Mooie familireunie hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]_!!!
Hij was ook een wrede barbaar. En ik herinner mezelf ook zo.
Ok.. Vaag staat deze afbeelding me wel bij.quote:
boeit toch niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef najazeg het volgende:
en nog steeds geen link naar dat ene topic
Je weerstandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik douche 1 keer in de 2 dagen. Direct na het schijten dus. Waarom zou je vaker douchen? Zo'n goor leven heb je toch niet? Ik in ieder geval niet.
Het is trouwens ook slecht voor je weerstand.
Tis iig duidelijk wat de fetish van Thezeurminator isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Ook zonder pics is de TT al goed genoeg voor te stellen.
Geen 101 posts per pagina hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef ikjijallebei het volgende:
Mijn ogen constateren enge rariteiten op pagina 9.
15 jarige meisjes met een stringquote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:46 schreef Madame_Paon het volgende:
- topic niet gelezen -
Strings gaan ook zo diep in je reet zitten.
Die dingen draag ik dan ook sinds mijn 15e niet meer.
quote:
quote:
Huh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:
Als je ze nog hebt liggen kan je ze op bepaalde websites voor een mooi bedrag kwijtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:46 schreef Madame_Paon het volgende:
- topic niet gelezen -
Strings gaan ook zo diep in je reet zitten.
Die dingen draag ik dan ook sinds mijn 15e niet meer.
Heb ooit een string voor $125 verkocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als je ze nog hebt liggen kan je ze op bepaalde websites voor een mooi bedrag kwijt
Whut?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Heb ooit een string voor $125 verkocht.
Met remsporen? Mooie bijverdienstequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Meer het onsmakelijkste dat ik in tijden heb gelezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Waaghals het volgende:
Niet gelezen maar volgens mij gezellig topic
Onsmakelijker dan dat topic over die gast die in z'n broek had gepoept tijdens het hardlopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer het onsmakelijkste dat ik in tijden heb gelezen.
Serieus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Misschien een ongemakkelijke vraag, ben jij een stringgluurder die controlleert of gaan ze ongezien de wasmand in?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer het onsmakelijkste dat ik in tijden heb gelezen.
Waarom nou weer engerds? Wat is er eng aan iemand die graag aan gebruikte stringetjes ruikt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Onsmakelijker dan dat topic over die gast die in z'n broek had gepoept tijdens het hardlopen?
[..]
Serieus?![]()
Dat is wel het voordeel van engerds: je kunt er veel geld aan verdienen.
Ze zullen vast ook meer bieden als de string ongewassen is.
Hoe gaat dat dan? Hoe ziet dat eruit? Gaat dat dan heel veel geluid, toeters, bellen, geurpatronen en bombarie vergezeld?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef PIETR het volgende:
Valt nog wel mee dit. Heb een keer mn ex betrapt toen ik moest pissen, en zij zat te schijten, MET DE DEUR OPEN!!![]()
Genante situatie was dat. Heb toen echt wel een tijdje in een hoekje liggen huilen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef PIETR het volgende:
Valt nog wel mee dit. Heb een keer mn ex betrapt toen ik moest pissen, en zij zat te schijten, MET DE DEUR OPEN!!![]()
Genante situatie was dat. Heb toen echt wel een tijdje in een hoekje liggen huilen
Tuurlijk niet, knappe vrouwen poepen niet. Z'n ex is waarschijnlijk lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:43 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Hoe ziet dat eruit? Gaat dat dan heel veel geluid, toeters, bellen, geurpatronen en bombarie vergezeld?
Precies, mooie meisjes verspreiden een bloemengeur door hun poriën. Mooie meisjes poepen niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, knappe vrouwen poepen niet. Z'n ex is waarschijnlijk lelijk.
in zo'n vrouwenboxer kan je pas een remspoor trekkenquote:
Hihiquote:
Ieuw!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
in zo'n vrouwenboxer kan je pas een remspoor trekken
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic is natuurlijk niks zonder plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dat niet achter een spoilerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic is natuurlijk niks zonder plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan dat niet achter een spoiler.
dude wtfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.
Ik heb geen remspoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |