelezen maar volgens mij gezellig topic
Onsmakelijker dan dat topic over die gast die in z'n broek had gepoept tijdens het hardlopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer het onsmakelijkste dat ik in tijden heb gelezen.
Serieus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Misschien een ongemakkelijke vraag, ben jij een stringgluurder die controlleert of gaan ze ongezien de wasmand in?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer het onsmakelijkste dat ik in tijden heb gelezen.
Waarom nou weer engerds? Wat is er eng aan iemand die graag aan gebruikte stringetjes ruikt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Onsmakelijker dan dat topic over die gast die in z'n broek had gepoept tijdens het hardlopen?
[..]
Serieus?![]()
Dat is wel het voordeel van engerds: je kunt er veel geld aan verdienen.
Ze zullen vast ook meer bieden als de string ongewassen is.
Hoe gaat dat dan? Hoe ziet dat eruit? Gaat dat dan heel veel geluid, toeters, bellen, geurpatronen en bombarie vergezeld?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef PIETR het volgende:
Valt nog wel mee dit. Heb een keer mn ex betrapt toen ik moest pissen, en zij zat te schijten, MET DE DEUR OPEN!!![]()
Genante situatie was dat. Heb toen echt wel een tijdje in een hoekje liggen huilen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef PIETR het volgende:
Valt nog wel mee dit. Heb een keer mn ex betrapt toen ik moest pissen, en zij zat te schijten, MET DE DEUR OPEN!!![]()
Genante situatie was dat. Heb toen echt wel een tijdje in een hoekje liggen huilen
Tuurlijk niet, knappe vrouwen poepen niet. Z'n ex is waarschijnlijk lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:43 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Hoe ziet dat eruit? Gaat dat dan heel veel geluid, toeters, bellen, geurpatronen en bombarie vergezeld?
Precies, mooie meisjes verspreiden een bloemengeur door hun poriën. Mooie meisjes poepen niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, knappe vrouwen poepen niet. Z'n ex is waarschijnlijk lelijk.
in zo'n vrouwenboxer kan je pas een remspoor trekkenquote:
Hihiquote:
Ieuw!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
in zo'n vrouwenboxer kan je pas een remspoor trekken
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic is natuurlijk niks zonder plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dat niet achter een spoilerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic is natuurlijk niks zonder plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan dat niet achter een spoiler.
dude wtfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.
Ik heb geen remspoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |